بهترین بازی‌ های نینجایی برای کامپیوتر، کنسول، اندروید و iOS

بازی نینجا / ninja game
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با توجه به جذابیتی که سبک بازی نینجا همیشه نزد بازیکنان و صنعت بازی‌سازی داشته، در این مطلب 25 تا از بهترین بازی های نینجایی را برای کنسول، کامپیوتر، اندروید و iOS مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

برای خیلی‌ها کلمه «نینجا» یادآور جنگجویانی همیشه هوشیار بوده که تنها به هدف پشتک زدن و کشتن مردم آموزش داده‌‌ شده‌اند؛ اما به شما اطمینان می‌دهیم که معنای عمیق‌تری در «نینجوتسو» نهفته است. بازی‌های ویدیویی، همیشه مدیوم مناسبی برای مکاشفه و کندوکاو دنیای دیوانه، خونین و در عین حال زیبای نینجاها هستند. به مناسبت تاریخچه‌ باشکوهی که این صنعت، از مرگ و خشونت برایمان ترسیم کرده، این شما و این بهترین عناوین نینجا محوری که تاکنون ساخته شده‌اند.

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

فهرست مطالب


بهترین بازی‌ های نینجایی برای کامپیوتر و کنسول


در ابتدا به معرفی بهترین بازی های نینجایی برای کنسول‌ها و کامپیوتر می‌پردازیم. این بازی‌ها شامل عناوین قدیمی مربوط به آرکید و سگا تا کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌شوند.

بازی Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima

  • پلتفرم‌های بازی : پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴

بازی شبح تسوشیما عنوان جذاب از سری‌های نینجایی بوده که در میان بهترین بازی‌های نینجایی برای کامپیوتر جایگاه خوبی را کسب نموده است. بد نیست بدانید امروزه کاربران بسیاری به دنبال دستیابی به این عنوان هستند که داستان جذاب و هیجان انگیز آن می‌تواند شما را در برابر دشمنان و چالش‌های دشوار بسیاری قرار دهد. موضوعی که در خصوص بازی شبح تسوشیما باید به آن اشاره داشته باشیم در انحصاری بودن آن برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ است. در طول بازی با رویدادهای وحشتناک و خونریزی‌های شدید بسیاری مواجه خواهید شد که این موضوع می‌تواند شما را با یک بازی مثبت ۱۸ سال مواجه کند. سازنده بازی برای افزایش هیجانات آن از موتور گرافیکی خوبی استفاده نموده که در این زمینه شاهد یک طراحی دیدنی با ساختارهای ظاهری بسیار خوبی هستیم که می‌تواند عملکرد گیم پلی بازی را به شدت تحت شعاع خود قرار دهد. بازی در سرزمین‌های مختلف و ژاپن فئودالی جریان خواهد داشت که در نقش یک نینجا باید به دنبال باز نمودن رازهای کهن قدیم سرزمین خود باشید. لازم به ذکر است بدانید که در کنار مزایای فوق این بازی از صداگذاری مناسبی نیز برخوردار است که می‌تواند سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی شود. در ادامه با ما همراه باشید که تصمیم داریم دیگر بازی نینجا برای کامپیوتر را برایتان معرفی نماییم.

بازی Nioh

  • پلتفرم‌های بازی : پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز

بازی نی‌او بی‌تردید یکی از بهترین بازی‌های نینجایی برای کامپیوتر است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و توانست امتیاز خوب ۸۴ از ۱۰۰ را با محدودیت سنی مثبت ۱۸ سال کسب نماید. این بازی نینجایی شما را در نقش یک مبارز سامورایی قرار می‌دهد که در سواحل ژاپن به دنبال مبارزه با جنگجویانی است که سبب به وجود آمدن مشکلات و خاطرات بد برای او شده‌اند. شخصیت اصلی بازی باید از میان جنگجویان شرور و یوکاهای ماورا الطبیعی بسیاری که به زمین هجوم آورده‌اند عبور نماید و رئیس تمامی دشمنان که سبب به وجود آمدن مشکلات جدیدی شده است را از بین ببرد. در طول گیم پلی بازی با هیولاهای عظیم الجثه بسیاری مواجه خواهید شد که این موضوع می‌تواند سختی‌های بسیاری را برایتان به همراه داشته باشد.

بازی نینجایی (The Last Ninja (Commodore 64

بازی نینجایی The Last Ninja

The Last Ninja در ظاهر یک بازی اشاره و کلیک ماجراجویی دیگر روی کنسول کمودور 64 به نظر می‌رسد، اما اگر مدتی با آن سروکله بزنید، به بذر مفاهیمی که در بازی‌های یک دهه بعد غنچه می‌کنند پی می‌برید. می‌توانستید همانند سیستم V.A.T.S بازی Fallout اعضای خاصی از بدن دشمن را هدف بگیرید. خود بازی هم که یکی از اولین نمونه‌های جهان‌باز در بازی‌های ویدیویی است، با زاویه دوربین ایزومتریکش به بازیکنان اجازه می‌داد تا در مراحل تقریباً به هر طرفی که می‌خواستند حرکت کنند و برای اولین‌بار از بین طیف کاملی از سلاح‌های نینجایی دست به انتحاب بزنند. The Last Ninja امروزه شبیه به نسخه اولیه Assassin’s Creed است و این چیزی نیست که به هر عنوانی در 1987 اتلاق شود.

بازی (Shadow of the Ninja (NES

بازی نینجایی Shadow of the Ninja

Shadow of the Ninja یکی دیگر از گنجینه‌های مهجور کنسول‌ NES است. بازی به ترکیبی فوق‌العاده از Contra و پورت NES عنوان Strider شباهت دارد. با موانع چالش‌برانگیز و درجه سختی نابخشودنی، Shadow of the Ninja یکی از معدود بازی‌های نینجایی با قابلیت Co-Op است که به شما اجازه می‌دهد کنترل یک نینجای مرد یا زن (یکی از اتفاقات نادر) را برعهده بگیرید.

به هر دلیلی که بدنبال بازی های نینجایی هستید پیشنهاد میشود بازی شادو اف د نینجا را از دست ندهید که یک نسخه تکامل یافته از گیم های قبلی بوده است. در میان بهترین های این سبک بدنیست بدانید که این بازی نینجا آرشی برای کامپیوتر به صورت آنلاین نیز قابل اجرا بوده که میتوانید در میان شخصیت های موجود شخصیت دلخواه خود را انتخاب کنید. مهارت های بسیار و شمشیر زنی حرفه ای بستگی به مهارت شما خواهد داشت که چگونه بتوانید شخصیت اصلی بازی را مدیریت نمایید. دشمنان و نیروهای بسیاری در انتظار شما هستند.

بازی (Legend of the Mystical Ninja (SNES

بازی نینجا Legend of the Mystical Ninja
«ایشیکاوا گومون»، دزد-اساسین بدنام دوران فئودال، یک جورهایی «رابین هود» ژاپنی‌ها است، اما احتمالاً وابستگی زندگی گومون به ژاپن در مقایسه با رابین هود به بریتانیا بیشتر باشد. با این حال فرهنگ خیابانی این عیّار بیچاره در مناطق غربی محو و کمرنگ بود؛ البته به جز یک‌بار که کونامی فرصت را برای عرضه داستان «گومون» روی کنسول SNES در بازار غرب مناسب دید و چه آغازی بهتر از Legend of the Mystical Ninja! طراحی عجیب ژاپنی بازی با المان‌ها بیتم‌آپ دوبعدی، پلتفرمر و نقش‌آفرینی، این افسانه ترسناک را (بدون تعارف یارو خیلی ترسناک بود … چندین و چند نفر را فقط به‌خاطر پول، بی‌رحمانه کشت) به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین عناوین کونامی تبدیل کرد.

بازی Legend of the Mystical Ninja در میان بازی های نینجایی برای کامپیوتر گزینه خوب دیگری بوده که از خط داستانی بهتر و جذاب تری برخوردار بوده است. این بازی در افسانه های قدیمی ژاپن جریان داشته که باید در سرزمین های مختلفی بدنبال نجات دادن قلمرو و فرهنگ خود باشید. دشمنان و نیروهای بسیاری برای نابودسازی شما اعزام شده اند که در دنیای 2.5 بعدی بازی میتوانید با آنها درگیر شوید. بازی Legend of the Mystical Ninja شامل مراحل وسیع و متعدد بسیاری بوده که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

بازی نینجا (Shinobido: Way of the Ninja (PS2

بازی نینجایی Shinobido: Way of the Ninja

Sinobido: Way of the Ninja از جهات زیادی به Tenchu شباهت دارد، البته با توجه به اینکه تیم سازنده هر دو بازی مشترک است، منطقی هم به نظر می‌رسد. با این حال جدایی تیم از سازندگان سابق‌شان این فرصت را به آن‌ها داد تا آزادانه مکانیک‌های جدیدی را آزمایش کنند. Shinobido داستان نینجایی به نام «گو» را روایت می‌کند که به فراموشی دچار شده و بی‌هدف در سرزمین ژاپن سرگردان است تا اینکه سر از کشمکش سه لرد فئودال درمی‌آورد که به دنبال کسی هستند تا کارهای کثیف‌شان را انجام دهد. چیزی که در بازی می‌بینید با یک نینجای مخفی‌کاری که انتظارش را دارید خیلی فاصله دارد. کلی مکانیک خوب مثل دویدن، پریدن، مخفی‌ شدن و بریدن گردن ملت در بازی گنجانده شده، اما هر عملی که انجام دهید روی اعتبارتان نزد یکی از سه لرد تأثیرگذار خواهد بود؛ چیزی مثل نمونه اولیه سیستم Nemesis در Shadow of Mordor / War. این ویژگی یک پیچش حساب شده و جذاب را به بازی اضافه می‌کند که حتی در عناوین Shadow هم شاهدش نبودیم.

بازی (Warframe (PS4, Xbox One, PC

بازی Warframe

اگر کمی منطقی باشیم، Warframe یکی بازی نینجایی نیست، اما بیشتر المان‌هایش را دارد. شما به عنوان یک نژاد فضایی باریک و بلند به اسم «تنو» بازی می‌کنید که راهشان را از بین دشمنان بین‌کهکشانی، با تکه و پاره کردن باز می‌کنند. اما شکی نیست به محض آغاز بازی، با سیلی از شخصی‌سازی برای شمشیرها، تفنگ‌ها و لباس‌های تنوی مرگبار فضایی‌تان مواجه می‌شوید و مثل یک نینجای مدرن ساعت‌ها درگیر کشتار دیگر جنگجویان خواهید شد. عجیب‌تر از همه اینکه Warframe در واقع یک عنوان آنلاین رایگان است و با این وجود تجربه‌ حماسی‌اش چیزی از Destiny کم ندارد.

هرچه به انتهای مقاله نزدیک تر میشویم بازی های بهتر و گرافیکی تری را شاهد خواهیم بود. جهت دانلود بازی نینجایی برای کامپیوتر میتوانید یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید که امروزه بازی Warframe را میتوانید برای پلتفرم های مختلف دریافت و نصب نمایید. طراحی مناسب در کنار خط داستانی جذاب و البته خطرناک از اصلی ترین ویژگی های بازی Warframe بوده که به نسبت گیم های قبلی از گیم پلی طولانی تری برخوردار بوده است. وبسایت پلازا پیشنهاد میکند در ادامه مقاله باما همراه باشید که به بازی های خوب دیگری نیز اشاره کرده ایم.

بازی نینجایی (Mark of the Ninja (Xbox 360, PC

بازی Mark of the Ninja

بازی‌های مخفی‌کاری با هر درجه‌ای از عمق و محتوا غالباً به شکل سه‌بعدی هستند، اما Mark of the Ninja این سنت را در هم شکست. پلتفرمر سل‌شید پدیده‌ جدیدی نیست، اما کمتر عنوانی عناصر نور و سایه را به این شکل مورد استفاده قرار داده و علاوه‌ بر ترسیم دشمنان به شکل تهدیدی مرگبار، طیف بصری نینجا هم محدودتر کرده است. Mark of the Ninja همچنین یکی از معدود بازی‌هایی محسوب می‌شود که گزینه‌های غیرمرگبار هم دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد، بدون کشتن حتی یک نفر فقط روی مخفی‌کار تکیه داشته باشند. به همه این‌ها سناریویی پیچیده هم اضافه کنید که بیشتر از اینکه روی دشمنان داستان تمرکز داشته باشد، به علامت مرموز نینجا می‌پردازد که پروتاگونیست اصلی را به سمت جنون سوق می‌دهد و یکی از کم‌نظیرترین بازی‌های نینجایی را خلق می‌کند.

بازی N+

بازی نینجا N+

N+ یکی از بنیان‌گذاران بازی‌های مستقل است و در زمره عناوینی قرار می‌گیرد که سادگی در جلوه‌های بصری و کنترل‌شان فریب‌تان داده و به شیطانی‌ترین شکل ممکن نابودتان خواهند کرد. دویدن و معلق‌ شدن در مراحل خاکستری، حس فوق‌العاده‌ای دارند و بازی روی همین لذت ساده و جذاب همراه با موانع غیرمنتظره (تله‌های لیزری و کشنده، سقوط‌های مرگبار در جاهایی که فکرش را نمی‌کنید) تکیه می‌کند. با این حال جان بی‌نهایت در مراحل باعث می‌‎شود که دوباره بازگردید و همه چیز را از اول آغاز کنید. بیماری خودآزاری بازی که بعضی اوقات باعث می‌شود سرتان را به دیوار بکوبید، مثل مواد مخدر اعتیادآور است.

بازی (Nightshade (PS2

بازی نینجایی Nightshade

Shinobi و Nightshade در کنسول PS2 به برادر و خواهر شباهت داشتند و در واقع به شکل یک نسخه اصلی و دنباله هستند. Nightshade همه ویژگی‌های خوب بازی Shinobi مثل سکوبازی‌های هوشمندانه، مبارزات با شمشیر و تیغه و حتی شال پریشان شخصیت اصلی را کپی کرده است. تفاوت بزرگ این دو در سیستم مبارزاتشات نهفته، به شکلی که بازیکنان در Nightshade می‌توانند چندین دشمن را به صورت همزمان کشته و قدرت تیغه‌شان را تا جایی افزایش دهند که خطرناک‌ترین باس‌های بازی را تنها با یک ضربه نابود کند. این ویژگی در Shinobi لذت‌بخش است، اما Nightshade آن را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. بعضی مراحل نیازمند آنند که قهرمان بازی، «هیبانا» در هوا چند کشتار زنجیره‌ای انجام دهد؛ چیزی که نه تنها بقای بازیکن به آن وابسته است، بلکه باعث می‌شود، مرگ شیاطین در آسمان به شکل سینمایی جلوه کند.

بازی (Shadow Warrior (PS4, Xbox One, PC

بازی نینجایی Shadow Warrior

داستان «لو ونگ» (بله اسم یارو واقعاً چینی است)، با طنز، ظاهر و اتمسفری شبیه Duke Nukem، همیشه زیر سایه این عنوان قرار داشت. در عین حال که اولین بازی سری از موتور گرافیکی Duke Nukem استفاده می‌کرد، ریبوت سال 2013 به لو ونگ روحی جدید بخشید. Shadow Warrior داستان ونگ را علیه شیاطین بی‌اعصاب ژاپنی روایت می‌کند، ونگ فقط به عکس‌العمل‌های سریع و مهارت‌های شمشیرزنی برای رسیدن به هدفش تکیه نمی‌کند، بلکه زرادخانه‌ای از سلاح‌های گرم را به دوش می‌کشد. با این حال بازی هرگز از یک طرف بام بیرون نمی‌افتد و در تمام مراحل تعادل بین تیراندازی و نینجوتسو را حفظ می‌کند.

در لیست یهترین بازی های نینجایی نگاه دیگری به بازی Shadow Warrior داشته باشید زیرا اینبار قرار است از تصویر و زاویه ای جدید بدنبال نقش آفرینی باشید. خط داستانی عالی و انتقام جویانه سبب خواهد شد تا گیمر از همان ابتدای بازی بتواند با بازی ارتباط برقرار کند که در این زمینه شاهد طراحی خوبی نیز خواهید بود. بازی Shadow Warrior شمارا در برابر نیروهای جهنمی قرار داده که برای نجات جان بشریت باید تمامی آنها را از بین ببرید. در این زمینه مهارت و سلاح های خوبی برایتان درنظر گرفته شده است که میتواند سنگینی این بار را کمی برای شما کاهش دهد. ناگفته نماند که این بازی عالی را میتوانید برای پلتفرم های مختلف به ویژه کامپیوتر دریافت و نصب کنید.

بازی (TMNT IV: Turtles In Time (SNES

بازی نینجا TMNT IV: Turtles In Time

تقریبا نیم دوجین بازی قبل از TMNT IV در مورد لاکپشت‌های نینجا وجود داشت و خدا می‌داند که چند تا پس از آن ساخته شد. اما هیچ کدام از آن‌ها به موفقیت بالای Turtles In Time دست نیافتند. بازی با رنگ‌بندی شاد و انیمیشنی پویا توانست اتمسفر کارتون را به مخاطبان منتقل کند. سفر زمانی این فرصت را در اختیار کونامی قرار ‌داد تا با خلاقیت بالا ارتشی بی‌پایان از سربازان (فوت) و چندین شخصیت شرور خلق کند. مکانیک مبارزات و مشت و لگد فوق‌العاده جذاب هستند. Turtles In Time به سادگی ایده‌آل‌ترین راه برای لذت بردن از بازی لاکپشت‌های نینجا است و با گذشت حدود دو دهه همان طراوت اولیه را دارد.

بازی (Muramasa: The Demon Blade (Wii

بازی نینجا Muramasa: The Demon Blade

استودیوی Vanillaware با ترکیب طراحی هنری دوبعدی، گیم‌پلی بیتم‌آپ و عصاره نقش‌آفرینی ژاپنی بازار را برای مدتی به قبضه خودش درآورد. متأسفانه در عین حال که Odin Sphere و Dragon’s Crown تمام توجهات را به خودشان جلب کردند، یکی از ثمربخش‌ترین تلاش‌هایشان یعنی Muramasa به دست فراموشی سپرده شد که جای بسی افسوس دارد، چون بهترین عنوان بین این سه تا، همین بازی است. مبارزات سرعتی Vanillaware در قالب یک داستان نینجایی کلاسیک به شیوه بهتری ترسیم شد (داستان حول یک پرنسس تسخیر شده توسط یک «رانین» مرده و یک نینجای مبتلا به فراموشی روایت می‌شود که به شکل تصادفی دروازه‌های جهنم را باز می‌کند) و در عین حال جزئیات چشم‌گیر و جلوه‌های بصریش یکی از بهترین بازی‌های فولکلور ژاپنی را شکل داد.

بازی (Strider (Arcade

بازی نینجا Strider

در 10 دقیقه ابتدایی Stirder، «هایرو» در روسیه مدرن به سر می‌برد و باید با شمشیری بران و ببر رباتی‌اش با عنکبوت‌های مکانیکی عظیم مبارزه کند؛ البته قبل از اینکه با یک خون‌آشام پرنده مجهز به چکش حزب کمونیست روسیه بجنگد.

چیزی که در مورد بازی خواندید هیچ سنخیتی با داستان ندارد و تنها چشمه کوچکی از دنیای دیوانه Strider را نشان می‌دهد. شخصیت اصلی شما هایرو است که در این دنیای پرهرج‌و‌مرج برای شکست استاد بزرگ «میو» (یکی از سخت‌ترین باس‌های تاریخ بازی) به سرعت باد می‌دود، در هوا پشتک‌های زیبا می‌زند و از در و دیوار بالا می‌رود. انصافاً هیچ دیالوگی در دوران بازی‌های 8 و 16 بیتی به باحالی «همه فرزندان خدایان کهن، بمیرید!» نیست.

بازی نینجا (Tenchu: Wrath of Heaven (PS2

بازی نینجایی Tenchu: Wrath of Heaven

Tenchu: Wrath of Heaven یک تجربه عجیب با استایلی متفاوت از نینجا است. «ریکیمارو» و «آیامی» برای کشتن بی‌صدا و مخفیانه طراحی شده‌اند؛ همان‌گونه که از یک بازی نینجا محور انتظار دارید، اما این بازی نیازمند صبر و دقتی است که در هیچ عنوان دیگری نظیرش را تجربه نکرده‌اید (البته به جز دنباله‌های خود Tenchu.) جالب اینجا است که به صبر شما پاداش داده می‌شود و شخصیت‌های جدیدی در دسترس‌تان قرار می‌گیرند. محتوای داستانی بیشتر مناسب برای دوران مدرن و عناوینی مثل Hitman است تا ژاپن فئودال و با اینکه Tenchu: Wrath of Heaven بعضی اوقات از دوربین بدقلق رنج می‌برد، این ژانر را بازتعریف می‌کند و از این رو لایق احترام است.

بازی (Ninja Gaiden Black (Xbox

بازی نینجا Ninja Gaiden Black

هنوز فاصله زمانی Ninja Gaiden III و پورت ایکس‌باکس‌اش غیرمعقول و عجیب است (اگر بخواهیم دقیق باشیم 12 سال طول کشید و … نه خیر! حضور ریو در Dead or Alive محسوب نمی‌شود)، اما بازگشت «ریو هایابوسا» با یک انتقام همراه بود. ماجراجویی ریو در ایکس‌باکس فوق‌العاده زیبا است و در عین حال که درجه سختی‌‌اش به نسخه NES نمی‌رسد، باز هم به بی‌رحمانه‌ترین شکل اشتباه را تنبیه می‌کند، اما از طرفی به حمله‌‌ها و تاکتیک‌‌های متبحرانه پاداش می‌دهد. همه این موارد با یکدیگر یکی از ظریف‌ترین و شگفت‌انگیزترین سیستم‌های مبارزه را خلق‌ کرده‌اند. جریمه حرفه‌ای نشدن در چنین سیستم مبارزاتی مساوی با فشار بیهوده دکمه کنترل پس از مرگ ریو است.

بازی نینجا (Metal Gear Rising: Revengeance (Xbox 360, PS3, PC

بازی نینجا برای کامپیوتر Metal Gear Rising: Revengeance

Metal Gear های قبلی با اینکه رمان‌های واقع‌گرایانه تام کلنسی را با المان‌های تخیلی قاطی کرده و دوباره به خورد ملت می‌دادند نسبت به نینجای سایبرگی Revengeance منطقی‌تر و باورپذیرتر به نظر می‌رسند. پلاتینیوم گیمز با جسارت تمام الگوهای قبلی Metal Gear را فراموش کرد و تمام تمرکزش را روی منفورترین شخصیت سری قرار داد. اما با خلق عنوانی نفس‌گیر شبیه به Ninja Gaiden ایکس باکس همراه با مکانیک مولتی اسلش و اسلومشنی با جلوه‌های بصری چشم‌نواز، مزد این جسارت را گرفت. به همه این‌ها ویژگی‌های اغراق شده و دیوانگی هیدئو کوجیما را هم اضافه کنید.

Metal Gear Rising: Revengeance با برخورداری از ویژگی و طراحی جذاب توانسته نام خود را در لیست بهترین بازی نینجایی قدیمی و جدید جای دهد که اگر بدنبال سبک متنوعی از بازی های نینجا هستید  بدنیست بدانید که این بازی گزینه خوبی برای شما خواهد بود. بازی Metal Gear Rising: Revengeance از یک موتور گرافیکی قدرتمند در ساخت استفاده نموده که این مورد سبب شده تا مکانیک های بهتری را در نبرد ها شاهد باشید. فارغ از این موضوع گیم پلی طولانی در کنار جذابیت های بسیار در مراحل میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد این بازی برای ما به اشتراک بگذارید.

بازی (Ninja Gaiden (NES

بازی نینجا Ninja Gaiden
کنسول NES پلتفرمرهای اکشن با دشمنان مرگبار و قدرت‌های جادویی کم ندارد، اما Ninja Gaiden اصلی یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار می‌گیرد. نه به این دلیل که یکی از سخت‌ترین بازی‌های این سیستم است، بلکه چون استانداردهای این‌گونه بازی‌ها را تعیین کرد. مبارزه و مرگ «کن هایابوسا» هنوز هم یکی از حماسی‌ترین صحنه‌های تاریخ بازی است و در عین حال که Ninja Gaiden اولین عنوانی نبود که از کات‌سین استفاده می‌کرد، این ویژگی در بازی‌هایی ویدیویی را به کمال رساند. این شاهکار تاریخی ثابت کرد که ایده داستانی فیلم‌گونه نه‌تنها در بازی‌های ویدیویی امکان‌پذیر است، بلکه مورد استقبال هم قرار می‌گیرد، چه برسد که با یکی از بهترین موسیقی‌های متن هم ترکیب شود. پیشنهاد میشود در ادامه لیست بهترین بازی نینجا باما همراه باشید.

بازی (Shinobi III (Genesis

بازی نینجا Shinobi III

تمام المان‌های فوق‌العاده بازی‌های بالا را دستچین کرده و در یک پکیج تروتمیز ترکیب کنید. نتیجه می‌شود Shinobi III! همه چیزهایی که از یک بازی نینجایی می‌خواهید در این بازی وجود دارند: حملات رعدآسا، سرعت، آکروبات‌بازی، جادوهای اسرارآمیز، شمشیرزنی، ستاره نینجایی و سیلی نامتنهی از دشمنان ماسک‌دار که مثل مور و ملخ بر سرتان می‌ریزند. اما Shinobi III خودش را محدود به همین کلیشه‌ها نمی‌کند و قهرمان داستان، «جو موساشی» را در انواع و اقسام سناریوهای مختلف از جنگل‌های بامبو گرفته، تا آزمایشگاه‌های خلق مغزهای متحرک و اسکیت‌سواری حین حمله موشکی قرار می‌دهد. به شکل سحرآمیزی هیچ یک از این مکان‌ها نامربوط به فضای بازی به نظر نمی‌رسند و به بازیکن اجازه می‌دهند تا تنها با فشار دادن یک دکمه به خفن‌ترین نینجای دنیا تبدیل شود. پلازا پیشنهاد میکند ادامه لیست برترین بازی نینجایی را از دست ندهید که گیم های خوب دیگری نیز وجود داشته است.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice (پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر)

بازی نینجا برای کامپیوتر sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

نمی‌توان از بهترین بازی های نینجایی سخن گفت و سکیرو را که یکی از بهترین بازی‌های سال‌های اخیر است، فراموش کرد. این بازی توسط استودیوی فرام سافتور ساخته شده است که این استودیو را با بازی‌هایی مانند Dark Souls و بلادبورن می‌شناسیم و در راس آن، شخص هیدتاکا میازاکی قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با استودیوی فرام سافتور و بازی‌های فوق‌العاده ساخته شده توسط آن، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. داستان این بازی درباره نینجایی است که به دنبال انتقام از سامورایی‌هایی است که ارباب او را ربوده‌اند. این بازی تجربه دشوار و در عین حال لذت‌بخشی را از نینجا بودن ارائه می‌دهد و توانست مورد تمجید بازیکنان و منتقدین قرار بگیرد.

معرفی بازی های نینجا برای کامپیوتر و کنسول به اتمام رسید که در این میان سعی کردیم بهترین های نینجایی را برایتان معرفی نماییم. در ادامه میتوانید لیست مربوط به بازی های نینجایی برای اندروید و ایفون را شاهد باشید که در این بین گزینه های خوبی برای سرگرمی معرفی شده است. باما همراه باشید.


بازی های نینجایی برای اندروید و آیفون + لینک دانلود


شما می‌توانید بازی های نینجایی مختلفی را در گوشی خود هم پیدا کنید. این عناوین می‌توانند عطش شما از هر نو سبک بازی نینجا را رفع کنند. در ادامه به معرفی چندین بازی نینجایی برای اندروید و آیفون می‌پردازیم.

بازی نینجایی Fruit Ninja

بازی نینجایی Fruit Ninja

Fruit Ninja بهترین مثال از عنوانی است که تجربه‌اش در هیچ دستگاه دیگری جز موبایل امکان‌پذیر نیست و مکانیکی دارد که تقریباً پس از یک دهه هم همان لذت اولیه‌اش را حفظ کرده است؛ خصوصیتی که بسیاری از عناوین پایین فهرست از آن برخوردار نیستند. با این که اساس بازی کلاً بر پایه نابودی میوه‌های آبدار و خوشمزه با ضربه‌های دقیق شمشیر است، این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که Fruit Ninja در کارش فوق‌العاده عمل کرده، حتی اگر این کار ارائه یک گیم‌پلی ساده باشد. با ارائه گرافیکی جذاب و گیم‌پلی اعتیاد آور که در آن همواره به دنبال شکستن رکورد دوست خود هستید، Fruit Ninja قطعا شایسته قرار گرفتن در این فهرست است.

دانلود بازی فروت نینجا برای اندروید و آیفون

 

بازی نینجا Shadow Fight 2

بازی نینجا Shadow Fight 2

Shadow Fight 2 یک بازی نینجایی واقعی نیست؛ ولی از تکنیک‌های نینجایی با تعدادی شخصیت‌های نینجایی استفاده می‌کند. این یک بازی مبارزه‌ای یک در برابر یک بوده که دارای المان‌های نقش‌آفرینی برای ساخت شخصیت است. از نکات متمایزکننده این بازی می‌توان به انیمیشن‌های بسیار واقعی آن اشاره کرد که این حس را منتقل می‌کنند که واقعا ضربه زده یا جای خالی می‌دهید. ضربات شما به سرعت هنگامی که دکمه را می‌زنید اجرا نمی‌شوند و کمی تاخیر بین هر حرکت وجود دارد که حس واقع‌گرایی آن را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید قدرت‌های مختلف، جادو، زره و سلاح‌های قدرتمند را برای مبارزات آزاد کنید. انجام این بازی نیاز به مهارت دارد و باید بتوانید ضربات دشمن را جای خالی داده و یا متوقف کنید، بپرید و ضربه بزنید تا در نهایت بتوانید بر رقیبتان غلبه کنید.

دانلود بازی نینجا Shadow Fight 2 برای اندروید و iOS

بازی نینجایی Ninja Arashi

دانلود بازی نینجا آرشی برای اندروید و آیفون

نینجا آرشی یکی از بازی های نینجایی دیگر است که در آن شاهد خون و خشونت زیادی هستیم. اگر شما به بازی‌هایی که نیاز به چالش و استراتژی دارند علاقه‌مند هستید، قطعا بازی نینجا آرشی شما را راضی خواهد کرد. این عنوان ترکیبی از مبارزات مرگبار و تله‌های مختلف است تا عطش شما برای اکشن و چالش را رفع کند. شما باید مراحل را در این بازی با عبور از تله‌های مرگبار و کشتن دشمنان‌تان با استفاده از حرکات و سلاح‌های مختلف، به پایان برسانید. در این بازی می‌توانید مهارت‌های شخصیت بازی خود را قوی‌تر کرده و سلاح‌های جدیدی مانند شمشیرها، تبرها و حتی یک تفنگ بخرید. این بازی نینجا بسیار اعتیادآور بوده و دارای گرافیک زیبایی هم هست؛ بنابراین اگه به دنبال یکی از بازی های نینجایی دارای خشونت و چالش هستید، آن را از دست ندهید.

دانلود بازی نینجا آرشی برای اندروید و آیفون

بازی نینجا Shadow Blade Zero

بازی نینجا Shadow Blade Zero

Shadow Blade Zero یک بازی بسیار خوب است که به خوبی مخفی‌کاری و اکشن خونین را با هم ترکیب کرده است. درست همانند ماهیت واقعی یک نینجا، شما در بازی Shadow Blade Zero دو گزینه برای اتمام مراحل در اختیار دارید. یا باید به صورت مخفی‌کاری از میان دشمنان عبور کنید و یا همه آن‌ها را در طول مرحله، به قتل برسانید؛ انتخاب با شماست. مراحل این بازی نینجایی پر از تله‌های مرگبار هستند و شخصیت شما هم حرکات فوق‌العاده‌ای برای منتقل شدن از نقطه‌ای به نقطه دیگر دارد. شما می‌توانید سلاح‌های مختلفی را برای کشتن دشمنان خود به دست بیاورید و از دیوارها و سازه‌های مختلف برای پیش بردن مرحله، پریده و عبور کنید. قطعا بازی Shadow Blade Zero کاملا حس نینجا بودن را به شما القا خواهد کرد.

دانلود بازی نینجا Shadow Blade Zero برای اندروید و iOS

بازی نینجا سرعتی Yurei Ninja

دانلود بازی نینجا سرعتی Yurei Ninja برای اندروید

Yurei Ninja یک بازی دوندگی سرعتی سه‌بعدی است که باید هم بدوید و هم مبارزه کنید. شخصیت‌های مختلفی در این بازی نینجا سرعتی وجود دارند که هر کدام توانایی‌های و سلاح‌های مخصوص به خود را برای از بین بردن دشمنان و حرکت در محیط دارند. این بازی گرافیک خوبی دارد و انیمیشن‌های کشتن، پریدن و جای خالی دادن هم بسیار خوب هستند. شما می‌توانید در طول هر مرحله، سلاح‌های مختلفی را به دست بیاورید و دشمنان خود را از بین برده و در نهایت، باس‌هایی که در آخر هر مرحله ظاهر می‌شوند را از پیش رو بردارید. محیط‌های بازی واقعا زیبا طراحی شده‌اند و این حس را منتقل می‌کنند که در ژاپن در حال کشت و کشتار هستید.

دانلود بازی نینجا سرعتی Yurei Ninja برای اندروید

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم بهترین بازی های نینجایی را برای کامپیوتر، کنسول‌های مختلف، اندروید و آیفون را با هم مرور کنیم. آیا شما هم عاشق بازی های نینجایی بوده و به بازی کردن در نقش یک شینوبی علاقه دارید؟ آیا با عناوین حاضر در فهرست بهترین بازی‌ های نینجایی موافق هستید؟ لطفا نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
..
.
09 مرداد 1402، 11:53
پاسخ
0
0
سلام اسم بازی اولی چیه؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
avatar
اعظم شعبانی
.
09 مرداد 1402، 15:39
پاسخ
0
0
@..
سلام اسم بازی: بازی (Ninja Spirit (Arcade, Turbo-Grafx 16
avatar
داود خطر
.
23 مرداد 1400، 06:04
پاسخ
0
0
با تشکر از مطلب خوبتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402