شب یلدا شب یلدا

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 (دانلود)

گوشی موبایل که امروزه به یک وسیله شخصی و جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده، می‌تواند بهترین گزینه برای یادآوری کارهایمان باشد. در ادامه با معرفی بهترین اپلیکیشن‌های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 همراه ما باشید.

امروزه، موبایل‌های هوشمند با پردازنده‌های قدرتمند و اتصالات گسترده، به بهترین دستیار شخصی و ابزارهای مدیریتی که همواره در کنار ما قرار دارند تبدیل شده‌اند. اگر قصد دارید کارهای خود را در طول روز مدیریت کنید، پیدا کردن برنامه‌هایی از این دست که بتواند به شما کمک کند، باید در اولویت لیست کارهای شما جای داشته باشد. از برنامه‌های یادداشت برداری و آفیس گرفته تا تقویم، زمان‌سنج و مدیریت کارهای روزانه، همه این‌ها در ادامه آورده شده‌اند و شما می‌توانید به راحتی آنها را در تلفن همراه iOS یا اندروید خود نصب کنید.

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

عناوین اصلی مقاله:

  • اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه Any.do برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان iOS و اندروید Todoist
  • آفیس (ورد، اکسل و پاورپوینت)
  • اپلیکیشن رایگان Drafts 5 برای iOS
  • اپلیکیشن رایگان CamScanner برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن Just Press Record برای iOS با قیمت 4.99 دلار
  • اپلیکیشن رایگان Otter Voice Notes برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن Memento برای iOS با قیمتی حدود 3.99 دلار
  • اپلیکیشن Cloze برای iOS و اندرویدی
  • اپلیکیشن رایگان LiquidText برای آیپد
  • اپلیکیشن رایگان 24me برای iOS
  • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Hours برای iOS
  • اپلیکیشن رایگان توگل برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان Adobe Acrobat Reader برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان Outlook برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان IFTTT برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان Edison Mail برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان گوگل درایو برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه ترلو (Trello) برای دستگاه های اندرویدی و iOS
  • اپلیکیشن Ayoa
  • اپلیکیشن رایگان Teamweek برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان Slack برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان Asana برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن Basecamp
  • اپلیکیشن رایگان LastPass برای اندروید، ویندوز فون و iOS
  • اپلیکیشن رایگان Evernote برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان Pocket برای اندروید و iOS
  • اپلیکیشن رایگان OneNote
  • اپلیکیشن Fantastical 2 برای iOS با قیمت 4.99 دلار

 


بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019


اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه Any.do برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Any.do

اغلب افراد پرمشغله کارهای عادی و روزانه خود را فراموش می‌کنند، اما اپلیکیشن Any.do با فراهم کردن امکاناتی همچون مدیریت کارهای روزانه، یادآوری، یادداشت و اشتراک گذاری لیست‌ها و اختصاص دادن وظایف به دیگران می‌تواند شما را در مسیر برنامه‌ریزی درست قرار دهد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد بین تلفن همراه، کامپیوتر رومیزی، وب و تبلت همگام سازی کنید. از این رو قادر خواهید بود لیست‌ها و کارهایتان را بروز نگه دارید. این برنامه یکی از نامزدهای بهترین اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه است.

سیستم صوتی Any.do موجب می‌شود که از طریق صوت هم موارد بیشتری را به لیست کار خود اضافه کنید. به علاوه، برای مدیریت بهتر، لیست ادغام تقویم در دسترس قرار گرفته است. برنامه Any.do از پشتیبانی متقابل پلتفرم برای زیر وظایف، یادداشت‌ها و ضمیمه فایل استفاده می‌کند که به کمک آن می‌توانید بهره وری و مدیریت خود را افزایش دهید. شما می‌توانید یک نسخه رایگان یا پولی با ویژگی‌های پیشرفته را انتخاب کنید.

دانلود برنامه Any.do برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه iOS و اندروید Todoist

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Todoist

یکی دیگر از برنامه های مدیریت کارهای روزانه و برنامه ریزی Todoist نام دارد. این اپ یک برنامه‌ریز چند پلتفرمی است که با فراهم آوردن دسترسی‌های مناسب و بدون دردسر برای رابط کاربری و مدیریت وظایف، رویکردی کارامد را به ارمغان می‌آورد. این اپلیکیشن دارای یک موتور قدرتمند زبان طبیعی است که می‌تواند به راحتی یادآوری نوشته‌های شما را محدود به یک بار و یا به تکرار مجدد تبدیل کند. سطوح اولویت رنگی، پروژه‌های به اشتراک گذاشته شده و نمودارهای بهره وری که پیشرفت شما را ثبت می‌کند، همگی از امکانات این برنامه هستند. در واقع Todoist یک همراه مفید برای انجام کارها است. کاربران حرفه‌ای‌تر از یکپارچه سازی قدرتمند آن با خدماتی نظیر Dropbox ،IFTTT و Slack قدردانی خواهند کرد. این نرم افزار برای همیشه رایگان است، اما اشتراک‌های پولی آن دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری است.

دانلود برنامه Todoist برای اندروید و iOS

 

آفیس (ورد، اکسل و پاورپوینت)

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 3ـ2019

مجموعه برنامه‌های مایکروسافت برای مدت طولانی است که جزو استاندارد طلایی بهره وری دسکتاپ به شمار می‌روند و نسخه موبایلی ورد، اکسل و پاورپوینت نیز همان سنت را ادامه داده است. این اپ به گونه‌ای طراحی شده که فایل نسخه‌های دسکتاپ آن برای دستگاه‌های لمسی یعنی همان گوشی‌های همراه نیز سازگار هستند. هر یک از سه برنامه ورد، اکسل و پاورپوینت به کاربران این اجازه را می‌دهد که اسناد، صفحات گسترده و صفحه ارائه پاورپوینتی را مشاهده و ویرایش کنند. همچنین پشتیبانی فضای ابری آفیس برای سرویس‌هایی مانند OneDrive ،Drive و Dropbox به اشتراک گذاری و همکاری آسان کمک می‌کند. در حالی که نسخه رایگان آن برای مشاهده و ویرایش فایل‌هایتان مناسب و کافی به نظر می‌رسد، با خرید اشتراک آفیس 365 می‌توانید از امکانات بیشتر آن بهره‌مند شوید.

دانلود اپلیکیشن Microsoft office برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن رایگان Drafts 5 برای iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Drafts 5

Agile Tortoise یک برنامه یادداشت برداری و نگارش سریع تحت عنوان Drafts را ساخته که اکنون نسل پنجم آن در دسترس قرار دارد. به محض ورود به آن، صفحه‌ای خالی به همراه یک صفحه کلید آماده به کار در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این برنامه نوشته‌های جدید و یادداشت‌ها به یک صندوق ورودی منتقل می‌شوند تا بتوانید بعدا آن‌ها را برچسب گذاری و مرتب کنید. همچنین شما می‌توانید هر یک از ده‌ها عملیات سریع و یکپارچه سازی نرم افزار را به کار بگیرید تا یادداشت‌های کوتاه خود را به اسناد، توییت، یادداشت‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و یا پیام تبدیل کنید.

این در حالی است که یادداشت‌های صندوق پستی را می‌توان برای مرتب سازی برچسب گذاری، برحسب اهمیت مرتب و یا آرشیو کرد. خود ویرایشگر متن قابلیت سفارشی سازی بالایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که همه چیز را از فاصله خطوط تا ارتفاع و حاشیه بهینه سازی کنید. اشتراک پولی به شما امکان اضافه کردن و ویرایش اقدامات سریع را می‌دهد. در این نسخه آیکون‌ها و قالب‌های متعددی نیز در دسترس قرار دارد.

دانلود برنامه Drafts 5 برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن رایگان CamScanner برای اندروید و iOS (کم اسکنر)

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / CamScanner

کم اسکنر، دوربین گوشی شما را به یک اسکنر سند قابل حمل و ابزار OCR تبدیل می‌کند. در واقع این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که سریع عکس‌های اسناد خود را به فرمت‌های الکترونیکی JPG یا PDF تبدیل کنید. سپس می‌توانید این فایل‌ها را در فضای ابری ذخیره کنید یا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. بهینه سازی کیفیت اسکن و برش هوشمندانه به شما اجازه می‌دهد همه چیز را از فاکتور و قراردادها و حتی تخته سفید محل کار به سهولت مدیریت و اداره کنید. کم اسکنر در نسخه رایگان خود دارای آگهی‌های تبلیغاتی با واترمارک است. در نسخه پولی، تبلیغات حذف می‌شوند و در مقابل ویژگی‌های بیشتری نظیر ویرایش OCR (حسگر نوری)، آپلود خودکار، همکاری گسترده و موارد بیشتر به آن افزوده می‌شود.

دانلود برنامه CamScanner برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Just Press Record برای iOS با قیمت 4.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Just Press Record

Just Press Record یک برنامه ضبط چند منظوره برای آیفون، آیپد و اپل واچ است که برخی از ویژگی‌های مفید مانند ویژگی‌های رونویسی داخلی را برای یادداشت برداری آسان اضافه می‌کند. کاربران می‌توانند با لمس آیکون برنامه، قفل صفحه یا ویجت اعلان، صدای مورد نظر خود را ضبط کنند (اگر صاحب یک ساعت هوشمند اپل هستید خوب است بدانید که برنامه Just Press Record در آن کمی با مشکل مواجه است.) این برنامه با پشتیبانی از تعدادی زبان‌ها می‌تواند گفتار را به متن تبدیل کند. آنچه مسلم است این است که صداهای ضبط شده براساس تاریخ و زمان مرتب می‌شوند و می‌توان به صورت دستی نام آن‌ها را تغییر داد. رونوشت به شما اجازه می‌دهد تا در صداهای ضبط شده عبارت خاصی را جستجو کنید. به علاوه، صدای ضبط شده و رونوشت قابلیت همگام سازی در iCloud را دارند و می‌توانید آنها را در برنامه‌های مختلف به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Just Press Record برای iOS

 

اپلیکیشن رایگان Otter Voice Notes برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Otter Voice Notes

از اپلیکیشن Otter Voice Notes می‌توان به عنوان گزینه‌ای دیگر برای ضبط صدا و یکی از هوشمندترین اپ‌های تبدیل صوت به متن یاد کرد. اپلیکیشن Otter به واسطه میکروفن داخلی موبایل یا از طریق یک دستگاه بلوتوث می‌تواند شروع به ضبط صدا کند. سپس بدون هیچ وقفه‌ای و با دقت نگارشی بالا صدای ضبط شده را به متن تبدیل می‌کند؛ البته با این قابلیت که هر یک دارای شناسه منحصر به فرد و قابلیت جستجو هستند. کاربران می‌توانند متن نگارش شده را ویرایش کرده تا هر گونه خطایی را برطرف کنند و سپس آن‌ها را به اپلیکیشن دیگر منتقل کرده و یا با دیگران به اشتراک بگذارند. حتی با طرح رایگان آن هم می‌توانید از تجربه 600 دقیقه تبدیل صوت به نوشتار بهره‌مند شوید.

دانلود برنامه Otter Voice Notes برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه Memento برای iOS با قیمتی حدود 3.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Memento

کاربرانی که تمایل دارند ظاهر اپلیکیشن یادآوری خود را بهبود بخشند، بهتر است که Memento را امتحان کنند. این برنامه به شما امکان انتخاب ظاهری سنتی و شبکه‌ای را می‌دهد. برنامه Memento به صورت ویجت در صفحه Today آی او اس 12 ظاهر می‌شود. به علاوه، یک برگه For You به شما کمک می‌کند تا به مهم‌ترین یادآوری‌های خود نگاهی بیندازید. حتی پلاگین اشتراک گذاری Memento این امکان را فراهم می‌آورد که از اپلیکیشن‌های دیگر یادآوری مورد نظر خود را بسازید. از آنجایی که Memento با برنامه یادآوری اصلی iOS همگام سازی می‌شود، تمامی برنامه‌های مدیریتی شما به راحتی به برنامه جدید انتقال می‌یابند. این برنامه به عنوان یک اپلیکیشن‌ یادآوری کارهای روزانه شناخته می‌شود.

دانلود برنامه Memento برای iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Cloze برای iOS و اندرویدی

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Cloze

دنبال کردن مخاطبان حرفه‌ای و کاری می‌تواند خسته‌کننده باشد. از این رو، یک برنامه مدیریت مخاطب مناسب می‌تواند کمکی بزرگ باشد. در واقع، برنامه Cloze سعی می‌کند همه مخاطبان از شبکه اجتماعی گرفته تا مخاطب‌های ایمیل شما را به صورت یکجا گردآوری کند. این اپلیکیشن فوق العاده، اطلاعات مربوط به مخاطبین شما را از شبکه‌های اجتماعی و ایمیل همگام سازی می‌کند تا اطلاعات و پروفایل شما همیشه بروز باشد. همچنین، این برنامه به عنوان یک مرکز فرماندهی شبکه‌های اجتماعی یک مرحله‌ای عمل می‌کند که به شما اجازه می‌دهد توییت کنید، وضعیت خود را بروز کنید، لینک‌ها را به اشتراک گذاشته یا لایک کرده و مواردی از این قبیل را انجام دهید.

علاوه بر همه این‌ها، اپلیکیشن کاربردی Cloze به طور هوشمندانه‌ای تعاملات و پیام‌های شما را زیر نظر می‌گیرد تا «افراد کلیدی» را شناسایی کند و به طور خودکار توییت‌ها، پیام‌ها و دیگر بروزرسانی‌های مربوط به آنها را برای شما در اولویت قرار دهد.

دانلود برنامه Cloze برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن رایگان LiquidText برای آیپد

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

LiquidText یک ابزار قابل ملاحظه و قدرتمند برای کار بر روی اسناد در آیپد است. این اپلیکیشن حرفه‌ای یک فضای کاری انعطاف پذیر با امکان ایجاد حاشیه، مقایسه، جستجو و بررسی اسناد در آیپد فراهم می‌آورد. با استفاده از LiquidText، می‌توانید مستقیما به سند توضیح اضافه کنید یا یادداشت‌های جانبی در کنار آن قرار دهید و آنها را به صورت قطعه‌ای از سند با کشیدن خطوط اتصال به یکدیگر متصل کنید. این ویژگی می‌تواند بین چندین صفحه یا حتی چندین اسناد ارتباط ایجاد کند. شما قادر خواهید بود بخشی از نوشته را انتخاب کرده و صفحات اسناد مختلف را مقایسه کنید. همچنین، در یک سند یا در فضای کاری خود خلاصه نویسی کنید و پروژه خود را با دیگران به صورت PDF، ورد یا فایل کامل LiquidText به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه LiquidText برای آیپد

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه 24me برای iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / اپلیکیشن رایگان 24me برای iOS

24me یک برنامه دستیار هوشمند مجازی است که به شما کمک می‌کند با ترکیب ویژگی‌های تقویم، لیست کارهای انجام شده و یادداشت برداری، روز کاری و قرار ملاقات‌های خود را تنظیم کنید. تقویم با طیف گسترده‌ای از خدمات مانند تقویم گوگل، iCal ،Exchange و Outlook همگام سازی می‌شود. 24me با اعلان‌های خود شما را از کارها و وظایف فردایتان مطلع می‌کند. همچنین زمان مناسب برای رسیدن به قرار ملاقات بعدی را براساس شرایط ترافیک و هشدار آب و هوا ارائه می‌دهد. قابلیت کنترل صوتی 24me امکان یادداشت برداری و تنظیم قرار ملاقات‌ها را ساده می‌کند. حتی شما می‌توانید وظایف را از طریق آمازون الکسا، سیری و اپل واچ ایجاد کنید. نسخه پولی این اپلیکیشن ویژگی‌های دیگری مانند گزینه‌های سفارشی سازی بیشتر و توانایی تبدیل ایمیل به وظایف را فراهم می‌کند. 24me را می‌توان در دسته بهترین اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه و برترین اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه جای داد.

دانلود برنامه 24me برای iOS و اندروید

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Hours برای iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / اپلیکیشن رایگان Hours برای iOS

دنبال کردن و ثبت ساعات کاری، تغییرات آنها و برنامه‌ریزی می‌تواند یک دردسر باشد. هنگام ورود به برنامه Hours با یک ابزار سودمند برای مدیریت زمان در iOS مواجه می‌شوید. این برنامه به یک جدول زمانی بصری، یادآوری‌های مفید و سایر ابزارها برای ورود به ساعات کاری با کمترین پیچیدگی مجهز است. کاربران می‌توانند اعلان‌ها را تنظیم کنند، به راحتی تایمر را متوقف یا روشن کرده و آن را تغییر دهند. کاربران می‌توانند نحوه گرد کردن زمان لاگ ساعت را تعیین کرده، ساعت‌های ردیابی شده در تقویم را مشاهده کرده و پیگیری زمان بر اساس مشتری، پروژه و کار بهره‌مند شوند. شما می‌توانید یادداشت‌هایی را به لاگ ساعت اضافه کرده، گزارش‌های دقیقی در برنامه را مشاهده کنید و گزارش‌ها را با فرمت CSV و PDF ارسال کنید.

خوب است بدانید که نسخه پولی  اپلیکیشن Hours، دارای قابلیت افزودن گزارش‌های بیشتر است و می‌تواند با چند دستگاه همگام سازی شده و ساخت گروه و مدیریت برنامه را نیز با خود به همراه داشته باشد. Hours یک اپلیکیشن زمان بندی منحصر به فرد است.

دانلود برنامه Hours برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه توگل برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / توگل / Toggl

توگل (Toggl) یک اپلیکیشن رایگان مدیریت زمان است که برای پلتفرم موبایل و دسکتاپ عرضه شده است. این برنامه، برای استفاده شخصی و یا گروهی، مدیریت زمان را بسیار آسان می‌کند. به عبارتی می‌توان آن را یک اپلیکیشن زمانبندی کاربردی دانست. کاربران می‌توانند به کمک این برنامه شروع، پایان و لاگ زمان و وظایف کاری خود را بر روی گوشی موبایل یا دسکتاپ مدیریت کنند. به کمک توگل می‌توانید داده را بین دو پلتفرم همگام سازی کنید و به راحتی ساعت‌هایی را که روی پروژه‌ها یا وظایفتان سپری کرده‌اید، ثبت کنید.

ابزارهای موجود در این برنامه به شما کمک می‌کنند تا سازماندهی، ویرایش دسته‌ای یا برچسب گذاری نوشته‌ها را برای حسابرسی آسان و گزارش دهی داشته باشید. خوب است بدانید که توگل امکان وارد یا استخراج کردن داده‌ها در فرمت‌های PDF یا CSV را هم فراهم می‌کند. نسخه پولی این اپلیکیشن نیز با قابلیت‌های بیشتر نظیر یادآوری، قانون گرد کردن زمان پرداخت و ابزارهای مدیریتی همراه است.

دانلود برنامه Toggl برای اندروید و iOS

 

 

اپلیکیشن رایگان Adobe Acrobat Reader برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

اپلیکیشن Adobe Acrobat Reader یک برنامه بسیار کاربردی است که کاربران از آن برای مشاهده، خواندن و علامت گذاری اسناد PDF خود استفاده می‌کنند. به کمک این برنامه می‌توانید فایل‌های PDF را از طریق ایمیل، وب یا هر برنامه‌ای که از اشتراک گذاری فایل پشتیبانی می‌کند، باز کنید. سپس می‌توانید در سند جستجو و پیمایش کرده و روی آن زوم کنید یا از حالت بزرگنمایی خارج شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از استیکی نوت و ابزارهای طراحی توضیح یا تفسیر خود را به PDF اضافه کنید.

در آکروبات ریدر قادر خواهید بود متن را علامت گذاری کرده و هایلایت کنید، فرم‌های PDF را با تایپ متن در بخش‌های مربوطه پر کنید و از انگشت خود برای امضای هر مدرک استفاده کنید و اسناد را از طریق یک حساب Adobe Document Cloud یا Dropbox رایگان ذخیره و به اشتراک بگذارید. خریدهای درون برنامه‌ای به شما امکان ایجاد PDF، مرتب کردن مجدد صفحات و تبدیل پرونده‌ها و تصاویر مایکروسافت آفیس را می‌دهد.

دانلود برنامه Adobe Acrobat Reader برای اندروید و iOS

برای مشاهده ادامه برنامه‌ها می‌توانید به صفحه دوم مقاله مراجعه کنید.

صفحه 1 صفحه 2
برای آگاهی از آخرین مقالات مجله پلازا در کانال تلگرام ما عضو شوید t.me/plazamag عضویت در کانال تلگرام
دیــدگاههای کاربـــران
بارگذاری ...
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما در مجله خبری پلازا منتشر نخواهد شد. بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده اند اجباری هستند.

0/1500
captcha
ریحانه ربیعی 17 آذر 1398، 14:04

برای مدیریت زمان آسان و مدیریت وظایف و کارهای روزانه بهتایم هم نرم افزار مفیدی است.ممنون از مقاله‌تون