گوگل رابط کاربری جدیدی را برای سیستم احراز هویت دو مرحله ای خود آزمایش می‌کند

تایید دو مرحله ای گوگل / google 2-step verification
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شرکت گوگل در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای سیستم احراز هویت دو مرحله‌ ای خود است تا این سیستم را از لحاظ بصری با سایر محصولات خود یکپارچه کند.

این روزها و با گسترش استفاده از اینترنت، مبحث امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. شما باید تلاش کنید تا همواره امن‌ترین شرایط و وضعیت ممکن را برای حساب‌های کاربری فعال خود ایجاد کنید.

یکی از حساب‌‌های کاربری که می‌تواند اطلاعات حیاتی و شخصی شما را شامل شود، حساب کاربری گوگل است که این روزها به وفور از آن استفاده می‌شود. حساب کاربری گوگل شما که در واقع همان جیمیل هم محسوب می‌شود، می‌تواند اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس، رمزهای عبوری که برای سایت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنید و حتی ایمیل‌های با اهمیت تجاری شما را شامل شود. بنابراین اگر فردی سودجو و ناشناس بتواند وارد حساب کاربری جیمیل یا گوگل شما شود، امنیت اطلاعات شما زیر سوال رفته و می‌تواند سوء استفاده‌های جبران‌ناپذیری را به بار آورد.

سیستم احراز هویت دو مرحله‌ ای قابلیتی است که همه باید آن را در حساب‌های کاربری گوگل خود داشته باشند، اما سیستم سنتی ارسال پیامک و روش‌های احراز هویت گوگل می‌توانند اندکی خسته‌کننده باشند. در سال 2016،‌ غول ساکن مانتین ویو تأیید دو مرحله‌ای را به دستگاه‌های مبتنی بر اندروید اضافه کرد و هم‌اکنون توسعه‌دهندگان در حال آزمایش کردن دو طرح جدید هستند.

در تصویر سمت چپ نسخه کنونی، در تصویر وسط و تصویر سمت راست می‌توانید دو طرح جدید را مشاهده کنید. دو نسخه جدید دارای رابط کاربری مدرن‌تری نسبت به نسخه قدیمی هستند و تفاوت هرکدام با دیگری تنها در محل قرارگیری دکمه‌های بله (Yes) و خیر (No) است که در یکی محل قرارگیری آن‌ها به صورت عمودی و در دیگری به صورت افقی نمایش داده می‌شوند.

کلام آخر

نتیجه این تغییرات به احتمال قریب به یقین در به‌روزرسانی‌های سمت سرور است و از این رو احتمالاً هم‌اکنون به صورت جهانی در دسترس نیستند و به تدریج برای همه کاربران منتشر می‌شوند. آیا شما سیستم تأیید دو مرحله‌ای را برای حساب کاربری گوگل خود تنظیم کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402