بهترین برنامه های تلویزیونی یا رادیویی در بازی های ویدیویی

برنامه‌های تلویزیونی بازی‌های ویدیویی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مطلب بهترین برنامه‌ های تلویزیونی یا رادیویی در بازی‌های ویدیویی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و به جزئیاتی خواهیم پرداخت که باعث شده‌اند بیخیال بازی اصلی شده و وقتتان را با آن‌ها بگذرانید.

برنامه‌های تلویزیونی و ایستگاه‌های رادیویی درون بازی می‌توانند لذت ما از دنیایشان را دو چندان کنند. این جزئیات باعث ‌می‌شوند مکان‌های مختلف بیشتر از آن چیزی باشند که در واقعیت به نظر برسند، به یک برهه تاریخی خاص اشاره ‌کنند یا حتی می‌توانند انعکاسی از تفریحات مدرن باشند. البته گاهی اوقات هم مجبور می‌شوید به صدای یک سری برنامه منشوری گوش فرا دهید، چون بعضی از ناشران به شکل ناخودآگاهی مرض دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

معرفی برترین بازی های رادیویی و تلویزیونی در بازی‌های ویدیویی

در فهرست زیر چند تا از مورد علاقه‌‌ترین ایستگاه‌های رادیویی و برنامه‌های تلویزیونی در بازی‌های ویدیویی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 


(Address Unknown (Max Payne 2


برنامه‌های تلویزیونی بازی‌های ویدیویی

راستش عاشق برنامه‌های تلویزیونی در Max Payne 2 هستم. حین بازی دو قسمت اول می‌ایستادم و تک تکشان را تماشا می‌کردم. Address Unknown به دلیل اقتباسش از Twin Peak استیون کینگ یکی از به یادماندنی‌ترین برنامه‌های Max Payne 2 محسوب می‌شود. سریالی موازی زندگی «مکس» که با مونولوگ‌های چند لایه و نیویورکی نوار همراه شده است. حتی در آهنگ تیتراژ فوق‌العاده زیبای (آهنگ بسیار زیبایی است) Late Goodbye از گروه Poets of the Fall به «جان میرا»، شخصیت منفی اصلی ارجاع می‌شود. یکی از بهترین مراحل بازی درون یک پارک تفریحی با تم این برنامه تلویزیونی واقع شده است.

در مجموع چهار برنامه مختلف وجود دارد و Lords and Ladies هم از دیگر سریال‌های خوب این شبکه است. هر کدام یک زندگی موازی از سفر پر ماجرای مکس هستند، که در یک اپیزود کلیدی به رابطه‌اش به مونا و تصمیمات اشتباهش اشاره دارند.

 


(Night Springs (Alan Wake


برنامه‌های تلویزیونی بازی‌های ویدیویی

کل محوریت Alan Wake در مورد نویسنده‌ای است که داستان‌های رمانش پا به زندگی واقعی می‌گذارند؛ در نتیجه بازی بستری مناسب برای پیاده‌سازی ایده‌های جالبی مثل Twin Peaks و دیگر کارهای استیون کینگ است. یکی از این اقتباس‌ها به شکل مجموعه ترسناکی به نام Night Springs ارائه می‌‎شود. در بسته الحاقی The Writer خود این سری به شکل یک بازی مجزا در می‌آید. همین جزئیات چند لایه به دنیای Alan Wake عمقی اضافه می‌بخشند. همانند Max Payne 2 همیشه جلوی تلویزیون می‌ایستادم و برنامه‌های تلویزیونی Alan Wake را تماشا می‌کردم. اصلاً رمدی (Remedy) استاد سریال سازی است.

 


(Chatterbox FM (GTA 3


برنامه‌های تلویزیونی بازی‌های ویدیویی

برنامه‌های رادیویی در GTA 4 و GTA 5 بسیار متنوع و گاهی وقت‌ها مزخرف هستند، اما Chatterbox FM از GTA 3 موج مورد علاقه من است. در حالی که رادیو در GTA های اخیر بیشتر روی هجو، انتقاد و شوخی‌های مبتذل تمرکز دارد، Chatterbox جایی است که شهروندان عجیب و غریب بابت موارد بی‌ربط تماس می‌گیرند. این موج بامزه را می‌توان مثال بارزی از یک رادیوی بی سرو ته محلی دانست. خل وچل‌های پشت خط و تبلیغات مضحک، باعث می‌شوند حس کنید در یک تاکسی نشسته‌اید و به مزخرفات رادیویی گوش می‌دهید.

به عنوان مثال یک نفر تماس می‌گیرد و در مورد توطئه‌ مربوط به خمیر دندان صحبت می‌کند: «اگر چیزهایی که من دیده‌ام را دیده باشید و شنیده‌هایم را شنیده باشید، هرگز دندانتان را مسواک نخواهید زد». یا کس دیگری که می‌گوید: «همه می‌دانند که زن‌های از شن ساخته‌ شده‌‎اند». Chatterbox دوست‌داشتنی است و پس از چند دقیقه گوش دادن به آن، آرزو می‌کنید که همه ایستگاه‌های GTA چنین ضرباهنگی ‌می‌داشتند.

 


(Enclave Radio (Fallout 3


برنامه‌های تلویزیونی بازی‌های ویدیویی

در پروپاگاندای موج رادیویی Enclave از «جان هنری ادن» و آهنگ‌هایی مثل Star and Stripes همیشه یک چیز ناامید کننده وجود دارد که فضای غم‌انگیز Fallout 3 را تشدید کرده و یک حس پیشگویی ملاقات با «ادن» در اواخر بازی را گوشزد می‌کند. در بحث فضاسازی، همین موج رادیویی کمک شایانی به این نقش آفرینی بتسدا می‌کند. راستش را بخواهید بیش از Galaxy News Radio به Enclave گوش کرده‌ام، خب چه کنم؟ فضای دیستوپیایی دوست دارم.

 


(The Silver Shroud (Fallout 4


برنامه‌های تلویزیونی بازی‌های ویدیویی

ایستگاه‌های رادیویی در بازی‌های Fallout استودیوی بتسدا چیزی بیش از یک فعالیت جانبی هستند. The Silver Shroud یک برنامه رادیویی در دنیای پسا آخرالزمانی است که بعدها به یکی از بهترین کوئست‌های Fallout 4 نیز مرتبط می‌شود. ابتدا کلی داستان در مورد Silver Shroud می‌شنوید و در نهایت خودتان به این قهرمان تبدیل شده و با گشت زنی در محله‌های مختلف به مردم نیازمند کمک می‌کنید.

 


(Galaxy New Radio (Fallout 3


برنامه‌های تلویزیونی بازی‌های ویدیویی

Galaxy News Radio علاوه بر پخش آهنگ‌های روحیه بخش کلاسیک و در عین حال منتاقض (که تریلرهای اول Fallout 3 را این قدر هیجان‌انگیز کرده بود) طی سفرتان شما را در جریان اتفاقات Capital Wasteland قرار می‌دهد. انتخاب‌ آهنگ برای بازیکنانی که اولین بار والت را ترک می‌کنند، در گوشه و کنار خرابه‌ها به جست و جو می‌پردازند و در اضطراب رویارویی با هیولاهای مختلف به سر می‌برند، می‌تواند جذاب باشد.

 


(Chakra Attack (GTA 5


برنامه‌های تلویزیونی بازی‌های ویدیویی

همانطور که در بالا به آن اشاره شد رادیوی GTA V محتویات هجو زیاد دارد، اما Chakra Attack جزو معدود استثناهایش محسوب می‌‍شود. این برنامه‌ توسط یک مجری خیالی به نام «ری دی آنجلو هریس» اجرا می‌شود و معنویت، آرامش و مفاهیم دوگانگی را به شکل خنده‌‎دار و مضحکی بازگو می‌کند. گویندگی هریس را بازیگر، کمدین و نویسنده معروف آمریکایی جی.بی. اسموو به عهده دارد که بیشتر به خاطر کارهایش در Saturday Night Live و Curb Your Enthusiasm شناخته شده است. اسم اسموو به تنهایی خنده را به لبتان می‌نشاند، اما عملکردش در Chakra Attack گاهی اوقات باعث می‌شود از خنده قهقهه بزنید.

 


(Non-Stop Pop FM (GTA 5


برنامه‌های تلویزیونی بازی‌های ویدیویی

از بیلی جینز Vice City گرفته تا راف رایدرز Liberty City Stories و Flashing Lights از GTA 4، باید گفت که سری GTA همیشه فهرست بلند بالایی از آهنگ‌های مشهور را در خود جای داده است.

موج رادیویی 100.7 با اجرای بازیگر و مدل معروف هالیوودی کارا دلوین، تعدادی از هایپ‌ترین آهنگ‌های سال را گردآوری کرده که قطعه‌هایی چون 1 One Thing ،Britney Spears (Gimme More) ،Corona (Rhythm of the Night) ،Fregie (Glamorous) ،All Saint (pure Shores) ،Cassie (Me & U) ،Modjo Lady (Hear Me Tonight) و کلی ترانه باحال و جذاب دیگر را شامل می‌شود.

شما کدام برنامه تلویزیونی یا موج رادیویی در بازی‌های ویدیویی را بیشتر دوست دارید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402