10 دلیل که خرید پاور بانک یا شارژر همراه را توجیه می کنند

خرید پاور بانک / power bank laptop phone
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

لازم است افراد نکاتی برای خرید پاوربانک مناسب و یا چندکاره رعایت کنند و با چگونگی خرید پاور بانک نیز آشنا باشند تا محصولی را تهیه کنند که نیازشان به شارژ گوشی را در جاهای که به برق دسترسی ندارند، تامین کنند.

powerbank/ خرید پاوربانک مناسب/ چگونگی خرید پاوربانک

پاوربانک از جمله دستگاه‌هایی است که می‌تواند کمک قابل توجهی به زمان‌هایی کند که به برق مستقیم دسترسی نداریم. درواقع پاوربانک‌ها دستگاه‌هایی مفید هستند و به شارژ دستگاه قابل حمل کمک خواهند کرد. با این حال خوب است بدانید که دستگاه‌هایی همچون پاوربانک انواع مختلف و متنوعی دارند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما در این نوشتار پیش از آنکه به معرفی بهترین پاروبانک‌ها بپردازیم، دلایلی را بیان خواهیم کرد که اصلا چرا به یک پاور بانک خوب و باکیفیت نیاز داریم. در ادامه این مقاله با عناوین زیر شما را همراهی خواهیم کرد.

  • چرا باید پاور بانک بخریم؟
  • نکاتی که برای خرید پاوربانک باید به آنها توجه کنیم
  • معرفی چند مدل پاور بانک پرفروش موجود در بازار داخلی
    • خرید پاوربانک سامسونگ 23000 مدل Sx230
    • خرید پاوربانک انکر 20000 مدل A1271 PowerCore
    • خرید پاوربانک انرجایزر 20000 مدل UE20022

پاوربانک هوکو مدل B18A ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هوکو مدل B18A ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعتHoco B18A 30000mAh Power Bank

وزن320 گرم
شدت جریان خروجی2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی2 عدد,USB

 


چرا باید پاور بانک بخریم؟


اینکه چرا باید پاوربانک بخرید و خرید یک پاوربانک چه تاثیری می‌تواند در راحتی و رفاه بیشتر ما داشته باشد، موضوعی است که در ادامه با بیان دلایلی مشخص به آن می‌پردازیم:

 

حمل و نقل راحت

خرید پاور بانک ای دیتا / پاوربانک/ Powerbank

درواقع حمل و نقل راحت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند خرید یک پاوربانک خوب را توجیه کند. با این حال با خیال راحت می‌توانید به هر جا که می‌روید آن را با خود حمل کنید و از آن برای شارژ دستگاه‌های هوشمند از جمله موبایل، تبلت و … نیز استفاده کنید. درواقع پاوربانک‌های امروزی سبک و قابل حمل هستند و به راحتی در کیف نیز جا می‌گیرند. حتی برخی از آنها را می‌توانید در کیف پول خود نیز قرار دهید. با این حساب همیشه یک منبع انرژی برق را به همراه دارید و نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی خود نخواهید بود.

 

رهایی از مشکلات اتمام شارژ

خرید شارژر همراه / power bank

زمانی که یک پاوربانک شارژ شده همراه خود دارید، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود که شارژ گوشی شما تمام می‌شود و اگر هم این اتفاق بیافتد به راحتی می‌توانید از طریق پاور بانک خود نسبت به شارژ آن اقدام کنید. درواقع موضوع شارژ گوشی برای برخی از افرادی که صاحب کسب و کارهای مهم هستند و یا کارهای مهمی را در گوشی خود انجام می‌دهند، موضوعی حیاتی است. با این حساب نیز برخورداری از یک پاوربانک برای چنین افراد موردی ضروری به نظر می‌رسد.

 

اهداف شغلی

powerbank/ خرید پاوربانک مناسب/ چگونگی خرید پاوربانک/نکاتی برای خرید پاوربانک مناسب

همان‌طور که بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، خرید پاوربانک می‌تواند برای صاحبان کسب و کارهای مختلف نیز مفید باشد. درواقع افرادی که کسب و کارهای اینترنتی دارند و بسیاری از پیام‌ها و تماس‌هایشان را با موبایل خود مدیریت می‌کنند، نیاز به یک پاوربانک خوب، باکیفیت و در عین حال قدرتمند دارند. این در حالی است که می‌توان از چنین پاوربانک‌هایی برای شارژ دوربین های دیجیتال، لپ تاپ و همچنین تبلت نیز استفاده کرد. همچنین خوب است بدانید در این مقاله نیز می‌توانید با پاوربانک‌هایی که برای شارژ لپ تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنا شوید.

 

حداکثر امنیت و ایمنی

xiaomi_20000_mah_powerbank_/ خرید پاور بانک شیائومی

یکی از دلایل دیگری که می‌تواند کاربران دستگاه‌های دیجیتال را به خرید پاوربانک قدرتمند تشویق کند، ویژگی ایمنی و امنیتی است که پاوربانک‌ها به ارمغان می‌آورند. درواقع پاوربانک‌های امروزی به ویژگی‌های جالبی مانند محافظت از دستگاه در برابر نوسانات برق، افزایش جریان و دما و اتصالات کوتاه مجهز هستند و با این حساب می‌توانند خیال کاربران را از این نظر جمع کنند که در نهایت شارژ ایمنی را برای گوشی‌هایشان به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید در این مقاله از پلازا با پاوربانک های برتر سال 2019 آشنا شوید.

 

مناسب برای مسافرت

خرید پاوربانک / پاوربانک/ Powerbank

درواقع افرادی که زیاد به مسافرت می‌روند، و از دستگاه‌های دیجیتال خود نیز زیاد استفاده می‌‎کنند یکی دیگر از گروه‌هایی هستند که به خرید پاوربانک نیاز خواهند داشت. حتما شما هم به این موضوع پی برده‎‌اید که این روزها مسافرت بدون دوربین‌های دیجیتال و همچنین موبایل اندکی کسل کننده به نظر می‌رسد. از طرفی افراد با داشتن پاور بانک به راحتی می‌توانند دستگاه‌های خود را در ماشین، هواپیما و سایر وسایل حمل و نقل شارژ کنند. همچنین این دستگاه برای افرادی که معمولاً به دل طبیعت می‌روند و شب را در آنجا سپری می‌کنند نیز می‌تواند وسیله‌ای مفید باشد. اگر شما هم اهل سفر هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم مقاله گجت‌هایی که در سفر به کارتان می‌آید را مطالعه کنید. در این میان می‌توانیم به افرادی مانند کارمندان و دانشجویان نیز اشاره کنیم. از آنجایی که این افراد نیز مدام در رفت و آمد هستند از کاربران پروپاقرص پاوربانک محسوب می‌شوند.

مناسب برای عاشقان بازی

خرید پاور بانک بازی / nintendo-switch-power-bank

دوستداران بازی‌های موبایلی معمولاً در تلاش برای حفظ باتری موبایل خود هستند و برایشان چندان خوشایند نیست که در جایی بدون دسترسی به برق مشغول بازی باشند و ناگهان شارژ موبایلشان تمام شود. خرید پاوربانک نیز به این دسته از افراد پیشنهاد می‌شود. درواقع بازی‌هایی همچون Clash of Clans، Candy Crush، انگری بردز، Temple Run و بسیاری دیگر باعث مصرف باتری زیادی از موبایل یا تبلت خواهند شد. از این رو برای دوستداران بازی‌های موبایلی لازم است که اقدام به خرید پاوربانک مناسب برای خود کنند.

 

قیمت قابل قبول

Powerbank-Featured-Image/ خرید پاور بانک خوب

اگرچه نیاز به داشتن پاور بانک یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود، اما در عین حال پرداخت قیمت قابل قبول نیز گزینه دیگری است که کاربران در زمان خرید پاوربانک باید مد نظر قرار دهند. در این راستا کاربران این محصول با توجه به تنوعی که این محصولات در بازار دارند، می‌توانند پاوربانکی مناسب را خریداری کنند. درواقع شرکت‌های مطرحی همچون شیائومی، سامسونگ، انکر، انرجایزر محصولاتی باکیفیت در این زمینه دارند که البته نباید از سایر برندها هویت و ای دیتا نیز غافل شد. در این مقاله از پلازا می‌توانید اطلاعاتی درباره پاوربانک ای دیتا بدست آورید. البته ناگفته نماند که قیمت پاوربانک‌ها معمولاً براساس ظرفیت قابل پشتیبانی و امکاناتشان است. بنابراین با توجه به پولی که کاربران هزینه می‌کنند می‌توانند استفاده مورد نظر را نیز ببرند.

 

خرید پاوربانک و دوستداران موسیقی

نکات خرید پاور بانک / power-bank-auckey

یکی دیگر از استفاده کنندگان و کسانی که به پاوربانک نیاز دارند، دوستدارن موسیقی هستند. استفاده مداوم از پلیر موبایل و گوش دادن به موسیقی با موبایل باعث کاهش باتری و تخلیه آن خواهد شد. بدین سبب ممکن است کابران در جایی باشند که به برق دسترسی مستقیم نداشته باشند. پس همراه داشتن یک شارژر گوشی همراه و یا یک پاوربانک برای آنها نیازی ضروری محسوب می‌شود. با این حال اگر دوستی دارید که از مشتاقان موسیقی و یا بازی‌های موبایلی است و خواستید هدیه‌ای برایش تهیه کنید، خرید پاوربانک از فروشگاه پلازا می‌تواند یکی از گرینه‌هایتان باشد.

 


نکاتی که برای خرید پاوربانک باید به آنها توجه کنیم


پاور بانک انکر / خرید پاوربانک مناسب

امروزه گوشی‌های هوشمند با گذشت زمان دارای امکانات بیشتری می‌شوند، اما موضوع قابل ملاحظه در این دستگاه‌های دیجیتال باتری آنها است که در این سالها کمتر مورد تغییر قرار گرفته است و از ظرفیت خیلی بالایی نیز برخوردار نیستند. درنتیجه لازم است برای استفاده‌های طولانی مدت از برنامه‌هایی که باتری زیادی مصرف می‌کنند، فکری شود. از این رو همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، پاوربانک‌ها یکی از این دستگاه‌های مفید هستند که می‌توانند برای دستگاه‌های دیجیتالی همچون موبایل یا تبلت مورد استفاده قرار بگیرند. اما پیش از استفاده لازم است نکاتی برای خرید پاوربانک مناسب را مورد توجه قرار دهید. با این حساب در ادامه با نکاتی درباره چگونگی خرید پاور بانک اشاره خواهد شد.

 

ظرفیت پاور بانک

یکی از نکاتی که برای خرید پاوربانک مناسب باید مورد توجه قرار بگیرد، ظرفیت آن است. یکی از سوالاتی که از سوی کاربران مطرح می شود این است که آیا نیاز است که پاوربانکی با ظرفیت بالا را انتخاب کنیم؟ این در حالی است که امروزه پاوربانک‌ها دارای حداقل ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت هستند. به‌عنوان مثال پاوربانک انکر PowerCore دارای چنین ظرفیتی است. اما خب دستگاه‌هایی مانند آیپدها و سایر تبلت‌ها داستانشان متفاوت است و به پاوربانک‌‎های قدرتمندتری نیاز دارند.

این در حالی است که امروزه می‌توانید پاوربانک‌های 10000 میلی‌آمپرساعتی خوبی را در بازار فناوری پیدا کنید. همچنین اگر نیاز شما بیشتر است و بیشتر از شارژر همراه خود استفاده می‌کنید، می‌‍‌توانید پاوربانک‌هایی با ظرفیت بالاتر را نیز برگزینید. با این حال قیمت این پاوربانک‌ها معمولا بیشتر است. می‌توانید در این مقاله با پاوربانک‌هایی با قیمت بالای 150 هزار تومان آشنا شوید.

پاور بانک انرجایزر / خرید پاور بانک مناسب/ چگونگی خرید پاوربانک

 

نگاهی به شارژر موبایل یا تبلت خود بیندازید

برای پی بردن به چگونگی خرید یک پاوربانک علاوه بر ظرفیت باید به مواردی مانند شدت جریان شارژ آن نیز توجه شود. درواقع موبایل‌ها معمولاً از شدت جریان 0.5 ولت  پشتیبانی می‌کنند و شدت جریان شارژ شدن در تبلت‌ها نیز معادل 2.4 است. با این حال پاوربانک‌های زیادی وجود دارند که هم از موبایل و هم از تبلت پشتیبانی می‌کنند. باتوجه به این نکته شما می‌توانید اقدام به خرید پاوربانک چندکاره کنید. گفتنی است برخی از پاوربانک‌ها دارای چراغ قوه نیز هستند. خب با این حال اگر فقط پاوربانک را برای دستگاه خاصی می‌خواهید، می‌توانید متناسب با آن پاور بانک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

البته خوب است بدانید که سرعت شارژ پاوربانک دیگر نکته‌ای است که باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید. بدین منظور شما باید پاوربانک‌هایی با قدرت 15 وات یا بیشتر را انتخاب کنید.

powerbank/ خرید پاوربانک مناسب/ چگونگی خرید پاوربانک

 

اندازه، وزن و اتصالات

از دیگر مواردی که در مورد چگونگی خرید پاور بانک مناسب باید در نظر داشته باشید، اندازه و وزن آن است. شما باید به این نکته توجه کنید که اگر زیاد پاوربانک خود را در کیف حمل می‌کنید پس باید اندازه‌ای کوچک داشته باشد و در عین حال نیز سبک باشد. همچنین باید توجه داشته باشید، پاوربانکی که انتخاب خواهید کرد اتصالات USB را به تعداد مناسب داشته باشد تا بتوانید علاوه بر شارژ موبایل یا تبلت، اگر پاور بانک به شارژ نیاز داشت آن را هم شارژ کنید.

همچنین خوب است بدانید پاوربانک‎هایی که دارای ظرفیت بالایی هستند می‌توانند به صورت همزمان چند دستگاه را نیز با هم شارژ کنند. پس خیلی خوب است که بتوانند هم از موبایل و هم از تبلت پشتیبانی مورد نظر را به عمل آورند. با این حال می‌توانید اقدام به خرید پاور بانک چندکاره نیز بکنید. در مورد پاوربانک‌هایی که ظرفیت بالایی دارند باید این نکته را هم مد نظر قرار دهید که زمان شارژ شدن آنها نیز بیشتر خواهد بود. در نهایت هم فراموش نکنید که باید از کابل مناسب برای اتصال دستگاه دیجیتال خود به پاور بانک استفاده کنید. البته برخی از پاوربانک‌ها به این کابل مجهز هستند اما گاهی هم لازم است کابل مورد نظر را به صورت جداکاه خریداری کنید.

 


معرفی چند مدل پاور بانک پرفروش موجود در بازار داخلی


پاوربانک‌ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله می‌توانید با راهنمای خرید پاروبانک ارزان و باکیفیت آشنا شوید. البته در مورد خرید پاوربانک ارزان باید به شما بگوییم که توجه کافی را داشته باشید تا محصولی با کیفیت را انتخاب کنید. در بازار ایران مارک های مختلفی از شارژرهای همراه وجود دارد. انواع پاوربانک های انرجایزر، پاوربانک ای دیتا، شائومی و… همگی از مارک های مرغوب و باکیفیت شارژرهای همراه هستند.

در ادامه این نوشتار اطلاعاتی درباره خرید پاوربانک سامسونگ، خرید پاور بانک انرجایزر و خرید پاور بانک انکر بیان خواهد شد. همچنین اگر تمایل دارید با بهترین پاوربانک‌های فروشگاه آمازون در این سال‌ها آشنا شوید نگاهی به ویدیوی زیر بیندازید.

 

خرید پاور بانک سامسونگ 23000 مدل Sx230

samsung Sx230 /خرید پاوربانک سامسونگ 23000 مدل Sx230/

پاوربانک سامسونگ مدل مدل Sx230 محصولی ظریف و خوش دست است که از یک باتری 23000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این پاوربانک که ظاهری مستطیلی شکل دارد، دارای وزن 310 گرم بوده و ضخامت آن نیز 22 میلی‌متر است. همچنین خوب است بدانید پاوربانک سامسونگ از شدت جریان 1.2 آمپری پشتیبانی می‌کند و وضعیت شارژ آن نیز از طریق نشانگر LED نیز به کاربر نشان داده خواهد شد. خرید پاور بانک سامسونگ 23000 مدل Sx230 معمولاً به افرادی که به دنبال محصولاتی شیک، ظریف و در عین حال سبک هستند پیشنهاد می‌شود.

 

خرید پاور بانک انکر 20000 مدل A1271 PowerCore

A1271 PowerCore anker power bank/خرید پاور بانک انکر 20000 مدل A1271 PowerCore

همچنین بخوانید :

پاوربانک انکر با ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت قادر است تا چندین و چند بار گوشی‌ها و یا تبلت کاربران را شارژ کند. این محصول از ویژگی شارژ سریع Power IQ سود می‌برد که با کمک آن به راحتی می‌توانید هم تبلت و هم موبایل خود را شارژ کنید. همچنین امکان شارژ انواع دوربین دیجیتال و پلیرهای مختلف نیز به کمک این پاوربانک برای کاربران فراهم شده است. خرید پاور بانک انرجایزر مدل A1271 PowerCore معمولاً به آن دسته از کاربرانی که به دنبال محصولی با کیفیت هستند توصیه می‌شود. این پاوربانک با وزن 356 گرمی خود وزنی قابل قبول در میان رقبایش دارد و از طراحی مستطیل شکلی نیز بهره می‌برد.

از دیگر امکاناتی که کاربران با خرید پاوربانک انکر مدل A1271 PowerCore می‌توانند از آن سود ببرند این است که این پاوربانک دارای دکمه روشن و خاموش و همچنین چهار چراغ LED برای نشان دادن وضعیت شارژ است.

 

خرید پاور بانک انرجایزر مدل UE20022 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE20022 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE20022 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتEnergizer UE20022 20000mAh Power Bank

وزن460 گرم
شدت جریان خروجی2.4 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

پاوربانک انرجایزر مدل UE20022 با ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت محصولی از شرکت انرجایزر است که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این شارژر همراه از دو درگاه خروجی سود می‌برد و امکان شارژ همزمان دو دستگاه را نیز به صورت همزمان دارد. گفتنی است که خرید پاور بانک انرجایزر مدل UE20022 به افرادی که به دنبال محصولی مقاوم در برابر افزایش جریان، دما و نوسانات مختلف هستند، توصیه می‌شود. گفتنی است که شما می‌توانید سایر آنها را در فروشگاه پلازا مشاهده کنید. برای خرید پاروبانک انرجایزر می‌توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید و مدلی مناسب را از فروشگاه پلازا انتخاب کنید.

 

خرید پاوربانک انرجایزر
882x509 (950x548)
71.58 KB
882x509 (950x548)
114.40 KB
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402