5 بازی کامپیوتر که در گوشی هم می توانید بازی کنید + به همراه تریلر

بازی pc برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تجربه همزمان بازی‌های کامپیوتر بر روی گوشی می‌تواند جذاب باشد. در این مقاله به بررسی 5 بازی کامپیوتری برای اندروید می‌پردازیم.

گاهی اوقات مشغله زندگی واقعی می‌تواند مانع از تجربه بازی‌های محبوبتان شود. با این وجود، اگر عناوین درستی را برای بازی کردن انتخاب کنید می‌توانید این بازی‌ها را هم بر روی رایانه شخصی و هم از طریق گوشی های هوشمند خود در هر جایی که دوست دارید تجربه کنید. لیست پایین، مربوط به معرفی تعدادی بازی PC برای اندروید است که عناوین آن‌ را می‌توانید هم در کامپیوتر و هم روی گوشی‌های هوشمند خود بازی کنید. به وسیله‌ این لیست بازی کامپیوتری برای اندروید می‌توانید زمانی را که برای بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهید، فارغ از مکان افزایش دهید. با ما باشید تا 5 بازی کامپیوتر در گوشی را با هم دیگر بررسی کنیم.

بازی کامپیوتر در گوشی

فهرست مطالب


5 بازی کامپیوتر که در گوشی هم می توانید بازی کنید + به همراه تریلر


بازی های بسیاری برای کامپیوتر و اندروید منتشر شده اند که برای آشنایی با تعدادی از بهترین آنها میتوانید باما همراه باشید که در این زمینه به 5 بازی برتر کامپیوتری که برای موبایل نیز منتشر شده است اشاره خواهیم داشت.

Fortnite / فورتنایت

فورتنایت اولین عضو لیست بازی PC برای اندروید است که به نظر می‌رسد روی هر کنسول و پلتفرمی که می‌شناسیم وجود دارد و گوشی های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. همچنین خوشبختانه اگر شما هم جزو طرفداران پر و پا قرص این بازی بتل رویال باشید، نیازی نخواهید داشت که برای هر سیستم یک اکانت جداگانه باز کنید. با وجود این‌که ژانر بتل رویال (Battle Royale) با بازی فورتنایت آغاز نشد، اما این بازی بدون شک جزو یکی از محبوب‌ترین عناوین این ژانر محسوب می‌شود. بازی فورتنایت همچنین با تلاش سازندگان خود موفق شده است که ویژگی کراس پلتفرم را برای همه دستگاه‌هایی که بازی روی آن‌ها وجود دارد تدارک ببیند.

این ویژگی سبب می‌شود بتوانید آیتم‌هایی را که دوست دارید، از طریق نسخه کامپیوتر تهیه کنید و سپس از طریق موبایل خود آن‌ها را دریافت کنید. ویژگی بین پلتفرمی (Cross-Platform) فورتنایت هم شامل کامپیوتر و هم شامل کنسول و موبایل است. به وسیله کراس پلتفرم می‌توانید با دوستان خود در سیستم‌های مختلف به بازی بپردازید. همچنین اگر بازی را از طریق گوشی هوشمند خود تجربه می‌کنید و با دوستان خود در پلتفرم‌های دیگر بازی نمی‌کنید، فورتنایت به طور اتوماتیک شما را با دیگر بازی ‌کنندگان موبایل پیوند یا Pair خواهد کرد. با وجود ویژگی‌های مثبت گفته شده موفقیت و محبوبیت بازی فورتنایت سبب شده هکرهای زیادی نیز برای کرک کردن اکانت‌های باز جذب آن شوند. بنابراین اگر فورتنایت بازی می‌کنید حتما مطمئن شوید که اکانت خود را از طریق احراز هویت دو عاملی (Two-factor Authentification) در سایت Epic Games ایمن کنید.

لینک دانلود بازی فورتنایت برای کامپیوتر | اندروید | iOS

Minecraft / ماینکرفت

ماینکرفت عضو دوم لیست بازی کامپیوتری برای اندروید و از جمله بازی‌های دیگری است که صرف نظر کردن از آن‌ها فارغ از این‌که کجا هستید، سخت است. بازی Minecraft نیز بر روی تمامی وسیله‌ها قابل بازی است. البته برای تجربه بین پلتفرمی ماینکرفت کمی وقت بیشتری باید بگذارید، اما این امر ممکن و قابل اجرا است. برای نمونه برای تجربه بین پلتفرمی این بازی به نسخه Bedrock آن نیاز خواهید داشت. نسخه Bedrock بازی همانند استانداردی عمل می‌کند که تمامی دستگاه‌ها باید از آن پیروی کنند. به وسیله این کار چون تمامی دستگاه‌هایی که با آن‌ها بازی خواهید کرد از یک نسخه پشتیبانی خواهند کرد، مشکلی از بابت هم لول بودن بازی در دستگاه‌های مختلف و سازگاری آن نخواهید داشت. برای اجرای بازی ماینکرفت نسخه Bedrock بر روی کامپیوتر خود به سیستم عامل ویندوز 10 نیاز خواهید داشت. پس از آن باید از طریق فروشگاه App Store ویندوز 10 ماینکرفت را دانلود کنید. توجه داشته باشید که نیازی به خرید دوباره بازی برای تجربه این نسخه وجود ندارد و اگر نسخه اصلی بازی را خریده باشید، نسخه Bedrock به طور رایگان در دسترس خواهد بود.

بازی pc برای اندروید

نسخه ویندوز 10 ماینکرفت از ورژن Bedrock استفاده می‌کند و همین باعث می‌شود بتوانید ماینکرفت را با وسیله‌های دیگر به صورت بین پلتفرمی بازی کنید. برای تشخیص نسخه‌های مختلف هنگامی که ماینکرفت را باز کردید و نوشته Java Edition را دیدید؛ نسخه مورد نظر از نسخه‌های جدید ماینکرفت محسوب می‌شود و با وسیله‌های دیگر سازگار نیست. همچنین برای بین پلتفرمی بازی کردن به نسخه Pocket Edition ماینکرفت بر روی گوشی هوشمند خود نیاز خواهید داشت. متاسفانه نسخه موبایل بازی به همراه نسخه کامپیوتر به صورت رایگان عرضه نشده است؛ بنابراین نیاز به خرید مجدد بازی برای گوشی هوشمند خود خواهید داشت.

بازی pc در اندروید

با استفاده از نسخه Bedrock خواهید توانست دنیایی را که ساخته‌اید بین تمامی دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید. بهترین روش برای این کار آن است که این عمل را بر روی سروری انجام دهید که پیشرفت (Progress) شما را در حال ساخت دنیایتان سیو می‌کند. می‌توانید سرور شخصی خود را بسازید و یا از سرورهای Minecraft Realms استفاده کنید. شاید مراحل گفته شده در نگاه اول کمی سخت به نظر برسند؛ بنابراین مطمئن باشید که قبل از انجام این مراحل دوستان آماده‌ای دارید که می‌خواهند با شما به صورت بین پلتفرمی بازی کنند. خوشبختانه با انجام مراحل گفته شده سروری خواهید داشت که نسخه استاندارد Bedrock ماینکرفت را اجرا خواهد کرد. این به معنی آن است که هر کدام از دوست‌های شما فارغ از شیوه بازی‌شان می‌توانند به بازی شما ملحق شوند. همچنین در نظر داشته باشید که همواره ساخت سرور مختص خودتان در بازی فورتنایت بهتر از استفاده از سرورهای Realm است.

لینک دانلود بازی Minecraft برای PC

Hearthstone / هارت استون

اگر به بازی با کارت‌ها وقتی در حال گردش هستید علاقه‌مند‌ید، عضو سوم لیست بهترین بازی کامپیوتر در گوشی یعنی Hearthstone یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. این بازی فانتزی که به سبک TCG یا Trading Card Game ساخته شده است، ملهم از کاراکترها و تنظیمات بازی دنیای وارکرفت (World of Warcraft) است. بازی Hearthstone از زمان انتشار خود همواره در حال پیشرفت و ایجاد دنیای منحصر به فرد خود است. هسته مرکزی طراحی بازی Hearthstone برای بازی بین پلتفرمی بین کامپیوتر و موبایل ساخته شده است. این یعنی می‌توانید از طریق کامپیوتر خود به ساخت و بازی با مجموعه کارت‌های (Deck) خود بپردازید و سپس همین امر را در بیرون و از طریق گوشی هوشمند خود ادامه دهید. به وسیله سیستم بین پلتفرمی Hearthstone تمامی کارت‌ها و Deckهایتان شما را همراهی خواهند کرد و نیازی نخواهید داشت که در ورژن‌های مختلف به ساخت دوباره Deckها از صفر بپردازید. علاوه بر این‌ها اگر بازی‌های سبک TCG را تجربه کرده باشید حتما می‌دانید که این بازی‌ها ریتم نوبتی و کندتری نسبت به بازی‌های دیگر دارند. بنابراین اگر از طریق موبایل بازی می‌کنید و رقیب شما با کامپیوتر بازی می‌کند، او هیچ مزیتی در رابطه با گیم‌پلی نسبت به شما نخواهد داشت.

لینک دانلود بازی Hearthstone برای کامپیوتر | اندروید | iOS

Shadowverse / شادوورس

اگر به Hearthstone علاقه‌ ندارید، بازی Shadowverse از دیگر نامزدهای لیست بهترین بازی PC برای اندروید را امتحان کنید. این بازی کارت انیمه‌ای شاید به اندازه Hearthstone محبوب نباشد، اما طرفداران مخصوص به خود را دارد که از سبک و طراحی هنری آن لذت می‌برند. به خصوص اگر نمی‌خواهید پول زیادی برای یک بازی TCG خرج کنید بازی Shadowverse گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود؛ چرا که سازندگان بازی در اهدای هدایا و گیفت‌ها دست‌ و دل باز عمل می‌کنند و قادر خواهید بود مجموعه کارت مناسبی را بدون پرداخت هزینه جمع کنید. البته گزینه خرید پک‌های بیشتر اگر نیاز داشتید همواره در بازی وجود دارد؛ اما سیستم جمع کردن کارت‌ها در بازی Shadowverse نسبت بازی‌های TCG دیگر محدودیت‌های کمتری دارد. لازم به ذکر است که در حال حاضر گیم پلی بازی Shadowverse حول محور کارت‌های OHKO یا همان One-hit Knockout قرار گرفته است؛ به عبارت دیگر کارت‌هایی که از طریق‌ آن‌ها بازی مورد نظر در یک چشم بر هم زدن قابل برد است. با گفتن این مورد شاید بازی Shadowverse برای افرادی که از کشمکش میان کارت‌های مختلف بیشتر از پیروزی‌های سریع لذت می‌برند، گزینه ایده‌آلی نباشد.

لینک دانلود بازی Shadowverse برای کامپیوتر | اندروید | iOS

Crashlands / کراش لندز

بازی pc برای اندروید

بازی‌های زیادی بر روی یک پلتفرم کار خود را آغاز می‌کنند و سپس با کسب موفقیت‌های بیشتر برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه می‌شوند. بازی Crashlands عضو آخر لیست بازی کامپیوتری برای اندروید بوده که عنوان منحصر به فردی است و سازندگانش در طراحی آن از ابتدا هم طرفداران کامپیوتر و هم طرفداران موبایل را در نظر گرفته‌اند. نسخه کامپیوتر بازی Crashlands با نسخه موبایل آن سازگار است. سازندگان بازی در ابتدا یک خرید برای هر دو نسخه را در نظر داشتند؛ اما متاسفانه از عهده فروش نسخه کامپیوتر و موبایل در یک بسته واحد بر نیامدند؛ بنابراین قیمت بسته مورد نظر را برای هر نسخه نصف در نظر گرفته‌اند. بنابراین در واقع با خرید هر دو نسخه بازی Crashlands عنوان کاملی را خریداری می‌کنید که سازندگان آن برایتان در نظر گرفته‌اند.

سبک بازی‌ Crashlands شباهت‌های زیادی با عناوینی مثل Minecraft و Don’t Starve دارد. کاراکتر اصلی شما فلاکس دینز (Flux Danes) نام دارد؛ یک پیک ویژه که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و سر از یک سیاره بیگانه در می‌آورد. در Crashlands مجبور هستید با ساخت یک پایگاه، رویارویی با دنیای وحش و جمع آوری تخم‌مرغ‌های بیگانگان زنده بمانید. با توجه به این‌که Crashlands از ابتدا برای سازگاری با بازی بین پلتفرمی طراحی شده است، پیشرفت شما در بازی بین نسخه‌های موبایل و کامپیوتر خدشه‌دار نخواهد شد. بازی از طریق به کار بستن BscotchID سیو‌های شما را در هر دو نسخه با یکدیگر تطبیق خواهد داد. بنابراین وقتی Crashlands را تا یک نقطه روی کامپیوتر بازی کردید و نیاز دارید که سفر کنید، کافی‌ است از طریق گوشی هوشمند خود سیوهای بازی را Sync کرده و از نقطه‌ای که مانده‌اید دوباره شروع به بازی کنید.

لینک دانلود بازی Crashlands برای کامپیوتر | اندرویدiOS

Fortnite android / بازی کامپیوتری برای اندروید

بدون شک لیست بازی کامپیوتری برای اندروید به بازی های گفته شده ختم نمی‌شود، اما سعی کردیم تعدادی از شاخص‌ترین بازی‌ها را در این زمینه برای شما معرفی کنیم. با گسترش و محبوبیت روزافزون قابلیت کراس پلی و بازی بین پلتفرمی می‌توان در آینده انتظار عناوین بیشتری را داشت که به صورت همزمان بتوان آن‌ها را روی پلتفرم‌های مختلف تجربه کرد. به عنوان مثال سبک ورزشی جزو سبک‌هایی است که قابلیت زیادی برای به کار بردن این ویژگی دارد. در هر حال اگر زندگی پرمشغله‌ای دارید و در عین حال به بازی‌های ویدیویی علاقه داشته و نمی‌توانید آن‌ها را تنها از طریق پلتفرم‌هایی مثل کامپیوتر تجربه کنید، بازی‌های لیست بالا می‌توانند عناوین مناسبی برای اوقات فراغتتان باشند.

سخن پایانی

نظر شما راجع به قابلیت کراس پلی و ادامه دادن بازی کامپیوتر در گوشی چیست؟ نظرات خود را می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید. بازی های خوب دیگری را اگر میشناسید باما همراه باشید و آنها را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402