یک طراح ژاپنی لوگوهای مشهور را به وسایل کاربردی تبدیل کرده است

یک طراح ژاپنی لوگوهای مشهور را به وسایل کاربردی تبدیل کرده است
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یک طراح ژاپنی توانسته است ایده‌های خلاقانه‌ای را برای استفاده از لوگوی شرکت های معروف در زندگی روزمره ارائه کند. برای مشاهده ابزار و وسایل کاربردی که این فرد با استفاده از لوگوهای مختلف ساخته، با ما همراه باشید.

تاکو اومورا، طراح معروف ژاپنی توانسته است لوگوهای نمادین شرکت‌های مشهور را با کمی چرخش و دستکاری بازتولید کند. با استفاده از جادوی چاپ سه‌بعدی، این لوگوها کاربردهای خلاقانه‌ای را در استفاده‌های روزمره پیدا کرده‌اند.

به عنوان یک پروژه جانبی در مقایسه با طراحی‌های موفق او، این پروژه با نام «آزمون و خطا» توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. برای ما هم بسیار جالب است که تاکو، طرح‌های مشهوری از لوگوهایی که می‌شناسیم را در جهت اهداف خلاقانه خود به کار می‌برد. از جالباسی ادوبی تا بطری بازکن هوندا، ایده‌های تاکو بسیار جذاب هستند.

در ادامه تعدادی از وسایل جالبی که این طراح ژاپنی ساخته است را می‌بینید.

1- ادوبی

1

2- هوندا

2

3- آدیداس

3

4- مک دونالد

4

5- نایک ایر جردن

5

6- نایک

6

7- لویی ویتون

7

8- بلوتوث

8

9- بن کاری

9

10- توییتر

10

 

کلام آخر

برای اطلاع بیشتر از اخبار جهان با پلازامگ همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 90.4 میلیون دلار
    Godzilla vs. Kong
    اکران: 31 مارس 2021
  • 44.2 میلیون دلار
    Tom and Jerry
    اکران: 26 فوریه 2021
  • 41.6 میلیون دلار
    Raya and the Last Dragon
    اکران: 05 مارس 2021
  • 34.1 میلیون دلار
    Mortal Kombat
    اکران: 23 آوریل 2021
  • 34.1 میلیون دلار
    Kimetsu no Yaiba: Mugen Ressha-Hen
    اکران: 23 آوریل 2021
  • 23.4 میلیون دلار
    Nobody
    اکران: 26 مارس 2021
  • 13.1 میلیون دلار
    The Unholy
    اکران: 02 آوریل 2021
  • 1.8 میلیون دلار
    Separation
    اکران: 30 آوریل 2021
بازی ها
  • 24 اردیبهشت 1400
    Mass Effect Legendary Edition
  • 03 خرداد 1400
    Deathloop
    پلی استیشن 5
  • 01 تیر 1400
    Back 4 Blood
    پلی استیشن 5