دانلود آپدیت جدید اپلیکیشن Gradient ؛ شبیه کدام قومیت و نژاد هستید؟

برنامه شبیه کدام قومیت و نژاد هستید؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برنامه گرادینت قابلیتی دارد که به شما نشان می‌دهد شبیه کدام بازیگران یا افراد معروف و همچنین شبیه کدام قومیت و نژاد هستید. در این مقاله به معرفی و دانلود اپلیکیشن Gradient و نگرانی‌های امنیتی پیرامون آن می‌پردازیم.

برنامه شباهت چهره گرادینت در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اپ استور و پلی استور است. اپلیکیشنی که سال 2019 منتشر شده و قابلیت‌های مختلفی دارد. یکی از کارهای برنامه گرادینت آن است که به شما نشان می‌دهد که شبیه کدام چهره معروف یا تاریخی هستید؛ اما یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی که به آن اضافه شده، این است که به شما می‌گوید به کدام قومیت یا نژاد شبیه هستید. این برنامه مورد توجه کاربران بسیار زیادی در سرتاسر جهان قرار گرفته و تمام توییتر و اینستاگرام را نیز تحت سلطه خود در آورده است. اپلیکیشن Gradient هم برای آی او اس و هم برای اندروید عرضه شده و تنها پس از گذشت یک هفته از زمان عرضه خود توانسته به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کند. این برنامه بر اساس دقیق‌ترین فناوری‌های شباهت چهره ساخته شده و کاربران با استفاده از آن می‌توانند ببینند شبیه به کدام چهره تاریخی یا فرد مشهوری هستند و قومیت و نژاد خود را هم مشاهده کنند.

برنامه شباهت چهره

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


اپلیکیشن گرادینت (Gradient) چیست ؟


اپلیکیشن Gradient یک برنامه برای ویرایش سلفی است که می‌تواند چهره شما را با چهره یک فرد دیگر تطبیق بدهد. این برنامه با نام اپلیکیشن Celebrity Look like App نیز شناخته شده است. البته شاهد اضافه شدن ویژگی‌های مختلفی به این برنامه هستیم که یکی از جدید‌ترین آن‌ها این است که با آپلود کردن عکس خود، می‌توانید ببینید که شبیه کدام قومیت و نژاد هستید. سازنده این برنامه یک کمپانی ناشناخته به نام Ticket To The Moon است. آن‌ها در ساخت و طراحی این برنامه از پیشرفته‌ترین فناوری‌های هوش مصنوعی و زیباسازی تصاویر استفاده کرده‌اند تا کاربران بتوانند در عرض چند ثانیه تصاویر خود را به بهترین نحو ممکن ویرایش کنند. این برنامه ویژگی‌های مختلفی دارد که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برنامه شباهت چهره

 


دانلود اپلیکیشن Gradient


می‌توانید برنامه شباهت چهره گرادینت را از لینک‌های زیر دریافت کنید. البته به خاطر داشته باشید که این برنامه نمونه‌های تقلبی زیادی در اینترنت دارد و به همین خاطر بهتر است آن را از اپ استور و گوگل‌پلی به طور مستقیم دانلود کنید.

برنامه شبیه کدام قومیت و نژاد هستید؟

دانلود اپلیکیشن Gradient : آیفون | اندروید

 


ویژگی های برنامه شباهت چهره گرادینت


اولین ویژگی مهم برنامه گرادینت امکان ساخت رنگ‌ موهای مختلف و ساخت کلاژ از آن‌ها و به اشتراک گذاری کلاژها با دوستان است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برنامه گرداینت همچنین برای پیاده سازی ویژگی‌های سرگرم کننده و حرفه‌ای خود از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی استفاده می‌کند که در کمتر برنامه مشابهی می‌توانید نظیرشان را پیدا کنید. به همین دلیل در عرض چند ثانیه می‌توانید تصاویر برجسته‌ای خلق کنید. امکان تغییر اندازه چشم‌ها و همچنین لب، رنگ پوست و رنگ مو نیز در اختیار کاربران قرار دارد. علاوه بر این در برنامه گرادینت قابلیت‌های زیاد دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ظاهر حرفه‌ای‌تری به تصاویر خود بدهید.

برنامه شباهت چهره

علاوه بر این قابلیت اصلی، می‌توانید کارهای سرگرم‌کننده دیگری هم با این اپلیکیشن انجام دهید. با آپلود تصویر خود در  اپلیکیشن گرادینت، می‌توانید ببینید اگر تصویرتان در دوران رنساس کشیده می‌شد، به چه شکلی درمی‌آمد. از جمله دیگر قابلیت‌های این برنامه، تعیین این است که شبیه کدام قومیت و نژاد هستید. این ویژگی جدید، با کمک جدیدترین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و تحلیل ویژگی‌های چهره، نژاد شما را تخمین می‌زند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب برنامه گرادینت آن است که به شما می‌گوید شبیه کدام شخص معروف هستید. این کار هم از طریق هوش مصنوعی آن انجام می‌شود که در ادامه نحوه استفاده از این ویژگی‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

 


چطور از برنامه Gradient استفاده کنیم؟


در مرحله اول باید اپلیکیشن Gradient را از لینک‌هایی که در بالا قرار دادیم دانلود و نصب کنید. وقتی برنامه را باز کردید دکمه Try Now را لمس و تصاویر مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در قدم بعدی برنامه به طور خودکار چهره شما را با سایر افرادی که چهره‌ای شبیه شما دارند یا سلبریتی‌ها تطبیق می‌دهد.

برنامه شباهت چهره

اگر می‌خواهید بدانید شبیه کدام قومیت و نژاد هستید، وقتی وارد برنامه شدید، به سمت بالا سوایپ کنید تا بخش قومیت و نژاد باز شود. روی دکمه Try Now بزنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انجام این کار، برنامه نژاد و قومیت شما را تخمین زده و 4 کشور مربوطه را نشان می‌دهد.

برنامه شبیه کدام قومیت و نژاد هستید؟

در پایان می‌توانید نتیجه را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

 


آیا برنامه شباهت چهره گرادینت امن است؟


در اوایل امسال و پس از افشای ارتباطاتی میان اپلیکیشن FaceApp و سرویس‌های اطلاعاتی روسیه نگرانی‌هایی از بابت امنیت این برنامه مطرح شد. اکنون با عرضه برنامه گرادینت و قرار گرفتن آن در کانون توجهات شک و تردیدهای مشابهی در ارتباط با امنیت این اپ و تصاویری که کاربران به سرورهای آن آپلود می‌کنند به‌وجود آمده است. بر اساس شرایط و مقررات استفاده از خدمات و سرویس‌های گرادینت «این برنامه دارای حق مالکیت بر محتوایی که کاربر آپلود می‌کند و یا محتوایی که با استفاده از برنامه آن‌ها را ویرایش می‌کند نیست.»

برنامه Gradient / برنامه گرادینت

اما مورد عجیب جمله‌ای است که در ادامه جمله بالا آورده شده: «شما بدین وسیله به اپلیکیشن Gradient اجازه می‌دهید که به شکل غیر اختصاصی، بدون پرداخت حق بهره مالکانه و با امکان انتقال این اجازه به افراد و کمپانی‌های سوم شخص از محتوای شما، با پیروی از سیاست ما در قبال حریم خصوصی، برای ارائه سرویس در سطح جهان استفاده کند.» این برنامه مدعی است که اطلاعات مربوط به چهره کاربران در سرورهای آن ذخیره نشده و از دستگاه مورد استفاده کاربر خارج نخواهد شد؛ اما از آن برای بهبود، آزمایش و نظارت بر عملکرد گرادینت استفاده خواهد شد. بر اساس گزارش وبسایت Mic شرکت سازنده این اپلیکیشن یعنی Ticket To The Moon، در ایالت دلاور آمریکا قرار دارد.

برنامه Gradient / برنامه گرادینت

این وبسایت در ادامه گزارش داده که با جستجوی آدرس این شرکت به جای Ticket To The Moon به یک کمپانی سرمایه گذاری بین‌المللی به نام Meihua Capital Partners LLC برخورده است. بنابراین با اطمینان نمی‌توان در مورد سازندگان این برنامه و اهدافشان اظهار نظر کرد.

 


نمونه‌هایی از برنامه شباهت چهره گرادینت


خانواده کارداشیان اولین افراد معروفی بودند که از برنامه گرادینت استفاده کردند. در ادامه چهره‌های مشهور دیگری مانند جیمی کیمل و الکساندرا داداریو نیز به این جمع اضافه شدند و تصاویر خود را به اشتراک گذاشتند.

 

الکساندرا داداریو

داداریو تصاویر بالا را در اینستاگرام خود منتشر کرد. به گفته گرادینت چهره او به بیلی آیلیش، کیت مک‌کینون و بازیگر معروف فیلم جوکر یعنی واکین فینیکس شباهت زیادی دارد. او اخیرا قابلیت تعیین نژاد را هم استفاده کرده و نتایج را در توییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. نتایج او درست از آب درآمده و داداریو از برنامه گرادینت از این بابت تشکر کرده است.

برنامه شبیه کدام قومیت و نژاد هستید؟

 

کورتنی کارداشیان

برنامه Gradient / برنامه گرادینت

کورتنی کارداشیان نتیجه‌ای که برنامه گرادینت به او داده بود را به اشتراک گذاشته و این برنامه اعلام کرده او شبیه به آدری هپبورن ستاره عصر طلایی هالیوود است!

 

کایلی جنر

برنامه Gradient / برنامه گرادینت

کایلی جنر یکی دیگر از نفرات این خانواده بود که از این برنامه استفاده کرد. او به خواهر خود کندال جنر شباهت داشته است.

 

دیپلو

برنامه Gradient / برنامه گرادینت

دیپلو که یک تهیه کننده فعال در صنعت موسیقی است هم از این برنامه استفاده کرده و چهره او با خواننده ترانه Old Town Road لیل ناز اکس تطبیق داشته است.

 

جیمی کیمل

برنامه Gradient / برنامه گرادینت

جیمی کیمل مجری معروف تاک شو به دشمن خونی خود یعنی مت دیمون تبدیل شده بود. البته با توجه رقابت چندین ساله آن‌ها به احتمال زیاد این تصویر فوتوشاپ شده است.

 

برودی جنر

Gradient / گرادینت

برودی جنر بازیگر آمریکایی نفر بعدی بود که از گرادینت استفاده کرد. بازیگر سریال The Hills ظاهرا چندین مرتبه از برنامه استفاده کرده و با کیانو ریوز، زک افرون و کیسی افلک مطابقت داشته است.

 

اینها چند نمونه از افراد شناخته شده‌ای بودند که از این برنامه استفاده کرده‌اند. اپلیکیشن گرادینت به مدت 3 روز به کاربران اجازه می‌دهد به شکل رایگان از آن استفاده کنند و پس از آن برای استفاده باید اشتراک خریداری کنید. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم بحث امنیت و حریم خصوصی است. همانطور که در مورد سازندگان فیس اپ نیز شک و تردیدهایی وجود داشت، در مورد این برنامه نیز باید با احتیاط عمل کرد و بهتر است تا حد امکان از تصاویر خصوصی استفاده نکنید. آیا شما هم از برنامه گرادینت استفاده کرده‌اید؟ شبیه کدام قومیت و نژاد یا شخص معروف هستید؟ نظرتان را می‌توانید در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
یه تاجی
.
22 فروردین 1399، 18:06
پاسخ
0
0
سلام ،میشه بگین چجوری نتیجه رو گرفتین،برا من که نتیجه رو نمیاره
avatar
ali
.
01 فروردین 1399، 13:18
پاسخ
0
1
منو زد 70 امریکا
avatar
مارال
.
02 آبان 1398، 00:26
پاسخ
0
1
خوشگلاروزشت میکنه زشتاروخوشگل
avatar
حامد
.
11 آبان 1398، 01:31
پاسخ
0
0
@مارال
نابودمون کردی اصن
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402