چطور در اینستاگرام لایک بیشتری بگیریم؟ ترفندهای افزایش لایک Instagram

ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مدتی خیلی زیادی نیست که اینستاگرام وارد زندگی ما شده، اما این شبکه اجتماعی به سرعت جایگاه خود را در میان رقبا پیدا کرده و از بهترین‌ها شده است. در این پست قصد داریم در مورد مهم ترین ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام صحبت کتیم.

این روز‌ها شاهد آن هستیم که صاحبان کسب و کار به این امید که محصولات خود را به بیش از یک میلیارد کاربر پلتفرم اینستاگرام معرفی کنند، یک حساب کاربری در آن ایجاد می‌کنند و محصولات خود را در پست‌هایی معرفی می‌کنند. اما ممکن است بعد از گذشت مدتی پیشرفتی در کار خود مشاهده نکنند و پست‌های آن‌ها تعداد بازدید یا لایک زیادی نداشته باشد. در اینجا ما قصد داریم 20 مورد از ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام را به شما معرفی کنیم که باعث می‌شود بتوانید محصولات خود را به نحو بهتری به دید عموم بگذارید.

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام
    • عکس‌های با کیفیت بگیرید
    • پست‌های خود را در پلتفرم‌های دیگر نیز به اشتراک بگذارید
    • از هشتگ‌های مکانی استفاده کنید
    • از هشتگ‌های معروف استفاده کنید
    • یک لوکیشن تگ کنید
    • از عکس‌های پشت صحنه در پست‌‌های خود استفاده کنید
    • به بعضی از کاربرانی که پست شما را لایک می‌کنند، هدایایی اختصاص دهید
    • با یک اینفلوئنسر همکاری کنید
    • با برند‌های دیگر همکاری داشته باشید
    • اکانت‌های پرطرفدار را تگ کنید
    • از فالوور‌ها بخواهید دوستانشان را تگ کنند
    • با عکس‌های مشتریان و کاربران خود پست بگذارید
    • از نقل قول‌ها استفاده کنید
    • برای پست‌های پرطرفدار کامنت بگذارید
    • کاربران بیشتری را فالو کنید
    • به صورت مرتب پست بگذارید
    • در ساعات اوج بازدید، پست بگذارید
    • در پست خود سوالی مطرح کنید
    • در پیج خود برای محصولاتتان تخفیف بگذارید
    • در پیج خود استوری بگذارید

 


ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام


 

عکس‌های با کیفیت بگیرید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

یکی از ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام گرفتن عکس‌های با کیفیت است. شاید به نظرتان این مورد برای افزایش لایک، یک ترفند به حساب نیاید اما جالب است بدانید خیلی از افراد آن را رعایت نمی‌کنند. برای این کار به یک دوریبن عکاسی حرفه ای و گران قیمت نیاز ندارید؛ کافی است از نور محیط و مشخص بودن اجزای عکس مطمئن شوید. اما با هر گوشی نیز گرفتن عکس با کیفیت میسر نیست، برای گرفتن یک عکس خوب به یک گوشی هوشمند به روز که دارای دوربین با کیفیت است نیاز دارید. عکس‌های با کیفیت و عالی طبیعتا در نظر بینندگان خوشایندتر هستند و این به معنی افزایش لایک اینستاگرام است.

 

پست‌های خود را در پلتفرم‌های دیگر نیز به اشتراک بگذارید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

یکی دیگر از ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام به اشتراک گذاشتن پست‌ها در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و وبلاگ خود است. مرتبط کردن حساب اینستاگرام خود به شبکه‌های اجتماعی دیگر به شما این امکان را می‌دهد که مطالب و عکس‌های خود را در فضا‌های دیگر با دنبال کننده‌های خود به اشتراک بگذارید. همچنین این امر به شما کمک می‌کند تا هر چه بیشتر در معرض دید باشید و توجه افراد بیشتری را به سمت پست‌های اینستاگرامی خود جلب کنید و در نتیجه لایک‌های بیشتری از آن‌ها دریافت کنید.

 

از هشتگ‌های مکانی استفاده کنید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

استفاده از هشتگ‌های مکانی یک راه عالی برای دستیابی به مشتریان بالقوه ایست که در نزدیکی شما سکونت می‌کنند. با سرچ کردن در گوگل، حساب‌های کاربری معروفی که در نزدیکی شما قرار دارند را پیدا کنید، سپس از هشتگ‌های مکانی که آن‌ها استفاده کرده‌اند مطلع شوید. از این طریق شما می‌توانید با افرادی که در نزدیکی شما هستند ارتباط برقرار کنید یا حتی دیگر اکانت‌هایی که مایل به دنبال کردن و همکاری با شما هستند را پیدا کنید. این مورد نیز یکی از ترفند‌های افزایش لایک در اینستاگرام به شمار می‌آید.

 

از هشتگ‌های معروف استفاده کنید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

برای افزایش لایک اینستاگرام، در کنار استفاده از هشتگ‌های مکانی و پیدا کردن کاربران در اطراف خود می‌توانید از هشتگ‌های معروف استفاده کنید و از این طریق به گروه زیادی از استفاده کنندگان اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. این ترفند باعث می‌شود تعداد بیشتری از افراد از پست‌های شما بازدید کنند و در نتیجه راهی آسان برای افزایش لایک در اینستاگرام است. اما باید دقت کنید لایک‌هایی که از این طریق کسب می‌کنید ممکن است از طرف هواداران واقعی شما نباشد اما اگر به دنبال راهی برای افزایش اعتبار خود هستید، این مورد یکی از ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام به شمار می‌آید.

 

یک لوکیشن تگ کنید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

تگ کردن یک لوکیشن در پست‌های خود به کاربران اطراف شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های شما را راحت‌تر ببینند. تگ کردن یک مکان عمومی (مانند مرکز شهر به جای نام دقیق رستوران خود) باعث می‌شود شانس شما برای دیده شدن افزایش یابد. با تگ کردن یک لوکیشن احتمال بیشتری وجود دارد که کاربرانی که به دنبال پیدا کردن مکان یا برند خاصی در اطراف شما هستند با پیج شما برخورد کنند، پس این مورد نیز یکی از ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام است.

 

از عکس‌های پشت صحنه در پست‌‌های خود استفاده کنید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی مکانی برای به اشتراک گذاشتن لحظه‌های خودمانی‌تر از شغل شما با طرفداران و فالوورانتان است و به شما در ارتقاء دادن هویت برند خود و تقویت ارتباط عاطفی با مشتریان کمک می‌کنند. به طرفداران خود این فرصت را دهید که نگاهی به پشت صحنه‌های کسب و کار شما بیندازند؛ برای مثال پیش نمایش محصولی که قرار است در آینده به فروش برسانید، تصویری از کارمندان خود، یا تصاویری از محل کار و دفترتان می‌تواند مثالی از این مورد باشد. این تصاویر می‌توانند پست‌های بی نظیر و جذابی باشند که باعث افزایش لایک اینستاگرام شوند.

 

به بعضی از کاربرانی که پست شما را لایک می‌کنند، هدایایی اختصاص دهید

همه عاشق چیزهای رایگان هستند! این ترفند یکی از بهترین ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام است چرا که برای کاربران بسیار ساده و راحت است و برای شما نیز لایک‌های بسیاری را به ارمغان می‌آورد. کافی است از هدیه خود یک عکس با کیفیت و جذاب بگیرید (بهتر است این هدیه از محصولات خودتان باشد) و اعلام کنید که با لایک کردن این عکس کاربران می‌توانند شانس خود را برای به دست آوردن جایزه امتحان کنند.

 

با یک اینفلوئنسر همکاری کنید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

یکی از ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام این است که با یک اینفلوئنسر در حوزه کاری خود همکاری داشته باشید. به اینفلوئنسر این امکان را بدهید که با محصول شما عکس بگیرد و از آن در پیج خود و شما استفاده کند. این کار به کسب و کار شما کمک می‌کند تا به افراد بیشتری در بازار هدف خود برسید و اعتبار خود را از طریق تایید اجتماعی افزایش دهید. کاربران اینستاگرام محصول شما را در پیج اینفلوئنسر‌ها می‌بینند و در نتیجه ترغیب به خرید محصولات شما می‌شوند. در نتیجه این کار باعث بهتر دیده شدن و افزایش لایک اینستاگرام می‌شود.

 

با برند‌های دیگر همکاری داشته باشید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

دقیقاً مانند همکاری با یک اینفلوئنسر، همکاری با یک مارک تجاری که یک محصول مکمل با کسب و کار شما دارد (نه یک رقیب!) می‌تواند به شما کمک کند تا به تعداد بیشتری از افراد در بازار هدف خود دسترسی داشته باشید. حتی در یک گام جلوتر می‌توانید با یک مارک دیگر همکاری داشته باشید و میزبان یک هدیه باشید، هدیه‌ای که هر دو محصول را شامل می‌شود. این ایده می‌تواند بسیار جذاب باشد و این امکان را فراهم آورد که فالوور‌های هر برند، برند دیگر را فالو کند و این به معنی افزایش لایک اینستاگرام و فروش بیشتر است.

 

اکانت‌های پرطرفدار را تگ کنید

more likes instagram/ ترفندهای افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

در کسب و کار خود به دنبال اکانت‌های پرطرفدار باشید و این اکانت‌ها را در پست‌های جدید خود (در عکس، نه در عنوان) تگ کنید. این کار نه تنها این اکانت‌ها را از عکس‌های جدید شما آگاه می‌کند، بلکه می‌تواند عکس‌های شما را نیز در قسمت «تگ شده» در فید‌های آن‌ها نشان دهد. این کار یک روش مفید برای دستیابی به کاربران دیگر در بازار هدف شماست و احتمالاً می‌تواند شما را از طریق این اکانت‌های پرطرفدار در کانون توجه قرار دهد.

 

از فالوور‌ها بخواهید دوستانشان را تگ کنند

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

پست گذاشتن از مطالب و عکس‌های مرتبط با کسب و کارتان یکی از بهترین ترفند‌های افزایش لایک اینستاگرام است. موضوع پست می‌تواند هر چیز مرتبطی مانند محصولاتی که ممکن است افراد دیگر دوست داشته باشند، فیلم‌های خنده دار یا یادداشت‌ها باشند؛ برای مثال می‌توانید عکسی از آخرین محصول خود را پست کنید و در کپشن بنویسید که یکی از دوستانتان را که ممکن است از این محصول خوششان بیاید را تگ کنید. با این کار می‌توانید محصولات خود را به تعداد بیشتری معرفی کنید و در نتیجه باعث افزایش لایک اینستاگرامی شوید.

 

با عکس‌های مشتریان و کاربران خود پست بگذارید

ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام

پست گذاشتن از عکس‌های مشتریان و کاربران شما روشی بسیار جذاب برای تعامل بیشتر با دیگر افراد است. این پست‌ها نه تنها حالت واقعی‌تری دارند (چرا که از زندگی روزمره و افراد واقعی در آن‌ها بهره می‌گیرد) بلکه جذابیت بسیار زیادتری هم دارند و تمام این‌ موارد به معنای لایک و فالوور بیشتر است. همچنین تگ کردن این افراد بر روی پست باعث می‌شود شانس دیده شدن و در نتیجه جلب توجه پست شما بسیار بیشتر از قبل شود.

 

از نقل قول‌ها استفاده کنید

more likes instagram/ ترفندهای افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

در نظر گرفتن تمامی کاربر‌ها و سلایق آنها برای ارسال پست در اینستاگرام می‌تواند کار سختی باشد. یکی از بهترین راه‌های جلب عقیده و نظر دیگران، استفاده از نقل قول‌ها است. از آنجا نقل قول‌ها معمولا در پشت زمینه عکس دیگری هستند، راحت‌تر خوانده می‌شوند. همچنین ارسال نقل قول طرفداران و مشتریان شما می‌تواند حس مهم بودن و با ارزش بودن آن‌ها را برانگیخته کند. برای پیدا کردن نقل قول‌ها معروف و زیبا در مورد موضوع خود، می‌توانید از گوگل کمک بگیرید.

 

برای پست‌های پرطرفدار کامنت بگذارید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

قسمت اکسپلور در برنامه اینستاگرام راه مناسبی برای پیدا کردن اکانت‌های مرتبط با کسب و کار شما و همکاری با آن‌ها است. با پیدا کردن یکی از این اکانت‌های مرتبط خواهید دید که از طریق آن به اکانت‌های بسیار دیگری می‌توانید دسترسی پیدا کنید. برای افزایش لایک اینستاگرام، پست‌های پرطرفدار از اکانت‌های معروف را پیدا کنید و برای آن‌ها یک کامنت بگذارید اما دقت کنید که کامنت شما باید کوتاه و ساده باشد. کاربرانی که از آن پست بازدید می‌کنند و همچنین صاحب آن اکانت و پست، کامنت شما را می‌بینند و باعث ترغیب به بازدید از پیج شما و محصولات شما شوند. پس این مورد نیز یکی دیگر از ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام است که شما می‌توانید با استفاده از آن برای رونق کسب و کار تلاش کنید.

 

کاربران بیشتری را فالو کنید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

بله به همین سادگی! از قسمت اکسپلور اینستاگرام خود اکانت‌هایی که پست‌های جالب و مرتبط با کسب و کار شما دارند را پیدا کنید و با آن‌ها تعامل داشته باشید (آن‌ها را فالو کنید، پست‌هایشان را لایک کنید و برای آن‌ها کامنت بگذارید)، خواهید دید که آن‌ها نیز شما را فالو و پست‌هایتان را لایک می‌کنند. با فالو کردن روزانه چند اکانت جدید، اشتیاق بیشتری برای کاربران دیگر برای فالو کردن شما ایجاد کنید و به این شیوه باعث افزایش لایک اینستاگرام شوید.

 

به صورت مرتب پست بگذارید

شاید در نگاه اول این ترفند برای افزایش لایک اینستاگرام زیاد کارا به نظر نیاید اما ما در اینجا توضیح می‌دهیم چگونه مداومت در گذاشتن پست یکی از ترفند‌های افزایش لایک اینستاگرام است. به صورت مرتب پست گذاشتن باعث می‌شود به صورت مداوم فالوور‌های فعلی خود را از فعالیت‌های خود مطلع کنید و همچنین از این طریق فالوور‌های بیشتری جذب کنید و به شما کمک می‌کند همچنان که در حال رشد و ترقی هستید، سطح مشخصی از تعامل را حفظ کنید. نداشتن فعالیت به مدت طولانی در اینستاگرام می‌تواند باعث شود که فالوور‌ها از شما و فعالیت‌هایتان غافل شوند و پست‌هایی که در آینده ارسال خواهید کرد کمتر دیده می‌شوند. پس باید حداقل هر چند روز یک بار پستی در پیج خود بگذارید و از این ترفند افزایش لایک اینستاگرام بهره‌‌مند شوید.

 

در ساعات اوج بازدید، پست بگذارید

پست گذاشتن در زمانی که اکثر فالوور‌های شما و کاربران اینستاگرام در حال استفاده از آن هستند باعث می‌شود شانس بیشتری برای دیده شدن داشته باشید؛ پس فرصتی را فراهم می‌آورد که افزایش لایک اینستاگرام را در پست خود شاهد باشید. این ترفند یک اثر ترکیبی دارد زیرا نمایش پست‌های اینستاگرام دیگر به ترتیب زمان نیست؛ داشتن پستی که تعداد بیشتری بازخورد داشته باشد احتمال دیده شدن توسط سایر کاربران را افزایش می‌دهد که این به معنای افزایش لایک اینستاگرام و رونق کسب و کار شماست.

 

در پست خود سوالی مطرح کنید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

پرسیدن سوال در کپشن رویه‌ای است که در پست‌های پرطرفدار اینستاگرامی مشاهده می‌کنید. سوالی که در کپشن پست خود مطرح می‌کنید (البته حتما باید در مورد عکس باشد) برای مخاطبان جذاب است و باعث می‌شود آن‌ها را به فکر وا دارید. احتمال لایک شدن توسط کاربرانی که ترغیب می‌شوند برای یک پست کامنت بگذارند، بیشتر است. این ترفند مرسوم نیز یکی از ترفند‌های افزایش لایک اینستاگرام محسوب می‌شود.

 

در پیج خود برای محصولاتتان تخفیف بگذارید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

یکی از بهترین راه‌های تبدیل فالوور‌های اینستاگرام خود به خریدار، ارسال تخفیف در پیج خود است. یک پست با عکس محصول خود بگذارید و کپشنی ساده مانند «30٪ تخفیف در این هفته!» که خواندن آن برای فالوور‌ها وقت گیر نباشد بگذارید. اغلب کاربران آن را ذخیره می‌کنند و تمایل دارند اطمینان حاصل کنند که آن را فراموش نمی‌کنند. در یک گام جلوتر شما می‌توانید در کپشن خود اعلام کنید که اگر پیج ما را فالو می‌کنید می‌توانید در خرید بعدی خود 30٪ تخفیف بگیرید. این راهکارها نیز باعث افزایش لایک اینستاگرام خواهد شد و از طریق آن‌ها می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید.

 

در پیج خود استوری بگذارید

more likes instagram/افزایش تعداد لایک در اینستاگرام

در این ترفند افزایش لایک شما می‌توانید از استوری خود اینستاگرام یا اسنپ چت استوری استفاده کنید. استوری‌ها به مدت 24 ساعت در اینستاگرام قابل نمایش هستند و در واقع بخش خودمانی‌تر این شبکه اجتماعی به شمار می‌آیند و شما می‌توانید کمی با فالوور‌های خود راحت‌تر باشید. در استوری‌های خود می‌توانید تخفیفات جدید، کارمندانتان یا هر چیز جالب دیگری در رابطه با کسب و کارتان را به نمایش بگذارید.

اینستاگرام چه مثبت و چه منفی در زندگی بسیاری از ماها وجود دارد. قطعا استفاده بی‌رویه از این شبکه‌های اجتماعی می‌تواند سلامت جسمی، روحی و ارتباطی ما را هدف قرار دهد اما چه خوب است که از این شبکه اجتماعی در بهترین حالت خود استفاده کنیم و متناسب با کسب و کار و نوع زندگی خودمان، متناسب‌ترین و سودمند ترین استفاده را از اینستاگرام داشته باشیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402