همکاری واتساپ و دیزنی برای ساخت پک استیکر Ralph Breaks

دیزنی با همکاری واتساپ استیکر های اختصاصی برای جدیدترین انیمیشن خود Ralph Breaks the Internet طراحی و در دسترس کاربران قرار داده است.

ماه گذشته واتساپ رسما پشتیبانی از استیکرها را به برنامه پیام رسان خود اضافه کرد. علاوه بر استیکر های ساخته شده توسط واتساپ، دیگر توسعه‌ دهندگان و طراحان نیز می‌توانند استیکرهای اختصاصی ساخت خود را به این برنامه اضافه کنند. حالا یکی از اولین شرکت‌‌هایی که قصد عرضه استیکرهای اختصاصی خود را دارد دیزنی است.

این کمپانی به تازگی اعلام کرده از 21 نوامبر پک استیکر های انیمیشن Ralph Breaks the Internet را در دسترس 1.5 میلیارد کاربر اندروید و آی‌او‌اس واتساپ قرار خواهد داد. علاوه بر این، دیزنی یک اکانت بیزینس در این برنامه ساخته است تا طرفداران بتوانند با کاراکتر های این انیمیشین، رالف و ونلوپه گفتگو کنند. همچنین واتساپ به محض آن که بلیط‌ فروشی Ralph Breaks the Internet آغاز شود کاربران را با ارسال نوتیفیکیشن مطلع می‌کند.

این انیمیشین که دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph است، همزمان با تاریخ عرضه این استیکرها در روز 21 نوامبر در سینماها اکران شد. رالف، جان سی رایلی، گل گدوت و تاراجی هنسون صداپیشه‌های قسمت جدید ماجراجویی‌های رالف هستند که با بودجه 175 میلیون دلاری ساخته شده است. این استیکرها هم اکنون با قیمت 1.99 دلار از طریق فروشگاه اپ استور و گوگل پلی به فروش می‌رسند.

واتساپ دومین پلتفرمی به حساب می‌آید که دیزنی از طریق آن برای این انیمیشن بازاریابی می‌کند. آن‌ ها در اوایل ماه جاری با همکاری شرکت کاروانا (Carvana) که در زمینه خودرو فعالیت می‌کند و با حضور کاراکترهای این انیمیشن، تبلیغی تولید کردند که در آن رالف و وندلوپه از طریف کاروانا به خرید خودرو در اینترنت می‌پردازند. علاوه بر این کاربران با مراجعه به وبسایت این شرکت می‌توانند تمامی خودروهایی که در این انیمیشن به نمایش گذاشته شده است را به صورت 360 درجه مشاهده کنند.

برای آگاهی از آخرین مقالات مجله پلازا در کانال تلگرام ما عضو شوید t.me/plazamag عضویت در کانال تلگرام
دیــدگاههای کاربـــران
بارگذاری ...
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما در مجله خبری پلازا منتشر نخواهد شد. بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده اند اجباری هستند.

0/1500
captcha