معرفی بهترین برنامه های جی پی اس گوشی و بهبود عملکرد GPS

دانلود برنامه جی پی اس برای گوشی های اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با داشتن سنسور مکان یاب و برنامه جی پی اس موبایل می‌توانید به انبوهی از امکانات مکانیابی و GPS دسترسی داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین برنامه های جی پی اس گوشی و بررسی راه‌های بهبود عملکرد جی پی اس می‌پردازیم.

تکنولوژی جی پی اس یا Global Positioning System یکی از تکنولوژی‌هاییست که در زندگی ما تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. با داشتن یک گوشی هوشمند مجهز به سنسور جی پی اس در کنار یک نرم افزار ناوبری مثل گوگل مپ، ویز و یا … می‌توانیم به امکانات بسیار زیادی مثل مسیریابی، مکان یابی، تخمین فاصله و … دسترسی داشته باشیم. در کنار استفاده‌های ضروری از GPS، بازی‌های سرگرم کننده‌ای مثل پوکمون گو نیز با استفاده از جی پی اس ما را به خود مشغول می‌کنند. در ادامه به معرفی 5 برنامه جی پی اس موبایل می‌پردازیم و نحوه بهبود عملکرد جی پی اس گوشی اندروید را با هم مرور می‌کنیم. همچنین جهت «تنظیمات gps در گوشی موبایل» ویدئویی را آماده کرده ایم.

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

 


تکنولوژی جی پی اس چیست؟


قبل از اینکه به سراغ بهترین برنامه های جی پی اس موبایل و راه‌های بهبود عملکرد جی پی اس برویم، باید نحو کارکرد آن را بر روی گوشی‌های اندرویدی بدانیم. حروف GPS سرواژه عبارت Global Positioning System یا سیستم موقعیت‌یاب جهانی است. جی پی اس در سال 1973 توسط ارتش ایالات متحده توسعه داده شد و در سال 1995 برای استفاده شهروندان قابل دسترسی شد. در ابتدا 24 ماهواره کار مکان یابی را انجام می‌دادند که امروز این عدد به 31 ماهواره افزایش پیدا کرده است. آنتن دریافت کننده امواج جی پی اس در بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی تعبیه شده است و با تعامل با ماهواره‌‌های موجود در جو زمین می‌توانیم از خدمات مکان یابی آن‌ها استفاده کنیم.

در این میان شاید نیاز داشته باشید که بهترین برنامه جی پی اس موبایل را شناسایی کنید. در این زمینه ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید 5 برنامه برتر در این زمینه را بشناسید. همچنین اگر از برنامه خوب دیگری برخوردار هستید که در توضیحات زیر به آن اشاره نشده است میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید تا در بروزرسانی های بعدی در مقاله قرار گیرد و سایر کاربران امکان استفاده و برخورداری از آنرا داشته باشند.
موارد زیر بر روی دقت مکان یابی اثر می‌گذارند:

برنامه نقشه موبایل/ GPS/ mobile map app

  • تعداد سنسور‌های دریافت کننده امواج GPS در اطراف ما
  • کیفیت و قدرت آنتن‌های GPS بر روی گوشی‌های ما
  • قدرت عملکردی بخش نرم افزاری اجرا کننده سرویس GPS بر روی گوشی یا تبلت

 


بهترین برنامه های جی پی اس موبایل + لینک دانلود


در این بخش می‌خواهیم شما را با چندین برنامه جی پی اس موبایل آشنا کنیم. این برنامه‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند که به شما در مسیریابی کمک خواهند کرد. برای آشنایی با بهترین اپلیکیشن‌های مسیریابی می‌توانید به این مطلب پلازا مراجعه کنید.

در ادامه میتوانید لیست برترین اپلیکیشن های جی پی اس گوشی را بشناسید که در این زمینه برنامه های خوبی که از دید کاربران به امتیازات بالایی دست یافته اند معرفی شده است. بطور کلی انتخاب برنامه های نام برده براساس نظراتی بوده که کاربران سراسر جهان به آنها داده اند که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد این لیست باما در میان بگذارید و جی پی اس های مد نظر خود را برای ما ارسال کنید.

برنامه جی پی اس اندروید BackCountry Navigator

برنامه جی پی اس موبایل

BackCountry Navigator یک برنامه جی پی اس عالی برای کسانی است که به پیاده‌روی می‌پردازند. قیمت این برنامه خیلی زیاد است، ولی ارزشش را دارد و می‌توانید نقشه‌های آفلاین توپوگرافی را با آن در اختیار داشته باشید. این برنامه برای جاهایی که سرویس اینترنت موبایل غیرقابل دسترس است، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. BackCountry Navigator چندین ویژگی جالب هم دارد. شما می‌توانید موقعیت‌های مورد علاقه خود را در نقشه مشخص کنید، مسیرهای مختلفی را مشاهده کنید و کارهای دیگری را انجام دهید.

برنامه BackCountry Navigator در میان بهترین برنامه جی پی اس توانسته به رتبه اول دست پیدا کند که در این زمینه ویژگی های مطرح شده آن در مسیر و مکان یابی میتواند کمک شایانی به شما نماید. فارغ از این موضوع بدنیست بدانید که هسته مرکزی برنامه BackCountry Navigator بطور مداوم در حال بروزرسانی است که مسیرهای سراسر جهان طبق ماهواره برنامه بروزرسانی و طی آپدیت های مختلف وارد برنامه میشوند. اگر بخواهیم یک جی پی اس کامل و جامع را در میان تمامی برنامه های این چنینی برای شما معرفی کنیم این گزینه نمونه خوبی برای شما خواهد بود که در مقایسه با گوگل مپ و برنامه های مشابه توانسته به محبوبیت خوبی دست پیدا کند.

با خرید این برنامه جی پی اس موبایل به عنوان بهترین gps برای گوشی های اندروید، می‌توانید دسترسی نامحدود و بدون تبلیغات به آن داشته باشید. همان‌طور که گفتیم، این برنامه با اینکه قدرتمند است، ولی گران بوده و حتما قبل از خرید، آن را امتحان کنید. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله بهترین بهترین برنامه های gps اندروید باما همراه باشید.

برنامه جی پی اس موبایل BackCountry Navigator برای اندروید

 

«برنامه HERE WeGo Maps» بهترین برنامه gps موبایل

برنامه های جی پی اس اندروید

HERE WeGo یکی از رقیبان جدی گوگل مپ است. این برنامه رابط کاربری ساده و زیبایی را دارد. با این اپلیکیشن می‌توانید نقشه‌ها را برای استفاده آفلاین و جاهایی که اینترنت ندارید، دانلود کرده و استفاده کنید. HERE WeGo اطلاعات ترافیکی را هم در جاهایی که موجود است، به همراه نقشه‌های حمل و نقل عمومی نشان می‌دهد. شما می‌توانید مکان‌های مختلف را برای مسیریابی سریع‌تر در آینده، در این اپلیکیشن جی پی اس ذخیره کنید. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است و یک گزینه ایجاد کننده نقشه هم وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد نقشه‌ها را دستکاری کنید.

اگر جزو افرادی هستید که در طول روز و یا هفته به سفر های مختلفی میروید و در این میان تصمیم دارید یک نقشه خوان مناسب در اختیار داشته باشید برنامه HERE WeGo Maps را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم که در مقاله برترین اپلیکیشن جی پی اس گوشی توانسته به رتبه دوم دست پیدا کند. از اصلی ترین مزایای برنامه که میتواند اصلی ترین مشکل شما در این زمینه را بهبود سازد فعالیت با HERE WeGo Maps به صورت آفلاین بوده است که در این شرایط با دانلود مسیرهای مربوط به شهر و کشورهای دلخواه میتوانید از آنها در شرایطی که به اینترنت دسترسی ندارید استفاده کنید. این برنامه از ابزارهای کمکی نظیر نقشه خوان گویا نیز برخوردار است. نظر خود را در مورد لیست بهترین بهترین برنامه های gps اندروید باما در میان بگذارید.

دانلود برنامه جی پی اس موبایل HERE WeGo Maps برای اندروید 

 

اپلیکیشن جی پی اس گوگل مپ

معرفی برنامه های جی پی اس

برنامه گوگل مپ به عنوان معیاری , بهترین برنامه جی پی اس استفاده می‌شود که بقیه برنامه های جی پی اس موبایل را با آن می‌سنجند. با گوگل مپ شما می‌توانید نقشه‌های مختلف را دانلود کرده و در حالت آفلاین از آن‌ها استفاده کنید. این برنامه قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که شامل، مکان‌ها، نقدها، مسیرها و تصاویر سطح خیابان از بسیاری از موقعیت‌ها است. شما می‌توانید ظاهر نقشه خود را از میان گزینه‌های مختلف از جمله ماهواره‌ای انتخاب کنید. این برنامه، قابلیت دسترسی بالایی دارد و در زبان‌های مختلفی عرضه شده است.

گوگل مپ محصول رسمی از کمپانی محبوب گوگل بوده که سالیان سال است در این زمینه فعالیت داشته است و طبق آپدیت های بسیاری که دریافت نموده تقریبا میتوان آنرا کامل ترین برنامه جی پی اس دانست که در میان لیست بهترین برنامه های gps اندروید محبوب ترین بوده است. برنامه گوگل مپ در مقایسه با اپ های مشابه از یکسری ویژگی های منحصر به فرد نظیر نمایش مسیر به صورت 3 بعدی و یا خیابانی برخوردار بوده که در این حالت میتوانید به شکل بهتری مسیرهارا دنبال کنید. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله مربوط به بهترین برنامه های gps اندروید باما همراه باشید که برنامه های خوب دیگری نیز هنوز معرفی نشده اند.

اپلیکیشن Waze هم که متعلق به خود گوگل است، یکی دیگر از برنامه های مسیریابی عالی محسوب می‌شود که با عرضه آن کاربران بسیاری تصمیم به استفاده از این برنامه نموده اند زیرا شامل ویژگی های جدید بوده است. برای آشنایی با Waze و نحوه کار با آن می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. پیشنهاد میشود که نظر خود را در خصوص برترین اپلیکیشن جی پی اس گوشی باما در میان بگذارید.

دانلود اپلیکیشن جی پی اس گوگل مپ برای اندروید و iOS

 

برنامه جی پی اس اندروید Polaris

نقشه های جی پی اس

Polaris سعی می‌کند یک گزینه همه‌کاره در زمینه GPS و مسیریابی باشد و در بسیاری از جوانب موفق می‌شود. بزرگ‌ترین ویژگی آن این است که به نقشه‌های Google Maps ،OpenStreetMap ،MapQuest و Cycle Route Maps دسترسی دارد. بنابراین هر منبعی که می‌خواهید را می‌توانید در این اپلیکیشن داشته باشید. پولاریس همچنین دارای فرمت‌های مختصاتی متفاوت،  قابلیت ثبت مسیر، سیستم مدیریت مسیر و موارد استاندارد دیگر مانند مسیریابی پیچ به پیچ است. این برنامه قابلیت‌های دیگری هم برای فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، پیکنیک، شکار و … دارد. اپلیکیشن Polaris با اینکه قدیمی به نظر می‌رسد، ولی عملکرد بسیار خوبی دارد.

برنامه Polaris را میتوان مجموعه ای متشکل از ابزارهای مشابه دانست که در ساخت آن از مپ های متنوعی استفاده شده و همین مورد کافی بوده که تا کاربران بسیاری جهت دسترسی به یک مسیرخوان حرفه ای به سراغ Polaris بیایند. اگر تصمیم به دانلود جی پی اس گوشی سامسونگ و سایر گوشی های هوشمند دارید پیشنهاد میشود که این برنامه را از دست ندهید که با ابزارهای خوب خودش توانسته نظرات بسیاری را از سراسر جهان کسب کند. اگر برنامه خوبی میشناسید که در لیست برترین اپلیکیشن جی پی اس گوشی به آن اشاره نشده است آنرا باما به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه جی پی اس Polaris برای اندروید

 

برنامه جی پی اس موبایل Gaia GPS

برنامه نرم افزار جی پی اس

Gaia GPS بهترین جی پی اس اندروید برای زمانی است که به اردوهای خارج از شهر و گردش می‌روید. این برنامه نقشه‌های توپوگرافی دقیقی از منطقه را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید پیش‌بینی وضعیت آب و هوا را هم در آن مشاهده کنید. با این برنامه می‌توانید نقاط دلخواه خود را نشانه‌گذاری و ذخیره کرده و آماری مثل تغییرات ارتفاع را مشاهده کنید. مکان‌های قابل توقف و استراحت مختلف در منطقه‌ای که به آن می‌رید، قابل مشاهده خواهد بود. با اپلیکیشن Gaia GPS می‌توانید نقشه‌ها را برای استفاده آفلاین هم دانلود کنید که البته این ویژگی تنها در نسخه پولی امکان‌پذیر است.

مقاله نرم افزار جی پی اس در خصوص معرفی بهترین جی پی اس ها بوده است که در این میان برنامه Gaia GPS با ارائه ویژگی های تکمیلی توانسته نام خود را در لیست ابزارهای ضروری اندروید در کشورهای مختلف جای دهد. همانطور که در توضیحات فوق نیز به آن اشاره شده برنامه Gaia GPS از ابزارک پیش بینی هوا برخوردار بوده که جدا از این ویژگی میتوانید به ویژگی های خوب دیگری نیز دسترسی داشته باشید. بطور کلی این برنامه از کشورهای بسیاری پشتیبانی میکند که با خیال آسوده میتوانید آنرا در شهر و کشورهای مختلفی بکارگیری کنید. در میان برترین اپلیکیشن جی پی اس گوشی این برنامه آخرین گزینه معرفی شده بوده است که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد برترین اپلیکیشن جی پی اس گوشی باما در میان بگذارید.

دانلود برنامه جی پی اس موبایل Gaia GPS برای اندروید و iOS

 


افزایش عملکرد و سرعت جی پی اس اندروید


در میان دقیق ترین برنامه های جی پی اس اندرویدی اگر بخواهیم یک برنامه قدرتمند که ارزش بالایی داشته باشد و شرکت سازنده برای آن برنامه های خوبی را داشته باشد را معرفی کنیم بدنیست بدانید که ویز و گوگل مپ گزینه خوبی در این زمینه بوده که امروزه برنامه ویز از مسیریابی تکمیلی و ارائه جزئیات دقیق نظیر هشدار دهنده پلیس و ترافیک برخوردار بوده که در این شرایط میتوانید با خیال آسوده تری آنرا روی گوشی خود نصب کنید. اگر قصد بهبود عملکرد جی پی اس گوشی یا تبلت خود را دارید. موارد زیر می‌توانند بسیار موثر باشند:

 

گزینه High Accuracy را فعال کنید

اگر می‌خواهید بهبود جی پی اس را شاهد باشید، باید آماده خالی شدن باتری خود باشید؛ البته می‌توانید تنها در زمان نیاز این قابلیت را فعال کنید و در دیگر زمان‌ها آن را غیر فعال کنید. برای فعال کردن این بخش، ابتدا اطمینان داشته باشید که GPS شما روشن است و سپس به بخش Mode آن بروید. گزینه High Accuracy را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه، علاوه بر آنتن GPS، گوشی شما از شبکه وای فای نیز برای مکان‌یابی استفاده می‌کند. پس طبیعی است که باتری بیشتری برای پیدا کردن مکان شما صرف می‌شود.

افزایش دقت جی پی اس

سیگنال GPS را فعال کنید

از اصلی ترین مشکلاتی که کاربران ممکن است متوجه آن نشوند، این است که زمانی که شما از یک برنامه به برنامه دیگر می‌روید، ممکن است گوشی شما به صورت خودکار GPS را غیر فعال کند تا باتری کمتری مصرف شود. مثلا اگر بازی پوکمون گو بازی می‌کنید و دوست دارید GPS شما همواره روشن باشد، بهتر است سراغ برنامه‌هایی بروید که این کار را برای شما انجام می‌دهند! برنامه‌هایی مثل Connected GPS یا GPS booster همواره مکان یاب شما را روشن نگه می‌دارند و باعث افزایش دقت جی پی اس موبایل می‌شوند. اما توجه کنید که در طولانی مدت این امر می‌تواند عملکرد باتری شما را تحت تاثیر قرار دهد.

لازم به ذکر است بدانید که در این خصوص ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که از اصلی ترین آنها شناسایی موقعیت مکانی شما در شرایط مختلف بوده است. بازی هایی نظیر پوگمن کو و نهنگ آبی که به صورت مداوم به جی پی اس نیاز دارند نیز در این زمینه نقش بسزایی داشته اند که بدنیست بدانید این بازی ها در کشور های بسیاری اللخصوص ایران بازی ممنوعه شناسایی شده اند که طبق مراحل پیچیده ای که دارا هستند سبب آسیب رساندن به سلامت و روان گیمر خواهد شد. در ادامه مقاله برنامه جی پی اس قوی برای اندروید باما همراه باشید.

بهبود عملکرد جی پی اس/enhancing gps performance

 

مشکلات GPS خود را حل کنید

اگر بعد از دو مرحله بالا هنوز هم موفق به بهبود عملکرد جی پی اس خود نشده اید، برای بهبود جی پی اس خود باید به سراغ مشکلات احتمالی سخت افزاری و نرم افزاری بروید. درصد زیادی از مشکلات GPS از نرم افزار و سخت افزار نشات می‌گیرند که حل آن‌ها می‌تواند عاملی برای افزایش قدرت جی پی اس گوشی شود. می‌توانید در تنظیمات تلفن هوشمند خود به بخش GPS Essentials بروید و در منوی اصلی این بخش، روی آیکون ماهواره‌ها لمس کرده و نحوه اتصال گوشی هوشمند خود به برخی از ماهواره‌های اطراف زمین را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید :

اگر در اطراف خود ماهواره‌ای مشاهده نکردید، دلیل آن می‌تواند مشکل در سخت افزار و نرم افزار جی پی اس و یا حتی وجود یک شی فلزی در اطراف گوشی باشد. در صورت مشاهده چنین موارد برای افزایش دقت جی پی اس موبایل و افزایش قدرت جی پی اس گوشی خود ناچار باید به تعمیرگاه و خدمات پس از فروش محصول خود مراجعه کنید.

اگر تصمیم به دانلود جی پی اس ماهواره ای دارید پیشنهاد میشود که توضیحات مربوط به 5 برنامه مطرح شده را بار دیگری بررسی کنید که در میان آنها به گزینه های خوبی اشاره شده است که شناسایی مسیر و اضافه کردن مسیر های جدید را از طریق ماهواره انجام میدهند. در این زمینه با خیال آسوده میتوانید به یک برنامه کاملا بروز دسترسی داشته باشید که برنامه های معرفی شده همگی با لینک دانلود برای اندروید و ای او اس همراه هستند.

داده‌های جی پی اس را رفرش کنید

افزایش دقت جی پی اس

در برخی از موارد گزارش می‌شود که ماهواره دریافت کننده امواج بر روی یک ماهواره مشخص گیر می‌کند و تغییر نمی‌کند. این می‌تواند مربوط به عملکرد نامناسب GPS گوشی اندرویدی شما  باشد. GPS Status & Toolbox نرم افزاری است که در صورت بوجود آمدن چنین مشکلی می‌توانند در افزایش سرعت جی پی اس اندروید به شما کمک کند. این برنامه داده‌های موجود در تنظیمات GPS شما را پاک می‌کند و با این کار می‌توانید به دنبال ماهواره جدیدی برای اتصال بگردید. این فرایند می‌تواند در بهبود جی پی اس شما موثر باشد چرا که یک ماهواره جدید و احتمالا مناسب‌تر برای تبادل اطلاعات پیدا می‌کنید.

کار با این برنامه آسان است. تنها کافی است که در برنامه روی صفحه نمایش خزده و از آیکون منو، روی گزینه Manage A-GPS State لمس کنید و سپس گزینه Reset را انتخاب کنید. پس از آن دوباره بر روی گزینه Manage A-GPS State لمس کنید و گزینه Download را انتخاب کنید. با انجام تمام این مراحل گام بزرگی در بهبود جی پی اس خود برداشته‌اید چرا که تمام اطلاعات و تنظیمات GPS شما اکنون رفرش شده است.

 

یک رسیور GPS قابل حمل بخرید

تقویت جی پی اس گوشی

آخرین قدم برای افزایش سرعت جی پی اس اندروید و افزایش دقت جی پی اس موبایل و بهبود جی پی اس می‌تواند خریدن یک رسیور جی پی اس جدید باشد! یک رسیور جی پی اس قابل حمل می‌تواند تمام اشکالات گذشته را رفع کند و با پاک کردن صورت مسئله یک سخت افزار جدید را برای شما فراهم کند. همچنین می‌توانید رسیور جی پی اس و گوشی هوشمند را از طریق بلوتوث به هم وصل کنید و با یک شارژر موبایل هم شارژ کنید.

سخن پایانی

مقاله ای با محوریت بهترین برنامه جی پی اس در اختیار شما قرار گرفت که در این میان لیستی از برترین اپلیکیشن جی پی اس گوشی برای شما معرفی شد. شما عزیزان میتوانید برنامه های پیشنهادی و نظرات خود را در مورد مقاله بهترین برنامه های gps اندروید را برای ما ارسال کنید. جی پی اس، همان طور که گفتیم یکی از پراستفاده ترین بخش‌های یک گوشی است! بهبود عملکرد جی پی اس یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده حداکثر از این قابلیت است. با انجام راه‌های بالا می‌توانیم اقدام به افزایش دقت جی پی اس موبایل خود کنیم و از آن بهره کافی را ببریم. در این مقاله علاوه بر این راه‌ها به معرفی 5 برنامه جی پی اس موبایل پرداختیم که قابلیت‌های زیادی دارند. شما می‌توانید تجارب خود در استفاده از GPS را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
آریا
.
03 تیر 1400، 11:32
پاسخ
0
0
سلام خسته نباشید این رسیور های که گفتید من هر چی زدم توی نت پیدا نکردم میشه راهنمایی م کنید چگونه خریداری کنم‌ مچکرم از مقاله خوبتون
avatar
آرش
.
01 تیر 1400، 13:36
پاسخ
0
0
ممنون از مطلبتون.. به خصوص اون رسیور GPS .. عالیه..
avatar
محمد
.
02 اسفند 1398، 12:00
پاسخ
0
0
تشکر از مطلب بسیار خوبتون ?
avatar
محسن امیری
.
07 اسفند 1398، 13:11
پاسخ
2
0
@محمد
سلام ممنون از نظر شما
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402