بلودی (Bloody)، تولیدکننده محصولات حرفه ای گیمینگ را بشناسید

Bloody Products / محصولات بلودی / A4Tech / ای فورتک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر در آینده نزدیک قصد خرید موس گیمینگ ، کیبورد گیمینگ و یا موس پد را در این حوزه دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم به محصولات برند تایوانی بلادی (Bloody) که در ایران آن را با نام برند بلودی می‌شناسیم، نگاهی بیندازید.

گیمرها از جمله کاربران حرفه‌ای کامپیوتر هستند که همیشه به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات گیمینگ بوده‌اند. چراکه این دسته از کاربران زمان زیادی را صرف بازی و استفاده از تجهیزات کامپیوتری می‌کنند؛ درنتیجه ابزارهایی نیاز دارند که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و استفاده از آنها در طولانی مدت نیز راحت باشد. از این رو برندهای مطرح زیادی در این زمینه به فعالیت می‌پردازند که در این میان برند مطرح بلادی (Bloody) که در ایران آن را بیشتر با نام بلودی می‌شناسند، یکی از شناخته‌شده‌ترین‌های این عرصه است و محصولاتی قابل اعتماد را تولید و به بازار عرضه می‌کند. با ما همراه باشید تا با این برند گیمینگ و همچنین برخی از محصولاتش آشنا شویم.

bloody products / محصولات بلودی

 

  • مختصری درباره برند بلودی گیمینگ (Bloody Gaming)
  • انواع محصولات گیمینگ بلودی
    • موس گیمینگ بلودی مدل Q80
    • موس پد گیمینگ بلودی مدل MP-60R
    • کیبورد گیمینگ بلودی مدل Q100
  • محصولات بلودی را از کجا بخریم؟

 


مختصری درباره برند بلودی گیمینگ (Bloody Gaming)


برند بلودی در عرصه تولید محصولات گیمنیگ سابقه‌ای 30 ساله دارد و در این مدت توانسته است با صرف تحقیقات زیادی در این باره چنان محصولاتش را گسترش دهد که به نام و آوازه‌ای جهانی دست یابد. درواقع این شرکت کار خود را با هدف تولید محصولات کامپیوتری در زمینه گیمینگ آغاز کرد و حالا بیش از 10 سال است که به عنوان یکی از برترین‌ها در حوه گیمینگ می‌درخشد. البته این شرکت خوشنام تنها به تحقیقات خود در این راه بسنده نکرده بلکه همواره سعی کرده است تا پیشنهادات و نظرات علاقه‌مندان به این حوزه را نیز در محصولاتش بکار بگیرد و بدین صورت بتواند محصولاتی کاربرپسند را روانه بازار کند.

خوب است بدانید بلودی علاوه بر محصولات گیمینگ سایر محصولات را نیز تولید می‌کند اما در ایران اهالی بازی بیشتر محصولاتش را می‌شناسند. درواقع انواع موس و کیبورد این شرکت با طراحی ویژه نظر کاربران را جلب کرده و انتخابی مناسب را برایشان رقم می‌زند. همچنین در محصولات گیمینگ بلودی شاهد نورپردازی زیاد و هیجان‌انگیزی نیز هستیم که تجربه شیرین انجام بازی‌های کامپیوتری را برای دوستدارن این حرفه دوچندان می‌کند.

هدست گیمینگ بلودی/ bloody-gaming-headset

خوب است به این نکته نیز اشاره کنیم که در حوزه گیمینگ علاوه بر موس و کیبورد، هدست گیمینگ هم یکی دیگر از محصولات این برند مطرح محسوب می‌‎شود. هدست گیمینگ بلودی که از طراحی زیبایی نیز بهره می‌برد با پشتیبانی از فناوری USB 7.1 می‌تواند کیفیت بالایی را در شنیدن موسیقی نیز برای کاربر به همراه داشته باشد. همچنین در این مقاله می‌توانید با بهترین هدست‌های گیمینگ 2019 نیز آشنا شوید.
گفتنی است که موس بی سیم بلودی دیگر محصول این شرکت است. خرید موس بی سیم بلادی به کاربران لپ تاپ و دستگاه‌های قابل حمل توصیه می‌شود تا بتوانند به دور از هر گونه سیم اضافه‌ای محصولات خود را حمل کنند. گفتنی است که موس بی سیم بلودی با نام بلودی ای فورتک (Bloody A4Tech) به مانند سایر محصولات با سیم این شرکت که در ادامه نمونه‌ای از آن معرفی می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابل اعتماد و اطمینان نیز هست. گفتنی است که این سری از موس‌های این شرکت از دقت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همراه خوبی برای گیمرها در لحظات هیجان‌انگیز بازی خواهند بود.

bloody-gaming-mouse-and-keyboard/ کیبورد و موس گیمینگ بلادی

ماوس بلودی ای فورتک در مدل‌های مختلف عرضه می‌شود و معمولاً دارای سرعت پاسخگویی 0.2 میلی‌ثانیه‌ای است که در نوع خود یک عملکرد منحصربه‌فرد برای یک موس محسوب می‌شود. همچنین برخورداری از حافظه داخلی به میزان 160K از دیگر ویژگی‌های این موس است. خوب است به این نکته نیز اشاره کنیم که موس بلودی ای فورتک از باتری لیتیومی بهره می‌برد و از نظر امنیتی نیز حفاطت کامل از اطلاعات ارسال شده بی سیم را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

bloody -a4 tech gaming mouse/ موس گیمینگ بلودی ای فورتک

 


انواع محصولات گیمینگ بلودی


همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم بلودی در زمینه تولید محصولات گیمینگ زبانزد است و موس، کیبورد و هدست‌های این شرکت واقعا می‌توانند انتخاب درجه یکی را برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری رقم بزند. در مورد موس گیمینگ این شرکت باید بگوییم که خرید موس گیمینگ بلودی تجربه عکس العمل سریع در اجرای بازی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و با دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی‌اش می‌تواند انتخاب خوبی برای گیمرها باشد.

از طرف دیگر باید گفت کیبورد گیمینگ بلودی اولین صفحه کلید در این حوزه است که طراحان از فناوری سوئیچ اپتیک بهره گرفته‌اند که سرعت نوری و با شدت 0.2 میلی‌ثانیه به ضربه‌های روی دکمه‌ها پاسخ می‌دهد تا همیشه گیمر یک گام از بازی جلوتر باشد و بتواند بازی راحت‌تری را تجربه کند. در این راستا و در ادامه به معرفی تعدادی از محصولات گیمینگ بلودی از جمله موسی گیمینگ، موس پد و کیبورد گیمینگ این شرکت می‌پردازیم.

 

موس گیمینگ بلودی مدل Q80

bloody-gaming-mouse-q80/ موس گیمینگ بلودی مدل Q80

بلادی که محصولاتش به همه جهان ارسال می‌شود، علاوه بر موس بی سیم بلودی و موس بلودی ای فورتک که در بالا معرفی کردیم، محصولات متنوع دیگری در زمینه موس‌های گیمینگ دارد. یکی از آنها محصولی به نام موس گیمینگ بلودی مدل Q80 است. این موس با طراحی عالی یکی از محبوب‌ترین محصولات بلودی است. خوب است بدانید بر روی بدنه این موس گیمینگ 8 کلید طراحی شده است که هر کدام کارهای متفاوتی را می‌توانند انجام دهند. علاوه بر این‌ها تنظیم دقت نوری موس گیمینگ بلودی مدل Q80 بر روی 500، 1000، 1200، 1600، یا 3200 CPI از دیگر ویژگی‌های این محصول گیمینگ محسوب می‌شود.
همچنین دکمه‌های یاد شده از عمر بسیار بالایی تا 10 میلیون کلیک برخوردارند و کابل این موس نیز از نوع بافته شده است که نشان از مقاومت بالا و دوام بالای این موس گیمینگ دارد. همچنین طراحی ارگونومیک این موس به گونه‌ای است که کاربران به راحتی می‌توانند از آن با هر دو دست استفاده کنند.

ماوس گیمینگ بلودی مدل Q80

ماوس گیمینگ بلودی مدل Q80Bloody Q80 Gaming Mouse

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطUSB
دقت حسگر500,1000,1200,1600,2000,3200,CPI

موس پد گیمینگ بلودی مدل MP-60RS

bloody mouse pad MP-60 RS/ موس پد گیمینگ بلودی مدل MP-60RS

برای داشتن تجربه یک بازی دلنشین لازم است تا از تجهیزات بازی مناسب نیز بهره‌مند باشید. در این راستا خرید موس پد گیمینگ بلودی مدل MP-60RS این امکان را برایتان فراهم می‌آورد تا بتوانید موس را بدون هیچگونه لغزشی بر روی میز به حرکت در آورید. همچنین آنچه که باعث تمایز موس پد گیمینگ بلودی مدل MP-60RS با سایر موس پد های موجود در بازار شده این است که دارای قابلیت نورپردازی RGB است و کاربران به راحتی با استفاده از یک دکمه می‌توانند نوع نورپردازی را تغییر دهند. علاوه بر این بهره‌مندی از یک حافظه داخلی 160K و کابل میکرو USB از دیگر ویژگی‌های این موس پد محسوب می‌شود. خوب است بدانید این موس پد از مقاومت بالایی در برابر آب برخوردار است و خرید آن با توجه به ویژگی‌هایی که دارد ارزشمند خواهد بود. همچنین ناگفته نماند در این مقاله می‌توانید جواب سوال اینکه چرا باید به خرید یک موس پد خوب اهمیت بدهید، را پیدا کنید.

ماوس پد گیمینگ بلودی مدل MP-60RS

ماوس پد گیمینگ بلودی مدل MP-60RSBloody MP-60RS Gaming MousePad

مقاومت در برابر آبدارد

 

کیبورد گیمینگ بلودی مدل Q100

bloody-gaming-keyboard-Q100/ کیبورد گیمینگ بلودی مدل Q100

کیبورد گیمینگ بلودی مدل Q100 که یکی از مقاوم‌ترین کیبوردهای گیمینگ موجود در بازار در حوزه گیمینگ شناخته می‌شود، محصولی حرفه‌ای است که البته کاربران معمولی نیز می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند. خرید کیبورد گیمینگ بلودی مدل Q100 بهره‌مندی از نورپردازی نئون را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. خوب است بدانید که از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیبورد گیمینگ هم می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر آب و مایعات اشاره کرد. البته این کیبورد یک محصول ضدآب نیست اما ریختن مقدار اندکی آب روی آن آسیب جدی را به کیبورد وارد نخواهد کرد. در این مقاله از پلازا نیز می‌توانید با مزایای خرید یک کیبورد گیمینگ آشنا شوید.

کیبورد گیمینگ بلودی مدل Q100

کیبورد گیمینگ بلودی مدل Q100Bloody Q100 Gaming Keyboard

نوع اتصالباسیم
رابطUSB

 


محصولات بلودی را از کجا بخریم؟


bloody-brand / برند بلادی/ برند بلودی

همان‌طور که اشاره کردیم محصولات برند بلادی جزو بهترین‌های دنیای گیمینگ محسوب می‌شوند که با طراحی حرفه‌ای، زیبا و ارگونومیکی که دارند باعث می‌شوند تا گیمرها بتوانند با خیال راحت محصولاتی همچون موس، کیبورد، موس پد و یا هدست گیمینگ را از این برند انتخاب کنند. خوب است خاطر نشان کنیم که محصولات بلادی از مقاومت و درجه اعتماد بالایی برخوردارند و با اینکه برخی از آنها ضد آب نیستند، اما باز هم مقاوت بالایی در برابر نفوذ مایعات دارند.

در این راستا برای خرید موس گیمینگ بلادی، خرید کیبورد گیمینگ و یا موس پد گیمینگ این برند خوشنام می‌توانید تنها با یک کلیک بر روی دکمه زیر به فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با اطمینان خاطر و گارانتی 18 ماهه خریداری کنید.

 

خرید محصولات بلودی از فروشگاه پلازا

 

899×519 (950×548)
63.68 KB
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402