دانلود فصل دوم ماندالوریان با زیرنویس فارسی + داستان، بازیگران و نمرات منتقدین

فصل دوم ماندالوریان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فصل دوم ماندالوریان، اسپین‌ آفی از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، در سال 2020 منتشر شد. برای اینکه بدانید کدام بازیگران در سریال ماندالوریان فصل دو حضور دارند و داستان سریال Mandalorian فصل 2 از چه قرار است، همراه ما باشید.

سریال ماندالوریان اثری علمی تخیلی است که از اسپین آف‌های فیلم جنگ ستارگان به حساب می‌آید. درواقع داستان این سریال در دنیای جنگ ستارگان رخ می‌دهد و سازنده و نویسنده اصلی آن جان فاورو است. از فیلم‌های فاورو می‌توان به سری Iron Man ،The Jungle Book و The Lion King اشاره کرد. این سریال مخصوص شبکه Disney+ است و فصل اول آن 8 قسمت دارد که در اواخر سال 2019 پخش فصل اول آن تمام شد. سریال Mandalorian با استقبال خوبی مواجه شد و به همین دلیل فصل دوم آن از 30 اکتبر 2020 یعنی 9 آبان 99 پخش شد. قرار است فصل سوم این سریال نیز در سال 2023 منتشر شود. در این مقاله از پلازا به دانلود و بررسی سریال The Mandalorian می‌پردازیم.

سریال ماندالوریان فصل دو

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال ماندالوریان (فصل اول و دوم)

در این بخش می‌توانید به دانلود با زیر نویس فارسی سریال ماندالوریان فصل 2 و 1 با سه کیفیت مختلف بپردازید. امیدواریم از تماشای این سریال علمی-تخیلی لذت ببرید.

دانلود فصل اول سریال ماندالوریان با زیرنویس فارسی چسبیده

قسمت 1: کیفیت 1080P   کیفیت 720P

قسمت 2: کیفیت 1080P   کیفیت 720P

قسمت 3: کیفیت 1080P   کیفیت 720P

قسمت 4: کیفیت 1080P   کیفیت 720P

قسمت 5: کیفیت 1080P   کیفیت 720P

قسمت 6: کیفیت 1080P  کیفیت 720P

قسمت 7: کیفیت 1080P   کیفیت 720P

قسمت 8: کیفیت 1080P   کیفیت 720P

دانلود فصل دوم ماندالوریان

قسمت 1: کیفیت 1080P   کیفیت 720P  کیفیت 480P

قسمت 2: کیفیت 1080P   کیفیت 720P  کیفیت 480P

قسمت 3: کیفیت 1080P   کیفیت 720P  کیفیت 480P

زیرنویس فصل دوم سریال ماندالوریان

داستان سریال ماندالوریان

سریال Mandalorian فصل 2

ماندالوریان‌ها طایفه‌ای جنگجو از سیاره ماندالور هستند که در سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars معرفی شدند. بوبا فت (Boba Fett) شکارچی جایزه‌بگیری‌ست که برای اولین بار در سه‌گانه اصلی فیلم‌های جنگ ستارگان حضور پیدا کرد. این شکارچی خودش یک ماندالور نیست اما همانند پدرش جنگو فت (Jango Fett) زره آن‌ها را برای ارعاب دیگران می‌پوشد.

در سریال ماندالوریان می‌بینیم که بعد از بوبا و جنگو فت، جنگجوی جدیدی در دنیای استار وارز پیدا می‌شود. در این سریال با این جنگجوی تنها و سفرهایش در مناطق دورافتاده کهکشان، خارج از منطقه نیو ریپابلیک همراه هستیم. داستان این سریال 3 سال بعد از بازگشت جدای، بعد از سقوط امپراتوری و قبل از پدیدار شدن محفل یکم می‌گذرد. داستان فصل اول سریال با ماندالوریان آغاز می‌شود. ماندالوریان مأموریت دارد تا گروگو یا همان بچه یودا را پس بگیرد و به بازماندگان  اما او از مأموریتش سرپیچی می‌کند و سعی می‌کند از گروگو محافظت کند.

در سریال Mandalorian فصل 2 بچه یودا و ماندالوریان را در ماجراجویی‌تازه‌ای در کهشکشان می‌بینیم. داستان فصل دوم ماندالوریان نیز درباره همان شکارچی جایزه‌بگیر است که اکنون در تلاش است گروگو را نزد محفل جدای ببرد. اما این کار به این سادگی‌ها نیست.

تریلرهای سریال ماندالوریان

در این بخش می‌توانید تریلرهای سریال Mandalorian فصل 2 و فصل 1 را مشاهده کنید. در هر قسمت توضیحات مختصری نیز درباره تریلر داده شده.

تریلر فصل اول سریال Mandalorian

در ادامه شما می‌توانید «تریلر سریال ماندالوریان The Mandalorian» را تماشا کنید. در این ویدیوی مرموز شاهد صحنه‌های بسیار جذابی هستیم.

در تریلر فصل اول سریال ماندالوریان می‌بینیم که این شخصیت تفنگ‌دار که پدرو پاسکال (Pedro Pascal) آن را بازی می‌کند، با گروه‌های مختلفی مشغول جنگ است. گروه‌هایی مانند استورم‌تروپرز (Stormtroopers) و دث ‌تروپرز (Death Troopers) که ظاهرا بعد از سقوط امپراتوری هنوز با تمام قوا سرپا هستند. حداقل یکی از این گروه‌های استورم‌تروپر توسط یکی از وفاداران امپراتوری رهبری می‌شود. این نقش را جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) بازی می‌کند.

معرفی سریال The Mandalorian

همچنین در تریلر می‌بینیم که ماندالوریان در میخانه‌ای از یکی از هم‌پیمان‌هایش (با بازی کارل ودرز / Carl Weathers) ماموریتی می‌گیرد. درنهایت هم با یک انسان ماشینی به نام IG-11 (با صدای تایکا وایتیتی Taika Waititi) همراه می‌شود.

در تریلر سریال ماندالوریان نه چهره شخصیت اصلی را می‌بینیم نه اسمش را می‌شنویم. به نظر می‌رسد که یونیفورم او برای نشان دادن شخصیت‌اش ضروری است. او از ماسکی استفاده می‌کند تا اعمال پیچیده اخلاقی‌اش را پنهان کند. به هر حال مشخص نیست که این ماندالوریان شخصیت مثبت یا منفی‌ای دارد. اما حداقل مشخص است که یکی از شخصیت‌ها که جینا کارانو (Gina Carano) بازی‌اش می‌کند، قبلا برای ائتلاف شورشی می‌جنگیده است.

این سریال قرار است به مجموعه اصلی فیلم‌های ‌Star Wars وفادار باشد. مانند شخصیت هان سولو (Han Solo) در انتهای فیلم Empire Strikes Back، در تریلر این سریال هم صحنه‌ای از یک موجود فضایی یخ زده می‌بینیم.

تریلر سریال ماندالوریان فصل ۲

در این بخش می‌توانید تریلر سریال Mandalorian فصل 2 را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

تریلر سریال Mandalorian فصل 2 با دیالوگی بین Armorer و ماندالورین آغاز می‌شود: ماندالورین باید بچه یودا را نزد محفل جدای ببرد. این جنگجوی نقاب‌دار دیگر درحال فرار یا حتی برگرداندن یودا نیست. اکنون به این فکر افتاده که معماهای مربوط به بچه یودا را حل کند؛ بداند او واقعا چیست، از کجا آمده و چرا همه می‌خواهند او را بکشند؟

ارتباط سریال ماندالوریان و فیلم جنگ ستارگان

بررسی سریال The Mandalorian

داستان سریال ماندالوریان در جهان مشابهی مانند جهان مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد. البته نباید انتظار داشته باشید که شخصیت‌های محبوب‌تان از فیلم‌های جنگ ستارگان در این سریال هم حضور داشته باشند.

تاکنون همه دنباله‌ها و اسپین‌آف‌هایی که دیزنی از مجموعه فیلم‌های Star Wars ساخته، حول محور همان سه‌گانه اصلی این فیلم‌ها بوده است. در فیلم Star Wars: Rogue One توضیح داده شد که چطور شورشی‌ها می‌خواهند اولین ستاره مرگ را نابود کنند. در فیلم Solo هم داستان هان سولو یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم‌های جنگ ستارگان روایت شد.

البته گفته شده که فیلم‌ها و سریال‌های آینده جنگ ستارگان از داستان سرنوشت خانواده اسکای واکر فراتر خواهند رفت و به گوشه‌های دیگر این جهان خواهند پرداخت. سریال Mandalorian به نظر می‌آید که اولین برنامه در این سبک باشد. سازنده این سریال گفته است که تازه‌واردانی در این سریال حضور خواهند داشت چرا که داستان اصلی آن در قسمت دیگری از جهان جنگ ستارگان رخ می‌دهد. همچنین او قول داده است که این سریال هم‌ردیف فیلم‌های قبلی و سرشار از ارجاع‌هایی به آن‌ها است.

بازیگران سریال ماندالوریان

سال 2018 بود که پروسه انتخاب بازیگران سریال ماندالوریان به‌طور رسمی آغاز و اعلام شد که پدرو پاسکال که از مدت‌ها قبل شایعه حضورش در این سریال وجود داشت، نقش اصلی آن را بر عهده خواهد داشت. جالب است بدانید که پاسکال در ابتدا فکر می‌کرد قرار است نقش بوبا فت را بازی کند اما بعد متوجه شد باید نقش شخصیتی متفاوت را ایفا کند. در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال ماندالوریان آشنا می‌شویم.

پدرو پاسکال در نقش ماندالورین

داستان فصل دوم ماندالوریانپدرو پاسکال (Pedro Pascal) متولد 2 آوریل 1975 برابر با 13 فروردین 1354 است. او با بازی در نقش اوبرین مارتل در گیم آو ترونز به عرصه شهرت راه یافت. پدرو تا قبل از ایفای نقش در فصل چهارم سریال بازی تاج و تخت در نقش‌های فرعی در سایر فیلم و سریال‌ها بازی می‌کرد. او سپس در سال‌های 2015 تا 2017 در سریال Narcos محصول شبکه نتفلیکس حضور داشت. پدرو پاسکال از سال 2019 ایفای نقش در سریال ماندالوریان را برعهده گرفت. جدیدترین اثر پدرو پاسال نیز فیلم وزن غیرقابل تحمل استعداد عظیم (محصول 2022) است که در آن با نیکلاس کیج همبازی است.

کارل ودرز در نقش گریف کارگا

دانلود فصل دوم ماندالوریان

کارل ودرز (Carl Weathers) بازیگر، کارگردان تلویزیون و فوتبالیست سابق آمریکایی و متولد 14 ژانویه 1948 برابر با 23 دی 1326 است. او با ایفای نقش یک بوکسور به نام آپولو کرید در چهار فیلم اول Rocky (سال‌های 1976 الی 1985)، بازی در فیلم Predator محصول سال 1987، فیلم اکشن Action Jackson محصول سال 1988، فیلم کمدی ورزشی Happy Gilmore و همچنین مجموعه داستان اسباب‌بازی‌ها به شهرت رسید.

کارل ودرز در سریال ماندالوریان فصل دو و یک، نقش گریف کارگا، رئیس انجمن شکارچیان جایزه‌بگیر را ایفا کرد. او برای بازی در این سریال، در سال 2021 نامزد جایزه Primetime Emmy بهترین بازیگر مهمان در سریال درام شد.

جینا کارانو در نقش کارا دون

بازیگران فصل ۲ ماندالوریان

جینا جوی کارانو (Gina Joy Carano) بازیگر آمریکایی متولد 16 آوریل 1982  برابر با 17 فروردین 1361 است. او پیش از ورود به دنیای بازیگری در زمینه هنرهای رزمی فعالیت می‌کرد. جینا قبل از ایفای نقش در سریال ماندالوریان در فیلم‌هایی همچون آشفتگی (2011)، سریع و خشن 6 (2013) و ددپول (2016) حضور داشت.

جینا کارانو از بازیگران فصل ۲ ماندالوریان و همچنین فصل 1 آن است. در سریال Mandalorian فصل 2 و 1، او نقش کارا دون را ایفا کرد. اما بعد از انتشار چند پست در شبکه‌های اجتماعی‌اش، کمپانی لوکاس‌فیلم اعلام کرد که جینا در برنامه‌های آینده مجموعه جنگ ستارگان حضور نخواهد داشت.

سایر بازیگران سریال ماندالوریان عبارتند از:

  • جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) در نقش ماف گیدئون
  • لیلانی شیو (Leilani Shiu) در نقش جاوا
  • امید ابطحی (Omid Abtahi) در نقش دکتر پرشینگ
  • امیلی اسوالو (Emily Swallow) در نقش آرمورر

نقد و امتیازات سریال ماندالوریان

تریلر سریال ماندالوریان فصل ۲

پخش سریال ماندالوریان در تاریخ 12 نوامبر 2019 مصادف با 21 آبان 1398 از شبکه Disney+ شروع شد و فصل اول آن در 8 قسمت تا آخر سال 2019 پخش شد. این سریال مورد ستایش منتقدین قرار گرفت و توانست امتیازات خوبی را از آن‌ها و بینندگان دریافت کند. فصل اول این سریال در سایت راتن تومیتوز دارای امتیاز 93% بر اساس 338 نقد است. در سایت متاکریتیک هم سریال Mandalorian دارای امتیاز 70 از 29 نقد است که 23 نقد آن مثبت و 6 نقد آن متوسط محسوب شده.

فصل دوم ماندالوریان در تاریخ 30 اکتبر 2020 (9 آبان 1399) منتشر شد. سریال Mandalorian فصل 2 نیز با نظر مثبت منتقدان مواجه شد. این فصل در سایت راتن تومیتوز از مجموع 450 نقد، به رأی مثبت 93 درصدی رسید. در سایت متاکریتیک نیز براساس نظر 14 منتقد، امتیاز 76 از 100 را دریافت کرد. بیشتر نظرات درباره این فصل نیز مثبت بودند. در ادامه به بررسی و نقد سریال ماندالوریان فصل دوم و اول از دیدگاه منتقدین خواهیم پرداخت.

Collider / لیز شانون میلر: 91

نقد فصل دوم: بله! بچه یودا مثل همیشه بامزه و جذاب است و  از آن مهم‌تر، ضدقهرمان سریال در زمان درست، کار درست را انجام می‌دهد اما در سایر مواقع نگران مسائل خاکستری که مرز خوبی یا بدیشان مبهم است، نمی‌شود. در آن زمان‌ها ماندالوریان در بی‌پرواترین و جذاب‌ترین حالت ممکن است.

TV Guide / تیم سورت: 90

اولین قسمت سریال ماندالوریان یک اثر نوستالژیک هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بوده که به ریشه‌های خود احترام می‌گذارد؛ البته نمی‌توانیم این حرف را برای سایر آثار مربوط به جنگ ستارگان این روزها بگوییم. با وجود این‌ها، این تم وسترن این سریال است که آن را عالی کرده است.

دانلود با زیر نویس فارسی سریال ماندالوریان فصل 2

RogerEbert.com / نیک آلن: 80

نقد فصل دوم: اولین قسمت فصل دوم مثال خوبی است از اینکه سریال چگونه می‌تواند در مقیاس‌های مختلف کار کند؛ وقتی دو شخصیتش در یک چشم‌انداز وسیع و باز به تبادل اطلاعات می‌پردازند، می‌تواند صمیمی باشد و همچنین می‌تواند پر از از صحنه‌های اکشنی باشد که ارزش تهیه IMAX را دارند.

Time / جودی برمن: 80

سریال Mandelorian طراحی صحنه فوق‌العاده، دنیای زیبا، یک جانور کوچک و نقش‌آفرینی بسیار خوبی از فیلم‌سازی سال‌های دور، ورنر هرزاگ (Werner Herzog) در یک نقش منفی کوتاه اما به‌یادماندنی را ارائه می‌دهد. با اینکه سه قسمت اول سریال ریتم کندی دارند، اما ترکیب روایت داستان آهسته و نبردهای فراوان، حسی کمیک بوکی به آن داده است.

Rolling Stone / آلن سپینوال: 70

«سرگرم‌کننده» احتمالا بهترین کلمه‌ای است که می‌توانم به پخش فشرده اولیه سریال The Mandelorian اطلاق کنم. فاورو و فیلونی کار بسیار موفقی را در معرفی این گوشه از فرنچایز به ما انجام می‌دهند و وضعیت‌های دشواری را نشان می‌دهند که شخصیت اصلی که توسط پدرو پاسکال بازی می‌شود، در آن‌ها قرار می‌گیرد. در این مرحله اولیه، این سریال بهترین بخش‌های استار وارز به همراه محبوب‌ترین کلیشه‌های فیلم‌های وسترن است.

فصل دوم ماندالوریان

USA Today / کلی لاولر: 63

این سریال پیرامون شخصیتی مبهم ایجاد شده (او هیچ‌وقت کلاه‌خود خود را درنمی‌آورد و حتی صدای او هم تغییر یافته است) که باعث می‌شود در قسمت اول آن هیچ رابطه احساسی با او برقرار نکنیم. یک پیچش داستانی کوچک در انتهای آن پایه‌های داستانی را بنا می‌کند که می‌تواند ایده‌های بزرگ‌تری را از مجموعه فیلم‌ها شامل شود.

همچنین بخوانید :

Vanity Fair / سونیا ساراییا: 60

اگر تماشای شلیک کردن چندین سرباز رزه‌پوش فضایی به هم با سلاح‌هایشان را دوست دارید، چیزی برای شکایت درباره این سریال پیدا نخواهید کرد؛ اما بدون تاریخچه، انگیزه، یا حالت چهره، این سریال کمی تهی به نظر می‌رسد و آن عنصر انسانی دنیای استار وارز را ندارد.

سریال ماندالوریان فصل دو

USA Today / کلی لاولر: 60

نقد فصل دوم: البته که شروعش جالب است و تیموتی آلیفنت را با تمام شکوه و جلالش نشان می‌دهد، اما آدم مدام احساس می‌کند که این سریال مانند عکسی سه بعدی از چیزی است که می‌توانست باشد، اما نیست. خوب است ولی عالی نیست.

Vox / امیلی تاد واندرورف: 50

سریال ماندالوریان یک سرگرمی خوب است؛ اما در عین حال، یک سرگرمی اساسا خالی بوده و پیشگام خوبی برای بسیاری از برنامه‌های اورجینال دیزنی پلاس که در آینده عرضه می‌شوند، نیست.

کلام آخر

سریال Mandalorian فصل 2

مجموعه‌ فیلم‌های جنگ ستارگان از محبوب‌ترین فیلم‌ها در ژانر علمی-تخیلی هستند. اسپین آف جدید این مجموعه هم در قالب سریال Mandalorian منتشر شده است. در این مطلب مروری بر بازیگران، داستان، تیزر و نمرات منتقدین داشتیم و به معرفی سریال The Mandalorian پرداختیم. نظر شما راجع به سریال ماندالوریان و دنیای جنگ ستارگان چیست؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
نادر افشار
.
04 دی 1399، 14:52
پاسخ
0
0
سلام ایا سانسوره و اگه کسی اسار وار رو ندیده باشه و این سریالو ببینه چیزی میفهمه
avatar
amir
.
26 آبان 1399، 16:39
پاسخ
1
1
فیلم ها سانسور شده هستند؟؟؟؟؟؟
avatar
Bookworm
.
06 خرداد 1399، 13:04
پاسخ
0
2
سلام من خیلی از جنگ ستارگان خوشم میاد ولی این سریال رو ندیدم خواستم بدونم ایا به فازما ربطی داره؟ :)♡ ممنون میشم پاسخ بدین.
avatar
Yoda
.
15 آبان 1399، 05:28
پاسخ
0
0
@Bookworm
بله ربط داره داستان بین فیلم های بازگشت جدای و نیرو برمی‌خیزد هست البته به زمان بازگشت جدای نزدیک تره باتشکر
avatar
علیرضا
.
25 بهمن 1398، 14:31
پاسخ
0
0
سریال ماندالوریان عالیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402