با ریش تراش هوشمند شیائومی ES3 آشنا شوید

Xiaomi ES3 3D / ریش تراش شیائومی ES3
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اخیراً شرکت چینی شیائومی یک ریش تراش هوشمند با نام ES3 به بازار معرفی کرده که از یک سر 3D مجهز به تیغه‌ چرخان متحرک برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با ریش تراش شیائومی ES3 با پلازا همراه باشید.

شیائومی یک شرکت چینی است که در چند سال اخیر لوازم الکترونیکی با کیفیتی را به مصرف‌کنندگان ارائه کرده است. پیشرفت روزافزون این شرکت همواره مرهون تکیه بر تولید محصولات با کیفیت و مطابق نیاز مشتریان بوده. در این بین، ریش تراش شیائومی ES3 با سر 3D مجهز به تیغه‌ی چرخان هم از این قاعده مستثنی نیست. این محصول آرایشی و زیبایی با طراحی بسیار ظریف، تمامی ویژگی‌های جدیدی را که برای کسب تجربه‌ای لذت‌بخش از اصلاح سر و صورت‌ خود لازم دارید، به شما ارائه می‌دهد؛ تجربه‌ای به دور از ترس از بریدن پوست صورت‌تان. ریش تراش هوشمند شیائومی ES3 با سر 3D مجهز به تیغه‌ چرخان به بازار آمده تا تمام نیازهای یک کاربر در زمینه‌ اصلاح صورت را برطرف کند. بنابراین، بهتر است بی‌هیچ تعللی به بررسی آن بپردازیم:

 


بهترین ویژگی‌های ریش تراش شیائومی ES3


 Xiaomi ES3 3D / شیائومی ES3

ظاهری ظریف

ریش تراش شیائومی ظریف و بسیار کاربردی‌ است. بدنه‌ی خوش‌دست و سری 3D چرخان آن باعث شده تا هنگام تراشیدن صورت عملکرد خوبی را ارائه دهد. مجهز بودن این دستگاه به سه تیغه‌ چرخان موجب می‌شود تا حرکت آن روی پوست صورت بسیار آرام بوده و هیچ ردی از تیغ و خش روی صورت باقی نماند.

 

سری چرخان و انعطاف‌پذیر

انعطاف‌‌پذیری سر شیائومی ES3، دستگاه را قادر ساخته تا به راحتی، بی آنکه هیچ آسیبی به پوست برساند، صورت را به زیبایی هر چه تمام‌تر اصلاح کند. از سویی دیگر این ویژگی به دستگاه این امکان را می‌دهد تا برای هر نوع پوستی مناسب باشد بدون آنکه برای کاربر نگرانی بابت آسیب‌ رساندن ایجاد کند. حرکت چرخشی تیغه‌های شیائومی ES3، دسترسی دستگاه را به تمام نقاط پوست صورت ممکن می‌سازد.

 Xiaomi ES3 3D / شیائومی ES3

جنس تیغه

تیغه‌ی شیائومی ES3 از جنس استیلی بسیار باکیفیت است که با وجود آنکه تجربه‌ اصلاحی بسیار خوب را برای کاربر به وجود می‌آورد، با وجود لبه‌های بسیار تیزش هیچ صدمه‌ای به صورت وارد نمی‌کند.

 

تیغه‌ دو لبه‌

شیائومی ES3 تیغه‌ دولبه‌ای دارد که فضای بین صورت و تیغ را پوشش می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا یک قسمت از صورت کاربر، دوبار زیر تیغ نرود. و به این ترتیب، با بالا بردن کارایی دستگاه، تجربه‌ کاربر را بهبود می‌بخشد.

 Xiaomi ES3 3D / شیائومی ES3

تکنولوژی اصلاح ماشینی

تیغه‌های دستگاه گرد و دو لبه هستند. به این صورت، هنگام اصلاح رد و خشی روی چهره باقی نمی‌ماند و بی‌شک رضایت مشتری از محصول افزایش خواهد یافت.

 

باتری با طول عمر بالا

ریش‌تراش هوشمند شیائومی ES3 با سر 3D مجهز به تیغه‌ چرخان دارای یک باتری Li-ion، با قدرت ۶۰۰ میلی آمپر در ساعت است. بهره‌مندی از این باتری دستگاه را قادر خواهد ساخت تا در هنگامی که باتری آن پر باشد، حدوداً تا ۶۰ دقیقه کار کند. مدت زمانی که برای یک ریش‌تراش نه‌تنها کافی است بلکه بسیار عالی به نظر می‌رسد.

 

چرخ‌دنده‌های سریع و قابل تنظیم

اگر کاربر این دستگاه باشید، می‌توانید حالات سرعت دستگاه را به دو شکل تنظیم کنید: در حالت سریع یا حالت فوق سریع. برای تغییر این حالت‌ها به دیگری، کافی‌ است دکمه‌ دستگاه را ۳ ثانیه نگاه دارید. به این ترتیب در عین حال که صورت خود را اصلاح می‌کنید می‌توانید سرعت تیغه‌های ماشین اصلاح‌تان را تغییر دهید.

 

حافظه

از ویژگی‌های دیگر شیائومی ES3، حافظه‌ آن است که می‌تواند تجربیات اصلاح‌های قبلی را در خود حفظ کند. به این ترتیب برای مرتبه‌ بعدی که از دستگاه استفاده می‌کنید، ماشین اصلاح‌تان خواهد دانست که چه حالاتی را برای اصلاح ترجیح می‌دهید؛ سپس به‌طور خودکار این حالات را تغییر می‌دهد تا احساس کاربر از استفاده از ماشین اصلاح را بهبود ببخشد.

 

سیستم حفاظتی هوشمند

شیائومی ES3 به سیستم حفاظت از کاربر مجهز است. به این ترتیب که الکتریسیته‌ باتری‌ها به طور خودکار و هوشمندانه کنترل و قدرت تیغ‌ها دائماً تنظیم می‌شود. اگر جریان برق ضعیف شود، دستگاه به طور خودکار به حالت کم‌قدرت می‌رود و از نیروی آن کاسته می‌شود. از ویژگی دیگر این سیستم حفاظتی، این است که در صورتی که تیغه‌ها تحت خطر باشند، بلافاصله دستگاه از کار می‌ایستد تا از اعمال هر گونه آسیب احتمالی به آنها جلوگیری شود. شیائومی ES3، یک حالت «قفل سفر» هم دارد که به موجب آن هنگامی که دستگاه در حال حرکت، ناخواسته روشن شود، به طور خودکار آن را خاموش می‌کند.

 Xiaomi ES3 3D / شیائومی ES3

دارای کد درجه‌ مقاومت در برابر آب (IPX7)

شیائومی ES3، دستگاهی ضد آب است. این ویژگی دستگاه را قادر می‌سازد تا بتواند در آبی به عمق یک‌ متر تا نیم ساعت دوام بیاورد بی آنکه آسیبی به آن وارد شود. این دستگاه را می‌توان هم در حمام و هم بیرون از آن استفاده کرد.

 

شارژ سریع

شیائومی ES3 یک شارژر نسبتاً سریع برای باتری لیتیومی خود دارد. حدوداً 90 دقیقه زمان لازم است تا دستگاه به طور کامل شارژ شود و به این ترتیب، همان‌طور که پیش از این گفتیم، در حالت شارژ کامل می‌توانید تا ۶۰ دقیقه از دستگاه استفاده کنید.

 


برخی ایرادات ریش تراش شیائومی ES3



سوزش در پوست

استفاده از تیغه‌های الکتریکی و احساس سوزش در پوست مسئله‌ تازه‌ای نیست و در حقیقت با هر دستگاه الکتریکی دیگری هم که اصلاح کنید، این اتفاق خواهد افتاد. شاید استفاده از سه تیغه که به طور هم‌زمان روی پوست شما در حرکت‌اند موجبات خشکی پوست‌تان را به همراه داشته باشد. به همین دلیل است که توصیه می‌شود تا بعد از استفاده از دستگاه ریش‌تراش، از افترشیو استفاده کنید تا از خشک شدن پوست صورت و احساس زمختی آن جلوگیری کرده باشید.

 

حساسیت بالای دستگاه

برخورداری شیائومی ES3 از سه تیغه‌ باعث شده است تا در صورت ورود هرگونه جسم خارجی به دستگاه (مثل گوشه‌ پیراهن و یا تکه‌ای از حوله‌ حمام‌تان)، دستگاه به شدت آسیب ببیند. بنابراین بهتر است با حساسیت بیش‌تری مواظب آن باشید.

 

جمع‌بندی

شیائومی ES3 دستگاهی بسیار هوشمند است که بهترین عملکردی که کاربر از یک ریش‌تراش انتظار دارد را فراهم می‌کند. سر چرخان و 3D آن باعث می‌شود تا تمام گوشه و کنار صورت‌تان را بسیار تمیز و مرتب اصلاح کنید. سرعت قابل تنظیم آن نیز به شما این اجازه را می‌دهد تا به راحتی دستگاه را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. زمان 90 دقیقه‌ای مورد نیاز برای شارژ با توجه به ابعاد بزرگ آن بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. بدون شک شیائومی در تولید این دستگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته است. بنابراین کسانی که به دنبال یکی از بهترین ابزارها برای اصلاح موهای صورت خود هستند به راحتی می‌توانند شیائومی ES3 را به دلیل طراحی خاص و امکانات هوشمندانه‌اش انتخاب کنند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402