بهترین اپ های iOS که مهجور مانده اند و باید از آنها استفاده کنیم

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ Best-app-for-iPhone
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکیشن‌ های مختلف و متنوعی در اپ استور وجود دارند که احتمالا خیلی از کاربرها از وجود آنها بی‌خبر هستند. با پلازا همراه باشید تا در ادامه بهترین اپلیکیشن های آیفون را با هم مرور کنیم.

همان طور که مطلع هستید اپل سری جدید آیفون‌های خود را مجهز به قدرتمندترین پردازنده و دوربین‌ها کرده است، اما آنچه آیفون را از دنیای اندروید جدا می‌کند تنها سخت‌افزار قدرتمند آن نیست؛ اینکه کاربران iOS بتوانند نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های منحصربفردی روی آیفون خود نصب کرده و از آنها استفاده کنند یکی دیگر از وجه تمایزهای آیفون با اندروید محسوب می‌شود.

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ Best-app-for-iPhone

خیلی مشکل نیست که اپلیکیشن‌های بنام و مشهوری نظیر فیسبوک، اینستاگرام یا اسپاتیفای را از اپ استور پیدا کرده و روی آیفون خود نصب کنید اما شاید اطلاع نداشته باشید که اپ استور حاوی یکسری برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های با ارزشی است که آنچنان که باید معروف و شناخته‌شده نیستند. پلازا قصد دارد در این مقاله فهرستی از بهترین اپلیکیشن های آیفون و برنامه‌های کاربردی جالبی که در اپ استور موجود هستند اما بسیاری از کاربران iOS از وجود آنها بی خبر مانده‌اند را به شما معرفی کند؛ پس با ما همراه باشید. پیشنهاد می‌شود قبل از آنکه iOS 13 ارائه شود، این اپ های جذاب را روی آیفون یا آیپد خود دانلود کرده و از آنها نهایت استفاده را ببرید و حال و هوای تازه‌ای به گوشی خود ببخشید.

پیش‌تر در پلازا مقاله‌ای در خصوص اپلیکیشن‌های برتر ضبط ویدیو برای گوشی‌های آیفون و اندروید را منتشر کرده‌ایم اما این بار قرار است بهترین اپلیکیشن های آیفون را که اکثر افراد از آنها مطلع نیستند را با هم مرور کنیم؛ با پلازا همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین اپلیکیشن های آیفون
    • برنامه پیش‌نویس Drafts 5
    • اپلیکیشن Hopper
    • اپلیکیشن Notion
    • اپلیکیشن Memento
    • اپلیکیشن  1Blocker X
    • اپلیکیشن iTranslate Converse
    • اپلیکیشن Unfold
    • اپلیکیشن Slowly
    • اپلیکیشن Libby
    • اپلیکیشن JustWatch
    • اپلیکیشن Tunity
    • اپلیکیشن Yoga Wake Up
    • اپلیکیشن Enlight Photofox
    • اپلیکیشن Calzy 3
    • اپلیکیشن MyScript Nebo
    • اپلیکیشن Just Press Record
    • اپلیکیشن Astropad Studio
    • اپلیکیشن Encrypt.me

 


بهترین اپلیکیشن های آیفون


 

برنامه پیش‌نویس Drafts 5

اپلیکیشن Drafts برنامه قدرتمندی است که در زمینه پیش‌نویس به کمک کاربر می‌آید. درواقع کاربر iOS می‌تواند با نصب این برنامه روی آی دیوایس خود هر متنی را بدون محدودیت در اندازه، نوشته و سپس پیش‌نویس کند و در هر جایی که نیاز دارد از آن استفاده کند. پس اگر به دنبال یک اپلیکیشن جذاب در زمینه یادداشت‌برداری هستید، Drafts بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود.

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ Drafts 5

صفحه کلید این برنامه بسیار عالی طراحی شده است و کاربر امکان شخصی‌سازی کردن دکمه‌های مختلف آن را نیز دارد. نسخه Drafts 5 ورژن پنجم این اپلیکیشن است که قدرتمندتر از نسخه‌های قبلی در اپ استور برای دانلود موجود است. در این اپلیکیشن یک پوشه Inbox وجود دارد که همه نوشته‌های کاربر در آن ذخیره شده و کاربر می‌تواند آنها را مطابق نیاز خود دسته‌بندی و یا تگ کند. علاوه براین کاربر می‌تواند از این نوشته‌ها در فضاهای مجازی مختلف، ایمیل، پیام یا هر جای دیگری که نیاز دارد، استفاده کند. قابل ذکر است که امکان ویرایش متون در این برنامه بسیار ساده است و البته قابلیت شخصی‌سازی تنظیمات ویرایش نیز دارد. شما می‌توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کرده و از کار با آن نهایت لذت را ببرید.

دانلود اپلیکیشن Drafts 5

 

2- اپلیکیشن Hopper

اگر معمولا در سفر هستید و با هواپیما تردد می‌کنید، اپلیکیشن Hopper می‌تواند به شما کمک کند. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن، پروازهای مختلف را چک کرده و مناسب‌ترین پرواز و همچنین ارزان‌قیمت‌ترین هتل را انتخاب کنید.

hopper / بهترین برنامه های iOS

یکی از بزرگ‌ترین مزایای Hopper قابلیت پیش‌بینی تخفیف‌هایی است که در آینده نزدیک ارائه می‌شوند. کافی است زمان مسافرت و همچنین مقصد نهایی خود را در Hopper وارد کنید تا اپلیکیشن یک جدول زمانبندی رنگی را برای شما نمایش دهد که در آن بهترین زمان برای مسافرت را به شما پیشنهاد می‌دهد. حال اگر تاریخ موردنظر خود را روی این تقویم انتخاب کنید، Hopper به شما می‌گوید که در این تاریخ هزینه پروازها بالاست یا خیر و از همه مهمتر به شما اطلاع می‌دهد که این امکان وجود دارد که در این تاریخ قیمت‌ها بالاتر روند یا خیر. بنابراین چنانچه تمایل دارید هزینه‌های پروازهای خود را مدیریت کرده و اقتصادی‌تر عمل کنید، دانلود و نصب اپلیکیشن Hopper به شما توصیه می‌شود.

دانلود اپلیکیشن Hopper

 

3- اپلیکیشن Notion

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ notion

اپلیکیشن Notion به کاربر کمک می‌کند که بهره‌وری تیمی و شخصی خود را بهبود بخشیده و یک فضای کاری شخصی یا مشترک ایجاد کرده و فایل‌های مختلفی نظیر متون، عکس‌ها، بوکمارک‌ها، لینک‌های موردنظر و یا کدنویسی‌های مشخص را در آن جمع‌آوری و مدیریت کنند. در نتیجه شما با استفاده از Notion به سادگی قادر خواهید بود که فضای کاری خود را شخصی‌سازی کرده و به آسانی فایل‌های محتوایی خود را به جایگاه مناسب درگ و دراپ کنید؛ بدون آنکه کل سند دچار اختلال شود. قابل ذکر است که نسخه رایگان اپلیکیشن Notion به کاربر اجازه می‌دهد حداکثر 1000 بلوک محتوا را ذخیره و همگام‌سازی کند در حالیکه نسخه پیشرفته‌تر کاملا بدون محدودیت بوده و تنظیمات و ویژگی‌های حرفه‌ای‌تری را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه های iOS تلقی می‌شود.

دانلود اپلیکیشن Notion

 

4- اپلیکیشن Memento

اگر از اپلیکیشن یادآور Reminder که به صورت پیش‌فرض روی آیفونتان نصب شده است احساس رضایت ندارید، اپلیکیشن Memento به شما توصیه می‌شود. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه های iOS است.

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ memento_app

در این برنامه فهرست کارهایی که باید انجام شوند یا به اصطلاح همان To Do به دو صورت عمودی و پنجره‌ای نمایش داده می‌شوند و کاربر می‌تواند از میان این دو حالت، یکی را انتخاب کند. قابل ذکر است که این اپلیکیشن به عنوان یک ویجت روی نمایشگر گوشی ظاهر شده و همچنین در برنامه For You به صورت یک تب دیده می‌شود که کاربر می‌تواند با یک نگاه اجمالی یادآورهای مهم خود را ببیند. در این اپلیکیشن یک افزونه مخصوص اشتراک‌گذاری وجود دارد که کاربر می‌تواند یادآورهای خود از دیگر برنامه‌ها را هم ایجاد کند. اگر تا به حال از یک برنامه یادآور دیگر استفاده می‌کردید، نگران از دست دادن لیست یادآورهای قبلی خود نباشید زیرا با نصب Memento فهرست کارهای to Do که از قبل داشتید در Memento همگام‌سازی می‌شوند.

دانلود اپلیکیشن Memento

 

5- اپلیکیشن  1Blocker X

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ 1Blocker-X

برنامه 1Blocker X یکی از اولین و بهترین اپلیکیشن های آیفون در زمینه مسدود کردن تبلیغات است. این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده که سبب می‌شود مرورگر آیفون سریع‌تر شده و البته از آنجا که تبلیغات را بلاک می‌کند، موجب می‌شود که مرورگر خیلی ایمن‌تر از قبل شود. این اپلیکیشن با API مسدودکننده محتوای سافاری کار کرده و به مرورگر می‌گوید که کدام صفحات پیش‌تر مسدود شده‌اند که خود موجب صرف‌جویی در زمان و منابع می‌شود. اپلیکیشن 1Blocker X بیش از 115000 از قوانین مسدودکننده و تنظیمات محلی مربوط به تبلیفات را داشته و کار با آن بسیار آسان و ساده است.

دانلود اپلیکیشن 1Blocker X

6- اپلیکیشن iTranslate Converse

iTranslate-Converse/ بهترین برنامه های iOS

اپلیکیشن iTranslate Converse برنده جایزه طراحی اپل شده و نسخه جالب‌تری از اپلیکیشن موبایلی iTranslate است. در این برنامه تمرکز اصلی بر روی ترجمه صوتی دو طرفه است و از 38 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. کافی است با میکروفون گوشی خود صحبت کنید تا این برنامه به سرعت صحبت‌های شما را به زبان موردنظر به دو صورت صوتی و نوشتاری ترجمه کند. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای داشته و به آسانی قابل استفاده است. اگر تمایل دارید از این اپلیکیشن استفاده کنید می‌بایست برای مصرف یک ماهه آن حدود 4.99 دلار هزینه کنید.

دانلود اپلیکیشن iTranslate Converse

 

7- اپلیکیشن Unfold

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ unfold

اپلیکیشن Unfold یک ابزار خلاقانه و یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون برای ساخت و تولید استوری‌های جذاب در اینستاگرام است. با دانلود و نصب این برنامه، مجموعه‌ای از قاب‌ها و الگوهای متنوعی خواهید داشت که به راحتی می‌توانید عکس‌های خود را روی آنها گذاشته و تنظیم کنید. علاوه بر قالب‌های گوناگون، ابزارهای پیشرفته متن نیز به کاربر کمک می‌کند که در کنار عکس، ویدیوهای خود را نیز برحسب نیاز با نوشته‌های مختلف طراحی کرده و استوری‌های جذابی بسازند. این اپلیکیشن به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود است.

دانلود اپلیکیشن Unfold

 

8- اپلیکیشن Slowly

Slowly یک اپلیکیشن پیام‌رسان اجتماعی است که کاربران آن یک پروفایل شخصی داشته و برای خود یک آواتار گذاشته و محل زندگی و فهرستی از علاقمندی‌های خود را در پروفایل خود ثبت می‌کنند. پس از آن اپلیکیشن Slowly کاربران با علاقمندی‌های مشابه را به هم معرفی می‌کند.

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ slowly 2

این اپلیکیشن یک المان تاخیر زمانی را به پیام‌های کاربران اضافه می‌کند و آنها را تشویق می‌کند که متونی نسبتا طولانی را با یک سرعت حساب شده برای هم ارسال کنند. یکی از ویژگی‌های جالب این نرم‌افزار، بخش تمبرهای متنوع آن است. در حقیقت در این اپلیکیشن هر پیام با تمبر مناسب با محل فرستنده پیام برای گیرنده ارسال می‌شود. البته اگر مقدار کمی هزینه کنید می‌توانید از تمبرهای متنوع فصلی و حرفه‌ای‌تر نیز استفاده کنید. قابل ذکر است که شما می‌توانید با Slowly روزانه تعداد محدودی از عکس‌ها و تصاویر خود را برای دوستان خود نیز ارسال کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه های iOS است که به صورت رایگان برای دانلود در اپ استور موجود است.

دانلود اپلیکیشن Slowly

 

9- اپلیکیشن Libby

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ Libby

چرا باید برای خرید ایبوک یا همان کتاب دیجیتال پول هزینه کرد وقتی کتابخانه‌ای وجود دارد که می‌توانید کتاب‌های دیجیتال و ایبوک‌های به‌روز را از آن به امانت بگیرید. اپلیکیشن Libby سیستم جامعی است که کاربران می‌توانند به واسطه آن کتاب‌های الکترونیکی و همچنین کتاب‌های صوتی ناشران مختلف را قرض گرفته و مطالعه کنند. کافی است با کارت کتابخانه خود در این اپلیکیشن وارد شده و سپس به دنبال کتاب موردنظر خود جستجو کنید. شما می‌توانید تنها با یک کلیک کتاب دیجیتال و یا کتاب صوتی خود را امانت گرفته، به کتابخانه پس داده و یا مدت زمان نگهداری کتاب را افزایش دهید. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اپ استور موجود است. در ادامه شما می‌توانید لیست کتاب های پیشنهادی بیل گیتس را از پلازا مطالعه کنید.

دانلود اپلیکیشن Libby

 

10- اپلیکیشن JustWatch

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ JustWatch

برای مشاهده سریال‌های به‌روز تلویزیون کافی است به نتفلیکس مراجعه کرد اما از آنجا که بازار پخش آنلاین ویدیوها روز به روز گسترده‌تر شده و رقابت بین آنها جدی و سرسختانه‌تر می‌شود، برای کاربران کمی سخت شده است که برای دنبال کردن سریال‌های مختلف به خاطر بسپرند که از کدام سرویس و شبکه استفاده کرده‌اند. اپلیکیشن JustWatch یک سیستم جامع است که پخش آنلاین ویدیوها و سریال‌ها را از 37 منابع مختلف را در خود جمع کرده و سرویس‌هایی نظیر نتفلیکس، Hulu ،HBO Go و آمازون پرایم را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. شما در این اپلیکیشن به آسانی می‌توانید نام سریال موردنظر خود را جستجو کرده و جدول پخش زمانی، جدیدترین تریلرها و هرآنچه که مربوط به آن سریال است را مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن JustWatch

 

11- اپلیکیشن Tunity

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ Tunity

برخی از مواقع ترجیح می‌دهید که تلوزیون را در فضای آرام‌تری تماشا کنید و یا در هنگام تماشای آن مزاحم اطرافیان خود نشوید. اپلیکیشن Tunity برنامه‌ای است که روی آیفون شما نصب شده و صدای تلویزیون را به صورت مستقیم از طریق هدفون متصل به گوشی برای شما پخش می‌کند. کافی است با آیفون خود تلویزیون موردنظر را اسکن کنید تا صدای برنامه موردنظر از طریق هدفون گوشی و یا اسپیکرهای بلوتوثی برای شما پخش شود.

دانلود اپلیکیشن Tunity

 

12- اپلیکیشن Yoga Wake Up

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ Yoga Wake Up

روز خود را با اپلیکیشن Yoga Wake Up آغاز کنید. این اپلیکیشن یک برنامه آلارم بیدارباش است که در کنار آنکه با هدف بیدار کردن کاربر از خواب طراحی شده است، یکسری حرکات ورزشی را نیز به او پیشنهاد می‌دهد. در حقیقت پس از آنکه آلارم بیدارباش برنامه را خاموش کردید، بلافاصله یک جلسه یوگا دریافت خواهید کرد که دقیقا از کنار تختخواب شما آغاز می‌شود. اپلیکیشن Yoga Wake Up مضاف بر آلارم بیدارباش و برنامه‌های متنوع یوگایی که دارد با آهنگ‌های آرام و مخصوص خوابی که دارد یک خواب آرام را به کاربر خود هدیه می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن Yoga Wake Up

 

13- اپلیکیشن Enlight Photofox

 enlight-photofox-2 / بهترین برنامه های iOS

اپلیکیشن Enlight Photofox یکی از جدیدترین و بهترین اپلیکیشن های آیفون برای ادیت و ویرایش عکس است که برنده جایزه نیز شده است. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران قادر خواهند بود که عکس‌های خود را به صورت کاملا هنرمندانه و حرفه‌ای ویرایش کرده و از فیلترهای متنوعی استفاده کنند. این برنامه حاوی ابزارهای متنوعی برای تغییر رنگ و تن، فیلترها، ماسک‌ها و افکت‌های لایه‌ای مختلف است که به آسانی بر روی عکس قابل استفاده و اجرا هستند. چنانچه به دنبال یک برنامه ویرایش عکس حرفه‌ای می‌گردید، اپلیکیشن Enlight Photofox به شما توصیه می‌شود.

دانلود اپلیکیشن Enlight Photofox

 

14- اپلیکیشن Calzy 3

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ Calzy-3

اپلیکیشن Calzy 3 برنامه‌ای برای انجام محاسبات ریاضی است و این قابلیت را دارد که محاسبات انجام شده را در حافظه خود نگه دارد تا کاربر در هنگام نیاز بتواند به آنها رجوع کند. این اپلیکیشن یک صفحه کلید قابل تنظیم داشته و از تاچ سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن محاسبات پیچیده علمی را به آسانی انجام داده و البته آنها را در صورت نیاز بوکمارک کنید. قابل ذکر است که اپلیکیشن Calzy 3 در سال 2018 برنده جایزه طراحی اپل نیز شده است.

دانلود اپلیکیشن Calzy 3

 

15- اپلیکیشن MyScript Nebo

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ MyScript Nebo

اپلیکیشن MyScript Nebo یک برنامه اختصاصی برای آیپد و اپل پنسل است که برای یادداشت برداری و نوت نوشتن طراحی شده است. این اپلیکیشن از فناوری جدیدی بهره می‌برد که دست‌نوشته‌های کاربر را به صورت اتوماتیک به متن نوشتاری تبدیل می‌کند. علاوه براین شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که در دست نوشته‌های خود از علائم تاکیدی، آندرلاین، نمودارها و علائم ریاضی نیز استفاده کرده و همچنین در تصاویر حاشیه نویسی کنید. کاربر می‌تواند با استفاده از این برنامه معادلات موردنظر خود را نوشته و آنها را محاسبه کند و یا اینکه نوشته‌های خود را به صورت اسناد مایکروسافت آفیس ذخیره کند. اپلیکیشن MyScript Nebo یک برنامه کاربردی و یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون در زمینه یادداشت‌برداری است.

دانلود اپلیکیشن MyScript Nebo

 

16- اپلیکیشن Just Press Record

با وجود آنکه اپلیکیشن Voice Memos در آیفون کار خود را به عنوان یک ضبط کننده صدا به خوبی انجام می‌دهد، اما اگر به دنبال یک اپلیکیشن حرفه‌ای‌تر هستید، برنامه Just Press Record به شما پیشنهاد می‌شود.

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ Just-Press-Record

این اپلیکیشن از آیفون، آیپد و اپل واچ به خوبی پشتیبانی کرده و ویژگی‌های منحصربفرد متعددی دارد. کاربران می‌توانند با فشردن (لانگ پرس) آیکون این اپلیکیشن در لاک اسکرین یا ویجت نوتفیکیشن، عملیات ضبط صدا را انجام دهند. این برنامه با پشتیبانی از زبان‌های مختلف و قواعد نگارشی، قادر است که صحبت‌های ضبط شده را رونویسی کرده و به متن نوشتاری تبدیل کند. گفتنی است صداهای ضبط شده در این اپلیکیشن بر حسب تاریخ و زمان ضبط مرتب می‌شوند و قابلیت تغییر نام آنها به صورت دستی نیز موجود است. شما می‌توانید صداهای ضبط شده و متون رونویسی شده خود را با آیکلود خود همگام سازی کرده و از آنها در برنامه‌های مختلف استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Just Press Record

 

17- اپلیکیشن Astropad Studio

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ Astropad

اپلیکیشن Astropad برای اولین بار که عرضه شد کار بسیار جالبی انجام داد و آیپد کاربر را به یک تبلت گرافیکی ویدیویی برای مک تبدیل کرد و برای افرادی که از فتوشاپ و نرم‌افزارهای مشابه استفاده می‌کردند، بسیار کاربردی و ارزشمند تلقی می‌شد. اخیرا نیز نرم‌افزار Astropad Studio که نسخه حرفه‌ای‌تری از اپلیکیشن Astropad است و برای آیپد پرو و اپل پنسل طراحی شده، به بازار آمده است. Astropad Studio را می‌توان یکی از بهترین برنامه‌های iOS دانست.

دانلود اپلیکیشن Astropad Studio

 

18- اپلیکیشن Encrypt.me

بهترین اپلیکیشن های آیفون/ EncryptMe

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در یک مکان عمومی از وای فای رایگان آنجا استفاده کنید و مطمئنا اطلاع دارید که چقدر این وای فای‌های عمومی امنیت پایینی دارند. اینجاست که اهمیت اپلیکیشن Encrypt.me در آیفون‌تان بیش از پیش احساس می‌شود. این اپلیکیشن از فعالیت‌های شما در هنگام استفاده از شبکه‌های ناایمن و غیرقابل اطمینان محافظت می‌کند. این برنامه که پیش‌تر با نام Cloak VPN شناخته می‌شد، در حال حاضر به صورت رایگان به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون برای دانلود در اپ استور موجود است.

دانلود اپلیکیشن Encrypt.me

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402