معرفی بهترین برنامه های تقویت صدای گوشی

اپلیکیشن تقویت صدا android-volume-boost-apps
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در بیشتر مواقع کاربران برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم، از یک بلندگوی هوشمند استفاده می‌کنند. اما با استفاده از بهترین برنامه تقویت کننده صدای گوشی، می‌توانید صدای بلندگوی موبایل خودتان را بسیار بیشتر کنید. در این مطلب به چند نرم افزار افزایش صدا خواهیم پرداخت.

بسیاری از گوشی‌های اندرویدی به اندازه کافی صدای بلندی ندارند. مخصوصا برای زمانی که بخواهید در مکان شلوغی فیلم تماشا کنید و یا به موسیقی گوش دهید. یا اینکه ممکن است جزو افرادی باشید که دوست دارید موسیقی را با صدای بلند گوش دهید. خب فکر می‌کنید با یک گوشی اندرویدی که صدای خیلی با کیفیتی هم ندارد، برای چنین کارهایی چه باید کرد؟ برای اینکه جواب سوال خود را دریافت کنید با پلازا همراه باشید. ما در ادامه چند نمونه از بهترین برنامه های تقویت صدای گوشی که شما را یاری می‌کنند تا صدای گوشی اندرویدی خود را ارتقا دهید، معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های تقویت صدای گوشی

اگر شما بخواهید بهترین برنامه تقویت صدا را در اندروید بیابید مسلماً اولین منبعی که به آن رجوع می‌کنید پلی استور گوگل و سرچ در محیط آن است. این اقدام می‌تواند منجر به سردرگمی بیشتر شما شود. حتما می‌پرسید چرا؟ خب جواب بسیار ساده است وقتی که برای موضوعی مانند تقویت صدای گوشی در پلی استور برای اپلیکیشنی مناسب سرچ می‌کنید، گوگل تعداد زیادی برنامه را برای نصب به شما معرفی می‌کند. این در حالی است که شما در نهایت به یک اپلیکیشن برای تقویت صدای گوشی نیاز خواهید داشت. پس کدام اپلیکیشن مناسب است؟! می‌توانید از لیست زیر برنامه دلخواه خود را انتخاب کرده و نسبت به نصب آن اقدام کنید.

1. Equalizer FX؛ بهترین نرم افزار تقویت کننده صدای گوشی

برنامه افزایش صدای گوشی

این برنامه عملکردی مشابه برنامه Equalizer دارد اما دارای یک تفاوت اساسی و خاص با آن است: درواقع این برنامه برای تقویت صدای پخش شونده از سرویس گوگل پلی موزیک (Google Play Music) مورد استفاده قرار می‌گیرد. گفتنی است که بسیاری از برنامه‌های جانبی تقویت صدا قابلیت کار با این سرویس را ندارند یا حداقل هزینه اضافی در پی خواهند داشت. این در حالی است که با این برنامه می‌توانید به صورت رایگان و با خیال راحت برای تقویت صدای این سرویس گوگلی استفاده کنید.

اما اشتباه نکنید این برنامه تنها برای سرویس گوگل پلی موزیک نیست بلکه شامل گزینه‌های Bass Boost و Loudness Enhancer در تب Effects برای کمک به افزایش صدای گوشی اندروید است.

2. برنامه تقویت صدا VLC

بهترین نرم افزار تقویت کننده صدای گوشی

اگر صدای اندک گوشی شما در پخش موسیقی و فیلم خیلی ناامید کننده است، نگران نباشید. نصب برنامه VLC یکی از سریع‌ترین و مفیدترین راه‌های ممکن خواهد بود. VLC البته یک پخش کننده رسانه است اما می‌توان از آن به‌عنوان بهترین نرم افزار تقویت کننده صدای گوشی نیز استفاده کرد.

برنامه اجازه می‌دهد تا از تقویت 200 درصدی صدا در هنگام پخش موسیقی و فیلم در گوشی خود برخوردار باشید. البته رسیدن به این میزان صدای تقویت شده نیاز به بکارگیری ترفندهایی دارد. در ابتدا لازم است که شما مسیر Preferences > Video > Audio-boost را در این برنامه طی کنید و گزینه افزایش صدا را فعال کنید.

حالا فایل موسیقی یا ویدیویی خود را با این اپلیکیشن پخش کنید. می‌توانید برای اعمال تنظیمات بیشتر و بهره‌مندی از صدای با کیفیت‌تر به قسمت Setting بروید و بر روی گزینه Equalizer کلیک کنید. اکنون از شما خواسته می‌شود که تنظیمات را ذخیره کنید. در کادر محاوره‌ای که در مرحله بعد باز می‌شود، در قسمت بالا سعی کنید که سطح صدا را افزایش دهید. حالا زمانی که می‌خواهید حارج شوید یادتان باشد که دوباره تنظیمات را ذخیره کنید.

3. Volume Booster GOODEV

برنامه افزایش صدای گوشی

برنامه افزایش صدای گوشی Volume Booster GOODEV، یک نرم افزار تقویت کننده صدای گوشی است و می‌تواند به بهترین شکل، صدای بلندگو یا هدفون شما را افزایش دهد. می‌توانید از آن برای تقویت صدای گوشی هنگام پخش آهنگ، گوش دادن به پادکست و یا تماشای فیلم استفاده کنید.

نکته جالب توجه این است که سازندگان این برنامه برای استفاده از آن هشدار داده‌اند. به گفته آن‌ها با این برنامه احتمال این که بلندگو گوشی، از صدای بیش از حد بلند دچار آسیب شود وجود دارد و چندین کاربر نیز با این مشکل مواجه شدند.

  • دانلود برنامه Volume Booster GOODEV برای: اندروید

4. Volume Booster Pro

بهترین نرم افزار تقویت کننده صدای گوشی

Volume Booster Pro یک برنامه افزایش صدای گوشی تا دو برابر است. از این برنامه می‌توانید علاوه بر موسیقی، برای افزایش صدا هنگام مکالمه، بلند کردن صدای زنگ هشدار و دیگر صداهای سیستمی مثل صدای زنگ و نوتیفیکیشن‌ها هم استفاده کنید. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و دارای 3 حالت مختلف برای تنظیم و تقویت صدای گوشی است.

5. Bass Booster & Equalizer

برنامه تقویت صدای گوشی

این برنامه همانطور که از نامش پیداست، یک اپلیکیشن برای تقویت بیس ترانه‌ها است. اپلیکیشن Bass Booster & Equalizer تنها برای اندروید عرضه شده است و دارای یک اکولایزر 5 بانده با 16 تنظیم مختلف است. همچنین 3 ویجت دارد که با استفاده از آن می‌توانید صدا را از صفحه خانه گوشی کنترل کنید.

برنامه خوشبختانه رایگان است اما در نسخه رایگان باید با تبلیغات زیادی سر و کله بزنید. البته با تماشای ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانید تا مدتی تبلیغات را حذف کنید.

  • دانلود برنامه Bass Booster & Equalizer برای: اندروید

6. Volume Booster -Sound Booster

برنامه افزایش صدای گوشی

کاربرانی که به دنبال یک برنامه ای که صدای گوشی را زیاد میکند هستند، احتمالا بیشتر از همه از این گزینه استقبال خواهند کرد. اپلیکیشن Volume Booster Sound Booster مدعی است که می‌تواند صدای بلندگو گوشی شما را تا 200 درصد افزایش دهد!

این برنامه افزایش صدای آهنگ، همچنین قابلیت‌های اضافی مثل تقویت بیس، اکولایزر و صدای سه‌بعدی در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • دانلود برنامه Volume Booster -Sound Booster برای: اندروید

7. برنامه تقویت صدای هندزفری و بلندگو Precise Volume

بهترین برنامه تقویت صدای گوشی

اپلیکیشن Precise Volume برنامه جامعی در زمینه تقویت و افزایش صدای گوشی اندروید است که گزینه‌های متنوع تنظیم صدا را برای افراد با سلایق مختلف به ارمغان می‌آورد. این برنامه شامل یک متعادل کننده و همچنین دستوری برای تقویت صدا خواهد بود. همین‌طور امکان تقویت صدای هدفون را نیز میسر می‌سازد. از جمله قابلیت‌های ویژه این برنامه این است که شما می‌توانید برای هر برنامه، صدای مناسب آن را تنظیم کنید. لازم به ذکر است که این برنامه از سال 2017 آپدیت نشده است.

8. Boom: Bass Booster & Equalizer

برنامه تقویت صدای گوشی

برنامه افزایش صدای گوشی سامسونگ و سایر گوشی‌های اندروید دیگری که در این فهرست به آن اشاره می‌کنیم، Boom است. این برنامه یک پخش کننده موسیقی به‌حساب می‌آید و امکان تنظیم صدای خروجی گوشی را برای پخش در خود برنامه یا سایر برنامه‌ها مثل اسپاتیفای فراهم می‌کند.

با این برنامه می‌توانید به یک اکولایزر 16 بانده دسترسی داشته باشید و علاوه بر افزایش بیس به تنظیمات دیگری مثل تنظیم Pitch دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید صدا را برای خودتان و با توجه به نوع هدست مورد استفاده، شخصی‌سازی کنید. این برنامه البته رایگان نیست و بعد از گذشت 7 روز باید اشتراک خریداری کنید.

  • دانلود برنامه Boom: Bass Booster & Equalizer برای: اندروید | iOS

سخن پایانی

در پایان باید به این نکته توجه کرد که حتی بهترین برنامه تقویت صدای گوشی نیز می‌تواند تا حد معینی صدا را تقویت کند. بلندگوهای گوشی‌های هوشمند دارای بلندی صدای حداکثر هستند که تقریبا برابر با همان میزان بلندی حداکثری در تنظیمات گوشی است. اگر بخواهید صدای آن‌ها را از حالت عادی بیشتر بلند کنید، ممکن است خود بلندگو دچار آسیب شود؛ به همین خاطر بهتر است برای گوش دادن به صدا با بلندی زیاد، از بلندگوهای بلوتوث کمک بگیرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران13 دیدگاه
avatar
V
.
02 دی 1402، 14:23
پاسخ
0
1
برنامه ها بدرد نخور هستن و تنظیمات اصلی سیستم اندروید را تغییر میدند
avatar
V
.
02 دی 1402، 14:22
پاسخ
0
1
برنامه ها بدرد نخور هستن و تنظیمات اصلی سیستم اندروید را تغییر میدند
avatar
Alisha Ross
.
11 بهمن 1399، 12:59
پاسخ
0
0
Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog loading? I’m trying to determine if its a problem on my end or if it’s the blog. Any feed-back would be greatly appreciated. Regards
avatar
سردار
.
17 دی 1399، 12:42
پاسخ
0
0
ممنون بخاطر مقاله خوبتون
avatar
رضا
.
13 شهریور 1399، 20:53
پاسخ
0
0
سلام برای اپلیکیشن Skypeو free conference کدوم برنامه رو رو گوشیم نصب کنم که با هندزفری صداهارو بلندتر بشنوم
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402