Red Dead Redemption 2: اطلاعات و تصاویر جدید از حیات وحش، شکار و اسب‌ ها

Red Dead Redemption 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

راک‌ استار به‌تازگی اطلاعات و تصاویر زیادی از حیات‌ وحش، نحوه شکار کردن، ماهی‌ گیری و اسب‌ های بازی Red Dead Redemption 2 را با طرفداران به اشتراک گذاشت. به گفته این کمپانی، در بازی حدود 200 گونه حیوان مختلف وجود دارد و 19 نژاد مختلف اسب نیز در دسترس بازیکنان هستند.

همچنین بخوانید :

بازی Red Dead Redemption 2 تنها یک ماه با ما فاصله دارد و با چیزهایی که از آن شنیده‌ایم، از دور به‌شدت عظیم بنظر می‌رسد. کمپانی راک‌ استار (Rockstar Games) هر روز اطلاعات بیشتری از این بازی را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد. چند روزی‌ است که راک‌ استار به صورت روزانه اطلاعاتی از این بازی منتشر می‌کند و هر چقدر از این بازی می‌گوید نه تنها دل گیمرها را بیشتر می‌برد، بلکه از بس که این بازی عظیم است، گفته‌هایش تمام نمی‌شود. امروز اطلاعات جدیدی، روی سایت رسمی Red Dead Redemption 2 به نمایش گذاشته شدند؛ این اطلاعات مربوط به حیات وحش این بازی، نحوه شکار کردن و ماهی‌ گرفتن و همچنین اسب‌ها و نژادهای مختلف آنها می‌شوند.

تصاویر جدید Red Dead Redemption 2

 


حیات وحش


حیوانات Red Dead Redemption 2

همان‌طور که می‌دانید، حیات‌وحش در بازی‌های جهان‌باز بزرگ معمولا بخش کوچکی (آن هم با تنوع کمی از حیوانات) را تشکیل می‌دهد، در برخی بازی‌های جهان‌باز حیوانات و حیات وحش وجود دارند تا دنیا خالی بنظر نرسد و کمی زنده‌تر بنظر آید؛ اما بازهم همانطور که می‌دانید، راک‌استار خدای جزئیات است؛ اهمیت بسیاری که این کمپانی به جزئیات می‌دهد، یکی از مهمترین دلایلی‌ست که جهان‌هایی که خلف می‌کند در مقایسه با جهان‌های دیگر بازی‌های جهان‌باز، شاهکار بنظر می‌رسند. این کمپانی بیان کرده که حدود 200 گونه مختلف از حیوانات، پرندگان و ماهی‌ها در بازی Red Dead Redemption 2 حضور دارند؛ همچنین نکته شگفت‌انگیز دیگر در مورد حیات وحش این بازی، حضور 19 نژاد مختلف از اسب‌ها در این بازی‌ست که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و در منطقه خاصی زندگی می‌کنند.

تصاویر چند گونه مختلف از حیوانات این بازی که در سایت رسمی RDR2 منتشر شدند را در پایین مشاهده کنید:

طبق گفته راک‌استار، هر گونه از حیوانات به شیوه خاصی به محیط زیست خود واکنش نشان می‌دهد و این موضوع یک اکوسیستم بسیار پیچیده را در این بازی بوجود می‌آورد. در این سایت نوشته شده است:

گوزن‌ها، گاومیش‌های کوهان‌دار آمریکایی (Bisonها) و گوزن‌های شاخ چنگالی (Pronghornها) در گله‌هایی بزرگ در دشت‌ها زندگی‌ می‌کنند. لاشخورها بسرعت متوجه لاشه‌ها می‌شوند، قزل‌آلای کلمبیایی (Sockeye Salmon) برای تخم‌گذاری به سمت سرچشمه می‌جهد، گرگ‌ها گله‌ای حمله می‌کنند و شکارهای‌شان را محاصره می‌کنند، غازها با آرایش خاصی پرواز می‌کنند، پوسوم‌ها (possumها) خودشان را به مردن می‌زنند تا شکارچی‌ها به آنها حمله نکنند، جوندگان (مثل سنجاب‌ها) در سوراخ‌های درخت‌ها قایم می‌شوند، خرس‌های گریزلی زمانی که احساس خطر می‌کنند الکی خیز برمی‌دارند تا حریف را بترسانند و پرندگان شکاری در ارتفاعات بالا پرواز می‌کنند. همه این حیوانات اکوسیستمی پیچیده را تشکیل می‌دهند و باید برای جایگاه‌شان در زنجیره قضایی بطور مداوم در تلاش و مبارزه باشند. دنیای وحش جایی‌ست که در عین‌ پرنعمت‌بودن مکان خطرناکی نیز هست، چه برای انسانها و چه برای حیوانات، در این دنیا هر شکارچی‌ای می‌تواند به سرعت به شکار تبدیل شود.

 


شکار و ماهی‌ گیری


حیوانات Red Dead Redemption 2

در بخشی از این وب‌سایت، راک‌استار اینگونه بیان می‌کند:

گونه‌های بسیار متنوعی از ماهی‌ها در رودها، دریاچه‌ها و جویبار‌های فراوان دنیای این بازی شناورند، انتخاب طعمه مناسب برای ماهی‌گیری یکی از راه‌های گرفتن ماهی مدنظرتان یا هر ماهی دیگری‌ست؛ ردیابی یک شکار نیازمند تمرکز و شکیبایی‌ست؛ با دقت حرکت کنید و حواس‌تان به جهت باد باشد تا شکارتان متوجه شما نشود. انتخاب سلاح و محلی که گلوله یا تیر شما، به بدن شکار اصابت می‌کند، نیز عوامل بسیار مهمی هستند که بر کیفیت گوشت و پوست شکار تاثیرگذارند، کیفیت گوشت و پوست نیز بر قیمت آنها در زمان فروش تاثیر می‌گذارند. از تفنگی استفاده کنید که متناسب با جثه شکارتان باشد، و یا برای یک شکار ساکت و تمیز در استفاده از تیروکمان مهارت پیدا کنید.

ماهی گیری Red Dead Redemption 2

زمانی که یک شکار موفقیت‌آمیز باشد، شما می‌توانید در همان مکان ، جثه حیوان را قصابی کنید و یا پوست آن را بکنید، یا اینکه آن را به پشت اسب‌تان ببندید و جثه کامل و سالم او را به مکانی دیگر منتقل کنید. شما نباید جسد شکار را برای مدت طولانی‌ای رها کنید، وگرنه جسد حیوان شروع به گندیدن می‌کند و پیش از گندیدن نیز لاشخورها را به سوی خود جذب می‌کند.

Red Dead Redemption 2

خز، بخش‌های بدن و گوشت شکارهای‌تان را می‌توانید به قصاب‌هایی که در شهرها و روستاها دکان دارند بفروشید، یا شما می‌توانید جسد شکارتان را به کمپ دارودسته‌تان ببرید تا در آنجا برای شما غذایی درست شود، همچنین می‌شود پوست شکارهای‌تان را به لباس یا دیگر آیتم‌ها تبدیل کنید. نشانه‌گیری شما نیز بسیار مهم است، اگر تیر اول شما خطا برود باید کلی تعقیب و گریز کنید، همین‌طور اگر تیر اول شما شکار را از پای درنیاورد نیز باید تا مسافتی شکار را دنبال کنید، بهتر است که با تیر اول، شکار از پای دربیاید؛ در بهترین حالت نیز، بهتر است از تیروکمان برای شکار استفاده کنید تا کمترین آسیب به پوست حیوان وارد شود.

برف Red Dead Redemption 2

 


اسب‌ها


همان‌طور که گفته شد، 19 نژاد مختلف اسب در Red Dead Redemption 2 وجود دارد. از نژاد آپالوسا (Appaloosa) و عرب بگیرید تا نژاد شایر (Shire) و موستانگ (Mustang)، سوار شدن هرکدام با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، با دیگری متفاوت است. شما در این بازی می‌توانید اسب‌ها را از حیات‌وحش بگیرید و رام کنید، یا از استبل‌ها خریداری کنید و یا از کسی قرض! بگیرید، می‌دانید منظورم چیست!

در سایت بازی RDR2 نوشته شده:

اسب شما همراه همیشگی شماست، شما برروی اسب‌تان مانند هرکدام از اعضای دارودسته‌تان حساب باز خواهید کرد، بنابراین مهم است که شما به اسب خودتان اهمیت دهید و به حیوان نجیب خود رسیدگی کنید. شما می‌توانید با کارهایی مانند سیر نگه داشتن و برس کشیدن اسب‌تان به او رسیدگی کنید، پس از مدتی که با اسب خود مهربان باشید، می‌بینید که استقامت (Stamina) او افزایش می‌یابد و عملکردش بهتر می‌شود و هدایت‌اش آسان‌تر؛ هرچقدر شما با همین روند، پیوند و رابطه‌تان را با اسب خود بهبود بخشید، او کمتر و کمتر برای شما چموشی خواهد کرد. در بازی Red Dead Redemption 2، 59 مدل رنگ پوست و خز مختلف برای اسب‌ها وجود دارد؛ همچنین در این بازی میزان زیادی وسایل برای اسب‌تان مانند زین‌ها، سرین‌ها، رکاب‌ها و مهمیزها وجود دارند، که هرکدام از آنها بشدت قابل شخصی‌سازی هستند و ظاهر اسب‌تان را دقیقا همان شکلی می‌کنند که می‌خواهید. با این حجم از تنوع، شما اسبی خواهید داشت که با اسب تمام بازیکنان دیگر در این بازی متفاوت خواهد بود.

اسب های Red Dead Redemption 2

نژاد نیمه مجارستانی وحشی را می‌توان در سرزمین‌های مرکزی یافت. گرفتن و رام‌کردن اسب‌ها، می‌تواند راهی برای تهیه کردن یک سواری جدید باشد.

اسب Red Dead Redemption 2

در استبل‌ها، اسب بخرید، بفروشید و یا نگه‌داری کنید؛ همچنین شما می‌توانید در استبل‌ها افرادی را استخدام کنید تا به اسب‌تان رسیدگی کنند، می‌توانید پوشیدنی‌هایی برای اسب‌تان تهیه کنید تا جان و استقامت اسب‌تان را بهبود می‌بخشد و همچنین لوازمی مانند زین و رکاب برای اسب‌تان بخرید تا عملکردش را بهبود بخشید. شما همچنین می‌توانید در استبل‌ها، یال و دم اسب‌تان را حالت دهید تا ظاهر جالبی پیدا کند!

اسب Red Dead Redemption 2

پیوند شما با اسب‌تان، نشان‌دهنده اعتماد و درک شما از یکدیگر است. هرچقدر این پیوند در طول زمان، با کارهایی مانند غذا دادن و آراستن اسب‌تان قوی‌تر شود، ویژگی‌های اسب‌تان مانند جان و سرعت‌اش بهسازی خواهد شد. شما همچنین با قوی‌تر کردن پیوندتان با اسب خود، ویژگی‌های جدیدی (Perkهای جدیدی) را آزاد خواهید کرد و پاداش‌هایی به شما اعطا خواهد شد.

حیوانات Red Dead Redemption 2

سلاح‌ها، لباس‌ها، ماسک‌ها و کلا‌ه‌های‌تان را در زین اسب خود نگه‌داری کنید. شما همچنین می‌توانید شکارهای تازه‌‌تان را با اسب‌تان حمل کنید؛ اگر شکارتان یک پرنده یا حیوانی کوچک باشد، آن را نیز می‌توانید در زین اسب حمل کنید، اما اگر شکارتان بزرگ باشد، باید جسد آن را در پشت اسب‌تان با طناب ببندید.

کلام آخر

بازی Red Dead Redemption روز چهارم آبان ماه برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه خواهد شد. برای اخبار جدید از این بازی، روزانه به پلازا سر بزنید و برای اخبار بیشتر از دنیای بازی‌های ویدیویی با ما همراه باشید؛ همچنین شما می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402