10 اپلیکیشن واقعیت مجازی برای آیفون

vr / اپلیکیشن واقعیت مجازی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکیشن های متنوعی برای واقعیت مجازی در آیفون وجود دارد اما بااین‌حال همه این اپلیکیشن ها جذاب نیستند. در این مطلب 10 مورد از برترین این اپلیکیشن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

وقتی کار به اپلیکیشن واقعیت مجازی برای آیفون می‌رسد اپل کم نگذاشته و طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن های متنوع را در اختیار کاربران می‌گذارد. اما بااین‌حال همه این اپلیکیشن ها جذاب نیستند. به همین دلیل لیستی از جذاب‌ترین اپلیکیشن های واقعیت مجازی فراهم کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اپلیکیشن های واقعیت مجازی آیفونی

1. بازی End Space VR

end space / اپلیکیشن واقعیت مجازی

همه یک جنگ فضایی را دوست دارند. اپلیکیشن End Space VR محیطی زیبا و جذاب را به شما ارائه می‌دهد. کاربر کنترل فضاپیمای خود را به دست دارد و مأموریتش نابود کردن فضاپیماهای دشمن است. تنش زمانی افزایش می‌یابد که کم‌کم سپرهای محافظ خود را از دست می‌دهید و در انتظار شارژ شدن دوباره‌ی آن‌ها هستید. رنگ و جزئیات گرافیکی این بازی مثال‌زدنی است و روند بازی سریع و خشن است. برای نصب این بازی باید 99 سنت بپردازید ولی ارزشش را دارد.

 

2. بازی InMind VR

InMind VR / اپلیکیشن واقعیت مجازی

فیلم‌های تخیلی که شخصی را به‌اندازه‌ی میکروسکوپی درآورده و به درون بدن انسانی دیگر می‌فرستند را به خاطر دارید؟ خب حالا با اپلیکیشن InMind VR می‌توانید آن فیلم هارا تجربه کنید.

با نسخه‌ی رایگان اپلیکیشن InMind VR می‌توانید به‌عنوان یک انسان به بدن بیماری سفرکرده و در نجات او کمک کنید. نکته اینجاست که بیمار خود را از درون درمان می‌کنید. شمارا به‌اندازه‌ی میکروسکوپی دراورده و به مغز بیمار می‌فرستند. مأموریت شما حمله به نورون‌های قرمز برای درمان بیمار است. روند بازی ساده اما کیفیت گرافیکی بازی چشم‌نواز است.

اگر از InMind VR خسته شده‌اید می‌توانید InMind VR 2 را نصب‌کرده و با 2.99 دلار یک بازی رایگان و 300 بازی دیگر دریافت کنید.

 

3. Jaunt VR

Jaunt VR / اپلیکیشن واقعیت مجازی

هوس یک فیلم خوب کرده‌اید؟ آن‌هم در واقعیت مجازی؟ سازندگان اپلیکیشن Jaunt VR این اپلیکیشن را به‌عنوان واقعیت مجازی سینمایی توصیف می‌کنند و این دقیقاً تجربه‌ای است که این اپلیکیشن به شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن شمارا به نمایی 360 درجه از فیلم‌های محبوب، مستندها، اجراهای موزیکال و ویدئوهای دیگر می‌برد.

برای شروع با اتاقی مواجه می‌شوید که ازآنجا امکان انتخاب ویدیویی موردنظر خود رادارید. در مستند حیات‌وحش با پنگوئن‌ها قدم بزنید. با پاول مکارتی در کنسرت Live and Let Die همراهی کنید.

 

4. Liftoff VR

Liftoff VR / اپلیکیشن واقعیت مجازی

با استفاده از اپلیکیشن Liftoff VR راکت سنگین فالکون SpaceX را در حال صعود و ورود به فضا مشاهده کنید درحالی‌که می‌توانید به‌راحتی اطراف را نگاه کنید. زمانی که کم‌کم ستاره‌های آسمان پدیدار می‌شوند بسیار جذاب است و نهایتاً اپلیکیشن از شما می‌خواهد تا راکت را به‌سلامت فرود بیاورید که البته کار آسانی نیست.

 

5. Virtual Reality Moon

Virtual Reality Moon

اپلیکیشن رایگان Virtual Reality Moon شمارا به سطح ماه می‌فرستد. زیبایی ماه، نمای ستاره‌ها، زمین و خورشید را از دور ببینید. ایستگاه فضایی بین‌المللی را ببینید و تمام چاله‌های ماه را حس کنید.

 

6. VR Mojo Orbulus

VR Mojo Orbulus / اپلیکیشن واقعیت مجازی

دوست دارید دنیا را ببینید اما هزینه‌ی سفر سرسام‌آور است؟ اپلیکیشن رایگان VR Mojo Orbulus به شما تجربه‌ی دیدار کشورهای دیگر همراه با صدا را ارائه می‌دهد. برای شروع با عکس‌هایی معلق به کشورهای مختلف مواجه می‌شوید. با انتخاب هر عکس به آن کشور منتقل می‌شوید. در این اپلیکیشن می‌توانید اهرام ثلاثه را ببینید، از شب‌های پاریس لذت ببرید و بر روی دیوار چین قدم بزنید.

 

7. VR Noir

VR Noir / اپلیکیشن واقعیت مجازی

با اپلیکیشن VR Noir به زندگی یک شخص سفر کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید نقش ورونیکا کلترین، زنی مطلقه را بازی کنید که درحال جدل با شوهر سابقش است. ورونیکا پس‌ازاین اتفاقات تصمیم می‌گیرد کارآگاهی خصوصی شده و پرونده‌های مختلفی را به سرانجام برساند.

موارد زیادی این اپلیکیشن را جذاب می‌کنند. داستان در تعامل با کاربر است به شکلی که شما مجبور به تصمیم‌گیری‌های تعیین‌کننده می‌شوید. این اپلیکیشن چیزی بیشتر از فقط یک نمای 360 درجه است. VR Noir یک فیلم کامل است که در ساخت آن از انسان‌های واقعی استفاده‌شده است. همچنین شخصیت‌های دیگر نیز جذابیت دارند؛ به‌طوری‌که مخاطب کنجکاو است تا سرنوشت آن‌ها را دنبال کند.

 

8. VR Roller Coaster

VR Roller Coaster / اپلیکیشن واقعیت مجازی

اپلیکیشن های زیادی با موضوع ترن هوایی برای آیفون وجود دارد اما VR Roller Coaster یکی از بهترین آن‌هاست. اپلیکیشن دو مسیر را به شما پیشنهاد می‌دهد. هردوی آن‌ها در مرکز یک شهر بزرگ واقع‌شده‌اند تا مقیاس و بزرگی ساختمان هارا حس کنید. حرکات بالا و پایین عادی یک ترن هوایی را دارد اما گاهی آن‌قدر حرکات عجیبی می‌کند که واقعاً احساس معلق بودن به کاربر می‌دهد.

 

9. بازی Zombie Shooter VR

Zombie Shooter VR / اپلیکیشن واقعیت مجازی

با اپلیکیشن Zombie Shooter VR می‌توانید با دست خودتان زامبی شکار کنید. یک اسلحه بردارید از اتاق بیرون بروید و زامبی شکار کنید. بازی به‌صورت خودکار شمارا جلو برده و در صورت رویت زامبی‌ها به آن‌ها شلیک می‌کند. همچنین موانعی در مسیر خواهید داشت؛ به‌هرحال سعی کنید زامبی‌ها به شما نرسند!

برای داشتن نسخه‌ی کامل لازم است تا با پرداخت 1.99 دلار نسخه‌ی غیر رایگان را خریداری کنید.

 

10. VR Tube

VR Tube / اپلیکیشن واقعیت مجازی

یوتیوب مجموعه‌ای از ویدیوهای 360 درجه به شما ارائه می‌دهد که یکی از راه‌های تماشای آن‌ها استفاده از اپلیکیشن VR Tube است. نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن به شما اجازه‌ی دسترسی به صدها ویدیوی 360 را می‌دهد و با پرداخت 1.99 دلار می‌توانید ویدیوی خود را بسازید. به‌هرحال می‌توانید ویدیوهای جذابی را تماشا کنید؛ اصابت شهاب‌سنگ به زمین، شنا با کوسه‌ها و تماشای آسمان از کابین خلبان!

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402