معرفی بدترین و بهترین بازی های شبیه سازی

بهترین بازی های شبیه سازی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ژانر بازی های شبیه ساز یکی از جالب‌ترین سبک‌های موجود در صنعت بازی‌های ویدیویی است و در این مطلب می‌خواهیم به بدترین و بهترین بازی های شبیه سازی نگاهی بیندازیم. با ما همراه باشید.

بازی های شبیه سازی طرفداران بسیار زیادی در جامعه گیمرها دارند و دلیل آن هم این است که شما در یک عنوان شبیه ساز می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید و عملا در بعضی بازی‌ها می‌توانید زندگی کنید، خانواده تشکیل بدهید یا کشاورزی کنید. بازی های شبیه سازی می‌توانند باز‌ی‌های خیلی عمیق و عالی باشند و از طرف دیگر، بعضی بازی‌ های شبیه ساز هم می‌توانند به معنای واقعی کلمه به‌دردنخور باشند. در این فهرست نگاهی به بازی های شبیه ساز و بهترین آن‌ها انداخته و سپس به ده تا از بدترین بازی های شبیه سازی یک دهه اخیر نگاهی می‌اندازیم تا ببینیم چرا این بازی‌ های شبیه ساز به عنوان بدترین بازی‌ها در ژانر خودشان انتخاب شده‌اند.

بازی شبیه سازی

فهرست مطالب


بهترین بازی های شبیه سازی که تاکنون ساخته شده اند


در این بخش ابتدا به معرفی بهترین بازی های شبیه سازی خواهیم پرداخت که تاکنون ساخته شده‌اند. این عناوین شامل سبک‌های مختلفی مانند، کشاورزی، جنگی، هوایی، رانندگی و … می‌شوند. ناگفته نماند که تهیه لیست بهترین بازی های شبیه سازی بدلیل بازی های متعدد این سبک بسیار دشوار بوده است که برای همراهی ما پیشنهاد میشود بازی های پیشنهادی خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

بازی شبیه سازی تفنگی ARMA 3

بهترین بازی های شبیه سازی کامپیوتر

ARMA 3 اهمیتی به شما نمی‌دهد! برای این بازی مهم نیست که شما از آن لذت می‌برید یا نه و قطعا برای آن مهم نیست که در بازی Call of Duty چند نفر را تاکنون کشته‌اید. تنها چیزی که برای این بازی اهمیت دارد، واقع‌گرایی است؛ تاحدی که یکی از خبرگزاری‌های روسی به اشتباه از صحنه‌های این بازی به عنوان تصاویر جنگ واقعی استفاده کرده بود. بازی ARMA 3 عنوانی است که بیشتر از اینکه با اسلحه خود نشانه‌گیری کنید، به نقشه و قطب‌نمای خود نگاه می‌کنید و در درگیری‌ها هم معمولا صدها متر بین مبارزان فاصله است.

این بازی، کمپین تک نفره هم دارد ولی در حالت چند نفره عظیم آن است که ارزش این بازی بیش از پیش به چشم می‌آید. اینجا است که باید با هم‌تیمی‌های خود همانند یک گروه واقعی همکاری کرده و در دنیای واقعی این بازی، به مبارزه با دشمنان بپردازید.

در لیست بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر بدنیست بدانید که آرما 3 شامل نبردهای جذاب بسیاری بوده است که شبیه سازی آنها براساس واقعیت سبب شده تا گیمرهای بسیاری برای تجربه یک بازی ایده آل به سراغ این گیم روی اورند. گیم پلی عالی و جذاب بازی میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید. طراحی دیدنی در کنار صداگذاری عالی از دیگر ویژگی های بازی بوده است که پیشنهاد میشود در ادامه این لیست باما همراه باشید که به بازی های خوب دیگری اشاره شده است.

بازی شبیه سازی پرواز IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover

بهترین بازی شبیه سازی هواپیما

Cliffs Of Dover در ابتدا زمانی که در سال 2011 عرضه شد، بازی فوق‌العاده‌ای که امروز می‌بینیم نبود؛ اما مجموعه‌ای از پچ‌های مختلف از شرکت سازنده آن باعث حل مشکلات مختلف شد. فیزیک هواپیماها در آسمان و زمین بهبود یافته است و با اینکه انجام آن سخت‌تر شده، ولی واقع‌گرایانه‌تر است. مانورهای هوایی هم درگیرکننده و واقعی‌تر شده‌اند و شاهد مبارزات هوایی هیجان‌انگیزی هستیم. به طور خلاصه، IL-2 STURMOVIK: CLIFFS OF DOVER تبدیل به یکی از بهترین بازی های شبیه سازی هواپیمایی شده است.

بازی IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover در لیست بهترین بازی های شبیه سازی ps4 نیز حضور خوبی داشته است که در این میان با ارائه ویژگی های واقع گرایانه توانسته سیل عظیمی از گیمرهایی که علاقه مند به بازی هواپیما هستند را به سمت خود جذب نماید. بازی IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover در ساخت از قوانین فیزیک و هوا استفاده نموده که به همین آسانی ها نمیتوانید مراحل موجود در بازی را پشت سر بگذارید و این مورد اصلی ترین ویژگی بازی بشمار رفته است.

بازی شبیه سازی کشاورزی Farming Simulator 19

بازی های شبیه سازی زندگی

اگر به دنبال یک بازی شبیه سازی کشاورزی هستید، همانطور که از نام آن هم مشخص است، چیزی بهتر از Farming Simulator 2019 پیدا نخواهید کرد. این نزدیک‌ترین بازسازی از کسب درآمد از زمین و کشاورزی است. با توجه به اینکه ساعت‌ها زمان در این بازی برای رسیدگی به محصولات کشاورزی و دام‌ها سپری خواهید کرد، بهبود گرافیکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. بازی Farming Simulator 2019 با داشتن دستگاه‌ها و جزئیات بسیار بیشتری نسبت به قبل، یک عنوان مدیریتی است که به شما مهارت‌های جدیدی می‌آموزد.

Farming Simulator 19 یک گزینه عالی در میان بازی های سیمیلاتور رانندگی بوده است که اینبار باید در نقش یک کشاورز بدنبال کار های مربوط به کشاوزی باشید که در این خصوص چالش و ویژگی های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. درنظر گرفتن ویژگی های مربوط به بازی های مدیریتی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید براساس نیاز و سلیقه خود بازی را مدیریت کنید. طراحی عالی در کنار جذابیت های بسیار در بخش صداگذاری از دیگر مزایای Farming Simulator 19 بشمار رفته است.

بازی شبیه سازی رانندگی Euro Truck Simulator 2

بهترین بازی شبیه سازی کامپیوتر

شاید برخی از بازیکنان بازی های شبیه سازی هواپیمایی را انجام می‌دهند زیرا هر کسی نمی‌تواند خلبان واقعی شود؛ ولی چرا باید شخصی به رانندگی یک تریلی بپردازد؟ جواب این سوال در حس آرامش‌بخشی است که انجام این کار در بازی Euro Truck Simulator 2 دارد. وقتی در مسیرهای ایتالیای شمالی با سرعت کمی کمتر از حد مجاز رانندگی می‌کنید و آهنگی در رادیو در حال پخش است، واقعا روح شما تغذیه می‌شود.

اگر فکر می‌کنید شکست باس‌های بازی دارک سولز سخت است، بهتر است پارک دوبله با یک اسکانیا که یک قایق به آن وصل است را بعد از انجام یک سواری شبانه از لوکزامبورگ به بوداپست امتحان کنید. این بازی دارای مادهای مختلفی است که توسط بازیکنان مختلف ساخته شده است و تجربه شما را لذت‌بخش‌تر خواهند کرد. خود بازی هم هیچ کمبودی از نظر محتوا ندارد و شاهد هزاران کیلومتر مسیر مختلف با وسیله‌های نقلیه متفاوت هستیم.

بازی های simulator برای کامپیوتر همانطور که میدانید برگرفته از واقعیت بوده اند که در این خصوص سبک و گزینه های مختلفی عرضه شده است که یکی از محبوب ترین آنها شبیه سازی ماشین سنگین بوده است که یکی از بهترین های این سبک Euro Truck Simulator 2 نام داشته است. مسیر و چالش های بسیاری در این بازی تعبیه شده است که برای پایان دادن به آنها باید از مهارت و دانش خود استفاده کنید زیرا در ساخت این بازی از موارد بسیاری استفاده شده است.

بازی شبیه ساز مسابقه‌ای Assetto Corsa

بازی های شبیه سازی رانندگی

Assetto Corsa حس راندن یک ماشین سریع را بهتر از هر بازی دیگری ارائه می‌دهد. این بازی با طراحی صدای فوق‌العاده خود و یک مدل فیزیک عالی، تجربه‌ای خالص و درگیرکننده واقع‌گرا را ارائه می‌دهد. شرکت سازنده، قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیاری را در این بازی شبیه سازی خود قرار داده‌اند که شامل موارد گرافیکی مختلف هم می‌شود. این بازی پلتفرم بسیار خوبی هم برای طرفداران ماد در بازی های شبیه سازی رانندگی محسوب می‌شود. خود بازی تعداد ماشین‌ها و مسیرهای کافی هنگام عرضه داشت؛ ولی کیفیت و تعداد مواردی که توسط علاقه‌مندان به خودرو ساخته شده است، Assetto Corsa را به یک زمین بازی فوق‌العاده برای دوست‌داران سرعت تبدیل کرده است.

بازی Assetto Corsa که در لیست بهترین بازی های شبیه سازی رانندگی اندروید نیز حضور داشته است یکی دیگر از بازی های خوب این لیست بوده که براساس ویژگی های آن میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم آن شوید. طراحی عالی در کنار گیم پلی روان سبب خواهد شد تا با یک بازی واقع گرایانه سروکار داشته باشید که امروزه بازی Assetto Corsa در لیست های بسیاری توانسته نام خود را به کاربران معرفی نماید.

بازی شبیه ساز کشاورزی Flight Simulator X

بازی شبیه سازی هواپیما

وقتی صحبت از بهترین بازی های شبیه سازی می‌شود، بازی Flight Simulator X مایکروسافت اولین عنوانی است که به ذهن می‌رسد. این بازی شبیه سازی به گونه‌ای است که هم می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای گیمرهای معمولی فراهم کند که فقط می‌خواهند یک هواپیما را خلبانی کنند و هم می‌تواند گزینه‌ای بسیار آموزنده برای کسانی باشد که به دنبال یادگیری نکات واقعی درباره خلبانی و نحوه پرواز هواپیماها هستند.

پشتیبانی از مادهای مختلف، از اصلی‌ترین دلایل افزایش طول عمر یک بازی است و این امر برای FSX هم صادق است. در حال حاضر، بهترین هواپیماها و نقشه‌های بازی مربوط به اشخاص شخص ثالث می‌شوند؛ بنابراین بهتر است قبل از انجام بازی کمی وقت صرف کرده و نگاهی به مادهای مختلف آن بیندازید.

زمانی که تصمیم به تهیه لیست بازی های شبیه سازی گرفتیم ابتدا براین باور بوده ایم که معرفی بهترین بازی های شبیه ساز pc شاید از دید گیمرهای بسیاری خوشایند نباشد. به همین دلیل در انتخاب بازی ها دقت بسیاری را داشتیم تا بتوانیم نظر اکثریت گیمر هایی که بدنبال بازی های شبیه سازی سرگرم کننده هستند را بدست آوریم. بازی Flight Simulator X در لیست بهترین های شبیه سازی آخرین گزینه معرفی شده بوده است که این مورد بدین معنی نبوده که این بازی از سایر گیمها ضعیف تر عمل نموده. بازی Flight Simulator X با برخورداری از ویژگی های ظاهری بسیار توانسته نظرات بسیاری را به سمت خود جذب نماید که در این خصوص میتوانید با یک گیم پلی وسیع و مملو از چالش سروکار داشته باشید. جذابیت های بسیار بازی میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید. در ادامه میتوانید با لیست بدترین بازی های شبیه سازی که از دید متاریتیک امتیاز پایینی را بدست آورده اند را بررسی کنید.

بازی شبیه ساز تاکسی Taxi Life: A City Driving Simulator

بازی شبیه ساز تاکسی Taxi Life: A City Driving Simulator

اگر تصمیم دارید به یک بازی سرگرم کننده برای رانندگی دسترسی داشته باشید پیشنهاد ما به شما بازی Taxi Life: A City Driving Simulator است که بدنیست بدانید این عنوان توسط استودیو Simteract توسعه و سپس توسط شرکت نام آشنای Nacon منتشر شده است. درحال حاضر این بازی برای کامپیوتر در دسترس می‌باشد زیرا در روزهای اول انتشار توسط گروه‌های مختلف کرک شد و اکنون نسخه رایگان بازی قابل دستیابی است. بازی Taxi Life: A City Driving Simulator دارای مزیت‌ها و چالش‌های بسیاری می‌باشد که در این زمینه می‌توانید بدون محدودیت خاصی به مسافرکشی بپردازید و از این طریق هزینه‌هایی که نیاز دارید را جمع آوری نمایید. این بازی شبیه سازی از طراحی بسیار خوبی برخوردار است که به محض ورود به بازی متوجه این موضوع خواهید شد. در کنار این موضوع صداگذاری و هوش مصنوعی مناسبی در بازی تعبیه شده است که همین موضوع سبب شده تا این بازی در میان بهترین بازی های شبیه سازی تاکسی برای کامپیوتر قرار گیرد. پیشنهاد می‌شود بازی Taxi Life: A City Driving Simulator را از دست ندهید و در ادامه باما همراه باشید که تصمیم داریم بدترین بازی‌های شبیه سازی را معرفی نماییم.


بدترین بازی های شبیه سازی یک دهه اخیر ( به انتخاب متاکریتیک)


در ادامه با تعدادی از بدترین بازی های شبیه سازی یک دهه اخیر آشنا می‌شویم. بازی شبیه ساز زندگی روستایی و رانندگی ماهیت سرگرم کننده ای را در اختیار دارند اما در این میان شرکت های سازنده بدلایل مختلف نظیر عدم تجربه یا بودجه ، توان پیاده سازی برنامه های خود در بازی هارا نخواهند داشت و همین مورد سبب افت بازی از زوایای مختلف خواهد شد. در ادامه این مقاله میتوانید با بدترین بازی های شبیه سازی که امتیاز خوبی را کسب نکرده اند آشنا شوید.

بازی شبیه سازی کامپیوتر X Rebirth

X REBIRTH / بازی های شبیه سازی

سری بازی‌های x همیشه به پیچیده بودن و بازی‌های جمع و جور معروف بوده‌اند که می‌توانستید در آن یک امپراتوری بزرگ در فضا درست کنید. متاسفانه در بازی X Rebirth سازنده‌ها روی چیزهایی که نباید متمرکز شده‌اند و جاهایی که پر از ایراد بود را رها کردند. منتقدها از پر باگ بودن بازی، پایین بودن فریم بازی و طراحی خیلی سطحی اجسام شاکی بودند و این بازی را به عنوان یکی از بدترین بازی های شبیه سازی انتخاب کردند.

بدنیست بدانید که این بازی توان حضور در لیست بهترین بازی های شبیه ساز جنگ برای کامپیوتر را داشته اما بدلیل افت شدید کیفیت و باگ های بسیار از حضور در این لیست جا ماند که شرکت سازنده برنامه ای برای بروزرسانی یا ارائه نسخه جدید از این بازی را در برنامه های خود نداشته است.

بازی شبیه سازی Professional Farmer 2017

PROFESSIONAL FARMER 2017 / بازی های شبیه سازی کامپیوتر / بازی های شبیه سازی ماشین

Professional Farmer 2017 با شبیه سازی یک محیط بسیار واقع‌گرایانه از شرایط زندگی روستایی و کشاورزی، حتی کوچک‌ترین جزئیات بازی را نیز مطابق با واقعیت به تصویر کشیده است. منتقدان بازی Professional Farmer 2017 از حوصله سر بر بودن و غیرقابل بازی بودن آن شاکی بودند. حتی خوشبین‌ترین منتقد هم معتقد بود که این بازی یک وقت تلف کردن است و نباید هیچکس آن را بازی کند. مشکل این بازی فقط در زیاد واقعی بودن بازی نبود و از مشکلات لودینگ بیش از حد بگیرید تا باگ‌های زیاد و واقعی بودن چرخه رشد گیاهان و… مشکلات دیگر آن بودند. به همین دلیل منتقدها این بازی را به عنوان یکی از بدترین بازی های شبیه سازی انتخاب کردند. پیشنهاد میشود در ادامه این لیست باما همراه باشید.

 

بازی شبیه سازی کامپیوتر Copter Crisis

بازی شبیه سازی اندروید / بازی های شبیه سازی اندروید

بازی Copter Crisis یک بازی شبیه سازی جنگ بود که برای کنسول Wii منتشر شد. در این بازی، بازیکن در نقش یک خلبان جنگی قرار می‌گیرد و باید در جنگ به سربازها کمک کند یا یک محصول را به جایی ببرد. شاید این ایده بر روی کاغذ جذاب باشد، ولی خود بازی از نظر منتقدها یک شکست محسوب می‌شود. این بازی بدلیل نداشتن گرافیک در حد معمول و همینطور تکراری بودن ماموریت‌ها، به عنوان یکی از بدترین بازی های شبیه سازی انتخاب شد. اگر بدنبال بازی های بد دیگری هستید در ادامه این مقاله باما همراه باشید.

 

بازی شبیه سازی Air Conflicts: Vietnam Ultimate Edition

بازی های شبیه سازی آیفون / بازی شبیه سازی آیفون

بازی Air Conflicts Vietnam عنوان جدید بازی جنگ‌های هوایی است که توسط استودیو Games Farm ساخته شده و BitComposer Games آن را منتشر کرده است. سازنده‌ بازی ریمیکی از آن برای کنسول PS4 ساخت که باعث شد به عنوان یکی از بدترین بازی‌ های شبیه سازی انتخاب شود. منتقدها از گرافیک بد بازی روی PS4 و همینطور کنترل بازی و نصف و نیمه بودن بازی شاکی بودند، ولی می‌شود گفت نسخه PC این عنوان تا حدودی بهتر عمل کرده است. بازی Air Conflicts: Vietnam Ultimate Edition توان حضور در لیست بهترین هارا داشته است اما بدلایل مختلف نظیر طراحی ضعیف و باگ های بسیار از این لیست حذف شد.

 

بازی شبیه سازی آنلاین Wander

بهترین بازی شبیه سازی / بهترین بازی های شبیه سازی

بازی Wander عنوان جالبی برای منتقدها بود؛ چون آن‌ها فقط از بیست دقیقه‌ اول بازی لذت بردند و ادامه آن برایشان فقط یک عذاب بود. وظیفه‌ بازیکن در این بازی گشتن در دنیای مثلا پررمز و راز بازی است که فقط همین کار را باید انجام بدهید و پس از مدتی این بازی به یک کابوس برای بازیکنان تبدیل می‌شود. منتقدها معتقد بودند که این بازی بی هدف است و وقت را تلف می‌کند.

 

بازی شبیه سازی Road Rage

بدترین بازی های شبیه سازی

بازی Road Rage اثری در سبک اکشن، موتورسواری و خشونت‌آمیز است و وظیفه‌ توسعه‌ آن بر عهده استودیو Team 6 بوده است. این بازی از نظر منتقدها دارای ماموریت‌های تکراری و همینطور طراحی صدای بدی بود که بعضی از آن‌ها بدون صدا بازی را انجام داده‌اند. این بازی همینطور دارای باگ‌های فراوان است که می‌شود به رفتن موتور درون اجسام دیگر اشاره کرد. تنها نکته مثبت بازی که منتقدها به آن اشاره کردند، قابلیت شخصی‌سازی بازی است.

 

بازی شبیه سازی Motorcycle Club

MOTORCYCLE CLUB / بازی شبیه سازی رانندگی

Motorcycle Club بازی در سبک موتور سواری مسابقه‌‍‌ای محسوب می‌شود که در سال 2014 عرضه شده است. موضوع کلی بازی به نظر جالب می‌آید؛ این که می‌توانید خودتان موتورتان را مدیریت کنید و برای معروفیت و افتخار مسابقه می‌دهید. ولی متاسفانه خودِ بازی چیزهایی کم داشت. بسیاری از منتقدها معتقد بودند که این بازی ناقص است و سازنده‌ها باید چندماه دیگر بر روی آن کار می‌کردند. کنترل بازی بسیار بد است، صداهای موتورها تکراری و ساده هستند و اگر حتی با این موارد کنار بیایید، باز هم درون خود بازی چیزِ زیادی نمی‌ماند که ارزش بازی کردن داشته و سرگرم‌کننده باشند.

 

بازی شبیه سازی Hannah Montana

بازی های شبیه ساز زندگی انسان / بازی شبیه سازی دخترانه

بازی Hannah Montana در سبک شبیه ساز خوانندگی است. این بازی بعد از اکران فیلم هانا مونتانا منتشر شد و عنوانی بود که شاید بعضی از فن‌های دیزنی از آن لذت ببرند و آن هم بخاطر آهنگ‌هایی است که درون این بازی قرار داده شده است. ولی برای منتقدها این بازی یک شکست محسوب می‌شود. نکات مثبت این بازی از نظر منتقدها آهنگ‌های خوب و مینی گیم‌های جالب آن است؛ ولی بقیه‌ بازی مانند گرافیک و دیالوگ‌ها و همینطور گیم‌پلی اصلی را می‌توان یک ناامیدی کامل از نظر منتقدها نامید.

 

بازی شبیه سازی Enjoy your massage

بازی شبیه سازی هواپیما / بازی های شبیه سازی زندگی

سازنده‌های بازی در این عنوان می‌خواستند از تمام پتانسیل کنسول Wii استفاده کنند؛ ولی در این کار شکست خوردند. کل گیم پلی بازی فقط در حد چند دقیقه است و در همین چند دقیقه بازیکن احساس بدی نسبت به ماساژ دادن با کنترلر کنسول Wii پیدا می‌کند. دیالوگ‌های بازی به طرز بدی کار شده بود و منتقدها معتقد بودند که این یک بازی کم بودجه و بدردنخور است که کسی از آن لذت نخواهد برد.

 

بازی شبیه سازی Blood Beach

بازی شبیه سازی زندگی / بازی شبیه سازی خانه / بازی های شبیه سازی رانندگی

این بازی هم یکی دیگر از بازی‌های کنسول Wii است که در این فهرست به عنوان بدترین بازی شبیه سازی دهه اخیر از نظر متاکریتیک انتخاب شده است. سازنده‌های بازی قبل از عرضه قول داده بودند که با سیلی از دشمنان متنوع و همینطور سلاح‌های مختلف به استقبالشان می‌آیند. اما این بازی فقط می‌تواند لقب بدترین را دریافت کند. منتقدها معتقد بودند که بازی به شدت تکراری و بی هدف است، طراحی صدا و گرافیک خیلی ساده کار شده و بازی بدون استراتژی و چالش است.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول این مقاله به بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر اشاره شد که تاحد ممکن سعی کردیم به دیگر ژانرهای مرتبط نظیر بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی و بهترین بازی راه سازی اشاره داشته باشیم تا بتوانیم مقاله‌ای درخور گیمرها را فراهم سازیم. باتوجه به این نکات شما عزیزان اکنون می‌توانید نظر خود نسبت به موارد معرفی شده را برایمان ارسال کنید و اگر نقدی یا دیدگاهی نسبت به موارد نامبرده داشته‌اید را برایمان به اشتراک بگذارید و از این طریق سبب تکمیل شدن فهرست شوید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402