برنامه عصر جدید ؛ از مقایسه با امریکاز گات تلنت تا معرفی فینالیست ها

برنامه عصر جدید و امریکاز گات تلنت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

حالا که به فینال عصر جدید رسیده‌ایم بد نیست این برنامه استعدادیابی را با نمونه‌های خارجی همچون امریکاز گات تلنت مقایسه کنیم؛ در واقع برنامه عصر جدید را می‌توان یک کپی ناقص از گات تلنت امریکا معرفی کرد که هنوز راه درازی برای موفقیت در پیش دارد.

اخیراً برنامه عصر جدید مانند سایر برنامه‌های احسان علیخانی جزو یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است که بینندگان خاص خود را دارد. این برنامه تلویزیونی را که هم‌اکنون به مرحله نیمه نهایی رسیده و در آستانه فینال قرار دارد، می‌توان از جهات مختلف مورد نقد و بررسی قرار داد. خوب است خاطر نشان کنیم که برنامه عصر جدید یک نسخه کپی برداری شده از برنامه‌های استعدادیابی خارجی همچون امریکاز گات تلنت است که البته هنوز راه زیادی تا رسیدن به موفقیت در پیش دارد و نزدیک شدن به این برنامه دارد.

برنامه عصر جدید / فینال عصر جدید

برنامه عصر جدید در حالی در تلویزیون پخش شد که شاید همه انتظار تب و تاب و هیجان برنامه معروف و پرآوازه امریکاز گات تلنت (America’s Got Talent) را داشتیم. اما داستان طور دیگری رقم خورد و ما جز کلیت اندکی از گات تلنت امریکا نتوانستیم چیز دیگری از این برنامه دریافت کنیم؛ هرچند که هنرنمایی برخی از شرکت‌کنندگان و ارزش کارشان در جایگاه و خاطره بینندگان ماندگار خواهد ماند. اما در اینجا قرار است این دو برنامه تلویزیونی را با هم مقایسه کنیم. شاید بگویید مقایسه این دو جایز نیست چون فرهنگ، امکانات و چه و چه همه متفاوت‌اند اما در اینجا خوب است اشاره کنیم وقتی ما می‌توانیم ادعای خلاقیت کنیم که کاری را که وجود نداشته، ایجاد کنیم یا کاری که وجود داشته را به نحو بهتری انجام دهیم؛ نه اینکه صرفا به بهانه‌های تکراری، برنامه‌ای ضعیف داشته باشیم تا کمبودهایش را بخواهیم با توجیهات مختلف جبران کرده باشیم. در ادامه به موضوعات زیر می‌پردازیم:

[namasha id=”IJjQ8dJE” ]
  • امریکاز گات تلنت (America’s Got Talent) ؛ معروفترین برنامه استعدادیابی دنیا
  • عصر جدید ؛ یک کپی ناقص از مسابقات استعدادیابی
  • برنامه عصر جدید نیاز به فرصت دارد
  • زمان پخش فینال برنامه عصر جدید و فینالیست های عصر جدید
  • نمونه برنامه های استعدادیابی وطنی

 


امریکاز گات تلنت (America’s Got Talent) ؛ معروفترین برنامه استعدادیابی دنیا


امریکاز گات تلنت / America's Got Talent

امریکاز گات تلنت در واقع اسم سری مجموعه مسابقات استعدایابی معروفی است که از شبکه ان بی سی (NBC) آمریکا پخش می‌شود و هدفش هم کشف استعدادهای درخشان است. اگر از بینندگان این برنامه باشید حتما خوانندگان جوان، شعبده بازان، رقاصان، کمدین‌ها و نوازندگانی از سنین مختلف را دیده‌اید که چگونه استعداد پرورش یافته خود را در معرض نمایش میلیون‌ها بیننده از سراسر جهان قرار می‌دهند و برای بردن جایزه یک میلیون دلاری برنامه با هم به رقابت می‌پردازند. این برنامه که کار خود را از سال 2006 آغاز کرده است حالا به فصل چهاردهم نیز رسیده که طرفداران خاص خود را هم دارد.

اگر بخواهیم اندکی درباره نحوه اجرای مسابقه هم صحبت کنیم باید بگوییم که این برنامه با حضور سه یا چهار داور و یک مجری برگزاز می‌شود. افراد شرکت کننده در مسابقه نیز می‌توانند هنرنمایی‌های خود را در زمینه‌هایی که در بالا اشاره کردیم توسط سایت یوتیوب و سایت NBC به برنامه ارسال کنند که بعد از مورد تایید قرار گرفتن توسط داوران، اجرای عمومی آن در گات تلنت امریکا به نمایش در می‌آید. حالا اگر شرکت کنندگان بتوانند نظر داوران و توجه آنها را جلب کنند و تایید آنها را دریافت کنند به مرحله بعد می‌روند. خوب است بدانید که از فصل 10 به بعد آغاز این برنامه یک دکمه طلایی نیز در اختیار داوران قرار داده شد که تنها با زدن آن شرکت کننده به طور مستقیم وارد مرحله یک چهارم نهایی دوره خود می‌شود.

امریکاز گات تلنت / America's Got Talent

حالا اگر این اتفاق هم نیفتد شرکت کنندگان با دریافت تایید داوران وارد مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند. این مرحله Judge Cut نام گرفته و یک داور مهمان هم سایر داوران را همراهی می‌کند. دوباره یک عده از این مرحله ریزش می‌کنند و افراد باقیمانده وارد مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند.

حالا جالب اینجاست که مرحله یک چهارم نهایی گات تلنت امریکا اجرایی زنده است و پس از اجرا مردم به آن رای خواهند داد. در مرحله نهایی نیز 10 نفر نهایی انتخاب شده وارد فینال می‌شوند و یک نفر از میان این 10 نفر جایزه اصلی را از آن خود خواهد کرد.

خوب است بدانید مجربان این برنامه از آغاز ریجیس فیلبین برای فصل اول، جری اسپرینگر برای فصل دوم بودند. همچنین نیک کانن اجرای فصل‌های چهارم تا یازدهم این برنامه را برعهده داشت و در فصل دوازده و سیزدهم شاهد اجرای تایرا بنکس بودیم. فصل چهاردهم هم با اجرای تری کروس به روی صحنه می‌رود. همین‌طور تاکنون افرادی همچون پیرز مورگان، برندی نروود، شارون آزبورن، هایدی کلوم، سایمون کاول، جولیان هاف، هاوی ماندل، ملانی براون و گابریله یونیون داوری را در این برنامه پرطرفدار تلویزیونی بر عهده داشته‌اند.

 


عصر جدید ؛ یک کپی ناقص از مسابقات استعدادیابی


عصر جدید / امریکاز گات تلنت

 

حالا می‌رسیم به برنامه عصر جدید تازه‌کار! این برنامه استعدادیابی ایرانی که به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شبکه سه تلویزیون ایران پخش می‌شود، کار خود را از 27 بهمن 97 آغاز کرد و فصل اولش از همان تاریخ کلید خورد. درواقع در این فصل رقابت کنندگان در بخش‌های هنری، ورزشی و سرگرمی زیر نظر داوران به رقابت می‌پردازند که داوری در این فصل بر عهده افرادی همچون امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و سید بشیر حسینی است. اما علاوه بر اینکه در هر قسمت یکی از شرکت‌کنندگان به مرحله بعدی راه می‌یابد، سایر شرکت‌کنندگان مورد تایید نیز این بخت را دارند تا با آرای مردمی به مرحله بعدی راه یابند و بتوانند عنوان یکی از فینالیست های عصر جدید را از آن خود کنند.

شاید انتظار می‌رفت که برنامه عصر جدید در کنار همه کمبودهایی که ممکن است داشته باشد، یک کپی آبرومندانه از مسابقات استعدادیابی جهانی باشد. اما می‌بینیم که اینطور از آب در نیامد که امری قابل تأمل است. هر چند در ظاهر شباهت‌هایی از ضربدرهای رای داوران گرفته تا دکور برنامه مشابه برنامه‌ها و سایر مسابقات استعدادیابی جهانی است، اما آنچه که از اجرای داوران و مجری می‌بینیم، چیزی بسیار کمتر از حد انتظار است.

عصر جدید و گات تلنت امریکا

 

درواقع دیده شده گاه داور نقش خود را فراموش کرده و در نقش یک منتقد ظاهر می‌شود و نه تنها انتقادش را تند و تیز بیان می‌کند، بلکه گاه تحقیری هم پشت این انتقاد به چشم می‌خورد. در حالی که مشابه چنین رفتارهایی در برنامه‌های این‌چنینی جهانی کمتر دیده می‌شود. درواقع در یک ریالیتی شو واقعی مانند امریکاز گات تلنت کارکتری همچون سایمون حضوری جذاب دارد که نه تنها رک صحبت می‌کند، بلکه ملاحظات اخلاقی را هم در نظر می‌گیرد. نتیجه این می‌شود که شرکت کننده تحقیر نمی‌شود و با احترام مورد نقد قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید :

از طرف دیگر در میان داوران مطرح این برنامه شخصیتی همچون سید بشیر حسینی را می‌بینیم که به عنوان کارشناس رسانه معرفی می‌شود. این فرد که نویسنده کتاب «لایک ممنوع» است، در برنامه‌های مختلفی به عنوان کارشناس حضور داشته است. از برنامه جام جهانی فوتبال گرفته تا برنامه هفت و حالا در چنین برنامه‌ای. حال سوال اینجاست یک نفر تا چه اندازه می‌تواند در همه زمینه‌ها کارشناس باشد که حالا قرار است استعداد شرکت‌کنندگان را در رشته‌های گوناگون مورد ارزیابی قرار دهد؟ که البته می‌تواند جای بحث بیشتری داشته باشد.

asre-jadid-3 / برنامه استعدادیابی عصر جدید

حالا همه اینها به کنار شاهد یک ادبیات تکراری هم از داوران در داوری‌ها هستیم. هرچند هرکدام از داوران محترم این برنامه در جایگاه خود شاخص هستند و آثار قابل توجهی را در کارنامه کاری خود داشته و یک کارشناس به تمام معنا هستند، اما حضورشان اندکی تصنعی است.

 


برنامه عصر جدید نیاز به فرصت دارد


از ابتدای سال گذشته خبرها در مورد تولید چند برنامه استعدادیابی در رسانه ملی بیشتر شد. یکی از آنها که به نظر می‌رسید سر و صدای بیشتری به پا کند برنامه «عصر جدید» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی بود. درواقع همه احسان علیخانی را به عنوان یکی از برترین مجریان خوشنام و خوش چهره تلویزیون می‌شناسیم که در زمینه اجرا، همیشه عملکردی حرفه‌ای داشته است. احسان علیخانی که به غیر از ماه عسل مجری برنامه‌هایی همچون ویژه برنامه سال تحویل بوده، حالا قرار بود در تریبونی جدید ظاهر شود. از این رو به مانند هر تغییری در چنین حوزه‌ای با نظر موافقان و منتقدانی مواجه شد. چراکه اکثر منتقدین تصور می‌کردند احسان علیخانی با برند ماه عسل بخواهد همچنان به فعالیت خود در سیما ادامه دهد و شاید با تغییر رویه، اندکی محبوبیتش خدشه‌دار شود.

همچنین در روی دیگر سکه موافقانی بودند که علیخانی را به دلیل مهارت و هوش بالایش از افراد موفقی می‌دانستند که در هر عرصه‌ای از اجرا و برنامه‌سازی می‌توانست موفق شود و مخاطبین خود را داشته باشد و البته در جذب مخاطب برای برنامه تلویزیونی نیز مؤثر باشد. با این حساب احسان علیخانی برنامه عصر جدید را کلید زد تا برگ دیگری از کارنامه کاریش رقم بخورد. حالا همه عصر جدید را یک برنامه استعدادیابی که با کپی برداری از نمونه‌های خارجی با رنگ و لعابی ایرانی می‌شناسیم که البته شاید اجرای علیخانی و حضور داورانی مطرح به محبوبیتش افزوده است؛ اما انتظار داشتیم بتواند در حد و اندازه استانداردهای جهانی چنین برنامه‌هایی، با امکاناتی که در اختیار داشت، ظاهر شود.

عصر جدید/ asre jadid

ولی به دلایلی که در بخش پیشین هم بیان کردیم این اتفاق به طور کامل رخ نداد و شاید برای اینکه شاهد یک برنامه استعدادیابی در حد و اندازه‌های استاندارد جهانی مسابقات استعدادیابی باشیم، باید فرصتی به عصر جدید بدهیم تا با آزمون و خطاها و دریافت بازخوردهای کارشناسان و منتقدان بتواند نقصان‌های خود را هر چه بیشتر بپوشاند و در حد و اندازه یک برنامه خلاق تلویزیونی ظاهر شود. برنامه‌ای که مخاطب نه از سر اجبار بلکه از روی علاقه و شعف به تماشایش می‌نشیند و از بخش بخش برنامه لذت می‌برد؛ چه اجرای شرکت‌کنندگان بر روی صحنه و چه حضور داوران.

شاید دست اندرکاران این برنامه هنوز برای اینکه نهایت هوشمندی خود را بکار بگیرند و خلاقیت‌هایی را در این برنامه تلویزیونی به ظاهر پرطرفدار بگنجانند، نیاز به فرصت بیشتری دارند و حالا که قرار است جای خالی برنامه‌هایی سرگرم کننده در صدا و سیما پر شود، اندکی عجولانه در مسیر حرکت می‌کنند که البته شاید در ادامه راه و در فصل‌های بعدی نظرمان را تغییر دهند و در اینجا بیاییم و بگوییم بله این است یک کپی برداری صحیح، با بکارگیری خلاقیت‌های وطنی که در بستر پتانسیل‌های موجود رشد می‌کند و درنتیجه در بهترین حالت ممکن، در زمان پخش برنامه عصر جدید احتمالا همه بینندگان میخکوب شوند.

عصر جدید

 


زمان پخش فینال برنامه عصر جدید و فینالیست های عصر جدید


همچنین بخوانید :

زمان پخش برنامه عصر جدید روزهای یکشنبه و دوشنبه است و تاکنون 15 فینالیست از آن انتخاب شده‌اند و از یکشنبه 23 تیر رقابت در مرحله نیمه نهایی آغاز شده و هر شب شاهد رقابت سه گروه از شرکت کنندگان منتخب خواهیم بود که در نتیجه، مرحله نیمه نهایی این برنامه استعدادیابی طی 5 قسمت آینده به روی آنتن خواهد رفت و شاهد هنرنمایی فینالیست های عصر جدید در مرحله پایانی خواهیم بود. حالا در مورد زمان پخش برنامه عصر جدید در مرحله نهایی هنوز اطلاعات رسمی در دست نداریم و نمی‌توانیم فعلا تاریخ دقیقی را برای آن اعلام کنیم، چراکه هنوز تاریخ دقیقی از سوی دست اندر کاران این برنامه اعلام نشده است که بدانیم فینالیست های عصر جدید را در چه تاریخی بر روی صحنه مشاهده می‌کنیم.

 

و اما چه کسانی شانس فینالیست شدن را دارند؟

تمام راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی عصر جدید، افراد با استعدادی هستند که شاید سال‌ها با ممارست بسیار در حوزه کار خود راه پیشرفتشان را پیدا کرده‌اند و هم‌اکنون نیز توانسته‌اند نظرات داروان و مردمی را نیز از آنِ خود کنند تا در رقابتی نفس گیر برنده شماره یک این سری از عصر جدید باشند. در ادامه اسامی افرادی که در نیمه نهایی حضور دارند را معرفی خواهیم کرد و می‌توانید ویدیویی را نیز در این زمینه مشاهده کنید:

[namasha id=”kMgGXR2d” ]
اسامی برگزیدگان عصر جدید تا مرحله نیمه نهاییرشتهشهرآراء مردمی تا تاریخ 25 تیر 98
پارسا خائفخوانندگیاردبیل2926905
رضا ارمندپیشهخوانندگیهشتگرد2190136
گروه پسران خورشیدحرکات نمایشی آکروباتیکمشهد2449930
محمد مصطفی حصارحرکات نمایشی آکروباتیکشهر قدس2262977
محمد زارعحرکات نمایشی آکروباتیکشیراز2661532
مهدی عبدالوندمچ اندازیالیگودرز1736647
گروه پیرامیدژیمناستیک (آکروجیم)تهران2933822
سعید فتحی روشنشعبده باز (منتالیست)تهران2978617
شکوفه عزیزیعروسک گردانشیراز2798618
گروه نواندیشانمحاسبات ریاضیکرج2879969
گروه ریکوحرکات نمایشیتهران3169005
زهرا بیرامیژیمناستیک کارتبریز2566149
دختران نینجاورزش نینجاکرج3473389
فاطمه عبادینقاشی با شنبندر ماهشهر3049932
گروه سربازان وطنحرکات نمایشیشیراز2750881

زمان پخش فینال برنامه عصر جدید مشخص شد ؛ فینالیست های عصر جدید تاکنون

پس از ماه‌ها رقابت میان ده‌ها شرکت‌کننده در زمینه‌های مختلف سرگرمی، هنری و ورزشی، مسابقه استعدادیابی عصر جدید به مرحله فینال نزدیک می‌شود، جایی که ۵ اجرای برتر از ۱۵ اجرای مرحله نیمه‌نهایی قرار است رقابت کنند تا قهرمان نخستین فصل برنامه مشخص شود.

یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ تیرماه این هفته قسمت سوم و چهارم مرحله نیمه نهایی روی آنتن خواهد رفت تا بعد از پخش نظرسنجی مردمی در روز پنجشنبه ۳ مرداد تکلیف ۴ اجرا از پنج اجرای نهایی مشخص شده باشد.

تاکنون محمد زارع و پارسا خائف از میان بیش از ۳۰۰ گروه شرکت کننده در این مسابقه پس از گذر از مراحل مختلف، به فینال رسیده‌اند و ظرف چند هفته آینده «عصر جدید» استعدادهای برتر خود را خواهد شناخت.

فینال مسابقه «عصرجدید» ۲۸ مرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش می شود.

اسامی راه یافتگان به فینال برنامه عصر جدیدرشتهشهرآراء مردمی تا تاریخ 27 تیر 98
پارسا خائفخوانندگیاردبیل4564570
محمد زارعحرکات نمایشی آکروباتیکشیراز4027151
فاطمه عبادینقاشی با شنبندر ماهشهر4603440
سعید فتحی روشنشعبده باز (منتالیست)تهران4234141
دختران نینجاورزش نینجاکرج4081320

نمونه برنامه های استعدادیابی وطنی


از آنجایی که از چند سال گذشته استقبال مخاطبان از برنامه‌های استعدادیابی خارجی بیشتر شده است، این موضوع برنامه سازان وطنی را نیز بر آن داشته تا نمونه‌هایی از این دست برنامه‌ها را برای مخاطبان ایرانی تولید کنند. در ابتدا این نمونه از برنامه‌ها معمولاً در یک سالن آمفی‌تئاتر با حضور چند بازیگر و خواننده دست چندم برگزار می‌شد و اگر از بیرون نگاه می‌کردیم، بیشتر از اینکه یک برنامه استعدادیابی واقعی باشد به مانند برنامه‌هایی برای پر کردن آنتن تلویزیون و ایجاد برنامه‌ای مفرح به نظر می‌رسید. اما مدتی است که رسانه‌ ملی این سری از برنامه‌ها را هدفمندانه‌تر و با رویکردی عقلانی‌تر دنبال می‌کند و ترجیح داده است برنامه‌هایی محدودتر و البته تخصصی‌تر را در این حوزه به روی آنتن سیما ببرد.

برای مثال در این سال‌ها شاهد برنامه‌هایی در حوزه دوبلاژ، گزارشگری، استندآپ کمدی بودیم که در این راستا می‌توان به برنامه‌‎هایی همچون «آقای گزارشگر»، «شب‌کوک»، «خندوانه» و «ستاره‌ساز» اشاره کرد. حالا اینکه چه میزان این برنامه‌ها موفق بوده‌‎اند و توانسته‌اند مردم را پای تلویزیون بکشانند و پیامی که می‌خواهند را به آنها انتقال دهند موضوعی است که شاید جای بحث بیشتری داشته باشد و در مجال مقاله ما نگنجد. از این رو دوست داریم تا نظر شما را نیز در این باره بدانیم و ببینیم از دیدگاه شما این دست از برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما تا چه اندازه موفق بوده‌اند؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران10 دیدگاه
avatar
محمد جواد
.
02 تیر 1399، 00:02
پاسخ
1
0
داداش اینا اینقدر **** فک مکنن اولین برنامه با این دید که هیچکس حاضر به دیدنش نیست و کلاُ کپی کردن و در آخر هم(سال ها بعد شاهد ریزش مخاطبین هستیم و اینقدر مغزشون کرم گرفته که دچار سادیسم شدن) جالبه بدونین این برنامه به طرز عجیبی عقب مونده هستن(از کل دنیا فقط حجاب و یادگرفتن و همیشه ترکیبشون سه پسر یک دختره.
avatar
کاربر مهمان
.
20 تیر 1399، 20:25
پاسخ
0
0
@محمد جواد
مشکل ما ایرانیا اینه که فک میکنیم که هر چی خارجی باشه بهتره درصورتی که ایرانیا با استعدادترین مردم جهانن ..وجدانا چن قسمت از عصرجدید رو دیدی که اینجوری قضاوت میکنی!؟
avatar
سارا
.
12 خرداد 1399، 15:25
پاسخ
0
0
خیل یممنون دوست عزیز نقد جالبی بود به عقیدی من کپی برداری زمان نمیخواد و این هزینه که از بیت المال میره لااقل خوب استفاده شه تا مردم راضی باشن دکتر حسینی و عظیمینژاد .....تو حیطه ورزش هیجی نمیدونن و باید در حیطه ی ورزش هم داور باشه
avatar
M_A
.
03 اسفند 1398، 15:25
پاسخ
0
1
به نظرم نقدتون خیلی منصفانه نبود.. باتوجه به اینکه سری اول این برنامه بود ولی خیلی بیننده داشت و مردم رو پای تلویزیون مینشوند واونا اون ساعتو قطعا عصرجدید میدیدن و از هرسنی این برنامه رو نگاه میکردن. راجب مقایسه بابرنامه های خارجی بایدبگم هر برنامه ای ویژگی های خاص خودشو داره وباتوجه به فرهنگ واعتقادادت اون کشور ساخته میشه..وقطعا رقص و آواز خانم ها جذابه وبه خاطر همین یه عده میگن عصرجدید در مقایسه بابرنامه های اون ور خوب نبود..
avatar
سارا
.
29 تیر 1398، 11:56
پاسخ
1
2
من هیچ کدوم از تلنت شو‌های خارجی رو ندیدم و از طرفی سال‌هاست که تلویزیون ایران رو هم تحریم کردم؛ اما چند ویوئو از برنامه عصر جدید در اکسپلورر اینستاگرام دیدم و می‌تونم بگم تا حدودی با شما موافقم.البته هیچ نظری در این رابطه که آیا تلنت شوی ایرانی قابلیت رقابت و یا حتی مقایسه با تلنت شو‌های خارجی رو داره یا نه؟ ندارم؛ اما این سوال که آیا جای دادن افرادی مثل سید بشیر حسینی که من دوست دارم دکتر همه چی دان صداش کنم، با اون ادبیات نا‌زیبایی که بارها ازش دیدم، واقعا در چنین برنامه‌ای معقوله؟ اون هم با اون حجم عظیم و اغراق آمیزی از بزرگ‌داشت و احترام!!! برای من جالبه که سید بشیر حسینی هیچ وقت با اسم خودش صدا نمیشه و اغلب با عنوان دکتر مورد خطاب قرار می‌گیره! و این در حالیه که بقیه داوران با اسامی کوچیک و یا با اسم و فامیل خطاب می‌شن. مثلا من بارها در ویدئو‌های مختلف دیدم که داور‌های عصر جدید به امین، امین حیایی، آریا، آریا عظیم نژاد، خانوم نونهالی (که مطمئنا سبک خطاب شدنشون به دلیل خط قرمز‌های تلویزیونیه!)، دکتر بشیر، دکتر حسینی، و دکتر خطاب شدن!!! و این برای من واقعا عجیبه!البته باز هم مایلم تاکید کنم که من تنها با دیدن چندین ویدئو از این برنامه، نظرم رو گفتم؛ بنابراین نظر من لزوما یک نظر دقیق و کارشناسی نیست. اما از نگاه من جای آدم‌هایی مثل بشیر حسینی، حداقل در چنین برنامه‌هایی نیست!
avatar
اعظم بجاری
.
29 تیر 1398، 13:12
پاسخ
1
1
@سارا
سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از توجهی که داشتید و نظری که گذاشتید. درواقع تونستید بحث انتقاد ما نسبت به داوری و نحوه ارتباط مجری با اونها و سایر موارد یه جورایی کامل کنید. بله گاها ما هم شاهد این نکته ای که شما اشاره کردی بودیم. مرسی از ریز بینی که داشتید. پیشنهاد می دم اگر علاقه مندید تلنت های خارجی رو هم ببنید جالبه موفق باشید
avatar
مرتضی
.
28 تیر 1398، 00:25
پاسخ
0
2
به نظرم عصر جدید به عنوان اولین برنامه استعداد یابی ایرانی یک شاهکار بوده واستعداد های زیادی رو شناسایی کرده هرچند انتقاداتی به آن وارد است وصددرصد قابل اصلاح احساس میکنم شما در انتقاد ومقایسه آن کمی تند رفتید!برنامه های استعداد یابی مختلفی تو بسیاری از کشور های جهان برگذار میشه وخوب تقریبا بهترینشون گات تلند هستش وهیچ لزومی نداره که عصر جدید بهتر از اون باشه!!!ولی میتونه این اتفاق هم بیافته!
avatar
اعظم بجاری
.
29 تیر 1398، 13:14
پاسخ
0
1
@مرتضی
سلام بله شاید بشه به عنوان اولین تلنت شوی ایرانی اونو بهترین دونست. تلنت شویی که انتظار داریم در فصل های آتی شاهد بزرگ شدن و پیشرفتش هم باشیم. ممنون از توجهی که به مطلب ما داشتید و نظری که در اینجا گذاشتید.
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402