معرفی برترین موزیک پلیر های رایگان آیفون

موزیک پلیر رایگان برای ایفون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

استفاده از بهترین موزیک پلیر رایگان برای ایفون هنوز هم انتخاب اول بسیاری از کاربران، خصوصا در ایران است. با وجود گسترش سرویس‌های آنلاین، هنوز هم پخش کننده های موزیک آفلاین آهنگ در دنیای iOS جایگاه خاصی دارند. در ادامه با معرفی محبوب ترین و برترین پلیرهای آیفون، همراه پلازا باشید.

استفاده از سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی مثل اسپاتیفای یا اپل موزیک طی چند سال گذشته گسترش زیادی پیدا کرده است. بزرگ‌ترین نقطه‌قوت این سرویس‌ها دسترسی به تعداد بسیار زیادی موسیقی از هنرمندان گوناگون است؛ با تمام این‌ها خیلی از کاربران هنوز ترجیح می‌دهند مانند گذشته آهنگ‌های خود را روی گوشی ذخیره و با یک موزیک پلیر آفلاین آن‌ها را پخش کنند.  در ادامه یک لیست از انواع پخش کننده موسیقی آیفون را ارائه خواهیم کرد.

فهرست مطالب

بهترین موزیک پلیر های رایگان برای ایفون

در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های پخش موزیک در iOS می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین موزیک پلیر دلخواهتان را از بین آنها انتخاب کنید.

1. New Monaural

برترین موزیک پلیر های رایگان اندروید

برنامه موزیک پلیر نیو مونورال یک پخش کننده موسیقی روشن و ساده است که از ویژگی‌های غیرعادی برای کاربران کم توانی که فقط با یکی از گوش‌ها قادر به شنیدن هستند و یا میزان شنوایی گوش‌هایشان متفاوت محسوب می‌شود برخوردار است. این پخش کننده موسیقی آهنگ های استریو (یا دو گوشی) را با لایه‌بندی هوشمندانه دو کانال بر روی یکدیگر، به آهنگهایی تک‌شنود (monaural) تبدیل می‌کند و به این وسیله اجازه می‌دهد کاربران تنها با یک گوش از آهنگ‌های استریو لذت ببرند.

از طرف دیگر، در صورت تمایل (یا اجبار به هر دلیلی) می‌توانید فقط از یک طرف ایرفون یا هدفون خود استفاده کنید و گوش دوم را نیز برای شنیدن صداهای اطراف آزاد بگذارید. این ویژگی همچنین می‌تواند برای ارائه تجربه صدای فراگیر در اسپیکرهای سیمی یا بی سیم با یک درایور استفاده شود. برای دانلود بهترین موزیک پلیر برای ایفون و مناسب افراد کم شنوا از لینک زیر استفاده کنید.

  • دانلود موزیک پلیر New Monaural برای: iOS

2. Vox؛ بهترین پخش کننده آهنگ دنیا برای آیفون

برنامه های پخش‌ موسیقی برای اندروید

Vox Music Player یکی از نامزدهای بهترین برنامه پخش كننده موزيك براي ايفون، آی پد یا سایر دستگاه های iOS با تمرکز بر روی رابط کاربری روان و بصری است. تعامل با پخش کننده موسیقی به ژست های حرکتی سوایپ متکی است و از این طریق دکمه های پخش اصلی را در رابط کاربری محو می‌کند. در عین حال می توانید با ضربه زدن به هر جایی روی پنجره پلیر با play/pause کار کنید و برای تغییر آهنگ به سمت چپ یا راست سوایپ کنید. با سوایپ یا کشیدن انگشت به سمت بالا صف باز می‌شود در حالی که کشیدن به پایین پنجره فعلی را می‌بندد و شما را به منوی پیش نمایش می‌برد.

علاوه بر این، موزیک پلیر وکس دارای یک اکولایزر داخلی از پیش تنظیم شده و یک رابط گرافیکی برای متناسب بودن صدا با توجه به سلیقه شما و همچنین گزینه ویژه‌ای برای پخش بدون وقفه است. علاوه بر پخش فایل‌های موسیقی ذخیره شده محلی، همچنین می توانید حسابهای SoundCloud ، LastFM و Spotify را به Vox Music Player پیوند دهید تا از تمام موسیقی های خود در یک مکان لذت ببرید. به این ترتیب، Vox یک اپلیکیشن Mac فوق‌العاده را برای پخش موسیقی آفلاین ارائه می‌دهد و مطمئن باشید تجربه مشابهی را برای آیفون و آیپد کسب خواهید کرد.

  • دانلود موزیک پلیر Vox برای: iOS

3. Radsone Hi-Res؛ از برنامه های پخش‌ موسیقی برای اندروید و آیفون

برنامه های پخش‌ موسیقی برای اندروید

برنامه Radsone Hi-Res Player یکی دیگر از محبوب ترین موزیک پلیر های آیفون است. یکی از مهم‌ترین نکات برجسته این برنامه، (Distinctive Clear Technology (DCT است که صدا را متناسب با سناریوهای مختلف گوش دادن به موسیقی با حذف آثار ناشی از فشرده سازی دیجیتال بهینه می‌کند.

شما می‌توانید پیش تنظیم‌های مختلفی را برای ایرفون، سیستم‌های سرگرمی خودرو یا بلندگوهای خارجی انتخاب کنید و مقادیر را طبق تنظیمات مدنظرتان تغییر دهید. جدای از این، موزیک پلیر Radsone Hi-Res Player از یک رابط بسیار مینیمال برخوردار است و می‌تواند بهترین موزیک پلیر با صدای بلند به‌حساب بیاید.

  • دانلود موزیک پلیر Radsone Hi-Res Player برای: iOS

4. Flacbox

برترین موزیک پلیر های رایگان اندروید

پخش کننده آهنگ Flacbox شاید محبوب ترین موزیک پلیر آیفون و یکی از اپلیکیشن‌های انگشت‌شماری باشد که به شما امکان می‌دهد فایل‌های موسیقی دانلود شده‌تان مستقیماً اجرا شود بدون این‌که از مسیر معمول همگام‌سازی کتابخانه موسیقیتان با iPhone ، Pad یا iPod خود استفاده کنید.

برنامه موزیک پلیر فلک باکس از چندین فرمت صوتی با کیفیت بالا مانند FLAC ،MP3 ،AAC ،OGG ،M4A ،WAV ،AIFF و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و شما قادر خواهید بود به‌طور یکپارچه بین موزیک‌های اضافه شده به ذخیره ساز ابری خود از جمله گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس، باکس، MEGA و موارد دیگر گشت بزنید. در عین حال می‌توانید از Flacbox نیز برای پخش موسیقی از حافظه ذخیره‌سازی یا مدیای روی کامپیوتر دارای پروتکل DLNA استفاده کنید.

رابط کاربریاین پخش کننده موسیقی نیز قدرتمند است و گزینه‌هایی مانند اکولایزر داخلی، کنترل سرعت پخش و یک ویژگی منحصربه‌فرد برای نشانه‌ گذاری قسمت مورد علاقه خود از یک آهنگ خاص (در یک زمان مشخص) را در اختیار شما قرار می‌دهد. نرم افزار Flacbox به‌طور خاص مورد پسند کاربران جدید آیفون، قرار می‌گیرد و احتمالا از نظر آنها بهترین پخش کننده موزیک iOS است.

  • دانلود موزیک پلیر Flacbox برای: iOS

5. Music Player

برنامه های پخش‌ موسیقی برای اندروید

یکی از محبوب‌ترین و بهترین پخش کننده های آهنگ دنیا، Music Player است. یک برنامه که ترکیبی از پخش‌کننده‌های آنلاین و آفلاین است. از طریق آن هم می‌توانید موزیک‌های آنلاین را استریم کنید و هم از حافظه گوشی آهنگ پخش کنید. به‌لطف قابلیت آنلاین آن می‌توانید موزیک‌های جدید نیز پیدا کنید.

این پلیر همچنین امکان ساخت پلی‌لیست به تعداد بی‌نهایت، پشتیبانی از ایرپلی و تغییر سرعت پخش آهنگ‌ها را نیز دارد.

  • دانلود Music Player برای: iOS

6. VLC؛ از محبوب ترین موزیک پلیر های آیفون

بهترین پخش کننده موزیک ios

VLC یکی از پلیرهای قدیمی و معتبر است که تقریبا همه کاربران تابه‌حال حداقل یک بار نام آن را شنیده‌اند. این برنامه نه‌تنها از اکثر فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند بلکه امکان انتقال موسیقی از طریق وای‌فای یا سرویس‌های ابری مثل دراپ‌باکس و گوگل درایو را هم دارد. همچنین می‌تواند در پس‌زمینه برای شما موسیقی پخش کند و حتما لازم نیست برنامه باز باشد. VLC یک برنامه ساده و رایگان با امکاناتی زیادی است که می‌تواند به‌راحتی عنوان بهترین پخش کننده موزیک ایفون را از آن خود کند.

  • دانلود VLC برای: iOS

7. FLAC Player؛ موزیک پلیر iOS برای گوشی اپل

موزیک پلیر رایگان برای ایفون

فلک پلیر پلاس، شاید حرفه ای ترین موزیک پلیر iOS 2022 نباشد اما یک برنامه ساده و بدون زرق و برق اضافی است که از فرمت‌هایی چون فلک، MP3، AAC و WMA پشتیبانی می‌کند. از طریق این برنامه می‌توانید فایل‌های موسیقی را براساس پلی‌لیست، آلبوم و خواننده ترتیب‌بندی کنید. همچنین مانند VLC امکان انتقال موسیقی از طریق وای‌فای نیز در برنامه وجود دارد. البته فلک پلیر تنها قادر به پخش موسیقی است و از فایل‌های تصویری و ویدیویی پشتیبانی نمی‌کند. مهمتر این که رابط کاربری آن هم کمی قدیمی است ولی برنامه کاملا رایگان است و فقط تبلیغات دارد.

  • دانلود برنامه FLAC Player برای: iOS

8. jetAudio؛ محبوب ترین موزیک پلیر آیفون

بهترین پخش کننده موزیک ios

یکی از برنامه های موزیک پلیر حرفه ای برای ایفون، jetAudio است. برنامه‌ای که مانند VLC شهرت و محبوبیت فراوانی دارد. برنامه iOS این پلیر دارای افکت‌های صوتی متفاوت و پلاگین‌های بصری مختلف است و علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمت‌های صوتی اصلی، از FLAC و OGG نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه رایگان برنامه به تنهایی امکانات کافی دارد اما نسخه پریمیوم دارای قابلیت‌هایی مثل اکولایزر گرافیکی 20 بانده، تم‌ها و رنگ‌های اضافی برای برنامه است و همچنین تبلیغاتی هم ندارد. نسخه رایگان اما از ویژگی‌هایی مثل نمایش متن آهنگ‌ها، تایمر خواب و کراس‌فیدینگ پشتیبانی می‌کند و به‌خودی خود می‌تواند بهترین پخش کننده موزیک iOS لقب بگیرد.

  • دانلود برنامه jetAudio برای: iOS

9. MPX Equalizer؛ بهترین موزیک پلیر گوشی اپل با صدای بلند

محبوب ترین موزیک پلیر آیفون

بهترین برنامه موزیک پلیر آی او اس رایگان برای کسانی که می‌خواهند به امکاناتی برای ویرایش صدا مثل بوست کردن بیس و تنظیم آن دسترسی داشته باشند، MPX است. این برنامه دارای امکانات فراوانی برای مدیریت فایل‌های موسیقی و پخش آن‌ها است و دست شما را برای شخصی‌سازی رابط کاربری، با انواع تم‌ها و استایل‌های مختلف، کاملا باز می‌گذارد. با وجود این که MPX جزو برنامه‌های موزیک پلیر رایگان جدید برای ایفون است، اما توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

  • دانلود برنامه MPX Equalizer برای: iOS

10. foobar2000؛ از بهترین پخش کننده های موزیک iOS

بهترین پخش کننده موزیک ios

اپلیکیشن موزیک پلیر آیفون برای ای او اس foobar2000، از تمام فرمت‌های صوتی معروف از جمله Vorbis و Opus پشتیبانی می‌کند. برنامه قادر است به‌صورت خودکار بلندی صدای هر ترک موسیقی را تنظیم کند و حتی اجازه دانلود موسیقی از سرورهای UPnP را نیز به‌شما می‌دهد. شما همچنین می‌توانید خود برنامه را با تم‌های مختلف شخصی‌سازی کنید.

  • دانلود برنامه foobar2000 برای: iOS

سخن پایانی

استفاده از بهترین موزیک پلیر رایگان برای ایفون می‌تواند قابلیت‌های ممتازی به پخش کننده موسیقی دستگاه شما اضافه کند. این ویژگی‌ها در برنامه‌‌های پخش موزیک مختلف بسیار متنوع هستند. به همین دلیل لازم است برای انتخاب بهترین موزیک پلیر، چند گزینه را بررسی کنید. از نظر شما بهترین پخش کننده موزیک iOS کدام است؟ نظرات و تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
محمد صدرا صارمی فر
.
08 آبان 1401، 18:21
پاسخ
0
0
من خودم از Samsung music استفاده میکنم خیلی رابط کاربری خوب ساده ای داره ولی در عین سادگی ویژگی های خیلی خود و حرفه ای داره مثلا میشه اکولایزر رو تغییر داد و خودش برای سبک های مختلف اکولایزر مختلف داره که واقعا تو موسیقی گوش دادن خیلی حس رو بهتر میکنه یا اگر حرفه ای باشید خودتون هم میتونید اکولایزر رو تغییر بدید یا مثلا از دالبی اموش پشتیبانی میکنه حتی قابلیت اینم داره که تست شنوایی بگیرید و با توجه به اون اطلاعات از تست شنوایی شما بهترین صدا رو براتون تنظیم میکنه و اگر گوشیتون سامسونگ باشه حتی با استفاده از این اطلاعات صدای تماس هاتون هم براتون میگه که کدوم گوش به عنوان گوش اصلی استفاده بشه بهتره و میخوای برات تنظیم کنم؟؟ قابلیت های ابتدایی مثل تغییر سرعت پخش اهنگ یا اضافه کردن بینهایت پلی لیست رو هم داره
avatar
Erfankhosravi86
.
04 آبان 1401، 20:35
پاسخ
0
1
من خودم از موزیک پلیر ۴۳۲ استفاده میکنم
avatar
حسین آقاهستم
.
11 دی 1398، 05:23
پاسخ
0
1
سلام.برنامه ها خیلی خوب بودن منتها من دنبال برنامه ای هستم مث پلیر فابریک کامپیوتر که پس زمینه ش حرکت میکرد و میتونستی حتی عوض کنی.اگه همچین برنامه ای میشناسین بگین لطفا.اگه هم اون نسخه ی اندروید داشت که خیلی خوب میشه معرفی کنین.خیلی دنبال همچین برنامه گشتم نبود.ممنون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402