با 15 کیبورد وایرلس با قیمت مناسب موجود در بازار آشنا شوید

Wireless Keyboard / کیبورد وایرلس ارزان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کیبورد های وایرلس امروزه به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند. در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به 15 کیبورد وایرلس با قیمت مناسب موجود در بازار که برخی از آن‌ها دارای موس همراه نیز هستند.

می‌توان به جرات گفت تکنولوژی وایرلس امروزه کاملا فراگیر شده است. تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی مختلف از بلندگو و مانیتور گرفته تا پرینتر و موس‌ همه آرام آرام رو به استفاده از فناوری بی‌سیم آورده‌اند و در این میان کیبورد ها هم استثنا نیستند. یک کیبورد وایرلس نه تنها یک کابل را از جلو دست و پایتان حذف می‌کند، بلکه حمل و نقل آن‌ها هم به راحتی انجام می‌شود. اینگونه کیبوردها را علاوه بر کامپیوترهای شخصی می‌توان برای استفاده در لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی و گوشی‌های هوشمند نیز به کار گرفت.

هنگام خرید چنین کیبوردهایی فاکتورهای متفاوتی را باید در نظر داشت. اولین فاکتور نحوه اتصال است. اکثر کیبوردهای بی‌سیم از طریق ورودی USB یا Bluetooth به سیستم متصل می‌شوند. مدل‌هایی که از USB استفاده می‌کنند و از طریق فرکانس‌های رادیویی به سیستم متصل می‌شوند، عموما به نسبت کیبوردهای بلوتوث قیمت به صرفه‌تری دارند. البته این کیبوردها به یک قطعه اضافه به نام رسیور USB برای اتصال نیازمند هستند. افزون بر این عمر باتری کیبوردهای USB معمولا بیشتر از مدل‌های بلوتوثی است.

فاکتور بعدی، مکانیزم و نحوه کار کیبورد است. البته اگر یک کاربر حرفه‌ای نیستید احتمالا تا زمانی که مشکلی پیش نیاید برایتان اهمیتی ندارد کیبورد به چه نحوی کار خود را انجام می‌دهد. فاکتور آخر راحتی و خوش دست بودن کیبورد است. این مورد جزو مواردی است که تقریبا برای همه کاربران اهمیت دارد چراکه کیبورد در کنار موس دو قطعه‌ای هستند که مستقیما و به صورت فیزیکی با دست‌ها در ارتباط هستند و از همین رو انتخاب محصولی که طراحی ارگونومیک و راحتی داشته باشد بسیار مهم است.

معرفی کیبوردهای وایرلس با قیمت مناسب در فروشگاه پلازا

در نهایت انتخاب نهایی بر عهده کاربران است و باید با توجه به استفاده و ترجیحاتی که دارند کیبورد‌ خود را انتخاب کنند. در این مطلب برای تسهیل این فرایند 15 کیبورد وایرلس با قیمت مناسب را معرفی می‌کنیم.

برای مشاهده و خرید انواع کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ با کیفیت عالی و قیمت مناسب در پلازا اینجا کلیک کنید

کیبورد بی سیم رپو مدل E1050

کیبورد بی سیم رپو مدل E1050Rapoo E1050 Wireless Keyboard

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

کیبورد رپو‌ بی‌سیم E1050 ظاهر جدیدی دارد و به دلیل حذف فضای میان کلیدهای عددی و سایر کلیدهای کیبورد، فضای کمی را نیز اشغال می‌کند. از طرفی چنین کاری سبب شده استفاده از کلیدهای عددی برای افرادی که زیاد از این بخش استفاده می‌کنند کمی مشکل باشد. به لطف ویژگی وایرلس این کیبورد که از استاندارد 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند، می‌توان تا فاصله 10 متری از رسیور USB از آن استفاده کرد. همچنین سایز کلیدها نیز اندازه مناسبی داشته و کلیدها نیز به نرمی و بدون صدا فشرده می‌شوند. محفظه باتری این کیبورد‌ در بالای آن و میان کلیدهای F12 و Insert Key قرار دارد. در این محفظه یک باتری قلمی جای می‌گیرد که به گفته رپو تا 12 ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. رپو هیچگونه نشانگر LED برای این کیبورد تعبیه نکرده و از همین رو اگر برای مثال کلید Caps-Lock روشن باشد قبل از تایپ کردن متوجه آن نمی‌شوید. بدنه کیبورد از جنس پلاستیک بوده و از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره می‌برد. علاوه بر این کلیدهای این کیبورد‌ در برابر قطرات آب نیز مقاوم هستند.

 

کیبورد بی سیم رپو مدل K2600 همراه با تاچ پد

کیبورد بی سیم رپو مدل K2600 همراه با تاچ پدRapoo K2600 Wireless Keyboard with Touch Pad

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

کیبورد K2600 از جدیدترین محصولات شرکت رپو به حساب می‌آید. از نقاط قوت این کیبورد می‌توان به اندازه کوچک، طراحی خوب و کیفیت بالای اتصال بی‌سیم آن اشاره کرد. این کیبورد دارای 83 کلید از جمله کلیدهای جستجو، روشن و خاموش کردن و تنظیمات است. این در حالی است که اکثر کیبوردهای موجود در بازار با حداقل 104 کلید تولید می‌شوند اما در این کیبورد به دلیل نبود کلیدهای اعداد، این تعداد کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است. اما رپو در عوض این فضا را با یک صفحه لمسی جایگزین کرده است که می‌توانید با آن نشانگر موس را هدایت کنید. البته برای استفاده حداکثری از این قسمت، پیشنهاد می‌شود آن را با ویندوز 10 استفاده کنید. کلیدهای استفاده شده نیز طراحی تختی دارند که سبب شده در کنار اندازه 76 در 108 میلی‌متری و وزن 450 گرمی بتوان این کیبورد را به راحتی در کوله یا کیف جای داد. نحوه چینش کلیدها و همچنین وجود صفحه لمسی باعث شده ظاهر کیبورد شباهت زیادی به کیبوردهای مورد استفاده در لپ‌تاپ داشته باشد. K2600 از طریق Bluetooth به سیستم متصل شده و برق خود را از طریق 2 باتری قلمی تامین می‌کند که تا یکسال بدون نیاز به تعویض کار می‌کنند.

 

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018WTSCO TKM 7018W Wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس
مقاوم در برابر مایعاتدارد

کیبورد TKM 7018W محصول شرکت ایرانی تسکو است. این کیبورد از طریق دانگل USB به سیستم متصل شده و تا فاصله 10 متری از این دانگل قابل استفاده است. در این کیبورد از 103 کلید مختلف استفاده شده و به گفته تسکو این کلیدها تا 10 میلیون بار ضربه قابل استفاده هستند. علاوه بر این، لیبل چاپی حروف فارسی نیز از ابتدا روی آن استفاده شده تا دیگر نیازی به خریداری لیبل جدا نداشته باشید. افزون بر این، نشانگر LED کیبورد نیز در صورت روشن بودن کلیدهای Caps-Lock و Num-Lock شما را مطلع می‌کند. موسی که همراه این کیبورد تسکو عرضه می‌شود هم از طریق دانگل USB به کامپیوتر متصل شده و دارای سنسور نوری با دقت 1600 DPI است. سه کلید برای انجام وظایف اصلی روی آن تعبیه شده و علاوه بر این طراحی ارگونومیک آن هم سبب شده هم برای اشخاص چپ دست و هم افراد راست دست مناسب باشد. دو باتری نیم قلمی سایز AAA توان مورد نیاز این دو محصول را تامین می‌کنند.

 

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل X1800

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل X1800Rapoo X1800 wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

کیبورد و موس X1800 رپو دو محصول دیگر این شرکت هستند که از طریق وایرلس فعالیت می‌کنند. کیبوردی که در این بسته عرضه شده اندازه جمع و جوری دارد و در برابر رطوبت و قطرات آب نیز مقاوم است. این کیبورد از استاندارد 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند و تا فاصله 10 متری از رسیور خود قابل استفاده است. این کیبورد طراحی ارگونومیکی داشته که سبب شده کار تایپ با آن به راحتی و آسانی صورت بپذیرد. کلیدهای آن نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام استفاده کمترین صدای ممکن را تولید کنند. موس نیز عملکرد سریع و روانی داشته و دقت آن 1000 نقطه بر اینچ اعلام شده است. به گفته رپو در این دو محصول برای بهینه سازی مصرف باتری از تکنولوژی جدیدی استفاده شده که در نتیجه آن، باتری کیبورد تا 12 ماه و موس تا 9 ماه قابل استفاده هستند.

 

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل 8200M

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل 8200MRapoo 8200M wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,دانگل وایرلس

یکی از بهترین مجموعه‌های کیبورد‌ و موس موجود در بازار، 8200M است. کیبورد و موس این ست از چند حالت مختلف وایرلس، بلوتوث 4.0 و بلوتوث 3.0 برای برقراری ارتباط با سیستم استفاده می‌کنند. چنین ویژگی سبب شده این کیبورد و موس به صورت هوشمند و به طور همزمان به چندین دستگاه مختلف از جمله کامپیوتر، لپ‌تاپ و تلفن همراه متصل باشند تا کاربران به راحتی و بدون نیاز به قطع و وصل ارتباط بتوانند از چندین دستگاه استفاده کنند. کیبورد این مجموعه دارای 113 کلید و 10 کلید کنترلی برای دسترسی به مدیا پلیر، تنظیم صدا و پخش موسیقی است. این کیبورد همچنین در برابر رطوبت و قطرات آب هم مقاوم است. موس هم طراحی ارگونومیکی داشته و دارای دکمه‌ای برای تنظیم درجه دقت حسگر آن بین 600 تا 1600 نقطه بر اینچ است. 2 باتری سایز AA توان این مجموعه را تامین می‌کنند. عمر آن‌ها برای کیبورد 12 ماه و برای موس 9 ماه اعلام شده است. رپو علاوه بر رنگ مشکی، این ست را در رنگ سفید نیز عرضه می‌کند.

 

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7106W

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7106WTSCO TKM 7106W Wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس
مقاوم در برابر مایعاتدارد

کیبورد‌ و موس تسکو  TKM 7106W از محصولات شرکت تسکو است. این مجموعه در دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار شده است. کیبورد‌ آن دارای 104 عدد کلید بعلاوه 12 کلید میانبر بوده که هرکدام از آن‌ها در برابر 10 میلیون بار ضربه مقاوم هستند. این کلیدها به دلیل فاصله اندک میان آن‌ها در برابر گرد و غبار و قطرات آب نیز مقاوم هستند. موس هم دارای یک حسگر اپتیکال بوده و دارای دقتی معادل 1600 نقطه بر ایچ است. 5 کلید روی این موس تعبیه شده که وظیفه انجام اعمال اصلی را برعهده دارند. همچنین قابلیت اسکرول 4 طرفه نیز از ویژگی‌های این موس به شمار می‌آید. توان هر دو کیبورد‌ و موس هرکدام از طریق یک باتری نیم قلمی AAA تامین می‌شود. این دو از طریق وایرلس و بوسیله دانگل USB به سیستم متصل می‌شوند و می‌توان آن‌ها را تا فاصله 10 متری از گیرنده استفاده کرد.

 

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل X1900

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل X1900 Rapoo X1900 wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

سری کیبورد‌ و موس رپو X1900 از دیگر محصولات تولید شده توسط رپو است. این ست از طریق وایرلس و با پشتیبانی از استاندارد 2.4 گیگاهرتز به کامپیوتر متصل می‌شود. کیبورد این مجموعه دارای چندین کلید برای مدیریت پخش موسیقی، صدا و صفحه خانه است. این کیبورد‌ در برابر قطرات آب و سایر مایعات مقاوم است. به گفته رپو باتری آن نیز تا 12 ماه بدون نیاز به تعویض به کار خود ادامه می‌دهد. موس نیز دارای دقت 1000 DPI بوده و از یک حسگر نور نامرئی استفاده می‌کند. این دو از طریق رسیور نانو با کامپیوتر ارتباط برقرار می‌کنند. از ویژگی‌های مثبت این رسیور، سایز بسیار کوچک آن است که با یک بار اتصال به سیستم دیگر وجود آن را فراموش می‌کنید.

 

کیبورد و ماوس بی سیم هویت مدل HV-KB598GCM

کیبورد و ماوس بی سیم هویت مدل HV-KB598GCMHavit HV-KB598GCM wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

ست کیبورد‌ و موس هویت HV-KB598GCM توسط شرکت نام آشنای هویت ساخته و عرضه شده است. این ست از طریق دانگل USB و از طریق وایرلس بوسیله فرکانس 2.4 گیگاهرتز به سیستم متصل می‌شود و تا فاصله 10 متری از این گیرنده قابل استفاده است. 3 باتری نیم قلمی توان مورد نیاز این دو را تامین می‌کنند که از این میان 2 باتری به کیبورد اختصاص دارد. به جهت بهینه سازی مصرف باتری‌ها، در صورتی که طی مدت مشخصی از کیبورد یا موس استفاد نکنید آن‌ها به طور خودکار خاموش می‌شوند. ظاهر شیک کیبورد و طراحی ارگونومیک موس از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. موسی که همراه این کیبورد هویت در این بسته ارائه شده است دارای 6 کلید برای انجام وظایف اصلی و فرعی بوده که به گفته هویت تا 3 میلیون بار کلیک قابل استفاده است.

 

کیبورد بی سیم رپو مدل E2710 همراه با تاچ پد

کیبورد بی سیم رپو مدل E2710 همراه با تاچ پدRapoo E2710 Wireless Keyboard with Touch Pad

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

کیبورد E2710 رپو یکی از مدرن‌ترین و زیباترین کیبوردهای این شرکت به حساب می‌آید. ضخامت این کیبورد تنها 5.6 میلی‌متر و وزن آن هم 186 گرم است و از همین رو حمل و نقل آن به آسانی انجام می‌شود. این کیبورد از طریق یک گیرنده USB سایز نانو و از طریق استاندارد 2.4 گیگاهرتز وایرلس به سیستم متصل می‌شود. این کیبورد همچنین همراه با یک صفحه لمسی عرضه شده است و به همین دلیل فاقد صفحه کلید عددی است و تعداد کلیدهای آن محدود به 80 کلید است. هویت برای افزایش مقاومت این محصول قاب اطراف آن را با استفاده از پوشش فلزی پوشانده است. توان این کیبورد بوسیله 2 باتری AAA تامین می‌شود که تا 6 ماه قابل استفاده هستند. صفحه لمسی آن هم ضد خش بوده و با استفاده از آن می‌توانید از خرید موس صرف نظر کنید.

 

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7108W

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7108WTSCO TKM 7108W Wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس
مقاوم در برابر مایعاتدارد

کیبورد و موس TKM 7108W از محصولات ارزان قیمت و اقتصادی تسکو به شمار می‌آید. این ست از طریق گیرنده USB و به شکل وایرلس به کامپیوتر متصل شده و تا فاصله 10 متری از این گیرنده قابل استفاده است. این محصول همچنین سازگار با تمامی ویندوزهای مایکروسافت است. کیبورد آن مجموعا 103 عدد کلید به همراه 12 کلید میانبر دارد و به گفته تسکو هرکدام از این کلیدها تا 10 میلیون بار ضربه را تحمل می‌کنند. دو باتری نیم قلمی سایز AAA توان کیبورد و موس را تامین می‌کنند. موس این مجموعه دارای حسگر اپتیکال با دقت 1000 نقطه بر اینچ بوده و مانند کیبورد با استفاده از استاندارد 2.4 گیگاهرتز به سیستم متصل می‌شود. با توجه به مشخصات این دو محصول، این ست مناسب استفاده‌های اداری و خانگی است.

 

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل X8100

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل X8100Rapoo X8100 wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

ست کیبورد و ماوس رپو X8100 نیز توسط برند رپو ساخته و تولید شده است. این شرکت این ست را با هدف جایگزینی ست پرفروش خود به نام X1800 وارد بازار کرده است. این ست از طریق استاندارد 2.4 گیگاهرتز و به صورت وایرلس به سیستم متصل شده و تا فاصله 10 متری از گیرنده USB خود قابل استفاده است. کلیدهای میانبر پیش‌بینی شده روی کیبورد دسترسی سریع به مدیا پلیر، تنظیم بلندی صدا و دیگر بخش‌ها را فراهم می‌کند. در ساخت این کیبورد از غشا محافظتی استفاده شده تا در برابر اکسیدان‌ها از مدارهای داخلی محافظت کند. موس نیز طراحی ارگونومیکی داشته و از حسگر اپتیکال نامرئی با دقت 1000 نقطه بر اینچ بهره می‌برد. دو باتری AA توان کیبورد و موس را تامین می‌کنند که هر کدام به ترتیب 12 و 9 ماه بدون نیاز به تعویض به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل 9060

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل 9060Rapoo 9060 wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

کیبورد 9060 از محصولات متفاوت و جدید رپو است. ضخامت این کیبورد فقط 5.6 میلی‌متر است و اطراف آن با قاب فلزی پوشانده شده است. این کیبورد دارای 99 کلید بعلاوه 12 کلید میانبر است. جنس کیبورد از پلاستیک ABS ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی دارد. همچنین بدنه کیبورد ضد رطوبت و آب است. به گفته رپو کلیدهای به کار گرفته شده هنگام استفاده کاملا بی‌صدا هستند و تا 10 میلیون بار ضربه بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می‌دهند. موس نیز طراحی ارگونومیکی دارد و دقت حسگر آن قابل تنظیم بین 500 تا 1000 DPI است. 2 باتری AA برق مورد نیاز این ست را فراهم می‌کنند و به گفته رپو به لطف استفاده از قابلیت‌های بهینه سازی مصرف انرژی، باتری کیبورد تا 24 ماه و موس تا 18 ماه نیازی به تعویض نخواهند داشت. این دو به شکل وایرلس و با استفاده از استاندارد 2.4 گیگاهرتز به کامپیوتر، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها متصل می‌شوند.

 

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7020W

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7020WTSCO TKM 7020W Wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس
حروف فارسیدارد

کیبورد و ماوس تسکو TKM 7020W جزو محصولات اقتصادی و ارزان قیمت تسکو است. این مجموعه از طریق گیرنده USB و با استفاده از استاندارد 2.4 گیگاهرتزی وایرلس به سیستم متصل می‌شود. موس و کیبورد تا فاصله 10 متری از گیرنده USB قابل استفاده هستند. کیبورد دارای 105 کلید است که ضربه پذیری هرکدام از آن‌ها 500 هزار بار اعلام شده است. این کیبورد طراحی ساده و کلاسیکی داشته که انرژی خود را از طریق یک باتری نیم قلمی دریافت می‌کند. موس نیز برای استفاده با هردو دست مناسب است و دارای دقتی معادل 1600 نقطه بر اینچ است. یک باتری قلمی نیز توان مورد نیاز موس را فراهم می‌کند. این ست با اکثر سیستم عامل‌های روز سازگاری داشته و نیازی به نصب درایور و راه اندازی ندارد.

 

کیبورد و ماوس بی سیم هویت مدل HV-KB596GCM

کیبورد و ماوس بی سیم هویت مدل HV-KB596GCMHavit HV-KB596GCM Wireless Keyboard And Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس
حروف فارسیدارد

ست کیبورد‌ و ماوس هویت HV-KB596GCM  بوسیله دانگل USB به صورت وایرلس به کامپیوتر متصل می‌شود. 113 کلید به همراه کلیدهای میانبر برای کیبورد پیش‌بینی شده که هرکدام تا 10 میلیون ضربه قابل استفاده هستند. یک باتری نیم قلمی توان مورد نیاز کیبورد را تامین می‌کند. سایز کوچک این کیبورد از دیگر خصوصیات آن به شمار می‌آید که سبب شده بتوان آن را در محیط کار یا خانه به راحتی استفاده نمود. موس نیز مانند کیبورد با یک باتری نیم قلمی فعالیت می‌کند و دارای کلیدی برای تنظیم دقت حسگر است. با استفاده از این دکمه می‌توان دقت موس را بین 800 تا 1600 نقطه بر اینچ تنظیم کرد. کلیدهای موس تا 3 میلیون ضربه به کار خود ادامه می‌دهند. علاوه بر این هر دو موس و کیبورد تا فاصله 10 متری از گیرنده USB قابل استفاده هستند.

 

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل X9310

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل X9310Rapoo X9310 wireless Keyboard and Mouse

نوع اتصالبی سیم
رابطدانگل وایرلس

کیبورد‌ و موس X9310 با طراحی زیبای خود ظاهر هر سیستمی را بهبود می‌دهد. ضخامت کیبورد‌ فقط 4.9 میلی‌متر است که آن را جزو نازک‌ترین کیبوردهای جهان قرار داده است. کلیدهای میانبر آن دسترسی سریع به تمام امکانات مورد نیاز را فراهم می‌کنند. با وجود کوچکی کیبورد، سایز کلیدهای این کیبورد رپو اندازه مناسبی داشته و به راحتی می‌توان کار تایپ را با آن‌ها انجام داد. از ویژگی‌های شاخص این مجموعه می‌توان به عمر بالای باتری آن اشاره کرد. باتری مورد استفاده در کیبورد‌ و موس تا 24 ماه بدون نیاز به تعویض قابل استفاده هستند. موس نیز دارای حسگر اپتیکال بوده و دارای دقت 1000 نقطه بر اینچ است و با هر دو دست قابل استفاده است. ست X9310 از طریق وایرلس و با پیروی از استاندارد 2.4 گیگاهرتز به دستگاه متصل شده و تا فاصله 10 متری از گیرنده USB قابل استفاده است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امین
.
20 فروردین 1399، 17:43
پاسخ
0
0
ممنون بابت اطلاعات،ولی جسارتا کدوم مناسبتره برای خرید؟ کار اداری و تایپ کردن
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402