معرفی و بررسی بازی The Outer Worlds ؛ داستان، ترینر، راهنمای بازی و نمرات منتقدین

بازی The Outer Worlds
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی The Outer Worlds که به تازگی منتشر شده، یک نقش‌ آفرینی جذاب است. در این مطلب توضیحاتی درمورد داستان، گیم پلی، راهنمای بازی The Outer Worlds و ترفندهای مربوط به این بازی ارائه می‌شود.

اگر به تاریخچه ۱۶ ساله استودیوی آبسیدین (Obsidian Entertainment) نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که بازیسازهای این استودیو، متخصصین ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی هستند. اسم شاهکارهایی مثل Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity در کارنامه این استودیو دیده می‌شود و همین مورد برای اثبات مهارت آنها در ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کفایت می‌کند. جدیدترین بازی این استودیو با نام The Outer Worlds به تازگی منتشر شده و توانسته نظر مثبت گیمرها و منتقدان را جلب کند.

راهنمای بازی The Outer Worlds

این بازی نقش‌آفرینی اول شخص، در منظومه‌ای دورافتاده و در آینده‌ای خیالی جریان دارد. جایی که شما از یک خواب انجمادی عمیق بیدار می‌شوید و ماجراجویی خود را برای کشف اسرار سیارات مختلف آغاز می‌کنید. داستان بازی چند شاخه است و بر اساس انتخاب‌هایی که بازیکن‌ها در روند گیم‌‌پلی انجام می‌دهند، تغییر می‌کند.

گیم‌پلی بازی The Outer Worlds مانند تمام بازی‌های نقش‌آفرینی، گسترده و پر از جزییات است. اگر به این سبک از بازی‌ها عادت نداشته باشید شاید با شروع The Outer Worlds همه چیز برایتان مبهم باشد. اما اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب سعی می‌کنیم داستان بازی The Outer Worlds به همراه تریلر و توضیحاتی از گیم‌پلی و نکات مهمی را که به شما برای انجام این بازی کمک می‌کنند بازگو کنیم. علاوه بر ویدیوی زیر که در آن به موارد مهمی اشاره شده، در متن این مقاله هم ترفندهایی ذکر شده‌اند که برای انجام ماموریت‌های The Outer Worlds به دردتان می‌خورند. پس بهتر است بدون تلف کردن وقت به راهنمای بازی The Outer Worlds بپردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید: 

 


داستان بازی The Outer Worlds


در این بخش به توضیح مختصری از داستان بازی The Outer Worlds می‌پردازیم.

بازی جهان های بیرونی

اتفاقات بازی در سال 2355 رخ می‌دهد، اما وقایع تاریخی از سال 1901 مسیر خود را تغییر دادند؛ ویلیام مک کینلی رئیس جمهور آمریکا ترور نشده، تئودور روزولت هیچ‌وقت جانشین او نشد، اعتماد به مشاغل بزرگ همچنان پایدار ماند و تبدیل به یک مرکز بزرگ شد که نتیجه آن، سفر به سیاره‌های دیگر و تشکیل کلونی شد. در سال 2285، دو کشتی با نام‌های Hope و Grroundbreaker برای انتقال محموله‌های کلونی به سمت منظومه «هالسیون» (Halcyon) که متشکل از 6 سیاره است، آماده سفر بودند که در مسیر، کشتی Hope به همراه خدمه‌اش به‌طور عجیبی ناپدید می‌شوند. در سال 2355، این کشتی توسط دانشمندی دیوانه به نام «فینیاس ولز» (Phineas Welles) پیدا می‌شود اما فقط یک عضو خدمه آن زنده مانده است که «غریبه» (Stranger) نام دارد.

ولز متوجه می‌شود که استرنجر قدرت عجیب و بالاتری نسبت به سایر اعضای آن کشتی دارد؛ پس از او می‌خواهد که سایر اعضای کشتی Hope و منابع موجود در آن را پیدا کند چرا که ولز معتقد است رستگاری منظومه در دستان آن کشتی و خدمه‌اش قرار دارد. انتخاب‌های شما در بازی، بر روند داستان تاثیر بسزایی دارد.

 


تریلر بازی The Outer Worlds


در این بخش می‌توانید تریلر بازی The Outer Worlds را همراه با زیرنویس فارسی تیم پلازا مشاهده کنید تا با محیط آن بیشتر آشنا شوید.

 


گیم پلی بازی جهان های بیرونی


در این بخش توضیحاتی از گیم پلی بازی The Outer Worlds را ارائه می‌دهیم.

دانلود بازی جهان های بیرونی

گیم پلی بازی The Outer Worlds بر اساس اکشن نقش‌آفرینی یا همان RPG با زاویه دید اول شخص است. در همان اوایل بازی می‌توانید کاراکتر خود را طراحی کنید و پس از آن یک کشتی فضایی را آزاد می‌کنید که به عنوان مقر اصلی شما عمل خواهد کرد. با اینکه شما نمی‌توانید بطور مستقیم کشتی را هدایت کنید، اما از آن می‌توانید به عنوان وسیله‌ای برای سفر سریع برای جابجایی بین نقاط و یا محلی برای ذخیره کردن وسایل خود استفاده کنید. 

بازیکن در طول بازی می‌تواند با شخصیت‌های مختلفی آشنا شود که هرکدام خط داستانی و ماموریت‌های خاص خودشان را دارند. این افراد می‌توانند به عنوان هم‌تیمی نیز در ماموریت‌های شما به عنوان مبارز شرکت داشته باشند. هر شخصیت، توانایی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را برای حمله در اختیار دارد و حتی می‌تواند آن‌ را شخصی‌سازی بکند. وقتی درحال گشت و گذار هستید، دو مبارز همواره کنار شما هستند و باقی آن‌ها در سفینه مستقر می‌شوند.

در مبارزات، بازیکن می‌تواند از انواع سلاح‌های سرد و گرم استفاده کند. سلاح‌های گرم به سه مدل تقسیم می‌شوند: سبک (Light)، سنگین (Heavy) و انرژی (Energy). هرکدام از این سلاح‌ها قابلیت شخصی‌سازی و ارتقا دارند. بازیکن می‌تواند مراحل را از روش‌های مخفی‌کاری یا روش‌هایی بر اساس مکالمه ( ترغیب کردن، دروغ گفتن، ترساندن) برای جلوگیری از هرگونه درگیری و مبارزه استفاده کند. با پیشروی در بازی، بازیکن و هم‌رزمانش تجربه یا همان XP دریافت می‌کند که با آن می‌توانند خود را ارتقا دهند و توانایی‌های جدید آزاد کنند.

توانایی‌های تکنیکی در بازی به سه دسته تقسیم می‌شود: علم (Science)، پزشکی (Medical)، مهندسی (Engineering). به عنوان مثال بازیکن می‌تواند با استفاده از اشعه کوچک کننده، دشمن را کوچک کند. یا در حالتی دیگر، بازیکن می‌تواند گذر زمان را کند کرده و محل مخفی شدن دشمنان را شناسایی کند.

 

 


سیستم مورد نیاز بازی The Outer Worlds


در این بخش به بررسی سیستم مورد نیاز بازی The Outer Worlds می‌پردازیم.

بررسی بازی the outer worlds

حجم بازی The Outer Worlds برای دانلود از سایت‌های داخلی، با فشرده سازی حدود 27 گیگابایت است که موقع نصب به 38 گیگابایت می‌رسد. پس بازی جهان های بیرونی برای نصب به حداقل 40 گیگابایت فضا نیاز دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی بدین شرح است:

سیستم عامل (OS): ویندوز 7 سرویس پک 1 | ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i3-3225 یا AMD Phenom II X6 1100T

رم: 4GB

کارت گرافیک: Nvidia GTX 650 Ti یا AMD HD 7850

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 40GB

و اما سیستم پیشنهادی برای دریافت بهترین عملکرد از بازی:

سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i7-7700K یا Ryzen 5 1600

رم: 8GB

پردازنده کارت گرافیک: GeForce GTX 1060 6GB یا Radeon RX 470

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 40GB

برای دانلود بازی The Outer Worlds می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

دسته بازی تسکو مدل TG 115

دسته بازی تسکو مدل TG 115Tsco TG 115 Gamepad

نوع اتصالبا سیم
نوع رابطUSB

 

 


۱۳ نکته و ترفند برای زنده ماندن در دنیای بازی The Outer Worlds


سیستم مورد نیاز بازی the outer worlds

علاوه بر مواردی که در ویدیوی بالا به آنها اشاره شد، چند نکته دیگر هم هستند که هنگام بازی کردن The Outer Worlds باید به آنها توجه داشته باشید. در ادامه ۱۳ مورد دیگر از نکات مهم این بازی را با هم مرور می‌کنیم:

  • تمام یادداشت‌هایی را که در منظومه «هالسیون» (Halcyon) پیدا می‌کنید، بخوانید. گاهی اوقات این یادداشت‌ها باعث می‌شوند شاخه جدیدی در گفتگوها باز شود و دیالوگ‌های تازه‌ای برای انتخاب ظاهر شوند.
  • نبردهای تن‌به‌تن سریع که به آنها اصطلاحا Quick Melee گفته می‌شود بهترین راه برای دور کردن دشمنان از خودتان و سپس شلیک کردن به آنها هستند. این روش مخصوصا زمانی که توسط چند دشمن احاطه شده‌اید خیلی جواب می‌دهد.
  • در طول بازی همواره «درجه فرسودگی» سلاح‌ها و زره خود را چک کنید. آیتم‌های فرسوده تاثیرگذاری لازم را ندارند.
  • The Outer Worlds بازی آسانی است. پس اگر می‌خواهید چالش بیشتری را در این بازی تجربه کنید بهتر است آن را روی درجه سختی Hard انجام دهید.
  • مهارت‌های تکنولوژیکی مانند طب (Medical)، دانش (Science) و مهندسی (Engineering) جزو مهمترین و کاربردی‌ترین مهارت‌های بازی هستند. این مهارت‌ها باید برای ارتقا دادن در اولویت قرار داده شوند، چون ویژگی‌های مهمی مثل امکان تعمیر سلاح‌ها یا جای بیشتر برای ترکیب داروها را در در اختیارتان می‌گذارند.
  • وقتی وارد حالت Tactical Time Dilation یا همان TTD می‌شوید، سعی کنید تا قسمت‌های حساس بدن دشمنان را هدف قرار دهید. از این طریق می‌توانید حرکت آنها را مختل کنید. ضمنا شلیک کردن به سینه دشمنان، با توجه به اسلحه‌ای که با آن شلیک می‌کنید، تاثیرات متفاوتی خواهد داشت.
  • در حالت TTD زیاد سریع حرکت نکنید، چون هرچه سریع‌تر حرکت کنید، نوار انرژی زودتر خالی می‌شود.
  • آیتم‌هایی که قصد فروش‌شان را دارید با عنوان Junk علامت‌گذاری کنید تا در هنگام خرید وقت خود را هدر ندهید. کافی است به تب Junk مراجعه کنید و تمام این آیتم‌ها را آنجا ببیند.
  • پس از کسب ۲۰ امتیاز مهارت می‌توانید پاداش‌های ویژه را آزاد کنید. با خواندن توضیحات مربوط به هر مهارت می‌توانید این پاداش‌ها را ببینید.
  • پس از دو بار لول‌آپ شدن یک Perk Point می‌گیرید. وقتی پنج پِرک جدید گرفتید، گروه دیگری از پرک‌ها آزاد می‌شوند.
  • برای چانه زدن با فروشنده‌ها بر سر قیمت آیتم‌ها نیاز به مهارت‌ بالایی در گفتگو دارید.
  • در هنگام لودینگ یا همان صفحه بارگذاری، به نکاتی که روی صفحه ظاهر می‌شوند دقت کنید. این نکات به موارد مهمی در بازی اشاره می‌کنند.
  • اگر به دنبال راهنمایی‌ها و نکات بیشتر هستید به صفحه The Codex در منوی Journal مراجعه کنید. در این بخش تقریبا درباره همه ویژگی‌های بازی توضیح داده شده است.

 


راهنمای بازی The Outer Worlds


در ادامه به چند مورد مهم در بازی The Outer Worlds اشاره می‌کنیم و درباره هر کدام توضیحاتی می‌دهیم. رعایت این موارد باعث می‌شود تا ماموریت‌های بازی را راحت‌تر پشت سر بگذارید.

 

مهارت‌ها و پرک‌های خود را در ازای پرداخت مبلغی ناچیز تغییر دهید

نمرات بازی The outer worlds

اگر فکر می‌کنید در آپگرید کردن مهارت‌های خود اشتباه کرده‌اید و لازم است آنها را تغییر دهید می‌توانید با پرداخت ۵۰۰ بیتس (Bits – پول رایج بازی) این کار را بکنید. با استفاده از دستگاهی به نام Respecification Machine که داخل سفینه شما وجود دارد می‌توانید تمام آپگریدهای خود را به حالت قبلی برگردانید و از ابتدا آنها را انجام دهید.

این قابلیت در بازی باعث می‌شود هر زمان که لازم باشد، شخصیت خود را بکوبید و از نو بسازید! دستگاه مذکور را می‌توانید در طبقه دوم سفینه و درست در قسمت بالای میز کار پیدا کنید. برای اولین استفاده از این دستگاه فقط ۵۰۰ بیتس کافی است، اما برای دفعات بعدی، هر بار باید دو برابر بیشتر پرداخت کنید.

 

وقتی بیش از حد سنگین شدید، سفر سریع (Fast Travel) انجام دهید

حجم بازی the outer worlds

هیچکس دوست ندارد با وضعیتی مواجه شود که به‌خاطر جمع کردن آیتم‌های زیاد، سرعت شخصیتش کاهش پیدا کند؛ اما همه می‌دانیم که این اتفاق در بازی‌های نقش‌آفرینی زیاد رخ می‌دهد. در The Outer Worlds برای فرار از این مشکل یک راه‌حل جانبی وجود دارد: سفر سریع.

یک پرک در بازی هست که Traveler نامیده می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید هر زمان که سنگین شدید، Fast Travel انجام دهید. این ویژگی برای مواقعی خوب است که به یک لوکیشن در نزدیکی یک فروشنده یا محل ذخیره‌سازی آیتم‌ها سفر کنید و تمام بار اضافی خود را بفروشید یا ذخیره کنید.

اگر با این قابلیت هم راضی نشدید، می‌توانید از پرک‌هایی مانند Pack Mule یا Hoarder استفاده کنید که ظرفیت کوله‌پشتی و حمل بار شما را افزایش می‌دهند.

 

آیتم‌های به‌درد نخور را به عنوان Junk علامت‌گذاری کنید

یکی از قابلیت‌های خیلی خوبی که در این بازی وجود دارد، امکان مرتب‌سازی و دسته‌بندی کردن آیتم‌های بلااستفاده است. با این ویژگی می‌توانید تمام آیتم‌های کوله‌پشتی که به‌دردنخور هستند و به کارتان نمی‌آیند را به عنوان Junk علامت‌گذاری کنید.

این کار نه‌تنها به دسته‌بندی آیتم‌ها در کوله‌پشتی کمک می‌کند (نقش‌آفرینی‌بازها می‌دانند که این ویژگی چه نعمت بزرگی است) بلکه باعث می‌شود در هنگام مراجعه به فروشنده‌ها، تنها با چند کلیک بتوانید تمام آیتم‌های Junk را یکجا بفروشید.

 

گزینه Quest Updates را از بخش تنظیمات UI فعال کنید

بازی outer worlds

البته این مورد تا حد زیادی به سبک بازی کردن شما بستگی دارد، اما پیشنهاد می‌کنیم که گزینه Quest Updates را در بخش تنظیمات UI یا همان رابط کاربری بازی فعال کنید. با فعال شدن این گزینه، در قسمت بالای صفحه به شما نشان داده می‌شود که باید در هر ماموریت چه کاری انجام دهید یا به دنبال چه چیزی بگردید.

این گزینه در حالت اولیه به شکلی تنظیم شده که پس از چند لحظه از صفحه محو می‌شود، اما اگر تنظیمات این بخش را تغییر دهید، انجام دادن مراحل راحت‌تر می‌شود. این ویژگی مهمی است که احتمالا بسیاری از بازیکن‌ها در بین گزینه‌های پرتعداد و شلوغ منوی تنظیمات بازی به آن توجهی نمی‌کنند، ولی می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

 

شخصیت‌های خود را مهاجم تربیت نکنید!

دانلود بازی the outer worlds

تجربه شخصی من در این بازی به خوبی ثابت کرده که نباید شخصیت‌های خود را در حالت تهاجمی یا Aggressive تنظیم کنید. هنگام انجام یکی از ماموریت‌های اصلی بازی، وقتی به طور اتفاقی به یکی از NPCها شلیک کردم، ناگهان تمام همراهان من در آن ماموریت وارد عمل شدند و به شکل بی‌رحمانه‌ای همه NPCهای آن منطقه را سلاخی کردند! دلیلش هم فقط یک چیز ساده بود: اینکه آنها روی حالت Aggressive تنظیم شده بودند که به آنها اجازه می‌داد تا به محض اینکه شما وارد نبرد می‌شوید (یا یک تیر اشتباهی شلیک می‌کنید) به‌طور خودکار دشمنان را هدف قرار دهند. این در حالی است که اگر آنها را روی حالت‌های Defensive یا Passive قرار می‌دادم، بدون دریافت دستور مستقیم، وارد مبارزه نمی‌شدند.

البته شاید خیلی از بازیکن‌ها ترجیح بدهند که همراهان آنها حالت تهاجمی داشته باشند و خیلی زود دشمنان را نابود کنند، اما باید بدانید که این حالت، چنین ریسک‌ها را نیز در پی دارد. برای تغییر حالت تهاجمی همراهان خود باید از منوی Companion وارد بخش توضیحات هر شخصیت شوید و سپس از قسمت Behaviors، حالت تهاجمی یا دفاعی را برای آنها انتخاب کنید.

 

سلاح‌های خود را تعمیر یا نوسازی کنید

بررسی بازی the outer worlds

وقتی به لول ۲۰ برسید، در شاخه مهارت‌های Science دو قابلیت به نام‌های Tinkering و Modifying آزاد می‌شوند که با کمک آنها می‌توانید زره خودتان را به ویژگی‌های تاثیرگذاری مجهز کنید. مثلا می‌توانید کاری کنید که در برابر نوع خاصی از ضربه‌ها مقاوم‌تر شود.

البته قیمت Tinkering با هر بار ارتقای این مهارت افزایش پیدا می‌کند، اما با استفاده از آن می‌توانید اسلحه مورد علاقه خودتان در بازی را که کمی قدیمی و ضعیف شده، قدرتمندتر کنید. اضافه کردن مواردی مثل دوربین باعث می‌شوند تا میزان آسیبی که سلاح شما به دشمن وارد می‌کند افزایش یابد و از این طریق بتوانید تعداد تیرهای کمتر، دشمنان بیشتری را از پا درآورید.

 

ماموریت‌های فرعی از طریق گفتگوها در دسترس قرار می‌گیرند

دانلود بازی the outer worlds برای کامپیوتر

اگر می‌خواهید در The Outer Worlds موفق باشید، باید با هر NPC که در دنیای بازی می‌بینید ارتباط برقرار کنید. خیلی زود متوجه خواهید شد که یک گفتگوی ساده می‌تواند منجر به باز شدن چند ماموریت فرعی شود و موقعیت‌های جدیدی را در بازی پیش روی شما بگذارد.

متاسفانه برخلاف بازی‌هایی مانند Borderlands، در The Outer Worlds مکان ماموریت‌های فرعی روی نقشه مشخص نیست و تنها از طریق گفتگو با NPCها می‌توانید به این ماموریت‌های دسترسی داشته باشید. برای آنکه مطمئن شوید یک NPC ماموریتی برای ارائه به شما دارد یا نه، باید تمام دیالوگ‌های موجود در هنگام گفتگو با او را انتخاب کنید. این مورد می‌تواند تا حدی خسته کننده باشد، اما پاداش‌هایی که در ازای انجام ماموریت‌های فرعی دریافت می‌کند ارزشش را دارد.

 

از ارتقای سلاح‌ها و توانایی‌های همراهان خود غافل نشوید

نقد بازی the outer worlds

اگر می‌بینید که شخصیت‌های همراه شما در بازی خیلی زود کشته می‌شوند یا در نابود کردن دشمنان عملکرد خوبی ندارند، مطمئن شوید که سلاح‌ها و زره آنها به اندازه کافی قدرتمند و به‌روز باشد. اگر آنها تجهیزات جدید در اختیار نداشته باشند نمی‌توانند به خوبی در انجام مراحل بازی به شما کمک کنند.

اگر سلاح‌ها یا زره همراهان شما نیاز به تعمیر دارد می‌توانید از طریق فروشندگان یا میزهای کار، این آیتم‌ها را تعمیر کنید. همچنین اگر مهارت Novice Engineering را آزاد کرده باشید، خودتان هم می‌توانید در کوله‌پشتی این کار را انجام دهید.

علاوه بر این، ارتقای همراهان با استفاده از پرک‌ها باعث می‌شود آنها صاحب توانایی‌های منحصربه‌فردی شوند که در مبارزات بازی به کمک‌تان می‌آیند. همچنین دادن سلاح‌ها و زره‌های قدرتمند به آنها کارایی‌شان را چند برابر می‌کند.

 

از پاداش زره‌ها و آیتم‌های مصرفی برای افزایش سطح مهارت‌ها استفاده کنید

دانلود بازی the outer worlds برای pc

با یاد داشته باشید که پاداش‌های زره (Armor Bonuses) و همچنین آیتم‌های مصرفی (Consumables) نقش کلیدی در افزایش سطح مهارت شما، بدون خرج کردن امتیازات مهارت ایفا می‌کنند. اگر به مشخصات زره‌های خود در بازی نگاه کنید، متوجه می‌شوید معمولا دارای پاداش‌هایی هستند که مهارت‌های مختلف شما را افزایش می‌دهند.

برای مثال تصور کنید می‌خواهید یک ترمینال را در بازی هک کنید و برای این کار نیاز دارید سطح مهارت هک شما ۵۵ باشد؛ اما شما در سطح ۵۰ هستید. در این شرایط می‌توانید از یک زره یا آیتم مصرفی که +۵ سطح به مهارت هک اضافه می‌کند استفاده کنید تا به لول ۵۵ برسید و بتوانید ترمینال را هک کنید.

این ویژگی در بازی کاربردهای زیادی دارد و باعث می‌شود ارزش آیتم‌ها و زره‌ها نیز افزایش پیدا کند.

 

اگر کمبود جای خالی دارید، وسایل خود را درون کمدها بگذارید

خرید بازی the outer worlds

اگر کلی وسیله و آیتم اضافی داخل کوله‌پشتی خود دارید که فعلا به دردتان نمی‌خورند، می‌توانید آنها را داخل کمدهایی که نزدیک در ورودی سفینه شما قرار دارند بگذارید. با این کار فضای کوله‌پشتی شما خالی می‌شود و می‌توانید آیتم‌های بیشتری جمع‌آوری کنید. همچنین امکان ذخیره کردن آیتم‌ها در داخل تمام جعبه‌های لوت که در بازی پیدا می‌‌کنید وجود دارد. فقط باید حواستان باشد که جای آنها را فراموش نکنید.

 

هر چیزی که می‌بینید را جمع کنید

همان‌طور که می‌تواند حدس بزنید، The Outer Worlds از آن بازی‌های نقش‌آفرینی است که در آن می‌توانید هزاران آیتم مختلف را جمع‌آوری کنید، بدون آنکه بدانید بعضی از آنها اصلا به چه دردی می‌خورند. دنیای هالسیون هم آنقدر آیتم و وسیله جورواجور برای جمع کردن دارد که شاید بعضی از آنها را تا پایان بازی هم پیدا نکنید. پیشنهاد می‌کنیم تا می‌توانید، هر چیزی که سر راهتان بود را جمع کنید. البته محدودیت وزن هم وجود دارد و فقط می‌توانید تا میزان مشخصی آیتم را حمل کنید، اما پرک‌هایی مانند Pack Mule و Hoarder باعث می‌شوند تا ظرفیت آیتم‌های قابل حمل شما تا میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کند.

برای جمع‌آوری آیتم‌ها، چیزهایی که بیشتر از همه به دردتان می‌خورند، سنجاق برای باز کردن قفل‌ها، آیتم‌های مصرفی و مهمات برای کشتن مزاحمانی است که می‌خواهند مانع شما شوند. با جمع کردن آیتم‌ها و فروش آنها به همراه سلاح‌ها و زره‌های اضافی به فروشندگان، می‌توانید پول زیادی به جیب بزنید و از آن برای خرید وسایل ارزشمندتر استفاده کنید.

 

تجزیه کردن سلاح‌ و زره‌ها می‌تواند سودمندتر از فروش آنها باشد

ترینر بازی the outer worlds

قبل از اینکه به فکر فروش سلاح‌ها یا زره‌های خود بیفتید، می‌توانید آنها را تجزیه کنید و اجزای مختلف‌شان را از هم جدا نمایید. روند تجزیه این آیتم‌ها هم زمان زیادی از شما نمی‌گیرد، بنابراین کار طاقت‌فرسایی نخواهد بود.

البته باز هم انتخابش با خودتان است، اما طبق تجربه ما در بازی، تجزیه کردن سلاح‌ها و زره‌ها باعث می‌شود بتوانید تجهیزات خودتان را حفظ کنید و حتی سلاح‌های همراهان خود را نیز تعمیر نمایید.

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، چند ترفند کوچک اما مهم برای بازی کردن The Outer Worlds بودند. با رعایت موارد ذکر شده، می‌توانید ماموریت‌های این بازی را راحت‌تر به انجام برسانید. اگر شما هم نکته یا ترفندی بلد هستید که در این مقاله به آن اشاره نشده، می‌توانید از طریق کامنت‌ها آن را با ما و سایر مخاطبان پلازا در میان بگذارید.

 


بررسی و نمرات منتقدین به بازی جهان های بیرونی


در این بخش به نقد و بررسی نمرات بازی The Outer Worlds از دیدگاه منتقدین جهان می‌پردازیم.

گیم پلی بازی the outer worlds

این بازی برای رایانه‌های شخصی، کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. نمره متای بازی بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی به ترتیب 85، 85 و 82 است. بازی The Outer Worlds با 77 نقد، نمره 85 را بر روی کنسول پلی استیشن 4 بدست آورده که شامل 72 نقد مثبت، 5 نقد متوسط و 0 نقد منفی است.

حالا به نقد و بررسی بازی The Outer Worlds از دیدگاه منتقدین می‌پردازیم.

 

مجله گاردین: امتیاز 100 از 100

بهتر از فال‌اوت (Fallout) در فضا، بازی The Outer Worlds است که در سبک اکشن نقش آفرینی با داستانی جذاب، طنز گیرا و محتوای عالی، می‌تواند تا ماه‌ها مخاطب را سرگرم کند.

سایت Cultured Vultures: امتیاز 90 از 100

این یکی از بهترین تجربه‌هایی است که طی سال‌های اخیر داشتم، مخصوصا در بخش تعاملات بین شخصیت‌ها.

 

سایت GameOver.gr: امتیاز 85 از 100

با اینکه در بخش طراحی محتاط عمل کردند، اما به تصویر کشیدن دنیایی جدید با نویسندگی فوق العاده، شخصیت‌های دیوانه‌وار و بیش از 30 ساعت گیم‌پلی، گرافیک عالی و شوخی‌های بامزه، تجربه این بازی را دلپذیر کرده است.

 

سایت GameCrate: امتیاز 83 از 100

اگر به نسخه‌های قدیمی فال‌اوت (Fallout) علاقه دارید، این بازی همان چیزی‌ست که انتظارش را داشتید.

 

سایت VG247: امتیاز 60 از 100

بازی The Outer Worlds بسیار محتاطانه اما دلپذیر ساخته شده است. کاملا قابل حدس است که در صورت پشتیبانی مایکروسافت و درخواست طرفداران، ادامه این بازی نیز ساخته خواهد شد. کسانی که از ساخته شدن بازی Fallout 76 بصورت آنلاین و مخصوص مولتی پلیر حسابی نا امید شدند، این بازی تک نفره اکشن نقش آفرینی همان چیزی‌ست که دنبالش بودید. اگر مشتاق این هستید که ساعت‌های زیادی را صرف گشت و گذار، شوخی کردن با افراد محلی و برقراری مکالمه با بقیه کنید، این بازی شما را سر بلند خواهد کرد.

 

 


ترینر بازی The Outer Worlds


در این بخش به ارائه ترینر بازی The Outer Worlds می‌پردازیم.

ترینر بازی The Outer Worlds

گاهی درجه سختی بازی بطور ناعادلانه‌ای غیر ممکن می‌شود؛ در اینجور مواقع گیمرها ممکن است از بازی زده شده و به کل از تمام کردن آن مرحله قطع امید کنند.

بعضی معتقدند که «بازیِ من، قوانین من» حق هر گیمر است و بدین جهت حق دارند که بخواهند قوانین بازی را تغییر دهند. بدین منظور، بهترین و معتبرترین ترینر ساخته شده برای بازی The Outer Worlds را فراهم کردیم که با کلیک بر روی لینک می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

دانلود ترینر بازی The Outer Worlds نسخه FLiNG

 

برای استفاده صحیح از ترینر به این نکات توجه کنید:

  1. ابتدا ترینر را باز کرده و سپس بازی را اجرا کنید. برای دریافت عملکرد صحیح نیز کلیدهای گفته شده در ترینر را در منوی بازی اعمال کنید.
  2. رمزهای بازی با استفاده از کلیدهای Numpad قابل اجرا هستند.
  3. این فایل به هیچ وجه ویروس نیست و آسیبی به سیستم شما وارد نخواهد کرد. اگر آنتی ویروس شما پیامی مبنی بر ویروسی بودن فایل اعلام کرد، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید یا اگر با تنظیمات آنتی ویروس آشنایی دارید، به نرم افزار اجازه دید که این فایل را نادیده بگیرد.
  4. همواره به این نکته توجه داشته باشید که ترینر در فرم اصلی بازی تغییر ایجاد می‌کند. مثلا ممکن است لازم باشد برای گذر کردن از یک مرحله، در جنگ با حریف شکست بخورید یا با دشمنانی که در محیط حضور دارند نجگید و در عوض فرار کنید. ترینر تمامی این قضایا را تغییر می‌دهد. پس در مواقعی که نیاز دارید از ترینر استفاده کنید.

 


سخن پایانی


بررسی بازی the outer worlds

در این مقاله سعی کردیم ارائه کاملی از داستان بازی، گیم‌پلی آن، ترفندها و راهنمای بازی The Outer Worlds داشته باشیم. سیستم مورد نیاز بازی جهان های بیرونی نیز در دو بخش حداقل و سیستم پیشنهادی نیز بطور کامل شرح داده شد. در آخر نیز سعی کردیم منتخب نقد و بررسی بازی The Outer Worlds را بطور خلاصه و کوتاه در اختیارتان قرار دهیم تا با ارزش و جایگاه این بازی بین منتقدین بیشتر آشنا شوید. واضح است که بازی جهان های بیرونی توانسته با موفقیت نظر مخاطبین را جلب کرده و انتظارات گیمرها را برآورده کند؛ مخصوصا کسانی که به انجام بازی‌های نقش آفرینی یا RPG که نیازمند صرف کردن زمان زیادی است، علاقه‌مند هستند.

نظر شما درمورد بازی The Outer Worlds چیست؟ آیا توانستید این بازی را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها درمیان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402