10 درصد پاسخ‌‌ های جیمیل‌ بوسیله ربات های گوگل نوشته می‌ شوند

جیمیل در نسخه موبایل خود مجهز به ویژگی پاسخ هوشمند است و چندی پیش گوگل تائید کرد حدود 10 درصد از پاسخ‌ها در Gmail با استفاده از این ویژگی داده می‌شوند. گفتنی است این قابلیت طی چند هفته آینده به نسخه دسکتاپ جیمیل هم افزوده خواهد شد.

گوگل به‌تازگی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن جیمیل خود ارائه کرده است. ویژگی پاسخ هوشمند جیمیل که با استفاده از ابزار یادگیری ماشینی به ایمیل‌ها پاسخ می‌دهد، بسته به نوع استفاده کاربر می‌تواند کارآمد و یا نامفید تلقی شود. برای مثال این ویژگی یک سری پاسخ‌های پیش‌فرض را در انتهای ایمیل به کاربر پیشنهاد می‌دهد؛ مانند «اوکی»، «متشکرم» یا «خوب است»، که سبب می‌شود کاربر بتواند چند ثانیه از وقت خود برای تایپ کردن این کلمات را ذخیره کند.

جیمیل

روزنامه وال‌استریت در اوایل روز پنجشنبه اعلام کرد که حدود 10 درصد از کل پاسخ‌هایی که در Gmail داده‌ می‌شود با استفاده از ویژگی پاسخ هوشمند صورت می‌گیرند. گوگل این گفته را تائید و اعلام کرده است که در ماه حدود 1 میلیارد کاربر فعال دارد.

ویژگی پاسخ هوشمند برای اولین بار در اپلیکیشن Inbox در سال 2015 معرفی شد و پس از آن در سال 2017 در نسخه‌های اندروید و iOS جیمیل، اضافه شد. در سال 2017 حدود 12 درصد از پاسخ‌ها در اپلیکیشن Inbox با استفاده از ویژگی پاسخ هوشمند داده شد اما در آن موقع، این ویژگی در اپلیکیشن جیمیل تاثیر آنچنانی نگذاشته بود. گفتنی است گوگل در هفته گذشته اعلام کرد که تا ماه مارس سال 2019 اپلیکیشن Inbox را متوقف خواهد کرد.

مدیر تولید محصولات گوگل اعلام کرده است که ویژگی پاسخ هوشمند، بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده است. گفتنی است کاربران Gmail در پلتفرم موبایل این اپلیکیشن قادر هستند که از این ویژگی استفاده کرده و به زودی طی چند هفته آینده، کاربران نسخه دسکتاپ جیمیل نیز خواهند توانست که از ویژگی پاسخ هوشمند استفاده کنند.

برای آگاهی از آخرین مقالات مجله پلازا در کانال تلگرام ما عضو شوید t.me/plazamag عضویت در کانال تلگرام
دیــدگاههای کاربـــران
بارگذاری ...
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما در مجله خبری پلازا منتشر نخواهد شد. بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده اند اجباری هستند.

0/1500
captcha