Вход на сайт казино через рабочее зеркало Вавада . Вы попадете на официальный сайт Vavada casino, где можно регистрироваться.

پروفایل لینکدین خود را با این 15 روش ارتقا ببخشید

Linkedin/لینکدین
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پروفایل لینکدین شما نقش بسیار مهمی در آینده شغلی شما دارد. در ادامه این مقاله به 15 راهکار برای ارتقا بخشیدن به پروفایل لینکدین شما اشاره خواهیم کرد. این راه حل‌ها باعث دیده شدن پروفایل شما می‌شوند.

پروفایل لینکدین شما به نوعی معرف شما به تمام افرادی است که می‌خواهند فردی مثل شما را به استخدام خود درآورند. راه‌های زیادی برای بهتر کردن این پروفایل وجود دارد. شما می‌توانید با رعایت مواردی که در ادامه در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد، پروفایلی جذب کننده، تاثیر گذار و بسیار مفید داشته باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

روش های ارتقای پروفایل لینکدین


1. یک عکس خوب داشته باشید


Linkedin/لینکدین
پروفایل‌هایی که عکسی برای آن‌ها قرار داده شده همیشه در صدر جست‌و‌جوها قرار دارند. هر چه عکس شما در پروفایل لینکدین‌تان بهتر باشد نتیجه بهتری را خواهید دید. در نگاه اول، خود را جوری به بقیه نشان بدهید که اگر جای آن‌ها بودید دوست داشتید چنین شخصی را ببینید! نورپردازی مناسب، پشت زمینه خنثی و توجه زیاد به مدل موهایتان و استفاده از عناصر دیگر همچون جواهرات و … می‌تواند در بهتر شدن عکس‌تان به شما کمک کند. حتما پشت زمینه عکس خود متناسب با شرایط خود انتخاب کنید و نوع پوشش خود را متناسب با تحصیلات و شغل مورد انتظار خود تطابق دهید، چرا که این کار باعث می‌شود بازدیدکنندگان پروفایل شما رغبت زیادی به دیدار با شما داشته باشند (چه فیزیکی چه مجازی).

 


2. به نحوه برقراری ارتباط اشاره کنید


پروفایل لینکدین شما برای برقراری ارتباط کافی نیست! حتما در پروفایل خود یک ایمیل، یک شماره موبایل و یا آدرس شبکه اجتماعی و پیام رسان خود را وارد کنید و از بازدید کننده بخواهید از آن طریق با شما ارتباط برقرار کند.

 


3. از یک تیتر بسیار خوب برای خود استفاده کنید


تیتر مورد استفاده شما به نوعی تعریفی از قابلیت‌های شماست. بازدید کنندگان پروفایل شما دوست دارند بدانند که شما دقیقا چه کسی هستید و دقیقا چه کاری می‌کنید. احتمالا هیچ کمپانی تقاضایی برای استخدام فردی با تیتر معرفی ABC نخواهد فرستاد! شما می‌توانید از عنوان‌هایی مثل وکیل، معمار یا … استفاده کنید می‌توانید از ترکیبی از این کلمات استفاده کنید. مثلا می‌توانید در تعریف خود در این بخش بنویسید: مدیر تولید / علاقه‌مند به تکنولوژی و ترکیب‌هایی مثل این‌ها. بهترین عنوان آن است که شما را به بهترین نحو و کوتاه ترین کلمات معرفی کند، باید در مورد این بخش بسیار فکر کنید.

 


4. ناامید جلوه نکنید


حتی اگر از دستیابی به شغل مورد انتظار خود عاجر مانده اید و مدت‌هاست که بیکارید، هیچ گاه از کلمات و گزینه‌هایی که شما را ناامید جلوه می‌دهد استفاده نکنید. مثلا از عباراتی مثل جویای کار یا بیکار در عنوان خود استفاده نکنید. قطعا کسی که به دنبال استخدام یک شخص می‌گردد دوست ندارد که افراد ناامید و افسرده برای او کار کنند. مردم معمولا قصد برقراری ارتباط (کاری یا عاطفی) با کسانی را دارند که با الگو‌های ذهنی شان تطابق دارد. پس سعی کنید خود را امیدوار نشان دهید و در پروفایل خود بیشتر بر روی توانایی‌ها و ارزش‌های خود تکیه کنید تا اینکه از نیازها و خواسته‌های سخن بگویید.

 


5. قابل دسترسی به نظر برسید


حرف با ضمیر اول شخص می‌تواند در مخاطب یک حس دوستی و باز را برای برقراری ارتباط ایجاد کند اما بعضی‌ها هم ترجیح می‌دهند که در برقراری ارتباط محترم و رسمی برخورد کرده و پرستیژ ارتباطی خود را با استفاده از ضمیر سوم شخص نشان دهند. شما می‌توانید علاوه بر حفظ پرستیژ خود با افراد به گونه‌ای صحبت کنید که دوست داشته باشند همواره با شما ارتباط برقرار کنند. از به کار بردن اصطلاحات محاوره‌ای پرهیز کنید و فقط در صورتی که حرفی جز آن‌ها نتوان زد، از اصطلاحات استفاده کنید.

Linkedin/لینکدین

 


6. طوری بنویسید که قابل فهم باشد!


مردم زمانی که متنی را از روی صفحه گوشی خود می‌خوانند با وقتی که از روی کاغذ چیزی را می‌خوانند تفاوت‌های زیادی در برداشت خود خواهند داشت. متون خود را در قالب پاراگراف‌های کوتاه با کلمات راحت و قابل هضم بنویسید و اگر کاری که شما قادر به انجام آن هستید بسیار پیچیده است، آن را تغییر زیادی ندهید، اما تلاش کنید که به گونه‌ای تعریفی از توانایی‌های خود بدهید که هر بازدید کننده‌ای توانایی فهم آن‌ را داشته باشد.

 


7. از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید


شاید ارائه تعریف از توانایی‌ها و شغل‌ شما بهترین چیزی باشد که هر بازدید کننده‌ای دوست دارد ببیند! لازم نیست متون خود را پر از کلمات کلیدی کنید. بهتر است که کلمات را به گونه‌ای انتخاب کنید که در عین زیاد نبودن، بخش زیادی از جست‌و‌جوی بازدیدکنندگان را هم شامل شود. معمولا وجود کلماتی در پروفایل شما که بیشترین جست‌و‌جو بر اساس آن‌ها انجام می‌گیرد می‌تواند نقش زیادی در به اصطلاح سرچ خور شدن شما داشته باشد.

 


8. از دست آورد‌های خود بنویسید


Linkedin/لینکدین
اگر کارها و دست آوردهای شما هیچ منعی برای نوشته شدن در پروفایل عمومی شما ندارد، با کلماتی صریح آن‌ها را بیان کنید. اشتباه نکنید؛ این کار با پز دادن تفاوت دارد. اما قرار هم نیست متواضعانه از داشته‌هایتان سخن بگویید! آنچه را که سال‌ها برای آن زحمت کشیدید به صراحت بیان کنید و تمام دست آورد‌های خود را به وضوح به زبان بیاورید تا بازدیدکننده پروفایل شما بداند که با چه کسی در حال برقراری ارتباط کاری است!

 


9. از نوشتن رزومه غیر جذاب خودداری کنید


درحالی که الگوریتم‌های رزومه نویسی در سایت‌های مختلف از جمله لینکدین هر روز در حال بهبود است، اما لینکدین یک قالب مدرن‌تر و جذاب‌تر را برای ارائه رزومه در اختیار شما قرار می‌دهد. پروفایل لینکدین، شما را به عنوان یک رقیب به بقیه معرفی می‌کند و پروفایل شما ساده‌ترین ابزار تبلیغاتی شما برای یافتن یک کار است. برای این که بهترین نتیجه را از نحوه نوشتار پروفایل خود دریافت کنید، مورد 5 را دوباره مطالعه کنید.

 


10. کارفرمای قبلی شما ممکن است پروفایل شما را ببیند


توجه کنید که کارفرمای قبلی شما ممکن است پروفایل شما را بازدید کند! اگر مشکلات و قوانین خاصی در رابطه با شغل قبلی خود داشته‌اید حتما آن‌ها را رعایت کنید. اگر اطلاعات با اهمیتی در کار شما وجود داشت، از افشای آن خودداری کنید. پروفایل خود را طوری بنویسید که در تضاد با شغل قبلی‌تان نباشد. تنها در صورتی این کار را کنید که حاضر هستید ریسک از دست دادن فرصت‌های مشابه با کار قبلی خود را برای بدست آوردن یک شغل جدید بپذیرید.


11. پروفایل خود را با دقت بنویسید


تا به حال پروفایل‌های زیادی مشاهده شده‌اند که اشکال‌های جالبی داشتند. حتما از افعال ماضی برای شغل‌های قبلی خود استفاده کنید. حتما از تطبیق تاریخ رزومه‌تان با تاریخ‌های واقعی و تاریخ روز مطمئن باشید. قوانین نگارشی را به صورت صحیح در جملات خود بکار برید و اگر قصد ورود چند ویژگی‌ مشابه دارید (مثلا مدارک کارشناسی در دو رشته و یا …) حتما به درست بودن ترتیب و تطبیق آن‌ها با یکدیگر توجه کنید. از پروفایل خود یک پرینت بگیرید و مطمئن شوید تمام این پروفایل، ویژگی‌های راستین شما هستند و ویژگی‌های راستین شما در پروفایل تماما وجود دارند!
Linkedin/لینکدین


12. اطلاعات غیرضروری و نامرتبط را حذف کنید


در پروفایل خود اکانت توییتری و یا وبسایت شرکتی که سال‌ها پیش برای آن کار می‌کردید را وارد نکنید! نام دبیرستان شما قطعا برای خیلی‌ها مهم نیست اما اگر بسیار بسیار احتمال می‌دهید که توجه بقیه را جلب می‌کند، می‌توانید به نام دبیرستان خود اشاره کنید. کارهایی را که قبلا انجام دادید را به صورت ساده و قابل فهم توضیح دهید و تنها در صورتی از لغات پیچیده استفاده کنید که این لغات جزو کلمات کلیدی باشد و یا برای توضیح کارتان ناچار با استفاده از آن‌ها هستید.

 


13. به توصیه‌های دیگران گوش دهید


طبیعی است که ایده‌ها و کارهای انسان با گوش دادن به ایده‌های بقیه رشد کند. حتی شخصی که به حرف هیچ کس گوش نمی‌دهد می‌تواند با شنیدن یک پیشنهاد خوب اغوا شده و آن را در کارهای خود اعمال کند. شما می‌توانید از کسانی که قبلا پروفایل لینکدین داشته‌اند کمک بگیرید و ابتدا یک نسخه پیش‌نویس از پروفایل خود تهیه کرده و بعد از بازنگری، آن را به صورت آنلاین و واقعی بنویسید.

 


14. فعال باشید!


فعالیت مداوم شما در پروفایل لینکدین‌تان توسط الگوریتم‌های جست‌و‌جو رصد می‌شود و شما در رتبه‌های بهتری در جست‌و‌جوی کاربران قرار می‌گیرید. ارسال اطلاعات، آپدیت کردن پروفایل، بازدید از پروفایل بقیه و ارسال نظر می‌تواند جزو فعالیت‌های مفید به شمار رود. لینکدین، فیسبوک نیست که در آن دنبال عکس و لایک بگردید! اگر قصد نوشتن مقالاتی را دارید که بقیه بخوانند می‌توانید از بخش LinkedIn Pulse برای این کار استفاده کنید. یک مقاله مرتبط و جذاب می‌تواند نقطه شروع ارتباط کاری شما با یک شخص دیگر باشد.

 


15. لینک خود را سفارشی سازی کنید


Linkedin/ پروفایل لینکدین
لینک شما باید به صورت linkedin.com/in/yourname باشد. اگر نام شما قبلا استفاده شده باشد از علائم و نام‌های مناسب برای آن استفاده کنید. برای راهنمایی، می‌توانید از بخش LinkedIn Help یا LinkedIn Customize URL کمک بگیرید. هنگامی که لینک شما کاملا سفارشی‌سازی شد می‌توانید آن را با خیال راحت در رزومه خود و یا به عنوان امضا ایمیل خود برگزینید.

کلام آخر

راهنمایی‌های بالا تنها تعداد محدودی از راه‌های بهتر کردن پروفایل لینکدین شماست. شما می‌توانید با انواع راه حل دیگر برای این کار اقدام کنید. در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402