هر آنچه از بازی Sekiro Shadows Die Twice می‌دانیم

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

چیزی به عرضه بازی Sekiro Shadows Die Twice (سکیرو) باقی نمانده و طرفداران بالاخره می‌توانند این بازی ساخته فرام سافتور (From Software) را تجربه کنند. در ادامه مروری بر تمامی اطلاعات و تریلرهای منتشر شده از این بازی خواهیم داشت.

استودیوی فرام سافتور (From Software) طرفداران دارک سولز (Dark Souls) و بلادبورن (Bloodborne) را در E3 2018 با رونمایی از جدیدترین بازی خود، یعنی Sekiro: Shadows Die Twice شدیدا هیجان‌زده کرد. در این بازی شاهد رویارویی یک مبارز یک دست در برابر شیاطین اونی (Oni) هستیم که خالق سری سولز، یعنی «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) این ترکیب جذاب را به ارمغان خواهد آورد. فرام سافتور اعلام کرده است که این بازی، تغییرات اساسی نسبت به بازی‌های قبل خواهد داشت که سکیرو را به تجربه منحصربه‌فرد خود تبدیل می‌کند. در ادامه با پلازا همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر هر آنچه از بازی Sekiro Shadows Die Twice می‌دانیم.

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

فهرست عناوین این مطلب:

  • تاریخ عرضه و نسخه کالکتور بازی Sekiro Shadows Die Twice
  • تریلرهای بازی Sekiro Shadows Die Twice
  • Sekiro Shadows Die Twice چگونه به وجود آمد؟
  • داستان بازی Sekiro Shadows Die Twice
  • گیم پلی و تفاوت آن با Dark Souls یا Bloodborne
    • دست یاری
    • نحوه پیشرفت کاراکتر
    • مکانیزم مردن در بازی
  • دنیای بزرگ، موجودات بزرگتر
  • آیا در بازی Sekiro Shadows Die Twice مولتی پلیر وجود دارد؟
  • آیا امکان انتخاب درجه سختی در بازی وجود دارد؟
  • سکیرو چه جایگاهی در کنار بازی‌های فرام سافتور دارد؟
  • سیستم مورد نیاز بازی Sekiro Shadows Die Twice در رایانه‌های شخصی
    • حداقل سیستم مورد نیاز
    • سیستم پیشنهادی

 

تاریخ عرضه و نسخه کالکتور بازی Sekiro Shadows Die Twice

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو ساخته فرام سافتور

اکتیویژن تاریخ عرضه بازی Sekiro Shadows Die Twice را در همایش گیمزکام در آگوست سال 2018 (مرداد 1397) اعلام کرد. این بازی در تاریخ 22 مارس 2019 (2 فروردین 1398) و در تعطیلات عید نوروز عرضه می‌شود. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به قیمت 60 دلار عرضه شود.  این بازی یک نسخه کالکتور هم خواهد داشت که در آن شاهد خود بازی، یک جعبه فلزی، مجسمه 7 اینچی شینوبی، نقشه، یک کتابچه طرح‌های هنری بازی، آلبوم آهنگ دیجیتال و سه سکه نمونه طراحی شده خواهیم بود. قیمت این نسخه، 90 دلار خواهد بود.

 

تریلرهای بازی Sekiro Shadows Die Twice

اولین تریلر بازی Sekiro Shadows Die Twice به صورت یک تیزر بسیار کوتاه در مراسم The Game Awards 2017 منتشر شد. چیزی که در این تیزر مشاهده می‌شد، اتصال یک دست مصنوعی به کاراکتر اصلی است و جو بازی بسیار به Bloodborne شباهت داشت.

پس از آن شاهد تریلر E3 2018 بودیم که برداشت فرام سافتور از ژاپن قرن شانزده را نشان می‌داد. در این تریلر می‌توان اشاره به باس فایت نهایی Bloodborne را در کشتزار گندم زیر نور ماه دید. این تریلر پس‌زمینه‌ای از کاراکتر اصلی بازی که یک بازویش قطع شده، در اختیار ما قرار می‌داد و در آن شاهد صحنه‌هایی از جنگ بین او و یک موجود شیطان صفت بزرگ و یک اربابی که روی اسب بسیار بزرگ است، هستیم.

در مراسم TGS 2018 شاهد انتشار تریلر جدیدی بودیم که نگاه گسترده‌تری به دنیای سکیرو، برخی از کاراکترهای اصلی آن، دشمنان و برخی صحنه‌های بسیار زیبا ارائه می‌داد.

در نهایت نیز تریلر هنگام عرضه بازی وجود دارد که چند روز پیش منتشر شده که در آن شاهد نمایش برخی از باس‌های جدید بازی هستیم.

 

Sekiro Shadows Die Twice چگونه به وجود آمد؟

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

ساخت بازی سکیرو بعد از اتمام ساخت Bloodborne آغازه شده بود. به نظر می‌رسد سکیرو بیشتر شبیه بازی Tenchu است تا Dark Souls. جالب است بدانید که فرام سافتور، مالکیت آی پی Tenchu را در اختیار دارد. طبق گفته مدیر بازاریابی و ارتباطات فرام سافتور، «یاسوهیرو کیتائو» (Yasuhiro Kitao)، در ابتدا تیم سازنده قصد داشت یک بازی جدید از Tenchu بسازد: «تیم در ابتدا قصد داشت یک بازی بر اساس ژاپن بسازد. فرام سافتور مالک آی پی Tenchu است. آن‌ها به مکان‌های زیادی برای الهام گرفتن نگاه می‌کردند و آن هم (Tenchu) یکی از مواردی بود که نگاه کردند. این بازی آی پی خودش و مستقل است و Tenchu یک منبع الهام برای آن بود». سکیرو به معنی «گرگ تک دست» بوده و بر اساس یک عبارت قدیمی ژاپنی است که دلیل نامگذاری آن هم نبود بازوی سمت چپ کاراکتر اصلی در بازی است.

اما این به آن معنی نیست که بازی از سری سولز الهام نگرفته است. بر اساس آنچه که تاکنون مشاهده و تجربه شده، این بازی نیز همان سختی سری سولز را خواهد داشت. البته دیگر، آماری که در بازی‌های RPG می‌بینیم را در این بازی شاهد نیستیم و تاکید کمتری روی به دست آوردن سلاح‌های مختلف وجود دارد؛ با این حال بازیکنان گجت‌های بسیاری در اختیار خواهند داشت.

 

داستان بازی Sekiro Shadows Die Twice

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

اتفاقات سکیرو در اواخر قرن شانزدهم و دوره «سنگوکو» (Sengoku) ژاپن رخ می‌دهد. این دوره، «دوره ایالات در حال جنگ» نیز نامیده می‌شود. همانند بسیاری از بازی‌های فرام سافتور، شخصیت اصلی یعنی «گرگ تک دست» از مرگ نجات می‌یابد. او سپس می‌فهمد که ارباب جوان او ربوده شده است و دارای اصلیت و نژادی است که برای شخصیت‌های منفی، بسیار مهم است. کاراکتر اصلی که دارای شمشیری به نام «شمشیر فانی» (Mortal Blade) در دست راست خود و یک بازوی مصنوعی در سمت چپ است، در طول بازی، تلاش می‌کند تا عظت خود را دوباره به دست آورد.

میازاکی به گیم اینفورمر تایید کرده است که داستان اصلی را خود او می‌نویسد، اما در این میان برخی کارهای داستانی را به اعضای دیگر تیم خواهد سپرد. کیتائو دلیل این کار را ارائه تجربه‌ای متفاوت و کاملا جدید برای بازیکنان عنوان کرد. در بازی شما حتی می‌توانید به صحبت‌های میان دشمنان گوش کنید تا اطلاعات داستانی بیشتری به دست آورید.

 

گیم پلی بازی و تفاوت آن با Dark Souls یا Bloodborne

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

نکته مهم درباره Sekiro Shadows Die Twice آن است که فرام سافتور تلاش کرده است تا مبارزات و گشت و گذار در محیط بازی را از چیزی که قبلا در بازی‌های Dark Souls و Bloodborne ارائه شده، متمایز کند. با این وجود، آن‌ها به جای هر ویژگی که از گیم پلی حذف کرده‌اند، یک ویژگی کاملا خاص و جدید را اضافه کرده‌اند. البته هنوز هم می‌توانید شاهد برخی ویژگی‌های آشنا مانند باس‌های بزرگ باشید.

اولین تفاوت آشکار، در مبارزات است. شما احتمالا در Dark Souls از یک سپر برای محافظت در برابر حملات دشمنان استفاده می‌کردید و در Bloodborne نیز موجودات چنان سریع حرکت می‌کردند که باید جای خالی می‌دادید. در سکیرو باید با شمشیر فانی خود این حملات را دفع کنید که مبارزه را بسیار سریع‌تر و جالب‌تر کرده است. کیتائو در این مورد گفته است که میازاکی می‌خواهد حس به هم خوردن شمشیرها را به خوبی ارائه کند.

گشت و گذار در محیط به لطف قلاب دست چپ وولف، بسیار گسترده‌تر از هر بازی سولز یا بلادبورن شده است. شما نه تنها می‌توانید از این قلاب برای پریدن به سقف ساختمان‌ها و پنجره‌ها استفاده کنید، بلکه می‌توانید با آن سریعا به دشمنان نزدیک شوید. این ویژگی می‌تواند باعث ارائه صحنه‌های نفس‌گیری در مبارزات و باس فایت‌ها شود. برخی از تریلرها و نمایش‌های گیم پلی، لحظه‌های مخفی کاری را نشان می‌دهد که وولف می‌تواند دشمنان را از لبه ساختمان‌ها به پایید بکشد یا قبل از حمله، پشت دیوار مخفی شود که این ویژگی، ما را به یاد بازی Tenchu می‌اندازد. کیتائو در مورد انتخاب‌های شما در مبارزات می‌گوید: «یکی از طرح‌های جدید، مکانیزم‌هایی هستند که گزینه‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در برخی موارد، شما می‌توانید استراتژی‌هایی را به کار بگیرید که می‌تواند بخشی که بسیار سخت است را کمی آسان‌تر کند. فرام سافتور انتخاب‌های بیشتری را نسبت به قبل برای از بین بردن دشمنان، در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. حتی اگر شما خدای این‌گونه بازی‌ها نیستید، به این صورت نیست که هیچ انتخابی نداشته باشید».

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

طراح اصلی گیم پلی بازی، ماسارو یامامورا (Masaru Yamamura) به گیم اینفورمر در رابطه با گیم پلی گفت:

دفع حملات دشمنان، شبیه بازی‌های مبارزه‌ای یا بازی‌های Dark Souls که شما بازه زمانی زیادی دارید نیست و بسیار دقیق است. برای آموزش این نکته به بازیکنان، انیمیشن دشمنان و حملات باید بسیار دقیق باشند. آن‌ها باید ببینند که چه ضربه‌ای در حال اجرا است تا این حرکات را یاد بگیرند و مطابق با آن، واکنش نشان دهند. بنابراین هنگام دستکاری این حملات، ما نمی‌توانیم این کار را در سطح پارامتری انجام دهیم. باید فریم به فریم این انیمیشن‌ها را دستکاری و حذف یا اضافه کنیم تا مطمئن شویم بازیکن بتواند به صورت ناخودآگاه به آن‌ها واکنش نشان دهد.

در بالا صحبت از بازی Tenchu شد، بهتر است بگوییم که مکانزیم «ضربه مرگبار» بازی سکیرو از حرکات «هیساتسو» (Hissatsu) بازی Tenchu: Fatal Shadows الهام گرفته شده است که اجازه وارد کردن ضربات شدیدتری را روی دشمنان می‌دهد. این سیستم به طرز ایستادن شما و دشمنتان بستگی دارد. اگر به خوبی حملات آن‌ها را دفع کنید، می‌توانید تعادل آن‌ها را به هم بزنید که به شما این امکان را می‌دهد تا حرکت مخصوصی که آسیب زیادی به دشمن وارد می‌کند را انجام دهید.

البته دشمنان هم حرکات مخصوص به خود را دارند که بعضی از آن‌ها نمی‌توانند دفع شوند. تنها گزینه شما در چنین مواقعی، پریدن است. بله برای اولین بار در بازی‌های فرام سافتور شاهد دکمه پریدن هستیم.

 

دست یاری

در حالی که شما همیشه کاتانای خود را در دست راست خود دارید، دست چپ مصنوعی شما می‌تواند به ابزارهای مفید بسیاری تبدیل شود که از جمله آن‌ها می‌توان به قلاب، تبری که می‌تواند دفاع دشمن را بشکند، یک آتشکاری روشن که می‌تواند دشمنان را مدهوش کرده و اسب‌های آن‌ها را بترساند، تیغ‌های پرتابی و حتی سپر شبیه به کلاه سسامورایی‌ها تبدیل شود.

 

نحوه پیشرفت کاراکتر

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

نحوه پیشرفت کاراکتر نیز نسبت به بازی‌های قبلی تفاوت بسیاری دارد. شخصی‌سازی کاراکتر تنها بر روی ریشه‌های شما به عنوان یک مبارز شینوبی تمرکز خواهد کرد، اما می‌توانید نحوه مبارزه خود را تخصصی‌تر کنید. در این بازی نیاز به در نظر گرفتن آمار کمتری دارید.

شما هنوز هم امتیاز تجربه (و حالا طلا) از دشمنان کشته شده به دست می‌آورید که به شما امتیاز مهارت می‌دهند، اما نمی‌توانید برخی از شاخه‌های مهارت را قبل از پیدا کردن آیتمی مربوطه در دنیای بازی، باز کنید. پس از پیدا کردن این آیتم‌ها، می‌توانید کاراکتر خود را در مجسمه‌های مخصوصی که معادل همان آتش‌های معروف سری Dark Souls هستند، آپگرید کنید.

شما می‌توانید یکی از سه شاخه مهارت را آپگرید کنید. شاخه شینوبی که مبتنی بر مخفی‌کاری است، شاخه سامورایی که مبتنی بر مبارزات است و شاخه مربوط به دست مصنوعی شما که قابلیت‌های زیادی را اضافه می‌کند. خارج از منو نیز آپگریدهای زیادی می‌توانند پیدا شوند، از جمله تسبیح‌های دعا که جان شما را افزایش می‌دهند. کیتائو در این مورد گفت: «درحالی که شما یک شخصیت شینوبی ثابت هستید، احساس پیشرفت خواهید کرد. احساس می‌کنید شخصیت خودتان را می‌سازید و نحوه بازی کردن مخصوص خودتان را پیدا می‌کنید و در طول بازی، تمامی این موارد را امتحان خواهید کرد».

 

مکانیزم مردن در بازی

فرام سافتور، میازاکی و کیتائو در موردن مکانیزم مرگ در این بازی که در عنوانش عبارت سایه‌ها دوبار می‌میرند (Shadows Die Twice) دیده می‌شود، هیچ صحبتی نکرده‌اند. میازاکی به گیم اینفورمر گفته بود که مردن، تاثیر منفی در بازی خواهد گذاشت اما در مورد جزئیات آن حرف نزد. چیزی که می‌دانیم این است که وابستگی کمتری به چک پوینت‌ها خواهید داشت چراکه هنگام مردن در طول مبارزه، می‌توانید خودتان را زنده کرده (احتمالا به تعداد دفعات محدود) و از آنجایی که دشمنان فکر می‌کنند شما مرده‌اید، می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و آن‌ها را غافلگیر کنید.

 

دنیای بزرگ، موجودات بزرگتر

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

دنیای بازی سکیرو بسیار بزرگ است. در این دنیا قلعه‌های چندلایه، قصرها، روستاها و دیگر مکان‌های کلاسیک ژاپنی وجود دارند. موجودات بزرگی نیز در این مکان‌ها پیدا می‌شود. یکی از آن‌ها، یک شخص با چهره شیطانی است که از دهنش، ماده‌ای اسیدی را روی شمشیر بزرگش می‌ریزد. یک راهب اسکلتی بلند قامت وجود دارد که با ناگیناتای خود (نیزه‌ای که انتهایش شبیه شمشیر است) به شما حمله کرده و سپس به سه نسخه از خودش تقسیم شده و همه چیز را به سایه تبدیل می‌کند. در یکی از تریلرها نیز یک سامورایی بزرگ را می‌بینیم که سوار بر اسبی عظیم است.

یکی دیگر از این موجودات، یک مار بسیار بزرگ است که موارد بالا در کنارش کوچک به نظر می‌رسند. این مار در برخی از صحنه‌های نمایش داده شده از گیم پلی مشاهده می‌شود که در کوهی که ارباب جوان شما آنجا نگهداری می‌شود، گشت می‌زند. او گاهی اوقات متوقف می‌شود تا به اطراف سرک بکشد. اینجا است که باید از بوته‌ها برای مخفی شدن استفاده کنید.

این یکی از نکاتی است که فرام سافتور در رویارویی با باس‌ها روی آن تاکید دارد که در برخی صحنه‌های لودینگ بازی نیز به آن اشاره می‌شود. شما باید همان‌قدر که به نقاط ضعف باس‌ها فکر می‌کنید، باید محیط اطراف را نیز با دقت زیر نظر بگیرید. البته در بازی‌های قبلی هم این مورد، صادق بود اما در این بازی، یکی از نکات اصلی برای موفق بودن است.

 

آیا در بازی Sekiro Shadows Die Twice مولتی پلیر وجود دارد؟

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

بازی‌های اخیر فرام سافتور نوعی حالت مولتی پلیر داشتند که بازیکنان دیگر می‌توانستند به بازی شما ملحق شده و به شما کمک یا حمله کنند. اما در سکیرو هیچ گونه حالت آنلاینی در بازی وجود ندارد. کیتائو در این مورد به صورت بسیار واضح گفت: «این عنوان از همان ابتدا به صورت یک بازی تک نفره طراحی شده است. در همین راستا، یکی از تمرکزهای اصلی بازی این است که به جای داشتن انتخاب بین کلاس‌های مختلف در شروع بازی، شما باید به عنوان یک نینجا بازی کنید. در نتیجه، تیم توانسته روی مکانیزم‌های بازی تمرکز کرده و آن‌ها را تا حد ممکن، عمیق طراحی کنند». زمانی که گیم اسپات پرسید که آیا این به آن معنی است که هیچ نوع حالت مولتی پلیری در بازی وجود ندارد، کیتائو به صورت بسیار واضح گفت: «هیچ بخش آنلاینی در بازی وجود ندارد».

 

آیا امکان انتخاب درجه سختی در بازی وجود دارد؟

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

تمامی بازی‌های قبلی فرام سافتور با درجه سختی بالا، باس فایت‌های بسیار دشوار و چک پوینت‌های نادر شناخته می‌شوند که چالش زیادی برای بازیکنان ارائه می‌دهند. در سکیرو هم انتخاب درجه سختی وجود ندارد و دلیل فرام سافتور هم بسیار جالب است. آن‌ها می‌خواهند همه بازی را به یک صورت تجربه کنند؛ البته آن‌ها احتمال تغییر این مورد را در آینده رد نمی‌کنند. میازاکی در این رابطه به گیم اسپات گفت:

ما می‌خواهیم همه آن حس موفقیت را به دست آورند. ما می‌خواهیم همه به وجد آمده و در رابطه با آن مرحله به بحث بپردازند. ما فکر می‌کنیم اگر درجه‌های سختی متفاوتی وجود داشته باشد، این امر باعث جدایی و تقسیم بازیکنان می‌شود و بازیکنان تجربه متفاوتی بر این اساس خواهند داشت. این چیزی است که ما در طراحی بازی‌ها در نظر می‌گیریم. این مورد برای بازی‌های پیشین، یکسان بوده و در سکیرو نیز همین‌طور خواهد بود.

در نهایت نیز  میازاکی گفت که احتمالا این بازی، از بازی‌های پیشین این استودیو دشوارتر خواهد بود.

 

سکیرو چه جایگاهی در کنار بازی‌های فرام سافتور دارد؟

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

با وجود شباهت‌های موجود بین سکیرو و بازی‌های قبلی فرام سافتور، این شرکت تاکید می‌کند که سکیرو یک عنوان کاملا مستقل است. میازاکی در این خصوص گفت: «سکیرو به عنوان تکامل بازی‌های سولزبورن ساخته نشده است. این عنوان از همان ابتدا به عنوان یک ایده و بازی کاملا جدید طراحی شده است. به همین دلیل ما نمی‌دانیم که یاد کردن از این بازی به عنوان تکامل سری، درست است یا نه».

میازاکی در ادامه گفت: «البته ما نمی‌خواهیم طرفداران بازی‌های قبلی فرام سافتور را از این بازی ناامید یا دور کنیم. ما قصد داریم همان چالش را حفظ کنیم. ما می‌خواهیم آن هسته اصلی تجربه بازی را برای آن بازیکنان حفظ کنیم».

 

سیستم مورد نیاز بازی Sekiro Shadows Die Twice در رایانه‌های شخصی

Sekiro shadows die twice / بازی سکیرو

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم‌ عامل: ویندوز 7،8 و 10 ( فقط 64 بیت)

پردازنده:Intel Core i3-2100  یا  AMD FX-6300

حافظه رم: 4 گیگابایت

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 یا  AMD Radeon HD 7950

دایرکت‌ایکس: نسخه 11

حافظه‌ ذخیره‌سازی: 25 گیگابایت

 

سیستم پیشنهادی:

سیستم‌ عامل: ویندوز 7،8 و 10 ( فقط 64 بیت)

پردارنده: Intel Core i5-2500K یا  AMD Ryzen 5 1400

حافظه رم: 8 گیگابایت

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 970 یا  AMD Radeon RX 570

دایرکت‌ایکس: نسخه 11

حافظه‌ ذخیره‌سازی: 25 گیگابایت

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402