13 شخصیت شرور دنیای مارول که می توانند جایگزین تانوس شوند و 12 موردی که نمی توانند

marvel villans / سخصیت های مارول منفی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با پایان سری Avengers آنتاگونیست اصلی سری یعنی «تانوس» هم نابود می‌شود. در این مطلب شخصیت های مارول شروری را بررسی خواهیم کرد که می‌توانند (یا نمی‌توانند) جایگزین Thanos شوند.

از زمانی که تانوس برای اولین بار در سری The Avengers پدیدار شد، استودیوی مارول (Marvel) از این تایتان دیوانه به عنوان شرورترین شخصیت منفی دنیای سینماییش استفاده کرد. این تلاش و برنامه‌ریزی پس از اکران موفق Avengers Infinity War و استقبال طرفداران و منتقدین به ثمره نشست و بسیاری تانوس را بزرگترین تهدید برای تیم ابرقهرمانان دنیای مارول به شمار آوردند.

همچنین بخوانید :
از قرار معلوم داستان Avengers 4 با شکست نهایی تانوس خاتمه می‌یابد و دنیای مارول باید بدون آنتاگونیست اصلی سری به کارش ادامه دهد. با این که نمی‌‎دانیم کوین فایگی، رئیس استودیوی مارول و تیمش چه برنامه‌ای برای آینده سری و شخصیت های مارول آن دارند، می‌توانیم یک فهرست فرضی برای جانشینی این مظهر شرارت گردآوری کنیم.

مشخصاً هر کدام از شخصیت های مارول که قرار است شرور باشد، باید کسی با قدرت شگفت‌انگیز باشد (چه به شکل مستقیم یا غیر مستقیم). هر چه باشد برای از پا در آوردن تنها یک ابرقهرمان، توانایی زیادی لازم است؛ بماند که تمام انتقام جویان همیشه گروهی از متحدین را همراه دارند.

Thanos / تانوس در انتقام جویان / مارول

بد هم نمی‌شود اگر این شخص شرور از شخصیت های مارول یک مغز متفکر شیطان صفت باشد، به این شکل مارول می‌تواند در تمام طول سری او را پشت پرده پنهان کند تا این که در نهایت مستقیماً وارد عمل شود.

با چنین ایده‌ای در ادامه ابتدا شخصیت Thanos را معرفی کرده و سپس 13 مورد از شخصیت های مارول که می‌توانند جانشین او در دنیای مارول شوند و 12 تا که مطمئناً نمی‌توانند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای آشنایی با 10 شخصیت مارول که هنوز در فیلم‌ها ظاهر نشده‌اند می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

 

 


تانوس در دنیای سینمایی مارول


 

تانوس کیست؟

ما اطلاعات کمی از داستان تانوس در انتقام جویان قبل از فیلم The Avengers داریم. به نظر می‌رسد او رهبر ارتش‌هایی از جنگجویان و قاتلان است که دنیاهای زیادی را در مناطق دور فضا از بین برده است. دیمیون پویتیر (Damion Poitier) این نقش را در صحنه پایانی فیلم The Avengers بازی کرد اما در فیلم‌های بعدی این جاش برولین بود (Josh Brolin) که این نقش منفی مارول را ایفا کرده است. Thanos به دنبال این است که قدرت تمامی سنگ‌های اینفینیتی را به دست آورد که در انتهای فیلم Infinity War در نبرد تانوس علیه انتقام جویان موفق به انجام این کار می‌شود.

 

تانوس در انتقام جویان

ما اولین بار در فیلم The Avengers با این شخصیت منفی مارول آشنا می‌شویم که می‌فهمد انسان‌ها سنگ فضا (Space Stone) را در زمین پیدا کرده‌اند. او با لوکی همکاری کرد و ارتش چیتاری (Chitauri) و «سنگ ذهن» را در اختیار او قرار داد تا در ماموریتش برای به دست آوردن سنگ فضا، بتواند دیگران را کنترل کند. نکته جالب این است که در نهایت، این نقشه باعث شد که گروه اونجرز تشکیل شود که بر لوکی غلبه کردند و سنگ‌های فضا و ذهن را به دست آوردند.

 

تانوس در نگهبانان کهکشان

در فیلم 2014 Guardians of The Galaxy دوباره شاهد تلاش‌های تانوس علیه انتقام جویان هستیم. این بار تانوس در نگهبانان کهکشان با رونان متهم همکاری کرد تا سنگ قدرت را به دست آورد اما توسط پیتر کوییل (Peter Quill) متوقف می‌شود. این شخصیت منفی، رونان را در کنار گامورا دنبال کوییل می‌فرستد. گامورا از این فرصت استفاده می‌کند و به تانوس خیانت کرده، تلاش می‌کند سنگ را به یک کالکتور فروخته و فرار می‌کند. Thanos دوباره رونان را با یکی دیگر از دخترخوانده‌های خود، نبولا (Nebula) می‌فرستد اما به جای اینکه رونان سنگ را برگرداند، تصمیم می‌گیرد قدرت آن را به کار گرفته و از سیاره زندار (Xandar) برای ظلم به مردم خود انتقام بگیرد. نبولا هم به همراه او به تانوس خیانت می‌کند.

Guardians Of The Galaxy 3 / تانوس در نگهبانان کهکشان

این بار هم تنها کاری که این نقشه تانوس در نگهبانان کهکشان انجام داد، باعث به وجود آمدن گروه نگهبانان کهکشان شد که توانستند سنگ قدرت را به دست آورند و آن را به نیروهای صلح‌جوی Nova Corps برای نگهداری تحویل دهند. بعد از همه این‌ها تانوس تصمیم می‌گیرد که خودش شروع به جمع آوری سنگ‌ها کند. در صحنه پایانی فیلم Avengers: Age of Ultron می‌بینیم که لو تصمیم گرفته خودش کنترل وضعیت را به دست بگیرد. پس از آن در صحنه انتهایی فیلم Thor: Ragnarokشاهد رسیدن سفینه او به گروه پناهندگان تور هستیم.

 

تانوس در انتقام جویان جنگ ابدیت

در جنگ ابدیت ما دلیل از بین بردن نصف دنیا را توسط Thanos می‌فهمیم. فلسفه او این است که برای برای اینکه زندگی بتواند ادامه پیدا کند، نصف دنیا باید از بین برود. او این کار را برای سیاره خود یعنی تایتان و همچنین سیاره خانگی گامورا هم انجام داده بود. در نهایت این شخصیت مارول به هدف خود رسید و بر خلاف تلاش‌های نگهبانان کهکشان، بلک پنتر، دکتر استرنج و ارتش واکاندا، نصف انسان‌ها را از بین برد.

 

تانوس چگونه میمیرد

اگر کنجکاو هستید که بدانید تانوس چگونه میمیرد ، بدون توضیحات اضافی در ویدیوی زیر که حاوی اسپویلرهای شدیدی است، از سرنوشت او مطلع شوید.

 


13 مورد از شخصیت های مارول که می توانند جایگزین Thanos شوند


 

13- دورمامو

شخصیت های کمیک مارول منفی

یکی از واضح‌ترین انتخاب‌ها برای جایگزینی تانوس، دورمامو است. او که از قدرتمندترین شخصیت های ماورل به شمار می‌رود، نه تنها به شکل مخفیانه عمل ‌کرده و از موجودات ضعیف‌تری مثل «کایکیلوس» به عنوان وسیله‌ای برای کارهای کثیفش استفاده می‌کند، بلکه قدرت مرموزش از تانوس (البته بدون سنگ‌های اینفینیتی) به مراتب بیشتر است.

همچنین بخوانید :

دورمامو فقط یک بار به شکل کوتاه در دنیای مارول پدیدار شد. در فیلم Doctor Strange سال 2016، جادوگر قدرتمند داستان تصمیم می‌گیرد که به تنهایی او را شکست دهد، اما در نهایت با قدرت وحشتناک او چندین بار نابود می‌شود. او را دست کم نگیرید: اگر دورمامو تمام قدرتش را علیه شخصیت های مارول به کار گیرد، همه قهرمانان هم برای مقابله با او کم خواهند بود.

 

12- گلکتوس

دنیای مارول شخصیت منفی

اگر قرارداد دیزنی و فاکس همچنان ادامه‌دار باشد، استودیوی مارول «چهار شگفت‌انگیز» و طیف وسیعی از شخصیت‌ها را در اختیار خواهد داشت. بنابراین استودیو می‌تواند از «گلکتوس» سیاره خوار به عنوان شخصیت منفی جدید دنیای مارول استفاده کند.

این تقابل همان طور که در کمیک جواب داد (گلکتوس علاوه بر چهار شگفت‌انگیز با انتقام جویان و دکتر استرنج نیز مواجه شده)، می‌تواند در پرده سینما هم جذاب باشد. به هر حال هیچ قهرمانی در دنیای مارول نیست که اجازه دهد که این جهان خوار دنیا را بخورد و زیر دندانش بجود.

 

11- آلترون

دنیای مارول شخصیت منفی

با این که به نظر می‌رسید، «آلترون» در پایان فیلم Avengers: Age of Ultron نابود شده است، اما این احتمال وجود دارد که در لحظه‌ آخر خودآگاهش را به جسم یک ربات دیگر منتقل کرده باشد.

چنین چیزی خبر بدی برای دنیای مارول خواهد بود، چون آلترون در گذشته ثابت کرده که دشمن قدری برای انتقام جویان است. این هوش مصنوعی دیوانه با نقش‌های شیطانی حساب‌ شده‌تر، می‌تواند برای شخصیت های مارول دردسر‌های زیادی به وجود آورد.

 

10- آپوکالیپس

دنیای مارول شخصیت منفی

و باز هم یکی دیگر از شخصیت های مارول که امیدوار است (با توجه به قرارداد دیزنی و فاکس) رنگ و لعاب جدیدی بگیرد. «آپوکالیپس» پیش از این هم در دنیای مارول و داستان Age of Apocalypse پدیدار شد. او می‌توانست عملکرد مشابهی به دنیای مارول داشته باشد و به دشمن اصلی فرنچایز ایکس من تبدیل شود.

اگر به این اتفاق جامه عمل پوشانده شود، باید امیدوارم باشیم که استودیوی مارول از جادویش استفاده کرده و این شخصیت را که در X-Men: Apocalypse بسیار ضعیف ترسیم شده بود با صلابت بیشتری بازگردادند. البته نباید فراموش کرد که نسخه نصفه و نیمه آپوکالیپس در این فیلم خسارات بزرگی را به دنیا موجب شد. حالا حساب کنید که نسخه کاملش با دنیا چه می‌کند.

 

9- نورمن آزبورن

دنیای مارول شخصیت منفی

در نگاه اول به شخصیت شرور Spider-Man «نورمن آزبورن» یا «گرین گابلین» شاید برای به چالش کشیدن کل دنیای مارول کمی ضعیف به نظر برسد. به هر حال او کسی بوده که از مرد عنکبوتی بارها شکست خورده، بنابراین تهدید مناسبی به نظر نمی‌رسد.

اگر استودیوی مارول حق امتیاز شخصیت نورمن از کمپانی سونی را در اختیار داشته باشد، می‌تواند او را به شکلی جدید وارد فرنچایز کند. در کمیک‌ها آزبورن یک شخصیت قدرتمند دولتی است که زندگی قهرمانان را نابود کرده و در نهایت از پشت پرده بر دنیا حکومت می‌کند.

 

8- آن اسلات

دنیای مارول شخصیت منفی

با پابرجایی معامله دیزنی و فاکس، استودیوی مارول در نهایت قادر خواهند بود که ایکس من را با دنیای مارول تلفیق کند. اگر چنین چیزی محقق شود، فهرست بلند بالایی از شخصیت های مارول خطرناک در اختیار دارد تا به جای تانوس انتخاب کند. از بین تمامی آن‌ها «آن اسلات» احتمالاً یکی از قدرتمندترین کاندیدها خواهد بود. ترکیبی از بخش تاریک «پروفسور اکزاویز» و شرورترین شخصیت دنیای ایکس من یعنی «مگنتو» مطمئناً موجود وحشتناکی می‌شود.

در کمیک‌ها آن اسلات (یک نابغه شیطانی با قدرت‌های نامحدود ذهنی) تهدید بزرگی برای اعضای ایکس من است، تا حدی که در نهایت چهار شگفت انگیز و انتقام جویان هم برای شکستش وارد عمل می‌شوند.

پر کردن جای تانوس برای این شخصیت نباید کار دشواری باشد.

 

7- بیاندر

دنیای مارول شخصیت منفی

«بیاندر» یکی از شگفت آورترین شخصیت های مارول است. او با مهارت تغییر واقعیت و کنترل و بازی دادن اشخاص، قدرت‌هایی خارق‌العاده و غیرقابل توقف دارد. به نظر شما این ویژگی‌های او را به یک کاندید خوب برای شخصیت منفی اصلی مبدل نمی‌کنند؟

استودیوی مارول می‌تواند با اقتباس از داستان حماسی Secret Wars (یا یکی از دنباله‌هایش) بیاندر را در دنیای مارول بگنجاند. این مورد از شخصیت های کمیک مارول می‌تواند آنتاگونیست ارزشمندی برای دنیای مارول باشد و روحیات اخلاقی سیاه و شخصیت منحصر بفردش تانوس را یادآور می‌شود.

 

6- مفیستو

دنیای مارول شخصیت منفی

همانطور که می‌دانید استودیوی مارول با معرفی شخصیت تانوس و سنگ‌های اینفینیتی، مسیر کهکشانی را پیش گرفت، پس چرا در آینده سراغ مسیری انجیلی نرود؟ اگر قرار باشد که فرنچایز مسیری مذهبی داشته باشد، منطقی‌ترین انتخاب «مفیستو» خواهد بود.

معرفی شخصیتی مثل مفیستو به دنیای مارول نباید کار چندان دشواری باشد. هرچه باشد گوست رایدر، ابرقهرمان کله آتشی هم اکنون در سریال .Agents of S.H.I.E.L.D حضور دارد، پس راه برای یک مهمان دیگر هم از جهنم باز است. به علاوه تبحر مفیستو در استفاده از مهارت‌های بی‌پایان جادویی می‌تواند برای جانشینی تانوس به عنوان یکی از شخصیت های منفی مارول به او کمک کند.

 

5- مگنس

دنیای مارول شخصیت منفی

پس از معرفی «آدام وارلاک» توسط جیمز گان در تیتراژ پایانی Guardian of the Galaxy Vol. 2، انتظار می‌رود در Vol. 3 شاهد حضور این ابرقهرمان دوست داشتنی باشیم. بنابراین عرصه برای ورود رقیب شیطانیش یعنی «مگنس» هم فراهم خواهد شد؛ تهدید بین کهکشانی که می‌تواند تمام دنیای مارول را با خاک یکسان کند.

او که نسخه آلوده شده وارلاک محسوب می‌شود حریف قدرتمندی برای قهرمانان خواهد بود. چنین موردی شاید نبرد را برای دوست خوش قبلش کمی دشوار کند و با اصافه شدن جنبه‌های احساسی، نبرد نهایی به چیزی بیش از یک آتش بازی ساده تبدیل شود.

 

4- سوپریم اینتلجنس

دنیای مارول شخصیت منفی

هر شخصیتی برای شرور بودن نیاز به مشت زدن و زور بازو ندارد. برای مثال «سوپریم اینتلجنس» را مد نظر داشته باشید؛ کله معلقی که به کل امپراتوری Kree فرماندهی می‌کند. او یک شخصیت منفی بی‌رحم مجهز به ارتشی از یک نژاد بیگانه پیشرفته است.

از کنترل انرژی و قدرت گرفته تا مهارت ورود به جهان پس از مرگ، سوپریم اجازه نمی‌دهد که نداشتن جسم فیزیکی او را از رسیدن به اهدافش باز دارند. استودیوی مارول با قرار دادنش در یک جسم ملموس‌تر (فقط محض این که مبارزه تن به تنش با انتقام جویان را شاهد باشیم) می‌تواند از او به عنوان یکی از شخصیت های منفی مارول استفاده کند.

برای مشاهده ادامه مطلب شخصیت های منفی مارول به صفحه دوم مراجعه کنید.

3- مایسترو

دنیای مارول شخصیت منفی

«مایسترو» نسخه خشن‌تر هالک از آینده‌ای دور است. او نه تنها نسبت به همتای خوش قلبش زور بیشتری دارد، بلکه از هوش بالای وجهه انسانیش (بروس بنر) نیز برخوردار است. به این ترتیب منطقی خواهد بود که مایسترو در نسخه پساآخرالزمانی دنیا برای خودش حکمرانی کند.

مایسرو فوق‌العاده قوی، به طرز شگفت انگیزی باهوش و ماهیتی سیاه دارد؛ لپ کلام همه موارد لازم برای تبدیل به شخصیت منفی اصلی در دنیای مارول را در خود جای داده است. به علاوه مواجه کردن انتقام جویان با نسخه شرور متحد وفادارشان می‌تواند بار احساسی زیادی را همراه داشته باشد و باعث شود مارک روفالو جنبه‌های جدیدی از شخصیتش رو کند.

 

2- مسترز آف ایول

دنیای مارول شخصیت منفییادتان است گفتیم هلموت زیمو به تنهایی نمی‌تواند جانشین خوبی برای تانوس باشد؟ خب این دلیل نمی‌شود که از چند تا دوست شرور دیگر برای ادامه راه این تایتان دیوانه کمک نگیرد. مارول ممکن است جای خالی تانوس را به جای یک شخصیت گردن کلفت با تیمی از نقش منفی‌ها پرکند.

چه تیمی بهتر از «مستر ایول»؛ گروهی که توسط خود زیمو رهبری می‌شوند. این گروه که شامل شخصیت های مارول زن هم می‌شوند، در داستان‌هایی مثل «Avengers Under Siege» تقریباً توانستند همتای ابرقهرمانیشان را شکست دهند. ممکن است که اسم گروه کمی برای دنیای مارول کودکانه به نظر برسد، اما دلیل نمی‌شود که تهدید شخصیت های مارول این تیم را نادیده گرفت.

 

1- سرپنت

دنیای مارول شخصیت منفی

«کال بورسون» (یا براساس نامی که برای خودش انتخاب کرده، سرپنت) عموی ثور بوده و حتی از برادرزاده‌اش قدرتمندتر است. اما متأسفانه هیچ کدام از صفات خوب خدای رعد را ندارد و از لقبش یعنی «وحشت» می‌‎توان گفت از نابود کردن دنیا بدش نمی‌آید.

سرپنت به لطف جسم آزگاردایش، می‌تواند با همه انتقام جویان و متحدینش مقابله کرده و آن‌ها را شکست دهد. علاوه بر این‌ها ماهیت براسون به عنوان «خدای وحشت» در اساطیر نورث برای تبدیلش به شخصیت شرور اصلی دنیای مارول کافی است.

دیگر کدام شخصیت های مارول می‌توانند (یا نمی‌تواند) جایگزین تانوس شوند؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 


12 مورد از شخصیت های مارول که نمی توانند جایگزین تانوس شوند


 

12- دکتر دووم

دنیای مارول شخصیت منفی

با توجه به این که مالکیت فاکس توسط دیزنی معامله‌ای موفقیت آمیز بود، طرفداران مشتاقند که استودیوی مارول سراغ «دکتر دووم»، یکی از شخصیت های کمیک مارول برود. دوم دشمنان اصلی چهار شگفت انگیز نیز محسوب می‌شود و در آخرین فیلم Fantastic Four نشان داد که می‌تواند تهدیدی جدی برای دنیای ماورل باشد.

با این حال تصور دووم به عنوان دشمنی بزرگ در حدی که بتواند کل دنیای ماورل را به لرزه بیاندازد کمی دور از ذهن است. شاید در خلق نقشه‌های پلیدانه استاد باشد و زره قدرتمند و مهارت‌های جادوییش او را به قدرتی به یادماندی تبدیل کنند، اما باز هم نمی‌توان دووم را را به عنوان یکی از شخصیت های کمیک مارول که می‌تواند جانشین Thanos باشد در نظر گرفت.

 

11- دارک فینکس

دنیای مارول شخصیت منفی / شخصیت های مارول زن

«دارک فینکس» (نسخه سیاه و آلوده فینکس فورس) یک نابودگر به معنای واقعی کلمه و یکی از شخصیت های مارول زن است. اما با وجود این که استودیوی مارول کنترل فرنچایز ایکس من (پس از معامله موفق دیزنی و فاکس) را به عهده گرفت، باز هم بعید است که تانوس بازوبند کاپیتانی را بر بازوی دارک فینکس ببندد.

چرا؟ به دو دلیل: اول این که با توجه به رابطه‌ «جین گری» با تیم ایکس من، او به عنوان معروف‌ترین میزبان فینکس شناخته می‌شود و کاربرد کمتری به عنوان یک دشمن در دنیای مارول دارد.

دلیل دوم این که دارک فینکس، آنتاگونیست اصلی فیلم X-Men: Dark Phoenix است، به این ترتیب مخاطبان به زودی شکستش را شاهد خواهند بود (بدون هیچ کمک خارجی) و هرگز او را به عنوان یک تهدید بزرگ نمی‌پذیرند. اما دیدن یکی از شخصیت های مارول زن به جای تانوس می‌توانست جالب باشد.

 

10- نامور

دنیای مارول شخصیت منفی

بسیاری از کارشناسان معتقدند که «پرنس نامور» می‌تواند جانشین خوبی برای تانوس باشد. اما اگر کمی واقع بین باشیم، او به هیچ وجه گزینه مناسبی به نظر نمی‌رسد.

نامور با این که یک رهبر نظامی و جنگجوی متبحر است، اصلاً در حد و اندازه قدرت‌های ترکیبی قهرمانان دنیای مارول ظاهر نمی‌شود. اگر نامور را در رأس ارتش آتلانتیک تصور کنیم که سطح دنیا را به تصرفش در آورده است، شاید شانس موفقیتش کمی افزایش یابد، اما حتی با در نظر گرفتن این عوامل نتیجه بیشتر شبیه به داستان یک Fantastic Four خواهد بود تا حادثه حماسی مارولی.

 

9- ماندرین

دنیای مارول شخصیت منفی

مارول توانست با خلق شخصیت «ماندرین» در Iron Man 3 به عنوان یک آنتاگونیست تقلبی همه را گمراه کند. در آخر مشخص می‌شود که این شخصیت توخالی توسط یک بازیگر بریتانیایی به نام «ترور اسلاتری» شکل گرفته و ماندرین «واقعی» یک جایی خودش را پنهان کرده است. چنین چیزی می‌تواند فرصتی برای یک شخصیت شرور در دنیای مارول باشد.

اما با این حال ما رویش حساب زیادی باز نمی‌کنیم. مارول شاید توانسته باشد با یک آنتاگونیست برتر دل طرفدارانی که از ماندرین ناامید شدند را به دست آورد، اما این این استودیو خیلی با شیوه نقش منفی تقلبی در فیلم‌هایش موافق نیست. به همین جهت نسخه وفادار به کمیک ماندرین جایگزینی خوبی برای تانوس نیست.

 

8- هلموت زیمو

دنیای مارول شخصیت منفی

باید اعتراف کرد «هلموت زیمو»، آنتاگونیست اصلی Captain America: Civil War از لحاظ فیزیکی حریف هیچ یک از انتقام جویان نمی‌شود (حتی در نبرد تک به تک). درست است که سرباز توانمندی است (با سن کمش به درجه سرهنگی رسیده)، اما در حد و اندازه قدرت ثور یا هالک نخواهد بود.

با این حال زیمو مغز متفکر خوبی برای شرارت است و توانست با بازی دادن آیرن من و کاپیتان آمریکا بین انتقام جویان تفرقه بیاندازد. اما باز محدودیت‌هایی وجود دارند که زیمو از پسشان بر نمی‌آید، بنابر این نمی‌توانیم او را (حداقل به تنهایی) جانشین مناسبی برای تانوس متصور شویم.

 

7- رد اسکال

دنیای مارول شخصیت منفی

آخرین باری که «رد اسکال» را در Avengers: Infinity War  دیدیم، نفرین شده بود تا از مکان «سنگ روح» حفاظت کند (نفرینی که احتمالاً اکنون توسط تانوس که سنگ را در اختیار دارد برداشته شده است). اگر این رهبر اسبق «هایدرا» از مسئولیت مراقبتش رها شود می‌تواند بار دیگر در دنیای مارول آشوب به پا کند.

آیا چنین چیزی به این معنی است که رد اسکال می‌تواند جای خالی تانوس را در Avengers 4 پر کند؟ واقعیت را بخواهید، خیر. حتی با به دست آوردن قدرت‌های ماورالطبیعی جدیدش رد اسکال اصلاً در حد و اندازه‌ای نیست که حتی دشمن دیرینه‌اش کاپیتان آمریکا را شکست دهد، چه برسد به کل اعضای انتقام جویان!

 

6- مگنیتو

دنیای مارول شخصیت منفی

با تلفیق دیزنی و فاکس، استاد جاذبه یعنی «مگنینتو» می‌تواند خودش را به عنوان بخشی از دنیای مارول جا کند در عین حال که این یک پیشرفت چشمگیر برای بزرگترین دشمن X-Men محسوب می‌شود، به این معنی نیست که او می‌تواند جای تانوس را بگیرد.

درست است که مگنیتو یک جهش یافته قدرتمند و استراتژیستی متبحر است و ماهیت ضد بشرییش تهدید بزرگی برای مارول خواهد بود، اما مقابله او با اعضای ایکس من، انتقام جویان و دیگر شخصیت های مارول خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد.

 

5- رونان

دنیای مارول شخصیت منفی

«رونان» جسارت و قدرت مبارزه با کل شخصیت‌های مارول را دارد، اما بعید است که این کار را انجام دهد. او نه تنها از «نگهبانان کهکشان» شکست خورد، بلکه احتمالاً باید شکستش در مقابل «کاپیتان مارول» را هم شاهده باشیم.

در ضمن با این که سنگ قدرت را در اختیار داشت در Guardians of the Galaxy نابود شد. پس در آینده رونان را جایی نخواهیم دید (Captain Marvel در سال 1990 جریان دارد).

 

4- لیدر

دنیای مارول شخصیت منفی

«لیدر»، شخصیت منفی Hulk در فیلم The Incredible Hulk در سال 2008 و با جهش «دکتر ساموئل استرن» به شخصیت شرورش، به دنیای سینمایی مارول معرفی شد. از آن پس دیگر خبری از او نشیدیم، اما اگر لیدر بار دیگر به مارول بازگردد، طرفداران نباید انتظار داشته باشند که به رأس نقش منفی‌های فرنچایز تبدیل شود.

باید اعتراف کرد که لیدر چیزهای زیادی نسبت به بسیاری از ابرقهرمانان دنیای مارول در چنته دارد و علاوه بر هوش علمی بالایش می‌تواند از زور بازو هم برای نبرد با دشمنانش استفاده کند. با همه این‌ها آنقدر پتانسیل ندارد که مسئولیت آنتاگونیست اصلی را به جای تانوس به دوش بکشد، حالا هر چقدر هم که می‌خواهد باهوش باشد.

 

3- مودوک

دنیای مارول شخصیت منفی

مدتی می‌شود که کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی (نویسندگان فیلم‌های Captain America) به این فکر هستند که شخصیت «مودوک» را به تصویر بکشند. با این حال اگر مودوک در دنیای سینمایی مارول نقشی داشته باشد، بعید است که جا پای تانوس بگذارد.

با سری بزرگ روی یک بدن کوچک و استفاده از سلاح‌های معلق در هوا، می‌توان مودوک را یک حریف نابغه با قدرت‌های ذهنی دانست. با این وجود، امکان ندارد که این شخصیت آن قدر قدرتمند (یا بی رو درواسی، خشن و باحال) باشد که به عنوان تهدید اصلی مارول شناخته شود.

 

2- ووید

دنیای مارول شخصیت منفی

«ووید» ظاهراً تمامی المان‌های لازم برای جانشینی تانوس را دارد: به شدت قدرتمند بوده و در صدد است که کل دنیا را تصاحب (یا نابود) کند. همچنین با ظاهر منعطفش می‌تواند از یک شخصیت کت و شلواری تا یک گردباد مرگبار تغییر شکل دهد.

مشکل اینجا است که ووید در واقع حریف شرور شخصیت «سنتری» (نسخه مارولی سوپرمن) محسوب می‌شود و از آنجایی که استودیوی مارول هیچ برنامه‌ای برای حضور سنتری در دنیای سینماییش ندارد، قضیه ووید به کل منتفی خواهد شد.

 

1- کنت نفاریا

دنیای مارول شخصیت منفی

اشتباه نکنید! «کنت نفاریا» یکی از شخصیت های مارول است که بدون شک کل تیم انتقام جویان را در هم می‌شکند (البته براساس این که چگونه ترسیم شود) و دنیا را به به تنهایی نابود خواهد کرد. مشکل اینجا است؛ براساس چیزی که در کمیک ارائه شده، نفاریا برای جایگزینی به عنوان دشمن اصلی انتقام جویان کمی احمقانه به نظر می‌رسد.

اسمش، لباسش (یک شنل درکولایی با سگک کمربندی خز) و در مجموع استایلش تاریخ مصرف گذشته و مربوط به دوران رترو هستند. اگر استودیوی مارول دستی به سر و روی این شخصیت نکشد، نفاریا حداقل به این زودی‌ها به یک شخصیت شرور درست و درمان تبدیل نخواهد شد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران20 دیدگاه
avatar
زانا شهبازی
.
27 فروردین 1400، 21:56
پاسخ
0
1
کانگ فاتح ،دکتر دوم،انایلوس،مگوس، ستوراک،اماتسو میکابوشی،ابر اکساس و مولوکول من هم باید میبودن.
avatar
ناشناس
.
03 اسفند 1399، 22:04
پاسخ
3
0
به نظر من که تانوس همتا نداره.بهترین ضد قهرمانه و من همیشه دوست دارم اون برنده شه چون لیاقتشو داره.تازه قراره دوباره به دنیای سینمای مارول برگرده
avatar
نیما
.
29 تیر 1399، 15:14
پاسخ
1
0
به نظر من رد اسکول هم ميتونه دشمن خوبی باشه مخصوصا برا کاپیتان آمریکا حتی میتونن کاپیتان آمریکا 4 رو بسازن کپ رو جوان کنن و دشمنش هم رد اسکال باشه
avatar
امیررضا
.
03 تیر 1399، 17:13
پاسخ
1
0
به نظر من کابوس هم می تونست ، شش خبیث یا کانگ فاتح یا اربابان شرارت به نظر من این ها هم میشد
avatar
یحیی
.
02 اسفند 1398، 18:18
پاسخ
0
0
چرا ساتور سردار نمی تواند جز لیست جایگزین های تانوس شود
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402