اپل برای هریک از کاربران آیفون، یک امتیاز اعتماد تعریف می‌ کند

اپل / apple
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپل قصد دارد برای کاربران خود یک معیار درجه‌بندی با نام «امتیاز اعتماد» تعریف کند که به موجب آن میزان اعتبار هر کاربر در هنگام خرید از فروشگاه‌های آنلاین مشخص شده و از کلاهبرداری و خریدهای جعلی جلوگیری می‌شود.

کمپانی اپل به حفظ حریم خصوصی کاربر و عرضه محصولاتی با ضریب امنیتی بالا مشهور است. با توجه به آنکه میلیونها کاربر آیفون وجود دارد، خیلی مهم خواهد بود که چگونه یک کاربر خوب از بد متمایز شود؟ به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد به منظور کمک به جلوگیری از خریدهای جعلی از فروشگاه آیتونز و یا کلاهبرداری و فعالیت‌های جعلی، یک معیار درجه‌بندی «امتیاز اعتماد» را برای کاربران iOS خود تعریف کند.

بدیهی است دقیقا همان‌طور که این امتیاز برای سنجش میزان اعتماد هر فرد استفاده می‌شود اما برخی از افراد نگران پیامدهای حفظ حریم خصوصی خود در این امتیازدهی هستند. با این حال اپل به کاربران این اطمینان را داده که کاربران خود را ردیابی نخواهد کرد و هیچگونه شناسایی منحصربفردی وجود نخواهد داشت که برای تبلیغات هدفمند مورد استفاده قرار بگیرند.

اپل

اپل اظهار کرده است:

به منظور کمک به شناسایی و جلوگیری از تقلب، اطلاعاتی درمورد نحوه استفاده از دستگاه شما که شامل تعداد تقریبی تماس‌های دریافتی و یا ایمیل‌هایی که ارسال و یا دریافت می‌کنید، برای محاسبه میزان اعتبار دستگاه کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرند که در هنگام خرید از فروشگاه آیتونز مورد بررسی قرار می‌گیرند. این امتیازها در سرورهای ما در یک زمان ثابت، ذخیره خواهند شد.

درواقع این ایده بدین صورت است که الگوهای مصرف کاربر مورد بررسی قرار می‌گیرد و مطابق آن یک امتیار به کار اختصاص داده می‌شود. حال اپل می‌تواند کاربران خود را مطابق آنچه که از آیفون‌های خود استفاده می‌کنند، شناسایی کند. این بدین معنا است که هرگاه بخواهید از فروشگاه غیرمعمولی خرید کنید و یا الگوی خرید شما به شدت تغییر کند، می‌تواند بیانگر این باشد که شخصی که درحال حاضر مشغول خرید با آیفون شما است، شما نیستید.

گفتنی است متاسفانه درحال حاضر این امکان وجود ندارد که بتوان بررسی کرد که نمره اعتبار کاربران چند است.

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402