دانلود بهترین نرم افزار قفل برنامه های اندروید (App Lock)

نرم افزار قفل برنامه های اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا به دنبال بهترین برنامه برای قفل برنامه های اندروید گوشی خود هستید؟ ما در این مقاله چندین نرم افزار قفل برنامه اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

نرم‌افزار قفل برنامه‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امنیتی گوشی است. روش کار این نرم‌افزارها بدین صورت است که از سایر برنامه‌های شما در برابر افراد کنجکاو، محافظت کرده و آن‌ها را قفل می‌کند. به این ترتیب دیگر لازم نیست نگران کسی باشید که به Facebook، عکس های شخصی موجود در گالری یا برنامه بانکی شما دسترسی پیدا کند. این برنامه‌ها زمانی بهترین کارکرد خود را دارند که که با قفل Lock Screen گوشی شما همراه شوند و این بدان معناست که برنامه‌های شما از طریق دو پوشش امنیتی، محافظت خواهند شد.

بهترین نرم افزار قفل برنامه های اندروید

به نظر شما کدام نرم افزار قفل برنامه های اندروید ارزش دانلود را دارد؟ ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بهترین برنامه‌های قفل حریم خصوصی را برای سیستم عامل Android پیدا کنید. با این حال، این برنامه‌ها نمی‌توانند امنیت کامل گوشی شما را در برابر سارقان و یا حتی دوستان باهوش‌ترتان تضمین کنند و امنیت واقعی اندکی را برای شما فراهم می‌کنند. شما هرگز نباید از این برنامه‌ها به جای قفل اصلی صفحه نمایش خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین نرم افزار قفل برنامه های اندروید (App Lock)
    • نرم افزار قفل برنامه اندروید DoMobile Lab
    • برنامه IvyMobile
    • برنامه Fingerprint Pro
    • نرم افزار قفل برنامه های اندروید BGNmobi
    • برنامه قفل گذاری Pro
    • برنامه Norton
    • نرم افزار قفل برنامه های اندروید Perfect
    • اپلیکیشن قفل برنامه موبایل Smart
    • برنامه SpSoft
    • برنامه Hexlock
    • برنامه Keepsafe
    • برنامه Cheetah Mobile
    • برنامه FingerSecurity

 


بهترین نرم افزار قفل برنامه های اندروید (App Lock)


اکنون برخی از بهترین نرم افزارهای قفل برنامه در اندروید را به شما معرفی می‌کنیم و لینک دانلود هر برنامه را در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

 

1. نرم افزار قفل برنامه اندروید DoMobile Lab

برنامه DoMobile Lab قطعا یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای قفل برنامه‌ها است. این برنامه می‌تواند امور اولیه مانند قفل کردن برنامه‌های خاص را انجام دهد و همچنین می‌تواند تصاویر و فیلم‌های خاص شما را نیز قفل کند.

بهترین قفل برنامه ها برای اندروید

این برنامه همچنین شامل گزینه‌هایی چون حفاظت از حذف و پشتیبانی از اثر انگشت است و شما حتی می‌توانید مواردی مانند تماس‌های دریافتی، حذف برنامه‌ها و عملکردهای مختلف سیستم مانند بلوتوث را نیز قفل کنید. این برنامه برای دانلود و استفاده رایگان است. DoMobile Lab یکی از قوی‌ترین نرم افزاهای قفل برنامه در اندروید است و کابران بسیاری دارد.

 دانلود برنامه قفل برنامه اندروید DoMobile Lab

2. برنامه IvyMobile

برنامه IvyMobile یکی دیگر از نرم افزارهای قفل برنامه در اندروید است که طرفداران بسیاری دارد. این نرم افزار می‌تواند تقریباً هر برنامه را روی تلفن شما قفل کند؛ همچنین از امکان قفل کردن عکس و فیلم نیز برخوردار است.

دانلود برنامه app lock برای اندروید

این برنامه دارای یک قفل الگوی نامرئی و همچنین یک صفحه کلید تصادفی بوده که برای زمانی مناسب است که شخصی می‌کوشد از بالای شانه شما تلفن همراهتان را یواشکی چک کند. شما همچنین می‌توانید از آیکون‌های دیگر برای جایگزینی آیکون اصلی برنامه استفاده کنید تا بتوانید برنامه قفل و موارد دیگر را مخفی کنید.

این برنامه حتی از افرادی که رمز عبور را به درستی وارد نمی‌کنند نیز عکس می‌گیرد. دانلود و استفاده از IvyMobile کاملا رایگان است که ویژگی عالی دیگر آن محسوب می‌شود.

دانلود برنامه IvyMobile

 

3. برنامه Fingerprint Pro

برنامه Fingerprint Pro یک نرم‌افزار قفل ساده اما مؤثر است. شما خودتان انتخاب می‌کنید که چه برنامه‌هایی را قفل کنید. Fingerprint Pro برای باز کردن قفل برنامه‌ها از اسکن اثر انگشت استفاده می‌کند. با اسکنر اثر انگشت، دستگاه شما شروع به کار می‌کند و به نظر می‌رسد در مجموع عملکرد خوبی داشته‌باشد.

بهترین نرم افزار قفل برنامه های اندروید

این برنامه همچنین با ایجاد رمز به صورت الگو و متن نیز کار می‌کند. برخی از ویژگی‌های دیگر Fingerprint Pro شامل مخفی کردن تصاویر، برخی تنظیمات امنیتی مازاد و موارد دیگر است. چندین اشکال آزار دهنده نیز در این برنامه وجود دارند. با این حال، امیدواریم که تا زمانی که این مطلب را مطالعه کرده‌اید، سازنده Fingerprint Pro اشکالات آن را در بروزرسانی‌های آینده برطرف سازد.

 دانلود اپ قفل برنامه اندروید Fingerprint Pro

 

4. نرم افزار قفل برنامه های اندروید BGNmobi

برنامه BGNmobi یک برنامه کلی قفل نرم‌افزار است. عملکرد این برنامه نیز مانند سایر برنامه‌های کاربردی مشابه است. ویژگی‌های این نرم‌افزار شامل قفل کردن برنامه‌ها و ارائه شیوه‌های مختلف برای دسترسی به آن‌ها است. در این اپلیکیشن می‌توانید برای قفل برنامه‌های خود هم از اسکنر اثرانگشت و هم از پسورد عددی استفاده کنید.

بهترین برنامه برای قفل برنامه های اندروید

این برنامه همچنین با برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی همراه است و می‌تواند سایر کاربران را از حذف برنامه‌ها باز دارد. BGNmobi با هزاران ویژگی مختلف و بدون کاربرد، شما را سرگرم نمی‌کند؛ بلکه فقط یک نرم‌افزار قفل برنامه ساده است که کار خود را نسبتاً خوب انجام می‌دهد و ارزان است. این برنامه در روزهای اول رایگان اما پس از آن برای ادامه کار باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت کنید.

دانلود نرم افزار قفل برنامه اندروید BGNmobi

 

5. برنامه قفل گذاری Pro

اپلیکیشن پرو Pro یک نرم‌افزار ساده و کاربردی به نظر می‌رسد و تقریباً می‌تواند هر برنامه‌ای را قفل کند. شما می‌توانید برای باز کردن قفل برنامه‌های خود از پسورد، الگو یا اثر انگشت استفاده کنید. این برنامه همچنین از بیش از 10 زبان پشتیبانی می‌کند. برنامه Pro تنظیمات متنوعی دارد و شما حتی می‌توانید تنظیم کنید که Pro برنامه‌های جدیدی را که دانلود می‌کنید را نیز قفل کند.

بهترین قفل برنامه اندروید

گذشته از این، Pro یکی از برنامه‌های قفل گذاری ساده در Android است، اما برخی ویژگی‌های ساده آن مانند قابلیت ثبت چهره یک شخص ناشناس در صورت اشتباه وارد کردن پین شما، جزو ویژگی‌های کاربردی این برنامه محسوب می‌شود. نسخه حرفه‌ای این برنامه با قیمت 1.99 دلار اجرا می‌شود که قیمت مناسبی است.

دانلود قفل برنامه اندروید Pro

 

6. برنامه Norton

وقتی صحبت از برنامه‌های ضدویروس می‌شود، Norton نامی برجسته در این حوزه است. همانطور که می‌دانید، Norton همچنین یک نرم‌افزار قفل‌گذاری برنامه رایگان را نیز ارائه می‌دهد. این برنامه از پین 4 رقمی، پسورد یا الگو به عنوان سیستم قفل خود استفاده می‌کند. برنامه Norton همچنین در کنار قفل برنامه‌ها از عکس‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. این برنامه همچنین دارای فهرست توصیه‌های ضروری است که به شما امکان می‌دهد، بدانید کدام برنامه‌ها باید قفل‌گذاری شوند.

ایمن ترین قفل برنامه اندروید

این برنامه یک ابزار عالی برای کسانی است که می‌خواهند رویکرد حرفه‌ای‌تری داشته باشند. Norton نیز مانند سایر برنامه‌های قفل‌گذاری، از هر کسی که سعی دارد به صورت ناشناس وارد گوشی شما شود، عکس می‌گیرد. اگر آن فرد زیرک باهوش باشد، می‌تواند از این برنامه رد شود؛ اما Norton هنوز هم یکی از برنامه‌های عالی رمزگذاری محسوب می‌شود.

دانلود برنامه Norton

 

7. نرم افزار قفل برنامه های اندروید Perfect

برنامه Perfect نیز نرم‌افزار ایده‌آل دیگری برای قفل‌گذاری برنامه‌های شماست. ویژگی‌های اصلی این برنامه، پشتیبانی از قفل کردن WiFi، بلوتوث و سایر برنامه‌ها است. این نرم‌افزار خالی از اشکال است و نمی‌توان آن را مانند سایر برنامه‌های قفل‌گذاری فریب داد. Perfect خطاهای جعلی و انواع پیام‌های دیگر را که برای گوشی شما خطر دارند را پاک می‌کند.

بهترین برنامه برای قفل برنامه های اندروید

نسخه‌های رایگان و پولی این برنامه، ویژگی‌های دقیق و مشابهی را ارائه می‌دهند. تنها تفاوت آن‌ها در این است که نسخه پولی Perfect تبلیغات ندارد. این برنامه گزینه‌ای کاملاً مناسب است و می‌توانید از آن برای قفل‌گذاری ساده برنامه‌های خود استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Perfect

 

همچنین بخوانید :

8. اپلیکیشن قفل برنامه موبایل Smart

نرم‌افزار Smart یکی دیگر از گزینه‌های مناسب و جذاب برای قفل‌گذاری برنامه‌هایتان است. Smart برنامه‌ها و عکس‌های شما و همچنین تنظیمات و میانبرهای تلفن شما را قفل می‌کند تا همه برنامه‌ها در گوشی‌تان ایمن باشند. برنامه Smart خود را به عنوان صفحه قفل اصلی گوشی تبدیل می‌کند. به این ترتیب افراد کنجکاو در هنگام چک کردن گوشی شما، فکر می‌کنند که دوباره به صفحه قفل اصلی بازگشته‌اند.

بهترین نرم افزار قفل برنامه های اندروید

در کنار این ویژگی‌ها، شروع خودکار، راه‌اندازی مجدد، هشدارها، تأخیر در قفل برنامه و همچنین قابلیت اسکنر اثر انگشت برای دستگاه‌های سامسونگ نیز فراهم است. Smart یک گزینه رایگان است که توسط تبلیغات پشتیبانی می‌شود. تنها نکته منفی آن این است که وقتی شخصی متوجه شود که این برنامه در گوشی شما نصب است، به سادگی می‌تواند آن را حذف کند.

دانلود برنامه Smart

 

9. برنامه SpSoft

SpSoft گزینه مناسبی در میان برنامه‌های قفل‌گذاری است. این برنامه دارای ویژگی‌هایی مانند اعمال پسورد، الگو و قفل‌گشایی با اثرانگشت است. این ویژگی خبر بسیار خوبی برای کسانی است که اسکنر اثر انگشت دارند. مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر، برنامه SpSoft نیز از افرادی که سعی می‌کنند به برنامه‌های شما وارد شوند، عکس می‌گیرد و همچنین دارای چندین قابلیت مازاد و سرگرم‌کننده است.

بهترین قفل برنامه ها برای اندروید

شما می‌توانید به جای صفحه سنتی 3×3 از اندازه صفحه قفل 18×18 استفاده کنید. این برنامه در صورت تمایل شما، یک پیام خطای جعلی را به جای صفحه قفل نشان می‌دهد و اگر دوست داشته‌باشید نیز این برنامه هنگام استفاده از برنامه‌های خاص، صفحه گوشی شما را روشن نگه می‌دارد. برنامه SpSoft گزینه بسیار خوبی است که از بیش از 30 زبان را نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود اپلیکیشن SpSoft

 

10. برنامه Hexlock

Hexlock یک برنامه قفل‌گذاری اپلیکیشن نسبتاً جدید برای اندروید است که به دلیل رابط کاربری زیبا و ویژگی‌های کاربردی‌اش، جاذبه بسیاری برای کاربران داشته‌است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های خود را از طریق اثرانگشت، پین و الگو قفل کنید. پروفایل‌های از پیش تعیین شده مختلفی مانند کار، خانه، مهمانی، والدین، ​​مدرسه و … برای این برنامه وجود دارند؛ اما شما می‌توانید این موارد را ویرایش کنید و یا پروفایل‌های دلخواه خود را بسازید.

ایمن ترین قفل برنامه اندروید

Hexlock به شما امکان می‌دهد یک پروفایل را بر اساس شبکه وای فایی که دستگاه شما به آن متصل است، به‌طور خودکار فعال کنید. علاوه بر این، Hexlock عکس‌ها را ضبط می‌کند و موقعیت مکانی متجاوزانی که سعی در باز کردن قفل برنامه‌های شما را دارند، ذخیره می‌کند. این برنامه همچنین دارای گزینه‌هایی برای تنظیم جلوگیری از حذف نصب، قفل مجدد برنامه و موارد دیگر است. در حالی که Hexlock شامل تبلیغات غیرمزاحم است؛ اما شما می‌توانید آن‌ها را از طریق خرید در برنامه، حذف کنید.

دانلود نرم افزار قفل برنامه اندروید Hexlock

 

11. برنامه Keepsafe

برنامه Keepsafe یکی از ساده‌ترین برنامه‌های قفل‌گذاری در این فهرست است. این اپلیکیشن دارای یک رابط کاربری ساده، طراحی داخلی زیبا و قابلیت پشتیبانی از پین، الگو و اثر انگشت است. این برنامه دارای گزینه‌هایی برای تنظیم تأخیر در هنگام قفل شدن برنامه‌ها، جلوگیری از حذف و پنهان کردن پین است.

ایمن ترین قفل برنامه اندروید

اگر می‌خواهید برنامه را به طور موقت غیرفعال کنید، Keepsafe به شما امکان می‌دهد تا چند ساعت آن را غیرفعال کنید. این نرم‌افزار در نسخه رایگان در دسترس است اما پیام‌های تبلیغاتی دارد. با وجود این شما می‌توانید برای حذف تبلیغات موجود، یک خرید در برنامه انجام دهید.

دانلود برنامه Hexlock

 

12. برنامه Cheetah Mobile

یکی دیگر از برنامه های قفل‌گذاری Cheetah Mobile است که به اختصار به آن CM گفته می‌شود. توسعه دهندگان برنامه CM به دلیل تبلیغات فراوان برنامه‌های دیگر از اعتبار بالایی برخوردار نیستند؛ با این حال، برنامه CM هنوز‌ نرم‌افزار قفل برنامه اندروید مناسبی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. این برنامه از باز کردن قفل با اثر انگشت پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌ها و تنظیماتی مانند وای‌فای، بلوتوث و … را قفل کنید.

بهترین قفل برنامه ها برای اندروید

CM همچنین امکان ضبط سلفی از هر فرد متجاوز را به شما می‌دهد تا در هنگام انجام 3 تلاش نادرست، از وی عکس بگیرد. به علاوه، می‌توانید پس زمینه صفحه قفل را از میان عکس‌های خود انتخاب کنید یا یکی از تم‌های داخل برنامه را دریافت کنید. CM یک برنامه رایگان است و تبلیغات ندارد؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت آن را امتحان کنید.

دانلود اپلیکیشن CM

 

13. برنامه FingerSecurity

این برنامه به دلیل قابلیت‌های بسیار خوبی که ارائه می‌دهد، یکی از بهترین نرم‌افزارهای قفل‌گذار برنامه برای اندروید است. FingerSecurity برنامه‌ای بسیار کاربردی است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را از طریق اثر انگشت خود قفل کنید و همچنین می‌توانید ویژگی‌های محافظت‌شده و بهبودیافته آن را نیز فعال کنید تا مطمئن شوید قسمت‌هایی از برنامه و داده‌های برنامه در صفحاتی که اخیرا استفاده کرده‌اید، قابل مشاهده نیستند.

ایمن ترین قفل برنامه اندروید

این برنامه همچنین دارای گزینه امنیتی پیشرفته‌ای برای جلوگیری از حذف است. FingerSecurity به شما امکان می‌دهد تا برای آن زمان استراحت تعیین کنید که به معنای تأخیر در قفل کردن مجدد برنامه‌ها است. این برنامه در نسخه رایگان موجود بوده اما نسبتاً محدود است. با این حال، شما می‌توانید نسخه پریمیوم را دریافت کنید که گزینه‌های بیشتری را مانند امکان تغییر پس زمینه صفحه قفل، ارائه می‌دهد.

دانلود نرم افزار قفل برنامه اندروید FingerSecurity

 

ما در این مقاله چندین نمونه از نرم افزارهای قفل برنامه اندروید را به شما معرفی کردیم و قابلیت‌های هریک از آنها را نیز توضیح دادیم. اکثر این برنامه‌ها به صورت رایگان در دسترس هستند و عملکرد بسیار خوبی دارند. اگر به امنیت گوشی و برنامه‌هایتان اهمیت می‌دهید، به شما توصیه می‌کنیم برنامه‌های معرفی شده موجود در این فهرست را امتحان کنید. اگر تجربه استفاده از این برنامه‌ها را داشته‌اید، لطفا در بخش ارسال دیدگاه، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402