سریال سوپرنچرال فصل 15: بازیگران، تریلر و داستان فصل جدید

فصل 15 سریال سوپرنچرال
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فصل 15 سریال سوپرنچرال (Supernatural) به تازگی شروع به پخش کرده است.  پس از مروری کوتاه بر داستان فصل‌های پیشین به تریلر، بازیگران و داستان فصل جدید نگاهی می‌اندازیم.

سوپرنچرال یک سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام فراطبیعی به کارگردانی اریک کریپک (Eric Kripke) و بازی جرد پادالکی در نقش سم وینچستر و جنس اکلس در نقش دین وینچستر است که داستان ماجراجویی‌های این دو برادر را برای به دام انداختن شیاطین و دیگر موجودات مافوق‌الطبیعه در سراسر آمریکا نقل می‌کند. اولین فصل این مجموعه در سال 2005 اکران شد و تاکنون 14 فصل آن منتشر شده است. فصل 15 که فصل پایانی این درام تخیلی به شمار می‌آید نیز به تازگی شروع به پخش کرده است. در ادامه مروری کوتاه بر داستان فصول قبلی و سپس فصل 15 سریال سوپرنچرال خواهیم داشت.

فصل 15 سریال سوپرنچرال

همچنین بخوانید :

آنچه در این مقاله می خوانید:

 


مروری بر فصل‌های گذشته سریال سوپرنچرال


 

فصل اول

Supernatural season 1

اولین فصل سریال سوپرنچرال با یک فلش‌بک به 20 سال قبل و حمله یک شیطان به مادر برادران وینچستر و مرگ او شروع می‌شود. پدر سم و دین نیز که پس از مرگ همسرش به شکار موجودات شرور و فراطبیعی مشغول بوده، در حین شکار گم شده است. دو وینچستر پس از اتفاقی مشابه 20 سال قبل، تصمیم به جست‌وجوی شیطان قاتل و پیدا کردن پدر خود می‌گیرند. آن‌ها طی سفر خود با حوادث گوناگونی روبرو شده و پدر خود را پیدا می‌کنند. پدر به آن دو می‌گوید که قاتل مادرشان شیطانی به نام شیطان ازازل (چشم زرد) است و به دنبال هفت تیری به نام کلت پاترسون می‌گردد که قابلیت کشتن هر چیزی را دارد. در پایان این فصل پس از کشتن ازازل، هر سه وینچستر در یک تصادف به شدت زخمی می‌شوند.

 

فصل دوم

سریال سوپرنچرال فصل 2

در فصل دوم این سریال پدر وینچسترها برای نجات جان دین که در حادثه آسیب دیده است، هفت تیر و روحش را به روح احضار شده شیطان چشم زرد تسلیم می‌کند. در این فصل متوجه می‌شویم سم هنگام مرگ مادر توسط شیطان به خون او آغشته شده و به این دلیل دارای برخی قدرت‌های ذهنی است. او در مسیر خود با انسان‌های دیگری آشنا می‌شود که همگی به خون شیطان آغشته هستند و به او برای رسیدن به هدفش کمک می‌کنند. در یک درگیری شیطانی سم می‌میرد و دین روحش را برای زندگی با سم معاوضه می‌کند. در انتهای فصل برادرها دوباره ازازل را می‌کشند، اما هنگام باز شدن در جهنم صدها شیطان دیگر نیز آزاد می‌شوند.

 

فصل سوم

سریال سوپرنچرال فصل 3

فصل سوم سریال سوپرنچرال با تلاش سم برای نجات روح دین آغاز می‌شود. او برای رسیدن به هدفش با شیطانی به نام روبی ملاقات می‌کند که به سم اظهار علاقه کرده و ادعای کمک می‌کند. آن‌ها پس از آشنایی با یک دلال فروشنده اشیاء سری به نام بلا، متوجه می‌شوند قرارداد روح دین در دست لیلیت، یک شیطان قدرتمند است. در نهایت سم در نجات دین ناکام می‌ماند و سگ‌های جهنمی دین را به جهنم می‌برند.

 

فصل چهارم

سریال سوپرنچرال فصل 4

در فصل چهارم دین، به دستور خدا، توسط فرشته‌ای به نام کستیل نجات پیدا می‌کند. طی مدتی که دین مرده، سم به کمک روبی توانایی‌های خود را پرورش می‌دهد. دین برای برهم زدن نقشه لیلیت برای شکستن قفل 66  که لوسیفر را آزاد می‌کند، وارد داستان می‌شود. در انتها سم لیلیت را که آخرین قفل است، می‌کشد. با کشته شدن لیلیت و شکستن قفل، قفس لوسیفر باز شده و او از جهنم رها می‌شود.

 

فصل پنجم

سریال سوپرنچرال فصل 5

سراسر فصل 5 سوپرنچرال به جنگ سم و دین با فرشتگان و شیاطین می‌پردازد. آن‌ها برای شکست لوسیفر چهار اسب سوار آخرالزمان را که کلید قفس لوسیفر هستند، پیدا می‌کنند. سم طی نقشه‌ای توسط لوسیفر تسخیر می‌شود تا میکائیل را ملاقات کرده و مانع جنگ آخرالزمان شود. او با دین که خواهان منع اوست، درگیر می‌شود اما سرانجام به خود مسلط شده و از بروز جنگ جلوگیری می‌کند.

 

فصل ششم

در آغاز فصل 6 سوپرنچرال، سم که مدتی‌ست از جهنم بازگشته برای نجات دین از دست یک هیولا به سراغ او می‌رود. دین نیز به کمک مرگ یکی از سواران آخر الزمان روح سم را به او برمی‌گرداند. در این زمان در بزرخ باز شده و مادر تمام هیولاها برای نابودی انسان‌ها به زمین می‌آید، اما سم و دین او را می‌کشند. کستیل نیز به کمک کراولی در برزخ را باز کرده و روح‌های برزح را درون خود جمع می‌کند و پس از قدرتمند شدن، خود را خدای جدید می‌خواند.

 

فصل هفتم

در فصل 7 کستیل سعی در بهبود دنیا دارد، اما دیوهای درونش بر او مسلط و مانع‌اش می‌شوند. وینچسترها در تلاش‌ هستند تا با مرگ کستیل راهی برای کمک به او بیابند. طی تلاشی روح‌ها از بدن کستیل خارج و او ناپدید می‌شود. پس از بازگشت کستیل، او با کمک دین قدرت‌هایش را به عنوان یک فرشته به دست می‌آورد. در ادامه تلاش آن دو برای کشتن دیک رومن منجر به انتقال مجدد او، دین و کستیل به برزخ می‌شود. جایی که هیولاها تا ابد یکدیگر را شکار می‌کنند.

 

فصل هشتم

سریال سوپرنچرال فصل 8

فصل 8 به بازگشت دین و شروع مبارزه برادران با کراولی می‌پردازد. داستان بر روی لوح‌های فرشتگان و شیاطین متمرکز است. سم هنگام تلاش برای کشتن یک سگ جهنمی دچار بیماری مشابه سل می‌شود. کستیل که به وسیله نائومی بازگردانده شده، مجبور به انجام دستورات اوست. پس از انجام آزمایش‌های سه‌گانه، نائومی به دین هشدار می‌دهد که به دست آوردن لوح شیاطین برای بستن درهای جهنم چه بهایی دارد و در حالی که دین بدن مجروح سم را در آغوش دارد، این فصل به پایان می‌رسد.

 

فصل نهم

فصل 9 نیز به داستان سقوط فرشتگان بر روی زمین ادامه می‌دهد. متاترون می‌خواهد خود را خدای جدید معرفی کند. دین نیز برای نجات سم از تسخیر شیطانی به نام گادریل با کراولی قراردادی برای شکست آبادون می‌بندد. سپس متوجه می‌شود آبادون تنها با خنجر قابیل می‌میرد. آن‌ها خنجر را به دست آورده و دین سعی می‌کند علاوه بر آبادون، متاترون را شکست دهد، اما متاترون دین را می‌کشد. فرشتگان پس از آگاهی از نیت پلید متاترون به او پشت می‌کنند. در انتهای فصل سم نیز سعی می‌کند برای احیا دین با کراولی قرارداد ببندد. پس از ملاقات کراولی با دین، برادر بزرگ وینچستر به عنوان شیطان به زندگی باز می‌گردد.

 

فصل دهم

در فصل 10، دین پس از بازگشت شروع به همکاری با کراولی می‌کند. سم نیز همچنان در جست‌وجوی دین است. پس از بروز اختلافات میان دین و کراولی، او مکان حضور دین را به سم لو می‌دهد و در ازای آن خنجر قابیل را می‌گیرد.  تمرکز این فصل بر روی از بین بردن نشان قابیل به دست دین است. اما دین که تحت تاثیر نشان قرار گرفته دست به چند کشتار جمعی می‌زند. او ناامید از درمان خود به سراغ مرگ می‌رود. در حالی که سم و دین تصمیم به مرگ گرفته‌اند، طلسم نشان توسط مادر کراولی از روی دین برداشته می‌شود، اما این اتفاق اولین شیطان کره زمین را که سال‌هاست زندانی شده، دوباره رها می‌کند.

 

فصل یازدهم

در فصل 11 سم و دین به یافتن آمارا یا همان تاریکی و از بین بردن او می‌پردازند. در حالی که کراولی از آمارا مراقبت می‌کند، لوسیفر به کستیل می‌گوید که می‌تواند آمارا را از بین ببرد، اما برای این کار باید بدن سم را در اختیار داشته باشد. هنگامی که با امتناع سم مواجه می‌شود، بدن کستیل را تسخیر می‌کند. در کشاکش تلاش برای نابودی آمارا، سم و دین تصمیم می‌گیرند با جمع کردن ارواح، بمبی برای کشتن او بسازند. اما آمارا از رفتار خود پشیمان می‌شود و تمام آنچه از بین برده را درست می‌کند، ولی پیش از ترک زمین از دین درخواست کمک می‌کند.

 

فصل دوازدهم

سریال سوپرنچرال فصل 12

در فصل 12 سریال سوپرنچرال دین بعد از 30 سال دوباره با مادرش ملاقات می‌کند. دین به همراه مادرش و کستیل نقشه‌ای برای نجات سم می‌ریزد که توسط لیدی تونی زندانی و شکنجه شده است. لویسفر نیز برای بازگشت دوباره به کشتار بی‌شماری دست می‌زند. در این میان ماری وینچستر، دو برادر را فریب می‌دهد تا تپانچه یکی از چهارسوار را برای او بدزند. از سوی دیگر رئیس‌جمهور دستیار خود را باردار کرده و تولد یک نفلیم در راه است. با وجود تلاش‌های سم، دین و کستیل برای جلوگیری از به دنیا آمدن آن، نفلیم زاده می‌شود.

فصل سیزدهم

در فصل 13 سم و دین که تعداد زیادی از متحدان و خانواده خود را از دست داده‌اند بر سر بزرگ کردن یا کشتن نفلیم اختلاف نظر پیدا می‌کنند. از سوی دیگر لوسیفر، ماری وینچستر را برای معاوضه با فرزند خود اسیر کرده است. وینچسترها در تلاش برای نجات مادر خود سعی می‌کنند به کمک کستیل دروازه‌ای که لوسیفر سعی دارد از طریق آن خود را خدای بهشت بخواند، باز کنند. در حالی که بهشت در غیاب خدا آشفته است، وینچسترها جنگ جدیدی را با گابریل و لوسیفر آغاز می‌کنند تا تعداد زیادی از انسان‌ها را از آن دنیا بازگردانند، اما در این راه گابریل کشته می‌شود و لوسیفر و مایکل آن دو را تعقیب می‌کنند. دین برای شکست لوسیفر به مایکل اجازه می‌دهد بدن او را در دست بگیرد. این فصل با تسلط مایکل بر بدن دین به پایان می‌رسد.

 

فصل چهاردهم

در فصل 14 مایکل پس از آخرالزمان هیولاها را آزاد می‌کند. دین، سم، کستیل و جک به مقابله با مایکل و ارتش او می‌پردازند. دین سعی دارد برای نجات دنیا از دست مایکل خود را زندانی کند، اما سم مانع او می‌شود. مری وینچستر نیز بار دیگر به دست جک کشته می‌شود. خدا ظاهر شده و به برادران وینچستر می‌گوید برای کشتن جک باید از تفنگ مخصوصی که او ساخته است استفاده کنند، اما سم و دین او را نادیده می‌گیرند. خدا که از آن‌ها عصبانی است روح کینه‌جو را از جهنم آزاد و به روی زمین می‌فرستد تا به جهان پایان دهد.

 


داستان فصل 15 سریال Supernatural


در قسمت اول فصل 15 سریال سوپرنچرال که بازگشت به سوی آینده نام دارد، سم، دین و کستیل که تنها افراد باقی مانده هستند، برای دفاع از جهان از دست روح‌های آزاد شده دوباره به زمین باز می‌گردند و ماجراجویی‌های خود را از سر می‌گیرند. قسمت دوم نیز با عنوان رستاخیز جهنم به تلاش برادران وینچستر برای بازگرداندن و زندانی‌ کردن ارواح با کمک رونا و کچ می‌پردازد. همانطور که گفتیم، فصل 15 سوپرنچرال فصل آخر آن خواهد بود و قرار است پایانی بر تمامی ماجراهای این برادران باشد.

سریال سوپرنچرال فصل 15

 


بازیگران فصل 15 سریال سوپرنچرال


طبق گزارش‌ها کریستین کین در این سری  به عنوان بازیگر مهمان نقش یک شکارچی سابق و دوست دین وینچستر را بازی خواهد کرد. جک ابل به عنوان برادر فراموش شده سم و دین باز می‌گردد و آدام میلیگان نیز نقش شورانر را به عهده دارد. به نظر می‌رسد مت کوهن نیز در نقش جان وینچستر جوان دوباره به صحنه باز خواند گشت. شاید هنوز برای حدس زدن کمی زود باشد، اما می‌توان شرط‌ بست که جنسن اکلس و جرد پادالکیک برای فصل نهایی باز خواهند گشت. علاوه بر این می‌توانید انتظار دیدن میشا کالینز را در نقش کستیل داشته باشید.

سریال Supernatural فصل 15

 


تریلر فصل 15 سریال سوپرنچرال


در قسمت زیر اولین تریلر فصل 15 سوپرنچرال را مشاهده می‌کنید که تلاش برادران وینچستر برای از بین بردن ارواح و هیولاهای رها شده بر روی زمین پس از باز شدن در جهنم را نشان می‌دهد. شیاطین و ارواحی که بسیاری از آن‌ها توسط سم و دین به جهنم فرستاده شده بودند.

 


تاریخ اکران فصل 15 سریال سوپرنچرال


فصل 15 و نهایی سریال پرطرفدار سوپرنچرال ساخته اریک کریپک 10 اکتبر 2019 (18 مهر) شروع به پخش کرده و شامل 20 قسمت است.

 

در این مطلب مروری بر همه‌ی فصل های سریال سوپرنچرال داشتیم. نظر شما درباره فصل 15 سریال سوپرنچرال و پایان یافت آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
Pari
.
18 شهریور 1400، 02:31
پاسخ
0
1
سریال خیلی خوبی بود بخصوص که ذهنیت آدم رو در مورد همه چی به چالش میکشید فقط من فکر میکردم قسمت ۱۹ فصل ۱۵ پایان سریاله اما نبود قسمت ۲۰ یه درگیری دیگ با مایکل داشتن و در نهایت اونو کشتن اما این وسط مایکل هم دین رو کشت و جالبیش این بود ک بهشت دین همراه بابی بود و ماشینش در واقع چیزی که چندین سال باهاش بود در آخرم سم زندگی کرد ازدواج کرد بچه دار شد آخرم نشونش داد که داره آخرین حرفاشو به پسرش میزنه و خیلی پیره و با گفتن آخرین جملات سم هم بدون هیچ تراژدی و به مرگ طبیعی مرد آخرم برداران وینچستر رو کنار هم دیگ روی پل نشون داد پایانی کاملا برازنده فیلم هرچند ترجیح میدادم هیچ کدوم نمیرن یا حداقل مرگشون نشون ندن?
avatar
Melika
.
11 آبان 1398، 18:19
پاسخ
1
3
دوست ندارم سریال Super Natural تموم بشه ناراحتم و هر قسمت جدید که از فصل اخر پخش میشه حالم بدتر میشه سوپرنچرال فراموش نشدنیه مرسی از وب سایت خوبتون
avatar
نیمارشیدی
.
07 شهریور 1401، 20:32
پاسخ
0
0
@Melika
سلام میشه یه فیلم یا سریالی شبیه سوپر نچرال معرفی کنید
avatar
ابراهیم
.
24 مهر 1398، 01:37
پاسخ
4
1
سلام به نوبه ای خودم این فیلم هیجان زیادی به ارمغان میاره ولی یک سوال ایاااا این فیلم توهین به ادیان وا وا وا که من نمی خواهم وارد این موضوع بشم نیست یا از نظر شما میگید این فقط یک فیلم هستش و فقط برای سرگرمی پخش میشه...در جواب شما باید بگم اشتباه فکر میکنید چرا ...جواب ان کسی که این فیلم را ساخته میداند......ببخشید اگر اظهار نظر و قضاوت کردم وسلام و خدا حافظ
avatar
mohammad
.
21 مهر 1398، 23:21
پاسخ
0
3
فقط ناراحتم و بس
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402