11 چیزی که از بازی Mortal Kombat 11 انتظار داریم

مورتال کمبت 11/ Mortal Kombat 11
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بی شک، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2019، عنوان مبارزه‌ای Mortal Kombat 11 بوده که قرار است تحول عظیمی در سری ایجاد کند. به همین سبب در این مطلب لیست خواسته هایمان از مورتال کمبت 11 برای شما خوانندگان، تهیه و تدوین کرده‌ایم.

زودتر از این که همه ما فکرش را می‌کردیم، Mortal Kombat 11 (مورتال کمبت 11) با یک عظمت خونین دیگر در راه هست. این خبر خوبی برای طرفداران این فرنچایز مبارزه‌ای هست، گرچه Mortal Kombat X یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای سال 2015 بود، اما بدین معنی نیست که اشتباهات و فرصت‌های از دست رفته‌اش را نادیده بگیریم و برای دیگران به اشتراک نگذاریم.

اکنون تصمیم گرفتیم که فهرستی از 11 چیزی که از بازی Mortal Kombat 11 انتظار داریم را با شما در میان بگذاریم.

 


11 – Friendship


مورتال کامبت 11/ Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 9، حالت Babalities را به بازی برگرداند و Mortal Kombat X، حالت Brutalities. اکنون با استناد به همین دلیل، Mortal Kombat 11 باید حالت Friendship را بار دیگر در بازی برگرداند. همچنین سازندگان می‌توانند حالت Animalities را هم برگردانند، اما…. بیخیال! Fatalities (فیتالیتی‌ها) برای اتمام یک مبارزه سخت و طاقت فرسا عالی هستند. مثلا «آره، ما واقعا یک مبارزه خوب را با هم داشتیم و حالا میخوام که بازوهایت را در شانه‌هایت فرو کنم و سرت را از بدنت مثل پز دیسپنسرها (Pez Dispenser) جدا کنم و بعد سیگارم را روی زبانت قرار بدهم».

اما گاهی اوقات هنگامی که مبارزه به پایان می‌رسد، شما می‌خواهید  که به حریفتان، احترامی نشان بدهید. مثلا: «هی مرد، مبارزه خوبی بود. برات یک کیک پختم».

فیتالیتی‌ها معمولا مقداری طول می‌کشند، اما Friendship می‌تواند راهی سریع و بامزه برای پایان رساندن یک مبارزه به حساب بیاید که می‌تواند هم نشانه احترام یا همچنین نشانه بی احترامی کنایه آمیز به حریف در نظر گرفته شود.

 


10- انیمیشن های بهتر


Mortal Kombat 11 / مورتال کمبت 11

یکی از مواردی که بازی‌های ندررلم استودیوز (NetherRealm Studios) همیشه در آن مشکل و ضعف دارد، انیمیشن‌های بازی است. زیرا به عنوان یک بازی که قوی‌ترین رزمی‌کاران را از دنیاهای OutWorld ،EarthWorld و NetherReleam در اختیار دارد، آن‌ها قطعا همانند رزمی‌کاران، حرکت و حمله نمی‌کنند. انیمیشن‌ قوی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های Mortal Kombat به حساب می‌آید که اگر به یک اندازه باشد، خوب به نظر می‌آید اما اگر همانند انیمیشن‌های Mortal Kombat X که انگار به صورت دلخواهانه طراحی‌شده بودند، در این نسخه هم باشد، هنوز نیاز دارد که سازندگان وقت زیادی را برای بهبود آن صرف کنند.

 


9- بخش آنلاین


مورتال کمبت 11/ Mortal Kombat 11

Mortal Kombat X پس از این که در بازار منتشر شد، سیستم میان‌افزار GGPO (میان افزاری که امکان تجربه آنلاین را برای بازی های مبارزه‌ای فراهم می‌کند) را به بازی اضافه کرد که امکان تجربه آنلاین را برای گیمرها راحت‌تر کند. بنابراین به نظر می‌رسد که Mortal Kombat 11 دسترسی به بخش آنلاین را نسبت به نسخه قبل بهبود بخشد که گیمرها راحت‌تر و سریع‌تر به این بخش متصل شوند. قابل‌ذکر است که موارد دیگری هم می‌تواند بخش آنلاین مورتال کمبت 11 را بهتر کند. خیلی خوب می‌شود که ما بتوانیم با دیگر مودهای موجود در بازی، بخش آنلاین را با هم تجربه کنیم. خیلی خوب می‌شود که حالت King of the Hill که در ابتدا در Mortal Kombat 9 معرفی شد، دوباره به این نسخه بازگردد؛ البته در کنارش هم آواتارهای بامزه از هریک را شخصیت‌ها در این بخش اضافه شود و درنهایت، Mortal Kombat 11 سیستمی همانند Gear System بازی Injustice 2 در این عنوان اضافه کند؛ البته بدین صورت باشد که ما گزینه‌های دسته بندی نشده در هنگام بازی در اختیار داشته باشیم که دیگر به تصمیم دو بازیباز در هنگام بازی بستگی نداشته باشد. در غیر این صورت، آشنایی با شخصیت‌های جدید در محیط آنلاین بازی، به گونه‌ای کسل کننده و اعصاب خردکن می‌شود.

 


8- بازگشت شخصیت‌های نسخه‌های قبل


شنگ سونگ / Shang Tsung

Mortal Kombat X شخصیت‌های جدیدی را به ما معرفی کرد که در مجموع عالی بودند. اما باز جای بسیاری از شخصیت‌های پرطرفدار نسخه‌های قبل در این عنوان خالی بود. وقتش است که بار دیگر آن‌ها را بازگردانید. ما درباره شخصیت‌های «شنگ سونگ» (Shang Tsung)، «جید» (Jade)، «کابال» (Kabal)، «رین» (Rain)، «اسموک» (Smoke)، «کرتیس استرایکر» (Kurtis Stryker) و سایبرگ‌ها صحبت می‌کنیم که چه خوب می‌شود که تمام سابیرگ‌ها در این نسخه حضور داشته باشند. می‌دانیم که تمام این کاراکترها کشته شده‌اند، اما این هرگز باعث نمی‌شود که مورتال کمبت مثل نسخه‌های سابقش نشود.

 


7- شخصیت های مهمان


پنی وایز/ Pennywise

ندررلم گیمز (NetherRealm Games) همیشه در اضافه کردن شخصیت‌های مهمان خوب عمل کرده است اما همیشه برخی گزینه‌های واضح وجود داشته‌اند که اگر به بازی به صورت DLC راه پیدا نکنند، واقعا حیف می‌شود. یکی از این شخصیت‌ها پنی وایز (Pennywise) است؛ دلقک قاتل که به شدت مناسب حضور در مورتال کمبت است و طراحان می‌توانند با قوه‌ی تخیل خودشان، این شخصیت را به نحو احسن در بازی بگنجانند. تا کنون زیاد در مورد شخصیت‌های مهمان بسیاری که پتانسیل حضور در مورتال کمبت 11 را دارند، صحبت شده اما یکی دیگر از برجسته‌ترین موارد، شخصیت Ash Williams (اش ویلیامز) از دنیای Evil Dead (مرده شریر) است!

 


6- بهبود سیستم Chip Damage


مورتال کامبت ایکس/ Mortal Kombat X

اگر Mortal Kombat X را بازی کرده باشید، حتماً با سیستم The Chip Damage آشنایی دارید. در مورتال کمبت 11 این بخش می‌تواند اصلاحات اساسی دریافت کند. Chip Damage با ایراداتی که دارد، باعث کاهش هیجان تماشای مبارزات رقابتی شده و بازگشت‌های حساس در طول مسابقه را غیرممکن می‌کند.

 


5- بخش داستانی بازی همانند نسخه های قبل باشد.


مورتال کمبت ایکس / Mortal Kombat X

خوشبختانه ندررلم (NetherRealm) همیشه داستان‌سرایی فوق‌العاده‌ای در بازی‌های مبارزه‌ای قرار می‌دهد که در آخرین بازی این شرکت، یعنی Injustice 2، با یک داستان سرایی استاندارد و طلایی روبرو هستیم. امیدواریم که مورتال کمبت 11 همین مسیر را ادامه دهد.

 


4- وجود حالت های جدید


مورتال کامبت 11 / Mortal Kombat 11

یکی از مواردی که بازی Soulcalibur 6 را نسبت به سایر بازی‌های مبارزه‌ای متمایز کرد، این بود که دو بخش سینگل پلیر مجزا و برابر در بازی گنجانده بود که هرگز در نسخه‌های قبلی این سری وجود نداشت و این بخش‌ها، باعث می‌شد که داستان تمامی شخصیت‌ها روایت شود. با اینکه می‌دانیم بازی‌های شرکت ندررلم (NetherRealm Studios)، بخش داستانی خوبی دارد، سازندگان می‌توانند برای شخصیت‌هایی که معمولاً فرصت کافی برای حضور در بازی را پیدا نمی‌کنند، حالت‌هایی را درست کنند که آن‌ها هم همانند شخصیت‌های اصلی، داستان مجزایی داشته باشند.

 


3- فیتالیتی‌های بیشتر مخصوص میدان مبارزه


مورتال کمبت ایکس / Mortal Kombat X

 شاید انتظارات فراوانی از مورتال کمبت 11 داریم، اما عالی می‌شود اگر هر میدان مبارزه (Stage)، فیتالیتی مخصوص به خود را داشته باشد و یا حتی چند نوع فیتالیتی را بسته به موقعیت کاراکتر در صحنه قرار بدهند. درهرصورت وجود فیتالیتی مخصوص در میدان مبارزه می‌تواند فوق‌العاده باشد.

 


2- انتشار یک نسخه PC قابل قبول


Mortal Kombat X PC/ مورتال کمبت ایکس پی سی

متأسفانه نسخه کامپیوتر بازی Mortal Kombat X در هنگام عرضه، با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، به‌گونه‌ای که گیمرها نمی‌توانستند به تمام شخصیت‌ها و حالت‌ها دسترسی کامل داشته باشند و در کنار مشکلات گرافیکی و باگ‌های فراوان، مشتریان برای مدت بسیار طولانی منتظر ماندند تا سازندگان، مشکلات موجود در این نسخه را حل کنند. امیدواریم شرکت ندررلم (NetherRealm Studios) از این اشتباهات و تجربه‌های بد درس گرفته باشد.

 


1- چیزی که قبلا در نسخه های قبلی ندیده باشیم!


مورتال کمبت/ MK

یکی از مواردی که شرکت ندررلم (NetherRealm Studios) می‌تواند ما را با آن سورپرایز کند، این است که بار دیگر دست به تغییرات بزند. در Mortal Kombat X، شاهد تغییراتی بودیم که سه سبک مختلف از هر یک از شخصیت‌ها را ارائه کرد و در بازی Injustice 2، سیستم شخصی‌سازی تجهیزات ارائه شد که نظرات مثبتی هم از سوی منتقدان و هم بازی بازان دریافت کرد. با اینکه اضافه کردن این موارد می‌تواند کار آسانی باشد، اما چیزی که بسیار به آن امید داریم این است که MK11، هویت مستقل داشته باشد و موارد جدید منحصربه‌فرد خود را اضافه کند.

نظر شما چیست؟ آیا با انتظارات ما از این نسخه موافق هستید؟ می‌توانید نظرات خود را با پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ahmad
.
26 اردیبهشت 1398، 04:22
پاسخ
0
1
نمیدونم‌ چرا هر مبارزه ای که میکنم سکه نمیدن بعد krypt قفل هست خواهش می کنم جواب بدید
avatar
عارف حسین پور
.
26 اردیبهشت 1398، 09:05
پاسخ
0
1
@ahmad
مقاله زیر کاملا در این مورد توضیح داده دوست عزیز: https://www.digitaltrends.com/gaming/mortal-kombat-11-krypt-guide/
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402