بهترین هدفون هایی که می توانید با قیمت بالای 200 هزار تومان بخرید

بهترین هدفون / best headphone
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
مشخصات کامل و خرید هدفون و هدست بالای 200 هزار تومان از پلازا

هدست‌ها متناسب با نوع کارایی و عملکرد خود، قیمت‌های متفاوتی دارند. بهتر است همیشه به دنبال محصولی باشیم که در برابر کیفیت و عملکرد بالای خود، ارزش خرید نسبتا بالایی داشته باشد. در ادامه بهترین هدفون های با قیمت بالای 200 هزار تومان معرفی می‌شوند.

تقریبا تمام موسیقیدانان، موسیقی را آرامش بخش روح می‌دانند. در این راستا ابزارهایی همچون هدفون و هدست به عنوان یک کالای دیجیتال برای تجربه شنیدن یک موسیقی لذت‌بخش کمک شایانی به کاربر می‌کنند. درحال حاضر هدفون‌ها و هدست‌های متنوعی در بازار وجود دارند که هر کاربر بهتر است متناسب با نوع نیاز و استفاده خود، هدست موردنظر را انتخاب کند. علاوه براین با پیشرفت صنعت گیم و بازی، هدفون‌ها و هدست‌های بسیاری نیز صرفا برای گیمرها طراحی و روانه بازار شده‌ است. در این نوشتار قصد برآنست که بهترین هدست‌های با قیمت 200 هزارتومان به بالا که در فروشگاه پلازا موجود هستند را با هم مرور کنیم.

هدفون‌های با قیمت 200 هزار تومان در فروشگاه پلازا

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5330N

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5330NTSCO TH 5330N Bluetooth Headset

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,NFC,شیار کارت حافظه,جک 3.5 میلی متری
قابلیت کنترل صدا و آهنگ1

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5330N علاوه بر مجهز بودن به جک 3.5 میلی‌متری با پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.2 امکان برقراری ارتباط با دستگاه‌های دیجیتال از طریق بلوتوث را نیز فراهم می‌کند. این هدست همچنین از NFC و کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. طراحی این هدست ارگونومیک و بسیار زیبا است و بر روی آن دکمه‌های تنظیم صدا و کنترل آهنگ نیز تعبیه شده است. سرگوشی‌های این هدست از چرم بوده و در استفاده طولانی مدت، گوش کاربر را اذیت نخواهند کرد. این هدست مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری 450 میلی‌آمپر ساعتی است که در حالت استندبای حدود 200 ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند و درحالتی‌که شارژ آن کامل باشد می‌توان برای 7 ساعت پخش موسیقی و یا 15 ساعت مکالمه به‌راحتی از آن استفاده کرد. این هدست مجهز به یک میکروفون داخلی جهت پاسخگویی به تماس‌های دریافتی در حین پخش موسیقی است و کیفیت صدای خروجی آن استریو است. هدست تسکو مدل TH 5330N از رادیو و کابل AUX نیز پشتیبانی کرده و قابلیت استفاده به عنوان اسپیکر را نیز دارد. برد مفید این هدست حدود 10 متر بوده و بر روی آن نمایشگر LED نیز تعبیه شده است. بازوهای تاشونده این هدست به سهولت حمل آن کمک می‌کند. این هدست در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای در بازار موجود است.

 

هدست بلوتوث هویت مدل HV-F9

هدست بلوتوث هویت مدل HV-F9Havit HV-F9 Bluetooth Headset

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

هدست بی‌سیم هویت مدل HV-F9 یکی دیگر از محصولات قدرتمند کمپانی هویت است که توانسته رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کند. این هدست از طریق بلوتوث نسخه 4.1 به‌راحتی به گوشی، تبلت و سایر دستگاه‌های پخش کننده موسیقی متصل شده و صدایی با کیفیت استریو را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. علاوه براین به دلیل بهره‌مندی از یک میکروفون داخلی، امکان پاسخگویی به تماس دریافتی در حین پخش موسیقی نیز برای کاربر میسر است. طراحی این هدست بسیار شیک و ارگونومیک بوده و استفاده طولانی مدت از آن موجب خستگی و اذیت کاربر نمی‌شود. این هدست از یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که قادر است حدود 10 ساعت موسیقی و یا 12 ساعت مکالمه مداوم را به خوبی پوشش دهد. این هدست برای شارژ شدن به طور کامل به 2 ساعت زمان، نیاز دارد. علاوه براین روی این هدست دکمه‌هایی جهت تنظیم صدا و کنترل آهنگ نیز تعبیه شده است. فرکانس پاسخگویی هدست بی‌سیم هویت مدل HV-F9 حدود 20 تا 20 هزار هرتز بوده و امپدانس آن 32 اهم است. قطر اسپیکر این هدست 40 میلی‌متر بوده و حساسیتی در حدود 103 دسی‌بل دارد. این هدست در رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای در بازار یافت می‌شود.

 

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5304

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5304TSCO TH 5304 Bluetooth Headset

وزن224 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,شیار کارت حافظه,کارت حافظه TF,جک 3.5 میلی متری

کمپانی تسکو در راستای کمک به کاربران خود برای تجربه شنیدن یک موسیقی لذتبخش، محصول باکیفیتی به شماره مدل TH 5304 را روانه بازار کرده است. این هدست مجهز به بلوتوث نسخه 4.0 بوده و البته از جک 3.5 میلی‌متری، کابل AUX، میکرو USB و کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. بر روی آن دکمه‌هایی جهت تنظیم صدا و کنترل آهنگ نیز تعبیه شده است. این هدست با طراحی زیبا، گوشی‌های چرم و بازوهای تاشونده به‌خوبی توانسته طراحی ارگونومیک خود را حفظ کند. یک باتری لیتیومی 320 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تغذیه این هدست را برعهده دارد که برای شارژ کامل آن به 2 ساعت زمان نیاز است. این هدست بلوتوث در حالت شارژ کامل حدود 5 ساعت موسیقی مداوم و همچنین 7 ساعت مکالمه را پوشش داده و درحالت استندبای برای 200 ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند. علاوه براین هدست تسکو مدل TH 5304 مجهز به میکروفون داخلی و دکمه اختصاصی برای پاسخگویی به تماس‌های دریافتی نیز هست. محدوده عملکرد این هدست حدود 10 متر است و بدنه فلزی این هدست کمک می‌کند که در برابر ضربه مقاوم باشد. بر روی این هدست یک نمایشگر LED تعبیه شده و با استفاده از یک کابل میکرو USB می‌بایست آن را شارژ کرد. هدست تسکو مدل TH 5304 حدود 224 گرم وزن داشته و فرکانس پاسخگویی آن بین 20 تا 20 هزار هرتز است. 32 اهم امپدانس و 105 دسی‌بل حساسیت این هدست است. این هدست مجهز به اسپیکری به قطر 40 میلی‌متر است که صدایی با کیفیت استریو را پخش می‌کند. قابل ذکر است که حساسیت میکروفون این هدست حدود 40 دسی‌بل است.

 

هدست بلوتوث ریمکس مدل RB-200HB

هدست بلوتوث ریمکس مدل RB-200HBREMAX RB-200HB Bluetooth Headset

وزن160 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری

کمپانی ریمکس (Remax) یکی دیگر از کمپانی‌های به‌نام در حیطه تولید انواع هدفون و هدست است. هدست بی سیم RB-200HB یکی از محصولات قدرتمند و باکیفیت این شرکت است. این هدست به‌واسطه طراحی زیبا و عملکرد عالی خود توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. با استفاده از این هدست می‌توان از طریق کابل 3.5 میلی‌متری و همچنین بلوتوث نسخه 4.1 به سایر دستگاه‌های دیجیتال متصل شد. بر روی این هدست دکمه‌هایی جهت تنظیم صدا، کنترل آهنگ و پاسخگویی به تماس دریافتی نیز تعبیه شده است. بلوتوث این هدست تا حدود 10 متر را پوشش می‌دهد. بالشتک‌های چرمی گوشی این هدست برای استفاده طولانی مدت، گوش کاربر را خسته نخواهند کرد. هدست بی سیم RB-200HB مجهز به یک باتری لیتیومی 300 میلی‌آمپر ساعتی است که طی دو ساعت و نیم به طور کامل شارژ می‌شود. این هدست قادر است در حالت شارژ کامل حدود 10 ساعت موسیقی مداوم را پخش کند. این هدست از کابل AUX نیز پشتیبانی کرده و از تکنولوژی حذف نویز در محیط اطراف نیز بهره می‌برد. این هدست با اسپیکر 40 میلی‌متری خود صدای استریو را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. قابل ذکر است فرکانس پاسخگویی این هدست 20 تا 20 هزار هرتز بوده، 32 اهم امپدانس داشته و حساسیت آن 115 دسی‌بل است.

 

هدست هويت مدل HV-H2158U Gaming

هدست هويت مدل HV-H2158U GamingHavit HV-H2158U Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطUSB

کمپانی هویت در راستای تولید انواع هدفون و هدست، هدست‌هایی مخصوص گیمرهای حرفه‌ای را نیز تولید و روانه بازار کرده است. هدست گیمینگ HV-H2158U یکی از محصولات باقدرت این کمپانی است که با عملکرد درخشان خود رضایت هر گیمر حرفه‌ای را جلب می‌کند. در نگاه اول، طراحی خاص و بی‌نظیر این هدست توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. نشانگر LED تعبیه شده روی این هدست در زمان‌های مختلف و متناسب با فضای بازی، تغییر رنگ می‌دهد. این هدست مجهز به اسپیکر 40 میلی‌متری است و گوشی‌های آن به‌گونه‌ای تعبیه شده است که در طولانی مدت گوش کاربر را اذیت نخواهند کرد. هدست گیمینگ HV-H2158U  از طریق کابل USB به طول 2.2 متر به کامپیوتر متصل می‌شود. فرکانس پاسخگویی این هدست 20 تا 20 هزار هرتز بوده و 32 اهم امپدانس دارد. این هدست با حساسیت 110 دسی‌بل در رنگ‌های مشکی و زرد در بازار موجود است.

 

هدست بلوتوث ریمکس مدل RB-195HB

هدست بلوتوث ریمکس مدل RB-195HBREMAX RB-195HB Bluetooth Headset

وزن220 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری

 

هدست بی‌سیم ریمکس مدل RB-195HB علاوه بر مجهز بودن به جک 3.5 میلی‌متری، از بلوتوث نسخه 4.1 نیز پشتیبانی می‌کند و قادر است به راحتی به گوشی، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال متصل شود. این هدست مجهز به میکروفون داخلی جهت پاسخگویی به تماس‌های دریافتی در هنگام پخش موسیقی است و علاوه بر این بر روی این هدست دکمه‌هایی جهت تنظیم صدا و کنترل آهنگ نیز تعبیه شده است. این هدست با باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی خود از پخش 14 ساعت موسیقی مداوم و همچنین 14 ساعت مکالمه به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. قابل ذکر است که هدست بی‌سیم ریمکس مدل RB-195HB در برابر آب، رطوبت و عرق نیز مقاومت خوبی دارد. این هدست با اسپیکر 40 میلی‌متری خود و بهره‌گیری از تکنولوژی حذف نویز، صدایی با کیفیت استریو را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. از دیگر مشخصات این هدست باید به فرکانس پاسخگویی 20 تا 20 هزار هرتزی آن، امپدانس 32 اهم و حساسیت 110 دسی‌بلی آن اشاره داشت. این هدست در رنگ‌های سفید و مشکی در بازار موجود است.

 

هدست بلوتوث رپو مدل H6080

هدست بلوتوث رپو مدل H6080Rapoo H6080 Bluetooth Headset

وزن87 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,USB

هدست بی‌سیم رپو مدل H6080 یکی دیگر از محصولات باکیفیت کمپانی رپو است. در این هدست علاوه بر جک 3.5 میلی‌متری، امکان اتصال به دستگاه‌های دیجیتال از طریق بلوتوث نسخه 4.0 نیز برقرار است. بر روی این هدست دکمه‌هایی برای تنظیم صدا، کنترل آهنگ و پاسخگویی به تماس دریافتی تعبیه شده است و البته این هدست از دستور صوتی نیز پشتیبانی کرده و به کمک آن می‌توان به تماسی پاسخ گفت و یا آن را به راحتی رد کرد. باتری این هدست به‌راحتی از پخش 16 ساعت موسیقی مداوم پشتیبانی می‌کند. علاوه براین بازوهای تاشونده این هدست به کاربر کمک می‌کند که حمل این هدست را آسان‌تر انجام دهد. این هدست قابلیت اتصال همزمان به دو گوشی را داشته و تنها 87 گرم وزن دارد.

 

هدست هويت مدل HV-H2260U Gaming

هدست هويت مدل HV-H2260U GamingHavit HV-H2260U Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطUSB 7.1
قابلیت کنترل صدا و آهنگ1

یکی از فاکتورهای کلیدی در انتخاب هدست مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای، طراحی و ایجاد خستگی کمتر در استفاده طولانی مدت است. هدست هویت مدل HV-H2260U Gaming به‌واسطه طراحی زیبا، ارگونومیک و گوشی ‌های چرمی، این نیاز کاربران خود را به خوبی برآورده می‌سازد. یکی از ویژگی‌های خوب این هدست مجهز بودن به کابل بلند 2.4 متری با روکش PVC است که امکان گره‌خوردگی آن را به صفر می‌رساند. بر روی این هدست دکمه‌هایی جهت تنظیم صدا و قطع آن تعبیه شده است. همچنین یک میکروفون خارجی برای مواقعی که گیمر نیاز پیدا می‌کند در بازی‌های گروهی از آن استفاده کند نیز به کار گرفته شده است. این هدست با رابط USB 7.1 به کامپیوتر، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های دیجیتال با پورت USB متصل می‌شود. بر روی این هدست نیز یک نشانگر LED به چشم می‌خورد. این هدست با اسپیکری به قطر 50 میلی‌متری صدایی با کیفیت عالی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و تقریبا لذت بازی را برای گیمر دوچندان می‌کند. فرکانس پاسخگویی این هدست 20 تا 20 هزار هرتز بوده و امپدانس آن 32 اهم است. این هدست با حساسیت 116 دسی‌بل در رنگ مشکی در بازار موجود است.

 

هدست بلوتوث رپو مدل S200

هدست بلوتوث رپو مدل S200Rapoo S200 Bluetooth Headset

نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری

هدست بی‌سیم رپو مدل S200 به‌راحتی از طریق جک 3.5 میلی‌متری و همچنین بلوتوث نسخه 4.1 به گوشی هوشمند، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال متصل می‌شود. بر روی این هدست دکمه‌هایی جهت تنظیم صدا، کنترل آهنگ و البته پاسخگویی به تماس دریافتی نیز تعبیه شده است و کاربر دیگر در هنگام پخش موسیقی، نگران تماس از دست رفته خود نخواهد بود. این هدست مجهز به باتری 450 میلی‌آمپر ساعتی است که از 20 ساعت پخش موسیقی مداوم پشتیبانی می‌کند. هدست بی‌سیم رپو مدل S200 قابلیت اتصال به دو گوشی به صورت همزمان را داشته و در برابر رطوبت و عرق مقاوم است. این هدست مجهز به نمایشگر LED است و حساسیتی در حدود 115 دسی‌بل دارد. فرکانس پاسخگویی این هدست 20 تا 22 هزار هرتز بوده و 20 اهم، امپدانس دارد. این هدست با کیفیت صدای خروجی استریو در رنگ‌های مشکی و سفید در بازار موجود است.

مشخصات کامل و خرید هدفون و هدست بالای 200 هزار تومان از پلازا
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402