پرسرچ ترین کلمات گوگل در سال 2019 ؛ از جوکر تا داستان اسباب بازی 4

Google / پرسرچ ترین کلمات گوگل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به رسم هرسال پرسرچ ترین کلمات گوگل توسط این موتور جستجوگر منتشر شدند که شامل موضوعات مختلفی از حمله به منطقه 51 گرفته تا سریال بازی تاج و تخت می‌شوند.

گوگل در انتهای هر سال میلادی، فهرستی از موضوعات و کلماتی که در جریان آن سال بیشترین سرچ در گوگل را داشتند منتشر می‌کند. با استفاده از این اطلاعات که در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد، می‌توانیم به آمار و ارقام جالبی در ارتباط با یک کشور یا شهر خودمان دست پیدا کنیم؛ مثلا می‌توانیم بفهمیم کدام لباس‌های مخصوص هالووین بیشتر از همه محبوب هستند یا ساکنین شهر ما بیشتر در مورد چه موضوعی جستجو کرده‌اند.

متاسفانه گوگل بیشترین کلمات فارسی جستجو شده در گوگل را منتشر نکرده تا بدانیم بیشترین سرچ ایرانیان در مورد چه موضوعاتی بوده است. برای همین ما در این مطلب نگاهی داشتیم به پرسرچ ترین کلمات گوگل در سال 2019 در آمریکا تا ببینیم آن‌ها بیشتر در مورد چه موضوعاتی جستجو کردند. همانطور که در ادامه خواهید دید این موضوعات شامل مباحث سیاسی، فرهنگی، موسیقی و غیره می‌شوند؛ مثلا در موضوعات سیاسی بیشتر مردم می‌خواستند بدانند بده بستان (Quid pro quo) یعنی چه؟ یا برگزیت چیست؟ علاوه بر این در موضوعات فرهنگی هم سریال بازی تاج و تخت و فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی حرف اول را می‌زدند. با بیشترین کلمات جستجو شده گوگل در سال 2019 همراه ما باشید.

پرسرچ ترین کلمات در گوگل

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • پرسرچ ترین کلمات گوگل در سال 2019
    • بیشترین کلمات جستجو شده
    • بیشترین موضوعات خبری جستجو شده
    • بیشترین شخصیت‌های جستجو شده
    • بیشترین آهنگ‌های جستجو شده
    • بیشترین فیلم‌های جستجو شده
    • بیشترین سریال‌های جستجو شده
    • بیشترین سوالات جستجو شده

 


پرسرچ ترین کلمات گوگل در سال 2019


در ادامه با پرسرچ ترین کلمات گوگل در سال 2019 آشنا می‌شویم.

 

بیشترین کلمات جستجو شده

بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل چه کلماتی بوده‌اند؟

 

1- دیزنی پلاس

Disney Plus / پرسرچ ترین کلمات در گوگل

سرویس ویدئو به‌درخواست (VOD) دیزنی که اواخر سال 2019 شروع به کار کرد، توانست در این مدت کم به رتبه اول پرسرچ ترین کلمات گوگل دست پیدا کند. دیزنی پلاس به پخش برنامه‌های ساخته شده توسط این کمپانی می‌پردازد. علاوه بر این تا نوامبر سال 2019 نیز 10 فیلم و 7 سریال به صورت اختصاصی برای این پلتفرم تولید و پخش خواهد شد. سریال‌ ماندالورین از جمله عناوین مطرح و محبوب این سرویس است. می‌توانید سایر کلماتی که در گوگل بیشترین سرچ را داشته‌اند، در ادامه مشاهده کنید.

2- کامرون بویس

3- نیپسی هاسل

4- توفند دوریان

5- آنتونیو براون

6- لوک پری

7- انتقامجویان پایان بازی

8- بازی تاج و تخت

9- آیفون 11

10- جاسی اسمولت

 

بیشترین موضوعات خبری جستجو شده

بیشترین موضوعات خبری جستجو شده در گوگل، چه موضوعاتی بوده‌اند؟

 

1- توفند دوریان

Hurricane Dorian / بیشترین کلمات جستجو شده

توفند دوریان، سهمگین‌ترین توفند (تندباد دریایی) تاریخ بود که در اواخر ماه آگوست، باهاما را در نوردید و یکی از پر جستجو ترین مطالب گوگل در سال گذشته بود. این توفند، فاجعه‌بارترین بلای طبیعی در تاریخ این کشور به شمار می‌آید. علاوه بر این یکی از قدرتمندترین توفندهای تاریخ اقیانوس اطلس به حساب می‌آید. سرعت بادهای این توفند در بعضی مناطق به 295 کیلومتر بر ساعت رسیده بود. در جریان توفند دوریان، 70 هزار نفر مجبور به ترک خانه‌هایشان شدند و 73 نفر نیز جان خود را از دست دادند. این توفند یکی از پرسرچ ترین کلمات در گوگل در سال گذشته بود. می‌توانید سایر موضوعات خبری که در گوگل بیشترین سرچ را داشته‌اند، در ادامه مشاهده کنید.

2- کلیسای نوتردام

3- جام جهانی بانوان

4- حمله به منطقه 51

5- کوپا آمریکا

6- تیراندازی ال‌پاسو

7- سری‌لانکا

8- تعطیلی دولت

9- حمله سایبری به اکوئیفاکس

10- زلزله کالیفرنیا

 

بیشترین شخصیت‌های جستجو شده

کدام شخصیت‌ها در گوگل بیشترین سرچ را داشته‌اند؟

 

1- آنتونیو براون‌

Antonio Brown / بیشترین کلمات جستجو شده در ایران 2019

آنتونیو براون یک بازیکن فوتبال آمریکایی است که با وجود اینکه سال خیلی خوبی را تجربه نکرده، توانسته نامش را به یکی از پرسرچ ترین کلمات گوگل در سال 2019 تبدیل کند. او که یکی از پرحاشیه‌ترین ورزشکاران دنیا به شمار می‌آید، در سال 2019 ابتدا به تیم اوکلند ریدرز پیوست و بیشترین دستمزد را در میان تمام دریافت‌کنندگان لیگ دریافت می‌کرد. با این وجود مدت زمان زیادی آنجا نماند و پس از حواشی‌های مختلف در خارج زمین از جمله درگیری با مدیر تیم، بدون اینکه حتی یک بار برای این تیم به میدان برود از آن اخراج شد.

براون در ادامه با نیو انگلند پتریوتس قرارداد امضا کرد؛ اما در آنجا تنها یک بار بازی کرد و پس از مطرح شدن اتهاماتی مبنی بر آزار جنسی مربیان سابقش، دوباره اخراج شد. او در حال حاضر بدون تیم است. در ادامه می‌توانید نام سایر شخصیت‌هایی که در گوگل بیشترین سرچ را داشته‌اند مشاهده کنید.

2- جاسی اسمولت

3- جیمز چارلز

4- کوین هارت

5- آر. کلی

6- 21 Savage

7- لوری لافلین

8- جوردین وودز

9- برایس هارپر

10- رابرت کرافت

 

بیشترین آهنگ‌ های جستجو شده

کدام آهنگ‌ها بیشترین سرچ را در گوگل داشته‌اند؟

 

1- Old Town Road

Old Town Road / بیشترین کلمات فارسی جستجو شده در گوگل

جاده شهرک قدیمی، آهنگی از لیل ناز اکس است که در اواخر سال 2018 منتشر شد و توانست در بخش موسیقی جزو پرسرچ ترین کلمات در گوگل باشد. این آهنگ در سبک رپ کانتری است؛ سبکی که تنها یک سال پیش از زمان عرضه این آهنگ دوباره مطرح شده و مورد توجه قرار گرفته بود. جاده شهرک قدیمی در بسیاری از کشورها نظیر استرالیا، کانادا، فرانسه، ایرلند، آلمان و بریتانیا به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرد. علاوه بر این، ریمیکس این آهنگ که همراه با بیلی ری سایرس خوانده شده، نامزد دریافت جایزه بهترین اجرای پاپ دونفره/گروهی در شصت‌ودومین مراسم جایزه گرمی شده است.

در ادامه می‌توانید نام سایر آهنگ‌هایی که بیشترین سرچ را در گوگل داشته‌اند مشاهده کنید.

2- 7 حلقه از آریانا گرانده ( 7Rings)

3- کم‌عمق از لیدی گاگا و بردلی کوپر (Shallow)

4- آفتابگردان از پست مالون (Sunflower)

5- حقیقت تلخ است از لیزو (Truth Hurts)

6- تو را از دست دادم تا خودم را دوست داشته باشم از سلنا گومز (Lose You to Love Me)

7-  Sicko Mode از تراویس اسکات

8-  Thank U, Next از آریانا گرانده

9-  Act Up از City Girls

10- به‌خاک‌سپردن یک دوست از بیلی آیلیش (Bury a Friend)

 

بیشترین فیلم‌های جستجو شده

کدام فیلم‌ها در گوگل بیشترین سرچ را داشته‌اند؟

 

1- انتقامجویان پایان بازی

پرسرچ ترین کلمات در گوگل

آخرین قسمت از سری فیلم‌های انتقامجویان در سال 2019 و در میان سایر فیلم‌ها، بیشترین سرچ در گوگل را به خود اختصاص داده است. این فیلم که توسط برادران روسو کارگردانی شده و ستارگانی مانند رابرت داونی جونیور، جاش برولین و اسکارلت جوهانسون در آن به ایفای نقش می‌پردازند در 26 آوریل سال 2019 در آمریکا به روی پرده رفت. این قسمت از انتقامجویان علاوه بر اینکه یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است، با فروش 2.79 میلیارد دلاری خود در گیشه‌ها، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ نیز به شمار می‌آید.

2- کاپیتان مارول

3- جوکر

4- داستان اسباب بازی 4

5- شیرشاه

6- آن: بخش دوم (It Chapter Two)

7- فروزن 2

8- روزی روزگاری در هالیوود

9- میدسامر (Midsommar)

10- داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی (Scary Stories to Tell in the Dark)

 

بیشترین سریال‌های جستجو شده

کدام سریال‌ها در گوگل بیشترین سرچ را داشته‌اند؟

 

1- بازی تاج و تخت

game of thrones / بیشترین سرچ در گوگل

سریال محبوب شبکه اچ‌بی‌او پس از گذشت 8 سال، در نهایت در ماه می سال 2019 با پخش آخرین قسمتش به کار خود پایان داد و با توجه به طرفداران پرشمار این سریال تعجبی ندارد که نام آن جزو بیشترین کلمات جستجو شده در سال گذشته بوده باشد. فصل هشتم که با تاخیری 2 ساله منتشر می‌شد، با وجود اینکه تیتر اول اکثر سایت‌ها و شبکه‌های خبری بود، اما از سوی طرفداران با استقبال چندانی مواجه نشد و در وبسایت Rotten Tomatoes نیز در مقایسه با سایر فصل‌ها کمترین امتیاز را کسب کرد. بیشتر انتقادات متوجه داستان فشرده شده و تعداد قسمت‌های اندک و همچنین برخی تصمیماتی بود که نویسندگان سریال در ارتباط با داستان گرفته بودند. با تمام این‌ها این فصل در میان تمام سریال‌های تاریخ تلویزیون تنها فصلی است که توانسته بیشترین نامزدی را در امی کسب کند. فصل 8 بازی تاج و تخت نامزد دریافت 32 جایزه امی شده بود و توانست عنوان بهترین سریال درام و همچنین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (پیتر دینکلیج) را از آن خود کند.

2- چیزهای عجیب

3- وقتی آنها ما را می‌بینند (When They See Us)

4- چرنوبیل

5- ماندالورین (The Mandalorian)

6- آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy)

7- سرخوشی (Euphoria)

8- Dead to Me

9- Surviving R. Kelly

10- پسرها (The Boys)

 

بیشترین سوالات جستجو شده

چه سوال‌هایی پرسرچ ترین ها در سال 2019 بوده‌اند؟

 

1- منطقه 51 چیست؟ (?What is Area 51)

area 51 / پرطرفدار ترین سرچ های گوگل

منطقه 51 نام غیررسمی یکی از پایگاه‌های فوق‌سری نیروی هوایی آمریکا در صحرای نوادا است. این پایگاه از سال 1955 محلی برای آزمایش و تست جدیدترین دستاوردها و فناوری‌ها ارتش آمریکا بوده و به همین دلیل به شدت تحت محافظت است. ارتش آمریکا ابتدا این محل را برای آزمایش هواپیمای شناسایی لاکهید یو-2 مورد استفاده قرار داد و از آن زمان تاکنون به دلیل مخفی بودن فعالیت‌هایی که در این منطقه انجام می‌شود این باور بوجود آمده که دولت آمریکا در این پایگاه از موجودات فرازمینی و یوفوها میزبانی می‌کند. در سال 2019 کاربری در فیسبوک به شوخی پیشنهاد کرد برای آنکه اسرار این پایگاه افشا شود، دسته جمعی به آن حمله‌ور شوند.

بیش از 2 میلیون نفر برای این کار اعلام آمادگی کردند و قرار بود روز 20 سپتامبر به منطقه 51 حمله کنند. این موضوع به قدری جدی به نظر می‌آمد که سخنگوی نیروی هوایی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

اینجا محلی برای تمرین نیروی هوایی است و ما همیشه آماده‌ایم از آمریکا، نیروها و دارایی‌های آن محافظت کنیم.

در نهایت حدود 1500 تا 3000 نفر در مناطق اطراف صحرای نوادا تجمع کردند و بیش از 150 نفر توانستند با گذر از صحرا، خودشان را به دروازه‌های منطقه 51 برسانند. 5 نفر از آن‌ها دستگیر و بقیه هم در نهایت محل را ترک کردند. منطقه 51 به همین دلیل در فهرست پرسرچ ترین کلمات گوگل در سال جاری قرار گرفته است.

2- دختر VSCO چیست؟ (?What is a VSCO girl)

3- مومو چیست؟  (?What is Momo)

4- بومر چیست؟ (?What is a boomer)

5- بده بستان یعنی چه؟ (?What is quid pro quo)

6- کمپ فشن چیست؟ (?What is camp fashion)

7- دیزنی پلاس چیست؟ (?What is Disney Plus)

8- فیلم جعبه پرنده در مورد چیست؟ (?What is Bird Box about)

9- ماندالورین چیست؟ (?What is a Mandalorian)

10- برگزیت چیست؟ (?What is Brexit)

بیشترین کلمات جستجو شده

در این مطلب با پرسرچ ترین کلمات گوگل در آمریکا در سال 2019 آشنا شدیم. از میان موضوعات بالا آیا شما هم یکی از آن‌ها را جستجو کرده‌اید؟ فکر می‌کنید بیشترین کلمات جستجو شده در ایران در سال 2019 چه کلماتی بوده باشند؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402