دانلود فیلم Marriage Story ؛ بررسی، داستان، جوایز و افتخارات

دانلود فیلم Marriage Story
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Marriage Story با بازی اسکارلت جوهانسون و آدام درایور موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. در این مقاله به داستان، بازیگران، تریلر و نمرات منتقدین به فیلم داستان ازدواج خواهیم پرداخت و لینک دانلود آن را ارائه می‌کنیم.

فیلم سینمایی Marriage Story یا «داستان ازدواج» فیلمی درام-کمدی به کارگردانی نوآ بامباک (Noah Baumbach) است. این فیلم محصول سال 2019 بوده و فیلمبرداری آن در سال 2018 در شهرهای لس‌آنجلس و نیویورک انجام شده است. در تاریخ 29 آگوست 2019 (7 شهریور 1398) فیلم داستان ازدواج برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز اکران شد. از تاریخ 6 نوامبر 2019 (15 آبان 1398) هم اکران آن در سینماها به صورت محدود آغاز شد. این فیلم در تاریخ 6 دسامبر 2019 (15 آذر 1398) در نت‌فلیکس پخش شد. فیلم Marriage Story مورد توجه منتقدان سراسر جهان قرار گرفته است و هنوز هم یکی از فیلم های برتر دینا است. در این مقاله بعد از مرور داستان و بازیگران، نگاهی به نمرات منتقدین به فیلم Marriage Story خواهیم انداخت و لینک دانلود آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

دانلود فیلم داستان ازدواج

آنچه در این مقاله می‌خوانید:


داستان فیلم Marriage Story


داستان فیلم سینمایی Marriage Story درباره زوجی است که در گیر و دار طلاق هستند. موضوع طلاق این زوج که یکی از آنها کارگردان نمایش و دیگری بازیگر است، نه تنها زندگی خودشان بلکه زندگی اطرافیان‌شان را هم تحت تاثیر قرار داده است.

داستان فیلم Marriage Story

 


تریلر فیلم Marriage Story


در ویدیوی بالا می‌توانید تریلر فیلم Marriage Story را تماشا کنید و با فضای این فیلم بیشتر آشنا شوید.

 


بازیگران فیلم داستان ازدواج


بازیگران اصلی فیلم Marriage Story اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johanson) در نقش نیکول باربر و آدام درایور (Adam Driver) در نقش چارلی باربر هستند. اسکارلت جوهانسون یکی از پرکارترین و پردرآمدترین بازیگران هالیوود است که در سال 2019 در فیلم‌های دیگری مانند Jojo Rabbit، Avengers: Endgame و Captain Marvel هم بازی کرده است.

بازیگران فیلم داستان ازدواج

همچنین بخوانید :

آدام درایور هم از بازیگران خوب آمریکایی است که در سال 2018 در فیلم موفق BlacKkKlansman و در سال 2016 در فیلم Silence به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و فیلم Paterson به کارگردانی جیم جارموش (Jim Jarmusch) ایفای نقش کرده است. او در فیلم Paterson با گلشیفته فراهانی هم‌بازی شده بود.

از دیگر بازیگران فیلم داستان ازدواج می‌توان به لورا درن (Laura Dern)، مریت ویور (Merritt Wever)، مارک اوبراین (Mark O’Brien)، ری لیونا (Ray Liotta) و آلن آلدا (Alan Alda) اشاره کرد.

بازیگران فیلم Marriage Story

 


دانلود فیلم Marriage Story (زیرنویس فارسی)


اگر به دنبال دانلود فیلم Marriage Story هستید، باید بگوییم که فعلا نسخه دیجیتال یا همان WEB-DL آن منتشر شده است که البته کیفیت عالی دارد. عرضه نسخه بلوری این فیلم هم در ماه ژانویه 2020 تایید شد ولی تاریخ انتشار آن، نامعلوم است. برای دانلود فیلم داستان ازدواج می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود فیلم Marriage Story

دانلود فیلم Marriage Story با کیفیت 1080p WEB-DL و حجم 2.6 گیگابایت

دانلود فیلم Marriage Story با کیفیت 720p WEB-DL و حجم 950 مگابایت

دانلود فیلم Marriage Story با کیفیت 480p WEB-DL و حجم 451 مگابایت

دانلود زیرنویس فارسی فیلم داستان ازدواج

 


نقد و بررسی فیلم Marriage Story و نمرات منتقدین


فیلم Marriage Story در سایت راتن تومیتوز دارای امتیاز 96% بر اساس 342 نقد است. این فیلم در سایت متاکریتیک هم براساس 53 نقد، امتیاز 93 را گرفته است. همه 53 نقدی که روی این فیلم انجام شده است مثبت بوده‌اند. در ادامه نگاهی به برخی از این نقدها خواهیم انداخت.

همچنین بخوانید :

EMPIRE / تری وایت: 100

بزرگ‌ترین غافل‌گیری این فیلم، لایه کمدی آن است. این فیلم از طریق فیلمنامه روشن و جاندارش سعی دارد از سیاهی موضوع فیلم دوری کند. به همین دلیل هم این فیلم از فیلم‌های کمدی امسال، شیرینی و طنز بیشتری را انتقال می‌دهد.

نمرات منتقدین فیلم Marriage Story

 

THE WALL STREET JOURNAL / جو مورگنسترن: 100

فیلم Marriage Story به کارگردانی نوآ بامباک پارادوکس جالبی دارد. این فیلم که داستان یک زوج – نیکول با بازی اسکارلت جوهانسون و چارلی با بازی آدام درایور – را روایت می‌کند، پر از زندگی و حیات است. اما زمانی که زندگی آنها برهم می‌خورد و به دنبال گرفتن حق سرپرستی پسرشان هنری می‌افتند، زندگی آنها هم به نوعی در مرحله‌ای مرگبار قرار می‌گیرد… فیلم داستان ازدواج فیلم کلاسیکی دلگرم‌کننده و تاثیر‌گذار است.

 

The New York Times / ای. او. اسکات: 100

با رفت و آمد بین دو شهر بزرگ و متعصب آمریکایی، چارلی و نیکول فهمیدند که مردم اطراف‌شان اجتناب ناپذیر هستند: بچه‌ها، همکاران، خویشاوندها، افرادی که قبلا با آنها در ارتباط بوده‌اند و حتی مامورهای سرسخت دادگاه‌های ازدواج. آدم زنده است که حیات دارد، نه آدم تنها.

 

Variety / اوون گلیبرمن: 100

ازدواج برای برخی از ما از آن جهت ارزش دارد که تفاوت و مرز بین زنده بودن و جایی نبودن را مشخص می‌کند. اما این گاهی کافی نیست. فیلم «داستان ازدواج» این حقیقت را با ترکیب ظریفی از عشق و اندوه به نمایش می‌گذارد تا آنجا که درانتها شما را به وجد خواهد آورد.

نقد و بررسی فیلم داستان ازدواج

 

The Hollywood Reporter / جان فورش: 100

فیلم Marriage Story شما را تحت فشار قرار می‌دهد اما در عین حال به خاطر اینکه شاهد جلو افتادن یک فیلمساز و بازیگرانش از خودشان هستید، به شما نشاط می‌بخشد. در فیلم‌های بامباک معمولا شکایت‌هایی درباره خودبینی و لجبازی مطرح می‌شوند و این فیلم هم از این قاعده مستثنی نیست… بامباک همیشه در ساخت کمدی‌های اجتماعی عالی، استاد بوده است. در این فیلم هم لحظات طنزی وجود دارد که جو فیلم را تغییر می‌دهند.

 

Indiewire / اریک کوهن: 91

طعنه و طنز فیلم Marriage Story آنجاست که این فیلم فراتر از یک روند معمولی طلاق می‌رود. رویه‌ای که در آن مسائل حقوقی پیچیده در اتاق‌های مطلوب ملاقات و فضای زننده دادگاه آشکار می‌شوند. تغییر این دو فضا که کاملا با هم در تضاد هستند از طریق موقعیت‌های حساس و ظریفی نشان داده می‌شود… این فیلم بیشتر از آنکه درباره طلاق باشد درباره جان سالم از آن به در بردن است. این فیلم یک تذکر مهم درباره این موضوع است که وقتی برای شما هم اتفاق بیفتد، هر داستان جدایی‌ای برایتان آشنا خواهد بود. و بله حقیقت آزاردهنده است.

 

Rolling Stone / پیتر تراورز: 90

چطور یک داستان کوچک از عشق و از دست دادن تبدیل به موفقیتی بزرگ و یکی از بهترین فیلم‌های سال می‌شود؟ فیلم Marriage Story بیشتر از اوجی در حرفه نویسنده و کارگردان فیلم نوآ بامباک است. این فیلم هنرنمایی بی‌همتای بازیگران فیلم، آدام درایور و اسکارلت جوهانسون، را نشان می‌دهد. آنها داستان این طلاق جنجالی را تبدیل به نسخه جدیدتری از فیلم Kramer vs. Kramer (کریمر علیه کریمر) در قرن بیست و یکم می‌کنند.

نقد و بررسی فیلم Marriage Story

 

TIME / استفانی زاکارک: 90

من احتمال می‌دهم که تقریبا هرکسی که ظاهرا ازدواجی اینچنین عالی داشته، می‌تواند خودش را به بخش‌هایی از فیلم Marriage Story مرتبط سازد؛ به خصوص اگر بچه‌ای هم درگیر ماجرا بوده باشد. به عنوان یک فیلمساز، هوشمندانه‌ترین حرکت بامباک در این فیلم این است که هیچ وقت دقیقا توضیح نمی‌دهد که چطور و چرا همه چیز بین این دو نفر خراب شده است.

 

The Guardian / زان بروکس: 80

بامباک در این فیلم به دنبال ابزاری برای خنداندن است و اصلا اهمیتی ندارد که چقدر موقعیت‌های شخصیت‌ها نومیدانه و سخت شود… فیلم بامباک یک آزمون سخت است و بامباک این کار را از عمد انجام داده است. این فیلم روی بازیگرانش تکیه می‌کند تا بینندگان را وارد داستان کند.

 

CNN / برایان لاوری: 75

چیزی که فیلم Marriage Story را موفق می‌کند بازی بازیگران آن است. در این فیلم به بازیگران اجازه داده می‌شود به جای اینکه از محبوبیت‌های خاص خودشان استفاده بکنند، خودی نشان بدهند. آنها جنبه‌های دردناک زندگی این دو نفر را در حالی که سعی دارند حضانت پسر کوچکشان را بگیرند و دلیل عاشقی خود را فراموش کرده‌اند، به نمایش می‌گذارند. نیت آشکار این داستان این است که نشان دهد فوت و فن‌های پایان دادن به یک ازدواج به همان اندازه حفظ یک ازدواج اهمیت دارند.

 


جوایز و افتخارات فیلم Marriage Story


فیلم داستان ازدواج از زمان اکران خود توانسته نامزد دریافت جوایز بسیاری از مراسم‌ها و نهادهای مختلف شود و برخی از آن‌ها را هم برده است. این فیلم توسط بنیاد فیلم آمریکا (American Film Institute)، هیئت ملی بازبینی فیلم (National Board of Review) و مجله تایم به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2019 انتخاب شده است. فیلم Marriage Story در هفتادوهفتمین مراسم جوایز گلدن گلوب، در 6 بخش از جمله بهترین فیلم درام نامزد شد که یکی از آن‌ها یعنی بهترین بازیگر نقش مکمل زن را توانست توسط لورا درن دریافت کند.

نقد و بررسی فیلم Marriage Story

فیلم داستان ازدواج در مراسم Screen Actors Guild Awards سه نامزدی برای نقش‌آفرینی‌های جوهانسون، درایور و درن، در مراسم انتخاب منتقدان (Critics’ Choice Awards) در هشت رشته،  در مراسم جوایز آکادمی بریتانیا یا همان بفتا (British Academy Film Awards) پنج نامزدی و در مراسم اسکار 6 نامزدی دریافت جایزه دارد. فهرست سالانه مجله تایم برای بهترین نقش‌آفرینی‌های سال هم آدام درایور را به عنوان سومین نقش‌آفرینی برتر سال 2019 انتخاب کرده است.

نقد و بررسی فیلم Marriage Story

فیلم سینمایی Marriage Story با بازی اسکارلت جوهانسون و آدام درایور با اکران خود، تحسین منتقدان را برانگیخته است. در این مقاله بعد از مرور داستان و بازیگران، به نقد و بررسی این فیلم از منظر منتقدان مطرح جهان پرداختیم. برای دانلود فیلم داستان ازدواج هم می‌توانید از بخش مربوطه در این مطلب استفاده کنید. نظر شما درباره این فیلم و هنرنمایی اسکارلت جوهانسون و آدام درایور چیست؟ شما می‌توانید در پایین همین صفحه نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
ترلان
.
15 بهمن 1398، 23:42
پاسخ
0
0
خیلی دوست داشتم فیلم داستان ازدواج رو.. بازی اسکارلت جوهانسون هم عالی بود
avatar
علیرضا
.
13 بهمن 1398، 18:04
پاسخ
0
0
مگه میشه اسکارلت جوهانسون تو فیلمی باشه و بد باشه!
avatar
محمد
.
12 بهمن 1398، 23:44
پاسخ
0
0
داستان ازدواج فیلم بسیار بد ساختیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402