معرفی اپلیکیشن ها و سایت های ساخت کلیپ تولد

برنامه ساخت کلیپ تولد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یک برنامه ساخت کلیپ تولد، می‌تواند به‌شما در ساخت یک ویدیو کوتاه به‌یادماندنی برای تولد دوستان و نزدیکانتان کمک کند. در ادامه با معرفی برنامه های کلیپ ساز تولد، همراه پلازا باشید.

درست کردن کلیپ تولد می‌تواند یکی از راه‌های تبریک تولد باشد. اما چگونه کلیپ تولد بسازیم؟ آیا برای ساخت چنین کلیپی باید در ویرایش فیلم تخصص داشته باشیم؟ با اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند، همه بدون نیاز به تخصص خاصی می‌توانند کلیپ بسازند. در فهرست زیر سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های ساخت کلیپ تولد را معرفی کرده و درمورد ویژگی‌های هر یک توضیح داده‌ایم تا متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های ساخت کلیپ تولد

حرفه ای ترین برنامه ساخت کلیپ تولد، معمولا جزو برترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو است. اما علاوه بر چنین برنامه‌هایی، ابزارهای دیگری هم برای اندروید و آیفون منتشر شدند که با کمک آن‌ها و بدون نیاز به دانش خاصی، می‌توانید کلیپ تولد بسازید و به‌اشتراک بگذارید.

1. Promeo

برنامه های کلیپ ساز تولد

پرومئو یکی از اپ های ساخت کلیپ تولد حرفه ای است که با قالب‌های از پیش آماده خود، انجام این کار را بسیار ساده کرده است. با این برنامه و مراجعه به دسته‌بندی تولد، می‌توانید از قالب‌های پیش‌فرض برنامه استفاده و آن‌ها را هرطور که مایل هستید، شخصی‌سازی کنید. استفاده از این برنامه بسیار ساده است و قالب‌های آن نیز تنوع فراوانی دارند. شما حتی می‌توانید موسیقی و پیام خودتان را نیز به ویدیوها اضافه کنید.

2. Birthday Video Maker 2022؛ برنامه های کلیپ ساز تولد

برنامه های کلیپ ساز تولد

اپلیکیشن Birthday Video Maker 2022 یک برنامه رایگان مخصوص ساخت کلیپ تولد در اینستا و دیگر شبکه‌های اجتماعی است. این برنامه دارای مجموعه‌ای از ترانه‌ها و قالب‌های مختلف است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویدیوهای تولد بسازید. همچنین می‌توانید ویدیوها را با ابزارهای مختلفی که در اختیار شما قرار دارد ویرایش و به آن‌ها افکت‌ و همچنین استیکر اضافه نمایید.

  • دانلود برنامه Birthday Video Maker 2022 برای: اندروید  
همچنین بخوانید :

3. Birthday Video Maker 2022 Pixora

برنامه ساخت کلیپ تولد

این برنامه با وجود این که نام مشابهی با برنامه بالا دارد اما توسط یک توسعه‌دهنده متفاوت ساخته شده است. از طریق آن می‌توانید انواع ویدیوها را با موسیقی‌هایس رایگان و همچنین استیکرهای مخصوص تولد بسازید. همچنین می‌توانید از انواع فیلترها، قاب‌ها و فونت‌های مختلف استفاده کنید. در نهایت ویدیو را هم می‌توانید مستقیما در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید و هم در حافظه داخلی گوشی ذخیره کنید.

  • دانلود برنامه Birthday Video Maker 2022 Pixora برای: اندروید

4. Happy Birthday Video Maker

برنامه ساخت کلیپ تولد

برنامه ی ساخت کلیپ تولد با گوشی Happy Birthday Video Maker، یک برنامه رایگان برای iOS است که به‌شما امکان ساخت اسلایدشوهای ویدیویی از تصاویر را همراه با موسیقی می‌دهد. کار با آن بسیار راحت است. فقط کافی است تصاویر مدنظرتان را از گالری انتخاب و سپس ترتیب نمایش آن‌ها را مشخص کنید. در ادامه می‌توانید آهنگ مدنظرتان را به اسلایدشو اضافه و سپس متن موردنظرتان را هم تایپ کنید.

  • دانلود برنامه Happy Birthday Video Maker برای: iOS

5. Birthday Video Maker With Song؛ از برنامه های کلیپ ساز تولد

برنامه های کلیپ ساز تولد

یکی از محبوب‌ترین و بهترین برنامه های ساخت کلیپ تولد آماده، Birthday Video Maker With Song است که تا کنون بیش از 1 میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده است. این برنامه می‌تواند با استفاده از تصاویر شما ویدیو تولد بسازد و به آن قاب، تم و موسیقی اضافه کند. شما حداکثر با 50 تصویر می‌توانید یک اسلایدشو ایجاد کنید. همچنین شما می‌توانید از آهنگ‌های داخل گوشی نیز برای ساخت کلیپ اضافه کنید.

  • دانلود برنامه Birthday Video Maker With Song برای: اندروید

6. اپلیکیشن FilmoraGO

اپلیکیشن های ساخت کلیپ تولد آنلاین

اگر کمی با ادیت ویدیو آشنا باشید، یکی از بهترین برنامه های ساخت کلیپ تولد لاکچری، FilmoraGO است. با این اپ می‌توانید از عکس‌ها و کلیپ‌هایی که با گوشی آیفون یا اندرویدی خود تهیه می‌کنید، به راحتی فیلم‌هایی فوق‌العاده بسازید. تنها کاری که باید بکنید این است که فایل‌هایی را که می‌خواهید در پروژه خود استفاده کنید انتخاب کرده و آن‌ها را به ترتیبی که دوست دارید مرتب کنید. این نرم افزار دارای چندین تم و فونت‌های مختلف برای زیبا و شاد کردن ویدیوی تبریک تولدتان است که می‌توانید به سلیقه خودتان از آن‌ها استفاده کنید.

7. اپلیکیشن iMovie

برنامه های کلیپ ساز تولد

گزینه‌های بسیار فراوان این نرم افزار، روند ساخت کلیپ تبریک تولد را آسان می‌کنند. بعد از ایجاد پروژه جدید و اضافه کردن ویدیو موردنظرتان به برنامه، می‌توانید آن را ویرایش کرده و قسمت‌هایی را که نمی‌خواهید ببُرید. این نرم‌افزار ساخت کلیپ جشن تولد دارای 8 تم منحصربه‌فرد بوده که عناوین و موسیقی به کار رفته در آن‌ها نیز با هر تم منطبق است. پس تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که تمی را که بیشتر دوست دارید، انتخاب کرده و خیلی سریع و آسان ویدیوی تبریک تولد خود را بسازید.

برنامه iMovie دارای گزینه‌های بسیاری است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها نوع جلوه موجود برای تعویض عکس‌ها را طوری انتخاب کنید که کاملا یکپارچه به‌نظر برسند. با این برنامه می‌توانید ویدیوهای تبریک تولد خود را با کیفیت 4K یا 1080p ذخیره کنید یا آن‌ها را در یوتیوب به اشتراک بگذارید.

  • دانلود برنامه iMovie برای: iOS

8. اپلیکیشن Magisto؛ برنامه های کلیپ ساز تولد

برنامه های کلیپ ساز تولد

با دانلود کلیپ ساز آنلاین تولد ، تنها در چند ثانیه ویدیویی بسازید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این نرم‌افزار ساخت کلیپ تولد برای اندروید و iOS، گزینه‌های مختلفی را برای ویرایش ویدیوهای تبریک تولد، ازدواج و تولد نوزاد و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌دهد.

پس دانلود برنامه کلیپ ساز تولد، تنها کاری که باید بکنید این است که برنامه را اجرا کنید، از میان تم‌های مختلف یکی را انتخاب کنید و ویدیویی را که قصد ویرایش آن را دارید، درون برنامه باز کنید. سپس می‌توانید فیلتر و جلوه‌های بصری اضافه کرده، نوشته‌های روی ویدیو را تزیین کنید یا یکی از آهنگ‌های رایگان موجود در کتابخانه موسیقی برنامه را انتخاب کنید.

علاوه بر ساخت ویدیو تولد با این برنامه، می‌توانید از عکس‌های خود اسلایدشو یا کلاژهای ویدیویی ایجاد کنید. Magisto بیش از 90 میلیون کاربر دارد و همین هم قابلیت‌های خوب ویرایش ویدیوی این برنامه را نشان می‌دهد. حتی اگر چیزی از ویرایش ویدیو نمی‌دانید، با دانلود کلیپ ساز آنلاین تولد Magisto می‌توانید ویدیوهای بسیار زیبایی ایجاد کنید؛ چرا که با هوش مصنوعی کار می‌کند و همین گزینه می‌تواند بسیار به شما کمک کند.

9. ساخت کلیپ تولد با اینشات؛ از نرم افزارهای ساخت کلیپ تولد برای اینستاگرام

برنامه ساخت کلیپ تولد

اینشات یکی از معروف‌ترین برنامه های کلیپ ساز است که می‌توانید از آن برای ساخت کلیپ تولد هم استفاده کنید. اینشات یک ویرایشگر ویدیو کامل و حرفه‌ای است. تمام ابزارهای لازم برای ساخت ویدیو کلیپ‌های کوتاه، در این برنامه قابل دسترسی هستند. از طریق آن می‌توانید افکت‌های مختلف به ویدیو اضافه کنید، متن و استیکر متحرک به ویدیو اضافه کنید و از موسیقی و افکت‌های مختلف بهره ببرید.

بهترین سایت ها برای ساخت آنلاین کلیپ تولد

علاوه بر اپلیکیشن های ساخت کلیپ تولد، سایت‌های آنلاین نیز می‌توانند چنین امکانی را برایتان فراهم کنند. در ادامه 6 سایت برتر در این زمینه را برایتان در زیر فهرست کرده‌ایم و ویژگی‌ها و شرایط هر یک را توضیح داده‌ایم.

1. وبسایت Animoto

نرم افزار ساخت کلیپ تولد برای کامپیوتر

این سرویس ابری ساخت ویدیو، در حال حاضر بیش از 13 میلیون نفر کاربر دارد. این وبسایت یکی از بهترین وبسایت‌های ساخت ویدیوهای خانگی است و ابزارهای ساده و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ آن به کاربران امکان می‌دهد خیلی راحت و سریع، ساخت کلیپ تولد آنلاین را تجربه کنند. برای ساخت کلیپ تولد با گوشی در این وبسایت، تنها کاری که باید بکنید این است که یک موسیقی پس زمینه انتخاب کنید، ویدیو را به سلیقه خود سفارشی‌سازی کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

برای ساخت کلیپ تولد آنلاین در این سایت نیازی نیست که حتما در ویرایش فیلم متخصص باشید. وقتی ویدیوی خود را ساختید، می‌توانید آن را در فیسبوک، توییتر، یوتیوب و واتساپ به اشتراک بگذارید یا با ایمیل بفرستید. نسخه‌های اندروید و iOS این وبسایت به کاربران امکان می‌دهد که به راحتی به سایت دسترسی داشته باشند و ساخت کلیپ تولد با گوشی را نیز امتحان کنند.

2. وبسایت Renderforest

ساخت کلیپ تولد آنلاین

سایت Renderforest با ارائه چندین قالب مناسب برای شما این امکان را ایجاد می‌کند که ساخت ویدیوی جشن تولد با عکس را تجربه کرده و کارت، ویدیو و اسلایدشوی تبریک تولد بسازید. موقع ساخت کلیپ جشن تولد با گوشی در این سرویس، بعد از اضافه کردن موسیقی، آن را با خانواده و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

این سایت ساخت کلیپ تولد حرفه ای علاوه بر گالری بزرگی از ویدیوها و انیمیشن‌های آماده برای کاربران، دسترسی به ویدیو‌هایی رایگان را نیز فراهم می‌آورد. استفاده از این وبسایت آسان است و می‌توانید از همان جا موزیک مورد نظر خود را برای ویدیوی خود پیدا کرده و استفاده کنید. با این حال برای اینکه بتوانید با استفاده از قالب‌های این سایت، فیلم تبریک تولد بسازید، باید ثبت‌نام کنید.

3. وبسایت Smilebox

ایده برای ساخت کلیپ تولد

اسمایل باکس وبسایت دیگری برای ساخت کلیپ تولد آنلاین رایگان است که به کاربران امکان می‌دهد در مدت زمانی کوتاه، فیلم‌های تولد زیبایی ساخته و به اشتراک بگذارند.

کاربران می‌توانند از میان چندین طرح اسلایدشو برای ساخت کلیپ تولد ایده بگیرند یا یکی را از میان آن‌ها انتخاب کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فیلم‌ها، عکس‌ها و آهنگ موردنظر خود را به ویدیو اضافه کنید. می‌توانید ویدیوهایی را که ساخته‌اید، در فیسبوک آپلود کرده و به اشتراک بگذارید.

4. وبسایت Wideo

ساخت کلیپ تولد با گوشی

اگر می‌خواهید فیلمی متحرک از مهمانی خود ایجاد کنید، این وبسایت را حتما برای درست كردن فيلم براي تولد امتحان کنید. برای ساخت کلیپ تولد با عکس و آهنگ ، پس از آن که فایل صوتی و تصاویر خود را بارگذاری کردید، Wideo آن‌ها را به صورت متحرک در می‌آورد که می‌توانید این ویدیو را با کیفیت HD دانلود کنید. همچنین می‌توانید تنظیم کنید که چه کسانی اجازه دیدن ویدیو را دارند.

به کمک وبسایت Wideo شما به راحتی می‌توانید زمان‌بندی نمایش هر تصویر را به صورت جداگانه تنظیم کنید، ویدیوهای خود را شخصی‌سازی کرده و با کیفیت HD دانلود نمایید. در نهایت می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا در وبسایت و وبلاگ خود قرار دهید. خدمات Wideo رایگان هستند؛ مگر اینکه بخواهید واترمارک آن را از ویدیوهایتان بردارید یا ویدیو را در کامپیوتر خود ذخیره کنید. در این صورت باید یکی از بسته‌های پولی آن‌ها را خریداری کنید.

5. وبسایت Wevideo

ساخت کلیپ تولد با گوشی

این سرویس ابری ساخت ویدیو می‌تواند در ساخت ویدیوهایی کمک کند که چیزی از یک فیلم کم ندارند. وی‌ویدئو دو گزینه معمولی و پیشرفته دارد؛ پس هر کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود بین این دو گزینه یکی را انتخاب کند. بعلاوه نیازی نیست ویدیوهایی را که در این سایت می‌سازید در هارد دیسک خود ذخیره کنید.

با این سایت برای ساخت کلیپ تولد با گوشی ، گزینه ذخیره در فضای ابری را نیز خواهید داشت و با این کار می‌توانید حتی اگر ویدیوی خود را کامل نکرده‌اید، از هر جا و هر زمان که خواستید، آن را کامل کنید. با ویژگی‌هایی مثل حرکت آهسته، حرکت سریع و حالت‌های جذاب تغییر عکس، مطمئن باشید که همه از ویدیوی شما لذت خواهند برد.

6. وبسایت Animaker

ساخت کلیپ تولد آنلاین

وبسایت ساخت ویدیو تولد Animaker، یک سرویس آنلاین برای ویرایش ویدیو نیز است. این سرویس امکان ساخت ویدیو های تبریک تولد را را برای کاربران فراهم می‌کند. می‌توانید عکس‌ها، فایل‌های موسیقی و حتی صدای ضبط شده خود را در این سایت بارگذاری کنید و ویدیوی تبریک تولد خود را بسازید.

این سایت قالب‌های آماده‌ای را هم برای ساخت کلیپ تولد با گوشی ارائه می‌دهد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که قالبی را که دوست دارید انتخاب کنید، عکس‌های خود را در آن قرار دهید، تیترها را ویرایش کنید، چند افکت تصویری و موسیقی اضافه کنید. می‌توانید ویدیوی خود را دانلود کرده و مستقیما در یوتیوب به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از این وبسایت باید در آن ثبت‌نام کنید و ویژگی‌هایی که می‌توانید استفاده کنید، در اشتراک رایگان و پولی متفاوت خواهد بود. می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف، نوع اشتراک خود را مشخص کنید.

جمع بندی

از میان این فهرست از وبسایت‌ها و برنامه های ساخت کلیپ تولد، کدام یک را بیشتر ترجیح می‌دهید؟ چه مواردی را در این انتخاب در نظر گرفتید؟ اگر شما نیز با روش های ساخت کلیپ تولد آنلاین رایگان دیگری آشنا هستید، نظرات و تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402