بهترین گوشی های تا 2 میلیون تومان در بازار ایران

گوشی های تا 2 میلیون / گوشیهای هوشمند ارزان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی های تا 2 میلیون شامل گوشیهای هوشمند ارزان و رده‌پایین می‌شوند. گوشی‌هایی که فقط برای استفاده بسیار سبک کاربرد دارند و نمی‌توان برای مدت طولانی رویشان حساب باز کرد. اما کدام گوشی موبایل تا سقف کمتر از 2 میلیون تومن، می‌تواند دو قابلیت کلیدی دوام و شارژدهی را در کنار سایر موارد ارائه کند؟ در این مطلب با گوشی های زیر ۲ میلیون تومان آشنا خواهیم شد.

انتخاب بهترین گوشی هوشمند تا 2 میلیون کار آسانی نیست. رقابت در این قسمت بسیار نزدیک است و بیشترین سهم بازار در این بازه قیمتی از آن نوکیا است. با این حال سامسونگ نیز تلاش کرده در این بازه هم نمایندگانی در بازار داشته باشد تا بدون سهم نماند. با این حال به جز رابط کاربری، خیلی نمی‌توان بین گوشی لمسی تا 2 میلیون تومان ساخت نوکیا و سامسونگ تمایز قائل شد. همه گوشی‌های این بازه، از لحاظ مشخصات بسیار نزدیک به یکدیگر هستند. اگر قصد خرید گوشی های تا 2 میلیون تومان را دارید، در ادامه این مطلب همراه پلازا باشید تا با بهترین گزینه‌هایی که پیش‌رویتان است آشنا شوید.

در ادامه می‌خوانید:

بهترین گوشی دو میلیونی بازار؛ گوشیهای هوشمند ارزان

همانطور که گفتیم رقابت برای کسب عنوان برترین گوشی های کمتر از 2 میلیون تومان بسیار نزدیک است. بیشتر از همه سلیقه نقش مهمی ایفا می‌کند. سامسونگ با رابط کاربری One UI خود می‌تواند امکانات نرم‌افزاری زیادی در اختیار شما قرار دهد و نوکیا نیز ساده‌ترین پوسته را روی اندروید سوار کرده و اکثرا هم از نسخه Go اندروید در این بازه استفاده می‌کند. اگر قصد دارید یک گوشی دو میلیونی خریداری کنید پیشنهاد میشود باما در ادامه این مقاله همراه باشید.

اگر سوال با دو میلیون تومان چه گوشی بخرم در ذهن شما نقش بسته است نگران چیزی نباشید زیرا در این مقاله از سایت پلازا گوشی های خوب 2 تومنی را برایتان فراهم نموده ایم که با مطالعه مشخصات مربوط به آنها میتوانید به گزینه های خوبی دسترسی داشته باشید. لازم است بدانید که مقاله گوشی تا سقف ۲ میلیون با نقاط ضعف و قوت همراه بوده است که در این بخش میتوانید با ویژگی گوشی های نامبرده آشنا شوید.

1. نوکیا C20 ؛ بهترین گوشی ۲ میلیونی

گوشی های تا 2 میلیون / گوشیهای هوشمند ارزان

  • نمایشگر: 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: یونیساک SC9863A
  • رم: 2/1 گیگابایت
  • حافظه: 32/16 گیگابایت
  • دوربین‌: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 3000 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 2 میلیون تومان

نقاط قوت: شارژدهی، نمایشگر 6.5 اینچی بزرگ

نقاط ضعف: پردازنده ضعیف

نوکیا C20 یکی از گوشیهای ارزان قیمت لمسی بازار و از پرفروش ترین گوشی های تا 2 میلیون تومان است. نوکیا این گوشی را در بهار سال گذشته با نسخه Go اندروید 11 روانه بازار کرد و همانطور هم که از قیمت و مشخصات پیداست، این گوشی بیشتر از همه برای استفاده سبک مثل برقراری تماس‌ها، ارسال پیام و استفاده از برنامه‌های پیام‌رسانی مثل واتساپ و تلگرام کاربرد دارد.

گوشی دو میلیونی نوکیا سی 20 توانسته رتبه اول را در این مقاله بدست آورد که اگر تصمیم دارید یک گوشی در این رنج قیمتی خریداری کنید C20 محصول خوبی برای شما خواهد بود. محصولات نوکیا به کیفیت بالا در ساخت معروف هستند که در این زمینه میتوانید با محصولات خوبی از این برند اشنا شوید. دوربین 5 مگاپیکسلی در کنار صفحه نمایش 6.5 اینچی را میتوان از دیگر ویژگی های این گوشی دو میلیونی دانست که پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

بیشتر از این نباید از گوشی زیر ۲ میلیون تومان انتظاری داشته باشید چرا که پردازنده یونیساک توان خیلی زیادی ندارد و هنگام استفاده سنگین دچار مشکلات زیادی می‌شود. از طرف دیگر باتری نیز ظرفیت بسیار خوبی دارد و به همین خاطر شارژدهی گوشی در سطح قابل قبولی است. نوکیا C20 همچنین با حداکثر 32 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود اما به‌لطف پشتیبانی از کارت حافظه می‌توانید، حافظه آن را ارتقا دهید.

در میان بهترین گوشی تا 2 میلیون 2022 بدنیست بدانید که امروزه با افزایش سطح فناوری قیمت گوشی های هوشمند افزایش چشمگیری داشته است که در این میان نمیتوانید گوشی لمسی و خوبی در سال 2022 پیدا کرد که تا 2 میلیون تومان قیمت داشته باشد. اما طبق بررسی های پلازا بهترین گوشی های عرضه شده در سال های 2021 و قبل از آن در اختیار شما قرار گرفته است که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد گوشی با قیمت 2 میلیون باما در میان بگذارید.

2. سامسونگ گلکسی A01 Core ؛ بهترین گوشی ۲ میلیونی

گوشی تا سقف 2 تومن / گوشی موبایل کمتر از دو میلیون

  • نمایشگر: 5.3 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: مدیاتک MT6739
  • رم: 2/1 گیگابایت
  • حافظه: 32/16 گیگابایت
  • دوربین‌: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 3000 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 2 میلیون تومان

نقاط قوت: شارژدهی

نقاط ضعف: نمایشگر کوچک، طراحی قدیمی

گوشی موبایل تا 2 تومن بعدی این فهرست گلکسی A01 Core است که در حال حاضر ارزان ترین گوشی سامسونگ موجود در بازار به‌حساب می‌آید. سامسونگ این گوشی را در سال 2020 به‌عنوان یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌هایش روانه بازار کرد. گلکسی A01 Core با نسخه Go اندروید 10 به‌همراه پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک معرفی شد و از پرفروش ترین های بازار است.

در میان بهترین گوشی ۲ میلیونی گوشی سامسونگ گلکسی A01 Core با ارائه سخت افزار مناسب و قوی توانسته نام خود را در میان بهترین های این لیست به خوبی نشان دهد. لازم است بدانید که صفحه نمایش 5.3 اینچی این گوشی در طراحی زیبای آن میتواند به خوبی به نسبت محصولات بزرگ دیگر در جیب جای گیرد. دوربین 8 مگایپسکلی و باتری 3 هزار میلی امپری گوشی سامسونگ گلکسی A01 Core را میتوان از دیگر ویژگی های گوشی دانست که با استفاده از این موارد میتوانید تصاویر زیبایی را به ثبت برسانید و برای مدت زمان طولانی در گوشی حضور داشته باشید.

این گوشی زیر ۲ میلیون تومان، نهایتا با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه به‌فروش می‌رسد اما از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توان حافظه آن را ارتقا داد. سامسونگ یک دوربین عریض 8 مگاپیکسلی برای این گوشی درنظر گرفته که از قابلیت فوکوس خودکار و همچنین ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند.

این گوشی با قیمت دو میلیون با دارا بودن ویژگی های نرم افزاری خوب توانسته نام خود را در میان بهترین گوشی های 2020 ارزن قیمت قرار دهد که در این میان میتوان این گوشی را یکی از اقتصادی ترین موارد ممکن دانست که اکنون در میان گوشی های زیر 2 میلیون تومانی قرار گرفته است. شارژ قدرتمند و سریع این محصول میتواند شارژ گوشی از صفر تا صد را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد. این گوشی سامسونگ با قیمت ۲ میلیون همانطور که متوجه شده اید توانسته رتبه دوم را در این لیست کسب کند که میتوانید به گوشی های خوب دیگری نیز در ادامه دسترسی داشته باشید.

3. هواوی Y5p ؛ بهترین گوشی ۲ میلیونی

گوشی زیر ۲ میلیون تومان / بهترین گوشی هوشمند تا 2 میلیون

  • نمایشگر: 5.4 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: مدیاتک هلیو P22
  • رم: 2 گیگابایت
  • حافظه: 32 گیگابایت
  • دوربین‌: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 3000 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 2 میلیون تومان

نقاط قوت: نمایشگر روشن، پنل پشتی شیک و زیبا

نقاط ضعف: حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر، عدم پشتیبانی از خدمات گوگل

هواوی Y5p با بدنه پشتی زیبای خود می‌تواند توجه کسانی که به ظاهر گوشی های تا سقف 2 میلیون تومن هم اهمیت می‌دهند را به‌خود جلب کند. نمایشگر این گوشی هم برای یک گوشی موبایل از 1 تا سقف 2 میلیون هم روشنایی بالایی دارد و هم کیفیت مطلوبی ارائه می‌کند. دوربین گوشی 8 مگاپیکسل است و برای عکاسی تفریحی قابل استفاده است و نکته آخر هم شارژدهی است که بسیار عالی است.

اما نقاط ضعف این گوشی زیر ۲ میلیون تومان ممکن است شما را از خریدش منصرف کنند. اول از همه طراحی پنل جلویی با حاشیه‌های ضخیم بالا و پایین نمایشگر است که بسیار قدیمی است. دومین نقطه ضعف، چیزی است که در تمام محصولات هواوی چه یک گوشی 30 میلیونی مثل پی 50 پرو و چه این گوشی مشهود است و آن هم عدم پشتیبانی از خدمات گوگل است. برخی اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی به همین خاطر در این گوشی قابل اجرا نیستند و اگر قصد استفاده از یک اپلیکیشن خاص را دارید حتما پیش از خرید گوشی مطمئن شوید که آن برنامه در اپ‌گالری هواوی موجود است.

اگر این موارد را نادیده بگیریم، هواوی Y5p در مقایسه با سایر گوشی های ارزان لمسی، نقاط ضعف قابل توجهی ندارد اما کاربرانی که از قبل به استفاده از خدمات گوگل عادت کردند، بهتر است به سراغ سایر گوشیهای هوشمند بازار بروند.

یک گوشی تا 2 میلیون که بتواند نیازهای ضروری افراد را تامین کند باید از ویژگی های دیگری نیز برخوردار باشد که هواوی Y5p گزینه خوبی خواهد بود. آن چیزی که در این گوشی بطور واضح قابل لمس است طراحی شیک و مجلسی گوشی بوده که فارغ از این موضوع میتوانید به ویژگی های سخت افزاری خوبی نیز دسترسی داشته باشید. طبق تحریمی که شرکت هواوی شده است امکان استفاده از سرویس گوگل پلی را نخواهید داشت که این مورد در تمامی گوشی های هواوی دیده میشود.

لیست گوشی موبایل تا ۲ میلیون هنوز هم ادامه دارد که در ادامه میتوانید به گزینه های خوب دیگری دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد گوشی های لیست باما در میان بگذارید. اگر تصمیم دارید یک گوشی نوکیا با قیمت 2 میلیون را خریداری کنید پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید که قصد داریم شمارا با اطلاعات گوشی نوکیا سی 10 اشنا کنیم که بی شک از بهترین محصولات شرکت نوکیا بوده است.

4. نوکیا C10 ؛ بهترین گوشی ۲ میلیونی

گوشی های تا 2 میلیون / گوشی لمسی تا 2 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: یونیساک SC7331E
  • رم: 2/1 گیگابایت
  • حافظه: 32/16 گیگابایت
  • دوربین‌: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 3000 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان

نقاط قوت: نمایشگر بزرگ، طراحی جدید

نقاط ضعف: پردازنده ضعیف 32 بیتی، باگ‌های رابط کاربری

نوکیا حاکم بی‌چون و چرای برترین گوشی های بازار تا 2 میلیون تومان است. آن‌ها گوشی دارند که از گوشی موبایل لمسی 2 میلیون تومانی C20 خودشان هم ارزان‌تر است. گوشی C10 از ارزان‌ترین محصولات نوکیا به‌حساب می‌آید و به همین خاطر هم قابلیت‌های جالب توجه زیادی ندارد.

نوکیا سی 10 یک گوشی زیر 2 میلیون تومانی خوب و مقاوم بوده است که این محصول دومین گوشی معرفی شده از برند نوکیا بوده است که ویژگی های خوبی را در خود جای داده است. طراحی زیبا و صفحه نمایش 6.5 اینچی را میتوان از اصلی ترین ویژگی های این محصول دانست که در رابط کاربری آن میتوانید به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی داشته باشید. گوشی نوکیا سی 10 امروزه پاسخگوی نیاز کاربران بسیاری بوده است که در ادامه میتوانید به اطلاعات بیشتری از آن دسترسی داشته باشید.

نوکیا از یونیساک SC7331E در این گوشی زیر ۲ میلیون تومان استفاده کرده که یک تراشه پایین‌رده چهار هسته‌ای با چهار هسته Cortex A7 است. رم گوشی از 2 گیگابایت فراتر نمی‌رود و درست مثل سایر گوشیهای هوشمند ارزان، این مدل هم مناسب استفاده بسیار سبک است. نکته بعدی که برخی کاربران در مورد این گوشی گزارش کردند، باگ‌های زیاد رابط کاربری آن است. با توجه به اینکه 1 سال از عرضه آن می‌گذرد، به‌نظر نمی‌رسد نوکیا توانسته باشد باگ‌های گوشی را برطرف کند. اگر قصد خرید این گوشی موبایل کمتر از دو میلیون را دارید تا جای ممکن سعی کنید مدل 2 گیگابایت رم آن را تهیه کنید.

5. نوکیا C1 2nd Edition ؛ بهترین گوشی ۲ میلیونی

گوشی تا سقف 2 تومن / گوشی زیر ۲ میلیون تومان

  • نمایشگر: 5.4 اینچی TFT LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: یونیساک SC7331E
  • رم: 1 گیگابایت
  • حافظه: 16 گیگابایت
  • دوربین‌: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 2500 میلی‌آمپر
  • قیمت: حدود 1 میلیون و 400 هزار تومان

نقاط قوت: نمایشگر بزرگ، پشتیبانی از کارت حافظه، اندروید 11

نقاط ضعف: پردازنده ضعیف 32 بیتی

ارزان ترین گوشی هوشمند زیر دو میلیون تومان در میان گوشیهای موجود در بازار نوکیا C1 2nd Edition است. این گوشی مانند C10 از پردازنده SC7331E یونیساک استفاده می‌کند اما فقط با 1 گیگابایت رم عرضه می‌شود و به همین دلیل هم عملکرد روان و جالب توجهی ندارد. حتی هنگام مرور کردن صفحات وب هم گوشی در مقایسه با سایر گوشی های تا سقف 2 تومن عملکرد جالب توجهی ندارد. نوکیا C1 2nd Edition به معنای واقعی کلمه تنها برای تماس‌ها کاربرد دارد. هربرنامه اضافی که روی آن نصب کنید، عملکرد گوشی بد و بدتر خواهد شد.

قیمت گوشی تا ۲ میلیون نوکیا سی 1 را میتوانید زیر 1.5 میلیون تومان تهیه کنید. سومین محصول از برند نام آشنای نوکیا همین گوشی بوده است که براساس ویژگی های خوب آن میتوانید به یک محصول مناسب دسترسی داشته باشید. اگر جزو افرادی هستید که فقط تصمیم دارید از گوشی برای کارهای ضروری نظیر تماس و پاسخ به پیامک ها استفاده کنید گوشی نوکیا سی 1 گزینه خوبی برای شما خواهد بود که از دوربین و پردازنده خوبی نیز برخوردار بوده است که در ادامه نکته های مهمی از آنرا مطرح خواهیم نمود.

با این همه نوکیا C1 2nd Edition به‌عنوان یک گوشی موبایل کمتر از دو میلیون تومان در بازار موجود است. نکته مهمی که باید در ارتباط با این گوشی درنظر داشته باشید این است که گوشی تنها از 3G پشتیبانی می‌کند و پردازنده آن هم 32 بیتی است. به همین خاطر به احتمال زیاد طی چند سال آینده اکثر برنامه‌ها با آن سازگار نخواهند بود.

اگر نگاهی به نقاط قوت این محصول داشته باشید متوجه شده اید که حضور آن در میان بهترین گوشی تا 2 میلیون بیهوده نبوده است. صفحه نمایش بزرگ در کنار پشتیبانی از کارت حافظه و اندروید 11 میتواند دلایل خوبی برای خرید این گوشی باشد که به عنوان یک گوشی ارزان و خوب زیر ۲ میلیون گزینه خوبی برای خرید بوده است. لازم به ذکر است بدانید که بدلیل محدودیت قیمت این گوشی شرکت نوکیا امکان قرار دادن سخت افزار قوی در ان را نداشته است که به همین دلیل پردازنده 32 بیتی روی گوشی قرار گرفته است. مقاله بهترین گوشی تا دو میلیون به  اتمام رسید که در این میان 5 گوشی برتر دو تومنی برای شما معرفی شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد گوشی های معرفی شده باما در میان بگذارید.

سخن پایانی

گوشی های تا 2 میلیون تومان بازار خیلی زیاد نیستند چرا که برای اکثر شرکت‌ها، ساخت گوشی تا سقف 2 تومن صرفه اقتصادی ندارد. تنها کمپانی که مدل‌های متنوعی در این بازه قیمتی دارد نوکیا است که گوشیهای هوشمند ارزان آن‌ها نیز عملکرد قابل توجهی ندارند. شما کدام گوشی های موبایل کمتر از دو میلیون تومان را برای خرید پیشنهاد می‌دهید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
دنیا
.
30 فروردین 1402، 08:44
پاسخ
0
1
به من که خیلی کمک کرد
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402