اپل با ارسال پوش نوتیفیکیشن پیشنهاد جدیدی به کاربران سابق اپل موزیک داد

اپل با ارسال پوش نوتیفیکیشن پیشنهاد جدیدی به کاربران سابق اپل موزیک داد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپل اخیراً با ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران سابق برنامه اپل موزیک خود دوره سه ماهه رایگان جدیدی را پیشنهاد داده است. کاربرانی که پیشتر از این برنامه استفاده کرده‌اند، قادرند تا مجدداً از یک دوره رایگان سه ماهه از اپل موزیک استفاده کنند.

طبق اخبار منتشر شده، هفته گذشته شرکت اپل (Apple) دست به ارسال پوش نوتیفیکیشن‌های (Push Notifications) گوناگون برای کاربران سیستم عامل آی او اس (iOS) تحت عنوان استفاده رایگان از یک دوره سه ماهه برنامه اپل موزیک (Apple Music) زده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این نوتیفیکیشن برای مخاطبین و کاربران سابق برنامه اپل موزیک بوده است. به نظر می‌رسد که این نوتیفیکیشن برای تمامی کاربران آی او اس برنامه اپل موزیک ارسال شده است که سابقاً از این برنامه استفاده می‌کرده‌اند و در حال حاضر از آن استفاده نمی‌کنند و یا هرگز سرویس خود را ارتقا نداده‌اند.

کاربران مختلفی در توییتر به ارسال عکس‌های گوناگونی در رابطه با روش‌های مختلف و متن‌های گوناگون در نوتیفیکیشن‌های اپل پرداخته‌اند. از نوتیفیکیشن‌های گوناگون منتشر شده در توییتر، بسیاری از آنها تحت عنوان «ما تغییر کردیم» و همچنین بعضی از آنها نیز تحت عنوان «خیلی دیر نشده» هستند. در این نوتیفیکیشن‌ها اپل عنوان کرده است که کاربران قادرند به برنامه اپل موزیک برگشته و برای یک دوره مجدد سه ماهه رایگان از این برنامه استفاده کنند. در حالی که کمپانی اپل به‌طور معمول برای شروع به تمامی کاربران یک دوره استفاده سه ماهه رایگان عرضه می‌کند، اینگونه به نظر می‌رسد که این پیشنهاد سخاوت‌مندانه اپل شامل یک دوره سه ماهه دوم، برای کاربران پیشین برنامه اپل موزیک است که دیگر از این برنامه استفاده نمی‌کنند و یا هرگز سرویس خود را ارتقا نداده‌اند.

بر اساس مشاهدات انجام شده بر توییت‌های کاربران آی او اس در توییتر، مشخص شده که اپل هفته گذشته به تعداد اندکی از کاربران اپل موزیک این نوتیفیکیشن را ارسال کرده بود. اما با توجه به حجم وسیع گزارش‌ها در روز جمعه، اینگونه به‌نظر می‌رسد که این کمپانی این‌بار حجم وسیع‌تری از کاربران را مورد هدف قرار داده و به ارسال نوتیفیکیشن برای حجم وسیعی از کاربران پیشین اپل موزیک پرداخته است.

این کمپانی از ماه دسامبر (آذر)، شروع به ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران خود به منظور بازاریابی بیشتر، با مضمون ارتقا سرویس کاربری در برنامه اپل موزیک تا تخفیفات هوم پاد (Homepod)، آیفون (iPhone) و … کرده است. این عمل اپل و استفاده از پوش نوتیفیکیشن به منظور بازاریابی بیشتر، واکنش سریع توسعه‌دهندگان برنامه‌های آی او اس را در بر داشته است. آنها معتقدند که این نوتیفیکیشن قوانین اصلی فروشگاه اپ استور (App Store) که توسط شرکت اپل وضع شده است را نقض می‌کند. اپل پیشتر قانونی در رابطه با موضوع عدم بازاریابی توسط پوش نوتیفیکیشن‌ها

پوش نوتیفیکیشن‌ها نباید به منظور تبلیغات، اهداف بازاریابی، ارتقا حساب کاربری و همچنین ارسال اطلاعات محرمانه و حساس کاربران استفاده شود. سوء استفاده از این امکانات، ممکن است موجب لغو امتیازات شما شود.

کلام آخر

آیا شما تاکنون این نوتیفیکیشن‌های اپل را دریافت کرده‌اید؟ اگر اینگونه بوده است، آیا شما از مشترکین پیشین برنامه اپل موزیک بوده‌اید و از دوره سه ماهه رایگان ابتدایی این برنامه استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات و مشاهدات خود در این رابطه را با پلازامگ به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 56 میلیون دلار
    The Croods: A New Age
    اکران: 16 دسامبر 2020
  • 14.8 میلیون دلار
    The Marksman
    اکران: 15 ژانویه 2021
  • 12.6 میلیون دلار
    News of the World
    اکران: 25 دسامبر 2020
  • 7 میلیون دلار
    Nobody
    اکران: 26 مارس 2021
  • 5.9 میلیون دلار
    Promising Young Woman
    اکران: 25 دسامبر 2020
  • 3.8 میلیون دلار
    Boogie
    اکران: 05 مارس 2021
  • 2.1 میلیون دلار
    Nomadland
    اکران: 19 فوریه 2021
  • 23 میلیارد تومان
    شنای پروانه
    اکران: 04 تیر 1399
  • 15.7 میلیارد تومان
    خوب، بد، جلف 2: ارتش سری
    اکران: 30 بهمن 1399
  • 8.56 میلیارد تومان
    آقای سانسور
    اکران: 26 شهریور 1399
  • 7.5 میلیارد تومان
    زن‌ها فرشته‌اند 2
    اکران: 25 تیر 1399
  • 6.4 میلیارد دلار
    دیدن این فیلم جرم است
    اکران: 16 دی 1399
  • 2.25 میلیارد دلار
    پیشی میشی
    اکران: 08 مهر 1399
  • 2.21 میلیارد تومان
    بی‌حسی موضعی
    اکران: 19 آبان 1399
  • 894 میلیون دلار
    آبادان یازده 60
    اکران: 16 دی 1399
  • 795 میلیون دلار
    تا ابد
    اکران: 15 مرداد 1399
  • 521 میلیون دلار
    روزهای نارنجی
    اکران: 24 شهریور 1399
بازی ها
  • 17 اردیبهشت 1400
    Resident Evil 8: Village
    پلی استیشن 5, ایکس باکس سری ایکس
  • 03 خرداد 1400
    Deathloop
  • 01 تیر 1400
    Back 4 Blood
    پلی استیشن 5