با بهترین انواع گوشی با دوربین عالی برای عکاسی آشنا شوید

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

 


گوشی های با کیفیت دوربین بالا در 2018


 

سامسونگ گلکسی S9 پلاس

سامسونگ گلکسی S9 پلاس

گشودگی دیافراگم متغیر بین f/1.5 و f/2.4 در گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس، برای گرفتن تصاویر بسیار روشن با وضوح بالا کاربرد دارد و یک دوربین ثانویه تله فوتو نیز دارد. هر دوی دوربین‌ها دارای سنسور 12 مگاپیکسلی و قابلیت تثبیت کننده اپتیکال تصویر هستند و دوربین سلفی جلو نوعی دوربین 8 مگاپیکسلی f/1.7 با قابلیت اتوفوکوس است که کاملا نادر به شمار می‌رود. صفحه نمایش این گوشی از نوع 6.2 اینچی و Quad HD پلاس است که بخش زیادی از قسمت روی گوشی را پر می‌کند. این گوشی می‌تواند تصاویر ویدیوهای سرعت بالا را با 960 فریم بر ثانیه، کیفیت 4K را با 60 فریم بر ثانیه و همین طور در حالت ویدیو، تصاویر ثابت 9 مگاپیکسلی ثبت کند. این گوشی ضدآب و ضدگرد و غبار است و به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب بدون مشکل کار می‌کند. گلکسی اس 9 از کارت microSD پشتیبانی می‌کند و دارای کورنینگ گوریلا گلس در قسمت رو و پشت گوشی است. این گوشی گزینه‌ای ایده‌آل برای آنهایی است که دوست دارند بیرون بروند و بدون توجه به وضعیت آب و هوا تعداد زیادی عکس بگیرند. دوربین اس 9 سرعت فوق‌العاده بالایی دارد و از دکمه کنترل صدا می‌توانبه عنوان دکمه شاتر هم استفاده کرد.

 

 

سامسونگ گلکسی S8

دوربین گلکسی اس 8 / galaxy s8

سامسونگ گلکسی S8 دارای همان دوربین عالی و مشابه مورد استفاده در S7 است و دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل با فناوری پیکسل دوگانه و دیافراگم f/1.7 برای گرفتن عکس‌های واضح و روشن است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ارتقایافته با قابلیت اتوفوکوس دارد. صفحه نمایش فوق العاده این گوشی با اندازه 5.8 اینچ به صورت Quad HD پلاس دارای همان اندازه جمع و جور گوشی قبلی است. این گوشی می‌تواند تصاویر با رزولوشن 4K را ضبط کرده و همین طور در حالت ویدیویی ساکن با کیفیت 9 مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. گلکسی S8 ضدآب و ضدگردوغبار است و تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام می‌آورد و دارای قابلیت افزایش حافظه با کارت microSD و کورنینگ گوریلا گلس در قسمت رو و پشت گوشی است. این دستگاه یک گوشی با دوربین عالی برای آنهایی است که دوست دارند بیرون بروند و بدون توجه به وضعیت آب و هوا تعداد زیادی عکس بگیرند. اس 8 سرعت فوق العاده بالایی دارد و از دکمه کنترل صدا می‌توان به عنوان دکمه شاتر استفاده کرد.

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear گلکسی S8

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear گلکسی S8Clear Flip Cover For Samsung Galaxy S8

جنسچرم مصنوعی
سطح پوششقاب پشتی,قاب جلو,لبه ها
مشاهده و خرید قاب موبایل و کیف موبایل تمام مدل های گوشی سامسونگ گلکسی s8

 

هواوی میت 10 پرو

گوشی با دوربین عالی

گوشی هواوی میت 10 پرو پرچمدار گوشی‌های هواوی است و علاوه بر اینکه دارای دوربین دوگانه با سنسور لایکا و دیافراگم f/1.6 و سنسورهای سیاه و سفید و رنگی است، همچنین پردازشگر عصبی فوق العاده‌ای نیز دارد که برای بالا بردن سرعت هوش مصنوعی در گوشی هوشمند و قابلیت‌های دوربین به کار می‌رود. گوشی هواوی میت 10 به لطف صفحه نمایش 6 اینچی خود، گوشی بزرگی به شمار می‌رود و دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی f/1.6 و یک دوربین سیاه و سفید 20 مگاپیکسلی f/1.6 است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی رنگی این گوشی دارای قابلیت تثبیت کننده تصاویر به صورت اپتیکال است و همچنین یک فلش LED دوگانه دارد. دوربین این مدل می‌تواند به صورت 4K تصاویر را ضبط می‌کند و همچنین ویدیوهای سرعت بالا را با 120 فریم بر ثانیه با رزولوشن FullHD ثبت می‌کند.

 

گوگل پیکسل 2 XL

گوشی با کیفیت دوربین بالا پیکسل 2

همچنین بخوانید :
گوگل پیکسل 2 XL تمامی ویژگی‌های یک گوشی هوشمند پرچمدار شامل مواردی همچون صفحه نمایش 18:9، بدنه ضدآب و تثبیت کننده تصویر اپتیکال را در اختیار دارد. این گوشی همچنین با تولید تصاویر عالی، نداشتن دوربین ثانویه را جبران می‌کند. جای تاسف دارد که این گوشی فاقد سوکت هدفون است و باید تنظیمات کنترلی دستی بیشتری در اپلیکیشن دوربین وجود داشته باشد. با تمام این موارد، گوگل پیکسل 2 ایکس ال گزینه‌ای ایده آل برای بسیاری از افراد است، چرا که کاربری ساده‌ای دارد و تصاویر عالی ارائه می‌کند. در کل، گوگل پیکسل 2 XL به لطف فناوری هوشمندانه‌اش یک گوشی با دوربین عالی برای ثبت تصاویر پرتره است.

 

آیفون 10 اپل

گوشی با دوربین خوب

آیفون 10 ساخت اپل دهمین سالگرد آیفون را جشن می‌گیرد و دوربین آیفون 10 بر اساس دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس است، اما قابلیت‌های این دوربین‌ها به روزرسانی شده و هر دو لنز زاویه باز (28 میلی متری) و تله فوتو (56 میلی متری) در آن موجود است و دارای قابلیت تثبیت کننده تصویر اپتیکال هستند و سنسور بزرگ‌تری نیز دارند. لنزهای دوربین دوگانه از نوع 12 مگاپیکسلی هستند و این امر مشابه با آیفون 8 پلاس است و لنز زاویه گسترده دارای دیافراگم f/1.8 است.

دوربین سلفی جلو 7 مگاپیکسل و دارای دیافراگم f/2.2 است و می‌توانید از حالت پرتره آن استفاده کرده و افکت بوکه را به پس زمینه عکس‌های سلفی خود اضافه کنید. دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این گوشی شامل صفحه نمایش اچ دی 5.8 اینچی سوپر رتینا است که حاشیه کوچکی دور خود دارد. همچنین طراحی این گوشی ضدآب و گردوغبار است و آنهایی که به دنبال گرفتن ویدبو با کیفیت 4K هستند می‌توانند تا 60 فریم بر ثانیه تصویر بگیرند. همچون مدل‌های قبلی آیفون، این مدل هم فاقد جک هدفون است.

 

HTC مدل U11

گوشی با دوربین عالی و قیمت مناسب

گوشی HTC مدل U11 دارای یک دوربین اصلی عالی است که سنسور 12 مگاپیکسلی، دیافراگم f/1.7 و قابلیت تثبیت کننده تصویری اپتیکال دارد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل در این گوشی به کار رفته، اما فوکوس ثابت دارد. با دوربین این گوشی می‌توانید به ضبط ویدیو با کیفیت 4K پرداخته و تعدادی میکروفن در گوشی وجود دارد که می‌تواند صدای سه بعدی را ضبط کند. این مدل همچنین ضدآب است و می‌توان زیر آب با آن عکس گرفت. اما باید حسابی مراقب آن بود، چرا که قسمت رویی و پشتی آن از شیشه است.

 

سامسونگ گلکسی S7

گوشی سامسونگ با دوربین عالی / galaxy s7

سامسونگ گلکسی S7 دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با فناوری پیکسل دوگانه و دیافراگم f/1.7 برای گرفتن تصاویر واضح و روشن است. این گوشی دارای صفحه نمایش quad HD است که امکان نمایش شفاف و واضح تصاویر را فراهم می‌کند و تصاویر 4K را ثبت کرده و همچنین در حالت ویدیوی ثابت، با کیفیت 9 مگاپیکسل کار می‌کند. این گوشی ضدآب و ضدگردو غبار است و در عمق 1.5 متری تا سی دقیقه کار می‌کند. این گوشی از قابلیت افزایش حافظه با کارت microSD پشتیبانی می‌کند و دارای کورنینگ گوریلا گلس 4 در قسمت رو و پشت گوشی است. اس 7 گزینه ای ایده آل برای آنهایی است که دوست دارند بیرون بروند و بدون توجه به وضعیت آب و هوا تعداد زیادی عکس بگیرند. دوربین این گوشی سرعت فوق العاده بالایی دارد و از دکمه کنترل صدا می‌توان به عنوان شاتر استفاده کرد. | خرید کیف گوشی و خرید کاور گوشی سامسونگ در پلازا

 

آنر 9 با دوربین دوگانه

بهترین دوربین سلفی گوشی

گوشی آنر 9 ساخت هواوی دارای یک دوربین دوگانه، حجم کافی از رم و حافظه، طراحی زیبا و به روز دارد و همه این موارد را با قیمتی بسیار کمتر از آنی که تصورش را کنید ارائه می‌کند. دوربین دوگانه این گوشی دارای قابلیت زوم هیبریدی 2x است و تنها کمی از کیفیت تصویر از دست می‌رود. دوربین سیاه و سفید آن تصاویری عالی را از فاصله 20 متری دریافت می‌کند و نویز تصویر در هر دو وضعیت رنگی و سیاه و سفید حذف می‌شود.

اگرچه این گوشی دارای بدنه ضدآب نیست، اما گوشی‌های کمی هستند که با این قیمت چنین قابلیتی داشته باشند. دوربین آن تصاویر ویدیویی را با کیفیت 4K ضبط می‌ند و نتیجه آن بسیار عالی است. بزرگ‌ترین نقطه ضعف این گوشی با دوربین عالی ، فقدان قابلیت تثبیت کننده تصویر اپتیکال است که علاوه بر عکس روی تصاویر ویدیویی هم تاثیر دارد و با این قیمت، می‌توان یک گوشی با چنین قابلیتی تهیه کرد که البته دوربین دوگانه نخواهند داشت.

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield آنر 9 لایت
کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield آنر 9 لایتNillkin Super Frosted Shield Cover For Honor 9 Lite
جنسپلی کربنات
سطح پوششقاب پشتی,لبه ها

 

آیفون 8 پلاس ساخت اپل

دوربین گوشی مناسب عکاسی

دوربین اصلی آیفون 8 پلاس همان دوربین 12 مگاپیکسل موجود در آیفون 10 است و دارای همان دو دو لنز مشابه نیز هست: یک لنز زاویه باز (28 میلی متری) و یک لنز تله فتو (56 میلی متری). در دوربین این گوشی، قابلیت تثبیت کننده تصویر اپتیکال به صورت داخلی به کار رفته، اما همچون آیفون 10 دوگانه نیست و لنز تله فتو روشنی کامل ندارد و دیافراگم حداکثر f/2.8 را ارائه می‌کند، در حالی که این امر در آیفون 10 برابر با f/2.4 است. با اینکه عملکرد روشنایی این گوشی زیاد نیست، اما هنوز هم در نور پایین بهتر از آیفون‌های سری های قبلی است.

در کنار سنسور بزرگ‌تر که اپل اعلام کرده دوباره طراحی شده است، یک پردازشگر سیگنال تصویری جدید در این دوربین به کار رفته که کیفیت رنگ‌ها و بافت رنگ را بهتر می‌کند. یک پردازشگر A11 نیز در آیفون 8 پلاس وجود دارد و طراحی پشتی شیشه‌ای امکان شارژ بی سیم را فراهم می‌کند و حالت پرتره که در آیفون 10 وجود دارد، در این مدل نیز یافت می‌شود. دوربین سلفی آن هم یک لنز 7 مگاپیکسلی f/2.2 است.

کاور Soft TPU سیلیکونی اپل آیفون 8 پلاس

کاور Soft TPU سیلیکونی اپل آیفون 8 پلاسSoft TPU Silicone Cover For Apple iPhone 8 Plus

جنسTPU
سطح پوششقاب پشتی,کلیدها,لبه ها

خرید کیف موبایل و خرید قاب موبایل اپل در پلازا

سامسونگ گلکسی S6

بهترین دوربین گوشی سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی S6 دارای یک دوربین 16 مگاپیکسل با قابلیت تثبیت کننده تصویری اپتیکال و دیافراگم ماکزیمم f/1.9 است. دوربین جلوی گوشی از نوع 5 مگاپیکسلی است و مدل S6 می‌تواند تصاویر ویدیویی با کیفیت Ultra HD و رزولوشن 3840 در 2160 ثبت کند. در میزان نور خوب، کیفیت تصویری سامسونگ گلکسی S6 چیزی از معجزه کم ندارد. تولید مجدد رنگ و سنجش نوری در حد درجه یک است و دوربین نتایجی زنده و عالی ارائه می‌دهد. عملکرد دوربین این گوشی در نور کم جذابیت کمتری دارد، اما قابلیت HDR خودکار به صورت داخلی در آن به کار رفته است. گلکسی S6 ضدآب است و محفظه MicroSD ندارد، بنابراین حافظه آن قابل افزایش نیست.

 

HTC 10

دوربین

گوشی HTC 10 با داشتن دوربین 12 مگاپیکسلی و عملکرد ویدیوی 4K در مجموعه محصولات HTC انتخاب شماره یک است. در قسمت رویی این گوشی یک صفحه نمایش 5.2 اینچی قرار دارد که کیفیت تصویر آن QuadHD است. این گوشی به گونه‌ای طراحی شده که عملکرد در نور پایین آن بیش از حد معمول است و سنسور 12 مگاپیکسلی آن برای عملکرد بهتر در نور پایین طراحی شده و لنز روشن f/1.8 با عملکرد تثبیت کننده تصویری اپتیکال دارد. حتی دوربین سلفی این گوشی نیز این عملکرد تثبیت کننده اپتیکال را دارا است. اپلیکیشن این گوشی واضح بوده و کاربری ساده‌ای دارد. برخی از موارد کنترلی در حالت Pro ارائه شده که از طریق آیکون Mode قابل دسترسی است. تولید مجدد رنگ و جزئیات در تصاویر گرفته شده خوب است و به طور کلی تصاویری با کیفیت طبیعی ارائه می‌کند. قابلیت HDR دوربین خوب این گوشی عملکرد مناسبی دارد و حتی کارکرد در نور پایین آن نیز قابل تحسین است. محفظه کارت MicroSD امکان اضافه کردن فضای ذخیره سازی را می‌دهد تا بتوان فیلم‌ها و عکس‌های زیادی را در آن نگهداری کرد.

899×409 (1000×455)
42.12 KB
x (x)

#ir-ext-ui { position: fixed; padding: 1px; z-index: 9999; display: none; font-family: Consolas, “Lucida Console”, “Courier New”, Courier, monospace; text-align: right; }

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران7 دیدگاه
avatar
Soosan.mayyahi
.
22 شهریور 1399، 03:36
پاسخ
0
0
سلام و خسته نباشید ممنون بابت این مقاله عالی یه سوال دارم و اونم اینه که با بودجه ۷تا و ۸وپونصد تومن بهترین مورد چیه؟؟هم از نظر دوربین (چون برای نمونه کار میکاپ میخوام) و هم عکاسی در شب و هم از نظر شارژ سریع
avatar
بلبرینگ
.
15 آذر 1398، 20:18
پاسخ
0
0
بنظر من بهترین دوربین رو گوشی های سونی دارن من خودم تا خالا دوتا سونی داشتم واقعا خوب بود
avatar
امید
.
18 مهر 1398، 08:25
پاسخ
0
0
من خودم سامسونگ دارم و بنظرم رابط کاربری سامسونگ زیبا هست اما هواوی واقعا دوربین های فوق العاده ای برای پرچم دار هاش گذاشته وقتی گوشی خودمو حتی با میت ۱۰ پرو هواوی مقایسه میکنم هواوی با اختلاف بسیار بهتره قبلا فقط به سامسونگ علاقه داشتم اما خلاقیت و کیفیت و زیبایی فوق العاده شرکت هواوی و همچنین انر داره منو مجذوب خودش میکنه . خسته نباشید میگم به کارکنان خوب این سایت
avatar
محمدحسین
.
25 خرداد 1398، 23:26
پاسخ
0
0
یکی از دوستان نزدیکم الان چند وقته P30 Pro رو خریده؛ هفته پیش که کیفیت عکسشو بهم نشون داد تا چند دقیقه هنگ بودم که این عکس با این حجم از کیفیت واقعا با یه گوشییی گرفته شده!! مگه داریم!؟ به جرات در حد خیلی از دوربین های حرفه ای عکس میگیره... بی نظیر دوربینش
avatar
امیر حیدری باطنی
.
31 تیر 1398، 18:00
پاسخ
0
0
@محمدحسین
ممنون از نظرتون...
avatar
Omid
.
25 خرداد 1398، 16:49
پاسخ
0
1
نوت 10 سامسونگ هم به این لیست اضافه کنید
avatar
امیر حیدری باطنی
.
31 تیر 1398، 17:59
پاسخ
0
0
@Omid
ممنون از همراهیتون، ان شاالله در مطالب دیگه به این گوشی هم پرداخته می شه
نمایش 2 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402