LG G7 / ال جی جی 7 تین کیو
میلاد رستگاری فرد
ارسال شده در:13 آذر 1397، 15:00

دردسر تکراری برای ال جی: مشکل روشن و خاموش شدن متوالی جی 7 تین کیو

گوشی جی 7 تین کیو جدید ال جی با باگی آشنا روبرو شده است. این مشکل که سه سال پیش نیز برخی گوشی‌های این شرکت را درگیر خود کردT باعث می‌شود که گوشی به صورت متوالی خاموش و روشن شود.

به نظر می‌رسد علاوه بر لیست به هم ریخته و گیج‌کننده موبایل‌های بالارده ال جی و همچنین بازخوردهای ناامیدکننده گوشی وی 40 تین کیو حالا رئیس جدید بخش موبایل ال جی با دردسر جدیدی نیز مواجه شده است.

به نظر می‌رسد کابوس روشن و خاموش شدن‌های متوالی گوشی‌های ال جی بازگشتی دوباره با گوشی جی 7 تین کیو به محصولات این شرکت داشته است. این مشکل باعث از کار افتادن تعداد زیادی از این مدل گوشی شده است و دلیل آن نیز هنوز مشخص نیست.

LG G7 / ال جی جی 7 تین کیو

همه چیز از شکایات تعداد بسیار زیادی از کاربران ردیت و اعضای انجمن توسعه‌دهندگان XDA آغاز شد. کم کم در سراسر اروپا، کاربران این مشکل را در گوشی‌های خود گزارش کردند.

شکایات کاربران بسیار به هم شبیه هستند. همه اظهار می‌کنند که گوشی جی 7 تین کیو آن‌ها شارژ نمی‌شود و به جای آن به صورت متوالی روشن و خاموش می‌شود بدون آن که میزان باتری افزایش پیدا کند. مسئله عجیب این است که همه دارندگان گوشی جی 7 تین کیو که این مشکل را گزارش کرده‌اند یک نقطه مشترک دارند.

کاربرانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، صرف نظر از این که ساکن چه کشوری هستند، همه از خدمات وایرلس یک شرکت بزرگ استفاده می‌کنند: تی موبایل. به نظر می‌رسد این مشکل بیشتر ناشی از قصور این شرکت باشد تا ال جی.

از طرفی وجود باگ‌های مشابه در محصولات پیشین این تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، تصمیم‌گیری در مورد مقصر اصلی مشکل پیش آمده را کمی سخت می‌کند. کابوس روشن و خاموش شدن‌های متوالی گوشی‌های ال جی‌ در سال ۲۰۱۵ و با گوشی جی ۴ شروع شد. این مسئله نهایتا منجر به آن شد که کاربرانی که دچار این مشکل شده بودند از ال جی به دادگاه شکایت کنند. این شکایت که شامل دارندگان گوشی‌های‌ جی ۵، وی ۱۰، وی ۲۰ و نکسوس 5X هم می‌شد در نهایت غرامت سنگینی روی دست ال جی گذاشت.

بر اساس ادعای وبلاگ DroidApp، این بار ال جی به خوبی و سریع در حال واکنش نشان دادن به گزارش‌های از این دست است. به نظر می‌رسد آن‌ها تحقیقات گسترده‌ای را برای کشف دلیل بروز این باگ آغاز کرده‌اند.

در همین حال نمایندگان بخش خدمات پس از فروش ال جی به مشتریان قول تعویض سریع دستگاه‌هایشان را می‌دهند. از این مسئله می‌توان نتیجه گرفت که باز هم با یک مشکل سخت‌افزاری روبرو هستیم. امیدوار هستیم که ال جی بتواند این مشکل را به تعداد کمی از دستگاه‌ها محدود کند. شاید هم در نهایت مشخص شود که مشکل از جانب شبکه وایرلس بوده‌است. هر چه که هست بیایید امیدوار باشیم که این مشکل همه‌گیر نشود.

برای آگاهی از آخرین مقالات مجله پلازا در کانال تلگرام ما عضو شوید t.me/plaza_mag عضویت در کانال تلگرام

0 دیدگاه دیــدگاههای کاربـــران

بارگذاری ...
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما در مجله خبری پلازا منتشر نخواهد شد. بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده اند اجباری هستند.

0/1500
captcha