بندیکت کامبربچ از احساس‌ خود در مورد پایان Infinity War می‌ گوید

doctor-strange-benedict-cumberbatch
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بندیکت کامبربچ بازیگر کاراکتر Doctor Strange در فیلم Avengers: Infinity War در مصاحبه‌ای از احساس‌ خود راجع به پایان شوکه‌کننده این فیلم می‌گوید.

پایان فیلم Avengers: Infinity War شوک بزرگی را به همه تماشاگران وارد کرد. در پایانی که ما تماشا کردیم نشان داده شد که نصف هستی نابود شده است؛ این پایان یکی از چند پایانی بود که برای این فیلم در نظر گرفته شده بود و سازندگان باید تصمیم می‌گرفتند کدام یک را انتخاب کنند، انتخاب این پایانِ Cliffhanger (این اصطلاح برای اتفاقات شوکه‌کننده در داستان فیلم‌ها یا سریال‌ها بکار می‌رود) یک حرکت بسیار بزرگ و غافل‌گیرکننده بود، که طرفداران را به شوک فرو برد و آنها را تا سال بعد در فکر اینکه در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد رها کرد. با وجود اینکه بسیاری از دیدن این پایان شوکه شده بودند، بِنِدیکت کامبربَچ (Benedict Cumberbatch) بازیگر نقش Doctor Strange که در فیلم جنگ ابدیت (Infinity War) نیز حضور داشت، بیان کرد که به تیم سازندگان این فیلم بخاطر اینکه چنین ریسک بزرگی کردند افتخار می‌کند و بسیار هیجان‌زده است تا ببیند در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. طبق گفته کامبربچ به نشریه The Star :

من بسیار هیجان زده بودم، هیجان زده، هیجان زده، هیجان زده و هیجان زده تا ببینم دنباله این پایان چه خواهد بود. من توسط ابتکاری که سازندگان به ‌خرج دادند نیز ذوق‌زده شدم. همچنین اینکه بعنوان یک مخاطب در میان تماشاگران بنشینم و این فیلم را در سینما تماشا کنم، واقعا تجربه متفاوتی بود. من بخشی از سریال Sherlock بوده‌ام، سریالی که در آن Cliffhanger بسیار معروفی به وقوع پیوست. اما واقعا شجاعت می‌خواهد که سازندگان فیلمی به این بزرگی، برجستگی و گوناگونی، این گونه ریسک کنند و پایانی Cliifhanger را برای فیلم برگزینند.

بندیکت کامبربچ

بندیکت کامبربچ در این بیانیه نمی‌گوید که تنها توسط پایان فیلم Avengers: Infinity War هیجان زده شده، بلکه او اشاره می‌کند که برای اتفاقاتی که قرار است در ادامه این داستان رخ دهد (که ما آنها را در فیلم Avengers 4 خواهیم دید) نیز بسیار هیجان‌ زده است. او می‌گوید که ابتکار بزرگی در این فیلم بکار رفته که بسیار او را تحت تاثیر قرار داده است. از آنجایی که ما دقیقا نمی‌دانیم بخش‌های مختلف این داستان چگونه بهم پیوند خواهند خورد، باید به حرف افرادی مثل کامبربچ که می‌دانند، اعتماد کنیم.

قطعا درست است که انتخاب چنین Cliffhanger شوکه‌کننده و تاریکی بعنوان پایان فیلمی به این بزرگی، حرکت بسیار جسورانه‌ای‌ است؛ فیلمی که در فرانچایزی با اتمسفر شاداب و کمی طنز قرار دارد و در واقع در مورد ابرقهرمانان طناز و رنگارنگی‌ست که می‌خواهند دنیا را نجات دهند. برخلاف پایان دیگر فیلم‌های مارول، در پایان فیلم جنگ ابدیت مردم زیادی مردند و اتفاقات وحشتناکی برای آدم خوب‌ها رقم خورد. تابحال هیچ فیلم دیگری در دنیای سینمایی مارول این‌گونه پایان نیافته بود، همین موضوع نیز فیلم Infinity War را خاص‌تر می‌کند. حس تمام تماشاگران زمانی که از سالن سینما بیرون می‌آمدند با دیگر فیلم‌های مارول متفاوت بود، تماشاگران نمی‌دانستند چگونه با چیزی که دیدند مواجه شوند و چگونه آن را در ذهن خود پردازش کنند؛ گویا کامبربچ نیز اولین باری که این فیلم را دیده بود چنین حسی را تجربه کرده بود.

پایان‌های Cliffhanger در سریال‌های تلویزیونی و در پایان فصل‌های سریال‌ها رایج هستند (سریال Game of Thrones خدای Cliffhanger هاست)، بندیکت کامبربچ در بیانیه خود به این موضوع اشاره می‌کند که در سریال Sherlock که Cliffhanger بسیار معروفی دارد، حضور داشته و می‌داند که چقدر انتخاب چنین پایانی برای یک فیلم سینمایی ریسک دارد. برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگویم که در پایان فصل دوم سریال Sherlock، شرلوک هولمز مرد و همه طرفداران بسیار شوکه شدند، اما در فصل سوم او دوباره با توضیحاتی به سریال بازگشت. وضعیت پایان فیلم Infinity War نیز شباهت زیادی با پایان فصل دوم سریال Sherlock دارد و ما می‌دانیم که سری فیلم‌های Avengers ادامه خواهد داشت و کامبربج هم هیجان زده است که ببیند در فیلم بعدی این سری چه اتفاقاتی خواهد افتاد. دیگر شباهتی که میان سریال Sherlock و سری فیلم‌های Avengers وجود دارد، این است که سریال‌های تلویزیونی معمولا پس از چند ماه دوباره با فصل جدیدی بازمی‌گردند، اما برای محتوای جدید از Sherlock و Avengers باید بیشتر از اینها صبر کرد.

benedict-cumberbatch sherlock

با این حال ما فکر می‌کنیم که آن Cliffhanger که در پایان Infinity War به وقوع پیوست احتمالا واقعی نیست (یعنی واقعی هست اما در آینده از واقعیت پاک می‌شود). زیرا اکثر ما تماشاگران فکر می‌کنیم که در ادامه داستان ابرقهرمانان کاری ‌می‌کنند که اتفاق‌های پایان فیلم جنگ ابدیت به وقوع نپیوندند (یعنی احتمالا یکجوری قهرمانان زمان را برمی‌گردانند و جلوی این اتفاقات را می‌گیرند) و به همین علت سوال اکثر ما این است که هزینه‌ای که ابرقهرمانان برای بازگرداندن هستی و جلوگیری از کارهای تانوس باید بپردازند، چقدر خواهد بود. پاسخ همه سوالات، زمانی که فیلم Avengers 4 (که هنوز عنوانش اعلام نشده) در ماه می سال بعد (اردیبهشت سال 1398) اکران شود، داده خواهد شد.

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای سینمایی مارول و ابرقهرمان‌های جذابش با پلازا همراه بمانید؛ همچنین شما می‌توانید در بخش نظرات دیدگاه خود را با به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402