دانلود فیلم ترسناک It 2 ؛ داستان، تریلر و نمرات منتقدین

فیلم It Chapter Two
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم It 2 یگی از بهترین آثار ترسناک 2019 است که البته نتوانست در حد فیلم اول، موفق باشد. در این مطلب نگاهی به داستان، تریلر، بازیگران و نظرات منتقدین فیلم It Chapter Two داشته و لینک دانلود آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

فیلم It 2 ( آن: قسمت دوم)، دنباله مورد انتظار فیلم سال 2017، بالاخره منتشر شده و به انتظارها پایان داد. اعضای گروه بازندگان (The Losers’ Club) شهر دری، مین (شهر خیالی ساخته‌ی ذهن استیون کینگ که بیشتر حوادث رمان‌هایش در این شهر اتفاق می‌افتد) اکنون بزرگ‌ شده‌اند و آن‌ها دوباره ما را به خانه خودشان بازمی‌گردانند تا برای آخرین بار با موجود شیطان صفت (پنی وایز) مبارزه کنند؛ موجودی که تمام زندگی آن‌ها را به خطر انداخته است.

فیلم ترسناک ایت 2

فیلم ترسناک ایت 2 به 27 سال پس از حوادث فیلم اول خواهد پرداخت، گروه بازندگان پس از اینکه با گزارش‌هایی جدید حاکی از کشتارهای وسیع روبرو می‌شوند، کشتارهایی که شباهتی با قتل‌های «پنی وایز» (Pennywise) دارد، بار دیگر تصمیم می‌گیرند که به شهر دری (Derry) بازگردند، البته این بار آن‌ها بالغ و بزرگ شده‌اند. گرچه آن‌ها محل زندگی خود را ترک کرده و در جایی دیگر زندگی تازه‌ای را آغاز کردند، اما همچنان نمی‌توانند کابوس وهم‌انگیز دوران کودکی خود را فراموش کنند که با موجود شیطان صفتی به نام پنی وایز روبرو می‌شدند؛ کسی که عادت داشت که بچه‌های کوچک را بکشد. آن‌ها احساس می‌کنند که این زمان مناسبی است که به شهر بازگردند و برای همیشه او را از بین ببرند.

it-chapter-two / فیلم ترسناک ایت 2

رمان ترسناک It که در سال 1986 توسط نویسنده خیال پرداز استیون کینگ (Stephen King) نوشته شده، بارها در آثار سینمایی و نمایشی نیز اقتباس گردیده است. معروف‌ترین اقتباس پیش از فیلم سال 2017، مجموعه تلویزیون کوتاه با همین نام بود که در سال 1990 از شبکه ای بی سی (ABC) پخش شد و مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت.؛ اما اگر واقع‌ بینانه نگاه کنیم، هیچ اقتباسی به اندازه فیلم 2017 موفق ظاهر نشده است؛ فیلمی که توسط اندی موشیاتی (Andy Muschietti) کارگردانی شد و توانست بیش از 700 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد که این یک رکورد برای یک اثر سینمایی ترسناک محسوب می‌شود. این اتفاق بزرگ تازه آغاز ماجرا برای موشیاتی و شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر (Warner Bros Pictures) بود.

در این مطلب قصد داریم نگاهی به داستان، تریلر، تاریخ اکران و تیم بازیگری این فیلم بیندازیم. اگر به دنبال دانلود فیلم It 2 هستید هم در ادامه با پلازا همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


خلاصه داستان فیلم It ؛ در قسمت قبلی چه گذشت؟


فیلم It 2 | فیلم آن: قسمت دوم

رمان نمادین It، نوشته استیون کینگ، داستان گروه بازندگان را در دو مقطع زمانی مختلف روایت می‌کند؛ داستان فیلم It (آن) سال 2017، مقطع نخست یا بهتر است بگویم دوران کودکی و نوجوانی آن‌ها را به تصویر کشیده بود. تعدادی از نوجوان‌ها، گروهی با نام بازندگان را تشکیل دادند تا در برابر موجود شیطان‌ صفت و پلید با نام پنی وایز که به عنوان یک دلقک ظاهر می‌شد، به مبارزه بپردازند. پنی وایز این گونه در فیلم It نشان داده شد که بچه‌ها را بر اساس میزان ترس و وهمشان مورد طعمه خود قرار می‌داد؛ هر بچه‌ای که بیشتر می‌ترسید، پنی وایز را بیشتر وسوسه می‌کرد که او را زودتر از سایرین شکار کند. به همین علت گروه بازندگان در کنار هم ایستادند تا تلاش کنند پنی وایز را از پا دربیاورند.

در طول فیلم، به ما نشان داده شد که هر یک از اعضای گروه بازندگان که سعی داشتند پنی وایز را بکشند، مدام تحت تأثیر قدرت ترس و وحشت وی قرار می‌گرفتند؛ گرچه آن‌ها این مسئله را در آن زمان متوجه نشدند و تلاش آن‌ها برای از بین بردن پنی وایز بی نتیجه ماند. حالا پس از سال‌ها، آن‌ها به عنوان افرادی بالغ و بزرگسال دوباره به هم ملحق می‌شوند تا یک بار دیگر با این موجود پلید مبارزه کنند. چیزی که خط اصلی داستان فیلم It Chapter Two را پوشش می‌دهد.

 


ماجرای فیلم It Chapter Two از کجا آغاز می شود؟


داستان فیلم It 2 | فیلم آن: قسمت دوم

داستان اصلی فیلم It Chapter Two چیز سورپرایز کننده‌ای ندارد. همانند فیلم اول، داستان فیلم It 2 هم بر اساس جزئیات رمان استیون کینگ است. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، رمان It داستان گروه بازندگان را در دو مقطع زمانی مختلف روایت می‌کند؛ مقطع اول، به دهه 50 میلادی و دوران کودکی و نوجوانی آن‌ها و مقطع دوم، در دهه 80 میلادی و دوران بزرگ‌سالی شخصیت‌ها مربوط می‌شود. همان‌طور که در پایان فیلم اول و تریلر رسمی فیلم فیلم It Chapter Two متوجه شدیم، بار دیگر همان شخصیت‌های فیلم اول را ملاقات می‌کنیم ولی با دو تغییر بزرگ؛ اینکه داستان به 27 سال پس از رویدادهای فیلم اول می‌پردازد و همچنین با بازیگران جدیدی روبرو هستیم.

 


تریلر فیلم It 2


تریلر فیلم ایت 2 / It 2

اولین تریلر فیلم ایت 2 در نهم مه سال 2019 منتشر شد. کانسپت تریلر، شباهت ریز و درشتی با مجموعه تلویزیونی کوتاه سال 1990 نیز داشت. در تریلر، شخصیت «بورلی» (با بازی جسیکا چستین) سری به خانه دوران کودکی‌اش در شهر دری می‌زند. پیرزنی در آن خانه زندگی می‌کند و با آغوش باز، بورلی را به داخل خانه دعوت می‌کند. وقتی که پیرزن برای درست کردن چای به آشپزخانه می‌رود، بورلی سری به اتاق دوران کودکی‌اش می‌زند. او در آنجا یک نامه عاشقانه از دوست صمیمی دوران کودکیش، بن پیدا می‌کند. وقتی به اتاق نشیمن بازمی‌گردد، متوجه می‌شود که پیرزن بیشتر از گذشته عجیب‌تر شده و حرف‌هایی به زبان می‌آورد که بیشتر یادآور رفتار پنی وایز است.

تریلر به مرور زمان افشا می‌کند که پدر آن پیرزن، یک مهاجر بوده که در یک سیرک تفریحی کار می‌کرد. وقتی بورلی با دقت به عکس پدر و دختر خیره می‌شود، متوجه می‌شود که چهره پدر چقدر شبیه پنی وایز است. همچنین با عبارت «پنی وایز، دلقک رقاص» که زیر عکس نوشته شده، مواجه می‌شود. این بدان معناست که بیشتر با اصالت شخصیت پنی وایز در فیلم It 2 آشنا می‌شویم.

آخرین تریلر فیلم ایت 2 هم در تیر 98 منتشر شده و در آن اعضای بزرگ شده گروه بازندگان را می‌بینیم؛ به طوری که هر یک اعضا از کابوس اولین دیدار خود با پنی وایز رنج می‌کشند. در ادامه تریلر فیلم ایت 2 می‌بینیم که چه ترس‌های جدیدی در انتظار آن‌ها خواهد بود؛ در حالیکه تلاش می‌کنند که برای آخرین بار این موجود خبیث را از بین ببرند.

 


دانلود فیلم It 2


دانلود فیلم It 2 | دانلود فیلم ایت 2

فیلم It در سپتامبر سال 2017 در سینماهای سراسر جهان اکران شده و تاریخ اکران فیلم It Chapter Two هم ششم سپتامبر 2019 (پانزدهم شهریور 1398) بود. این فیلم به صورت دیجیتالی در تاریخ 19 نوامبر 2019 (28 آبان 98) و به صورت بلوری در 10 دسامبر 2019 (19 آذر 98) عرضه شد. اگر به دنبال دانلود فیلم It 2 با کیفیت عالی بلوری هستید، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم It 2 با کیفیت 1080p بلوری و حجم 2.51 گیگابایت

دانلود فیلم It 2 با کیفیت 720p بلوری و حجم 1.29 گیگابایت

دانلود فیلم It 2 با کیفیت 480p بلوری و حجم 625 مگابایت

دانلود زیرنویس فارسی فیلم «آن قسمت دوم»

 


معرفی کارگردان و بازیگران فیلم It 2


بازیگران فیلم It 2 | فیلم آن: قسمت دوم

در فیلم ترسناک ایت 2 همانند فیلم اول، بیل اسکارسگارد (Bill Skarasgard) نقش قاتل اهریمنی، پنی وایز را بازی می‌کند ولی بسیاری از بازیگران به دلیل رویکرد بزرگ سالانه شخصیت‌های داستان، تغییر کرده‌اند. البته قابل‌ذکر است که بازیگران نوجوان فیلم اول بار دیگر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، زیرا بخش‌های مختلفی از فیلم It 2، فلش بک‌هایی از اتفاقات فیلم اول را نشان خواهد داد. کارگردان فیلم هم همانند قسمت اول اندی موشیاتی است. لیست کامل بازیگران را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نام بازیگران فیلم ایت 2سال تولد و سننقش در فیلم
بیل اسکارسگارد1990 (28 ساله)پنی وایز/ دلقک رقاص
جیمز مک آوی1979 (40 ساله)بیلی دنبرا
جسیکا چستین1977 (42 ساله)بورلی مارش
بیل هیدر1978 (41 ساله)ریچی توزیر
سوفیا لیلیس2002 (17 ساله)نوجوانی بورلی مارش
فین ولفهارد2002 (16 ساله)نوجوانی ریچی توزیر
جیمز رانسون1979 (40 ساله)ادی کسپراک
جیدن لیبرهر2003 (16 ساله)نوجوانی بیلی دنبرا
جی رایان1981 (37 ساله)بن هنکستوم
جرمی ری تیلور2003 (16 ساله)نوجوانی بن هنکستوم
آیزایا مصطفی1974 (45 ساله)مایکل هنلن
چوزن جیکوبس2001 (18 ساله)نوجوانی مایکل هنلن
جک دیلن گریزر2003 (15 ساله)نوجوانی ادی کسپراک
اندی بین1984 (34 ساله)استن یوریس
وایات اولف2003 (16 ساله)نوجوانی استن یوریس

 

بیل اسکارسگارد / بازیگران فیلم ایت 2

در سپتامبر سال گذشته، طی مصاحبه‌ای با جیمز رانسون (James Ransone)، بازیگر نقش بزرگ‌سالی «ادی کسپراک»، از او در مورد فیلم فیلم It Chapter Two سؤالاتی پرسیده شد. او در آن زمان، جواب‌های واضح و روشنی ارائه نداد ولی احساس می‌کرد که فیلم ترسناک ایت 2 از هر جهت، با فیلم اول مطابقت دارد.

تمام چیزهایی که در فیلم اول دوست داشتید، در دنباله هم دوست خواهید داشت. من دیشب سکانسی از فیلم را دیدم و باید بگویم که این سکانس، یکی از بهترین سکانس‌هایی بود که توی این مدت ده سال در یک فیلم دیده‌ام.

 


نمرات منتقدین فیلم It Chapter 2


فیلم آن قسمت دوم نقدهای متفاوتی را از منتقدین دریافت کرد و نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند. بازیگری و تم‌های فیلم مورد تقدیر منتقدین قرار گرفته ولی مدت زمان طولانی نزدیک به سه ساعت و لحظه‌های ترسناک ضعیف‌تر نسبت فیلم قبل، مورد انتقاد قرار گرفتند. فیلم It در سایت راتن تومیتوز دارای امتیاز 63 از 349 نقد بوده و در سایت متاکریتیک هم دارای امتیاز 58 از 52 بررسی است. در ادامه به نظرات برخی از منتقدین درباره فیلم It Chapter Two می‌پردازیم.

مارک ساولو / آستین کرانیکلز: نمره 89

کارگردان این اثر، اندی موشیاتی کار بسیار خوبی را با این فیلم انجام داده است.اقتباس از هر داستان استیون کینگ یا حتی داستان کوتاه او، همیشه ممکن است موفق شده یا شکست بخورد؛ اما فیلم آن قسمت دوم به خوبی از عهده کار برمی‌آید و از برخی جنبه‌ها، بهتر از فیلم اول عمل می‌کند.

نمرات منتقدین فیلم It Chapter 2 | فیلم ایت 2

 

آجا رومانو / واکس: نمره 70

مشکل اصلی با این ریمیک، آن است که داستان کینگ می‌گوید که کارهای شیطانی، به صورت چرخه‌ای رخ می‌دهند و ما هیچ وقت از شر ترس‌های کودکی خود خلاص نمی‌شویم زیرا ترس‌های دوران کودکی ما هیچ‌وقت تمام نمی‌شوند. اما فیلم آن قسمت دوم در مغایرت با این پیام است. این فیلم سعی دارد به طرز نه چندان موثری ما را متقاعد کند که می‌توان بر شرارت‌های شهر دری به صورت کامل غلبه کرد؛ اما در عین حال می‌خواهد بدانیم که شرارت واقعی موجود در دری، خود دری بوده و دری، هر شهر کوچک آمریکایی است.

 

گریفین شیلر / پلی‌لیست: نمره 67

علی‌رغم داشتن بعضی قسمت‌های کمدی نابه‌جا، چندین تصمیم خلاقانه قابل بحث و ناسازگاری‌های مختلف، فیلم It Chapter 2 با قسمت نهایی خود که یکی از قابل درک‌ترین، تاثیرگذارترین و راضی‌کننده‌ترین پایان‌ها را دارد، اثر موفقی است.

فیلم It 2 | فیلم آن: قسمت دوم

 

پیتر تراورس / رولینگ استون: نمره 60

مشکل این فیلم کجاست؟ مشکل اصلی قبل از همه چیز، آن است که فیلم It Chapter Two دو ساعت و پنجاه دقیقه طول می‌کشد. این مقدار، نیم ساعت بیشتر از فیلم اول است و این مثال را که کم هم زیاد است را تایید می‌کند. ریتم کند فیلم باعث می‌شود نتواند توجه ما را جلب کرده و در خود نگه دارد.

 

ویل لیچ / پیست: نمره 54

وقتی شما آن کودکان را به بزرگ‌سالان تبدیل می‌کنید، آن‌ها نه تنها بیشتر کنجکاوی خود را از دست می‌دهند، بلکه بخش زیادی از علاقه خود را هم از دست می‌دهند. آن‌ها صرفا عده‌ای از اشخاص در یک فیلم ترسناک هستند که تلاش می‌کنند تا نمیرند و ما این مورد را چندین و چند بار قبل دیده‌ایم.

فیلم ایت 2019

 

آلکس ساولیو / فیلم ترت: نمره 40

اینکه هیچ اتفاق منطقی در این فیلم رخ نمی‌دهد، تحمل کردن داستان‌سرایی خسته‌کننده آن را بسیار سخت‌تر می‌کند. سوال‌های بسیاری درباره قوانینی که در دنیای این فیلم وجود دارد، هنگام تماشای آن ایجاد می‌شود که نمی‌دانم از کجا باید آغاز کنم؛ بنابراین اصلا شروع نمی‌کنم.

در این مطلب نگاهی به داستان قسمت اول It داشتیم و سپس داستان، بازیگران، تریلر و نظرات منتقدین فیلم آن قسمت دوم را با هم مرور کردیم. برای عاشقان فیلم‌های ترسناک هم در این مطلب، لینک دانلود فیلم ایت 2 را با زیرنویس فارسی آن ارائه کردیم. اگر این فیلم را تماشا کرده‌اید، آیا با نظر منتقدان موافقید که اثری خسته کننده بود؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402