بهترین بازی های بسکتبال اندروید و iOS + لینک دانلود

بازی بسکتبال اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با معرفی 10 مورد از محبوب‌ترین و بهترین بازی های بسکتبال اندروید و iOS به همراه توضیح درباره چگونگی روند بازی و همچنین لینک دانلود آن‌ها، همراه پلازا باشید.

بسکتبال یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های جهان است. این ورزش همچنین دارای بازیکنان برجسته بسیاری است که بهترین لحظات را برای تماشاگران به وجود می‌آورند. با این حال، تلاش زیادی برای تولید بازی های بسکتبال اندروید و iOS انجام نشده است. در واقع می‌توان گفت که بازی های بسکتبال زیادی برای پلتفرم موبایل وجود ندارد. خبر خوب این است که ما چند مورد از بهترین بازی های بسکتبال اندروید و iOS را در این مقاله گردآوری کرده‌ایم.

فهرست مطالب

بازی بسکتبال برای اندروید


بهترین بازی های بسکتبال اندروید و iOS


ورزش بسکتبال یکی از محبوب ترین ورزش های جهان بوده که امروزه بازی های بسیاری با شبیه سازی نسبت به این ورزش عرضه شده اند. این مقاله مربوط به معرفی بهترین بازی های بسکتبال اندروید و آیفون بوده که در آن میتوانید به سبک و سیاق های مختلفی از این بازی محبوب دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که امکان دریافت بازی های نامبرده برایتان وجود داشته است. باما جهت معرفی بازی های لیست همراه باشید.

بازی Basketball Battle

بازی بسکتبال برای اندروید

نبرد بسکتبال یا Basketball Battle یکی از بازی های بسکتبال اندروید است که می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید. این گیم PvP بوده و این امکان را به شما می‌دهد تا دو نفره بتوانید بازی کنید. در بازی نبرد بسکتبال شما باید قبل از اتمام زمان، امتیاز بیشتری نسبت به حریف خود کسب کرده باشید. بازی با این اپلیکیشن بسیار ساده است و گرافیک آن نیز خیلی منحصربه‌فرد نیست. با این حال، این بازی دارای سرعت مناسب و در کل سرگرم‌کننده است. یکی از نکات خوب بازی، پشتیبانی از قابلیت Split-screen در هنگام بازی دو نفره است. اگرچه بهتر است که از این قابلیت فقط در گوشی‌هایی با صفحه بزرگ استفاده کنید. این یک بازی Freemium است؛ یعنی شامل هزینه‌هایی برای استفاده از برخی خدمات درون برنامه‌ای می‌شود که خوشحال‌کننده نیست. در هر صورت، بازی نبرد بسکتبال برای مدتی می‌تواند شما را سرگرم کند.

دانلود بازی نبرد بسکتبال برای اندروید و iOS

 

بازی بسکتبال Action Packed Pro Basketball: NBA JAM

بهترین بازی بسکتبال اندروید

یکی دیگر از بهترین بازی های بسکتبال اندروید، بازی اِن بی اِی جم است. در این بازی امکان انتخاب ستاره‌های مورد علاقه خود از تمام تیم‌های NBA را خواهید داشت. نکته مثبت بازی NBA JAM این است که شما قادر خواهید بود با یکی از دوستانتان به صورت آنلاین و یا انفرادی بازی کنید.

علاوه بر این، امکان چند نفره بازی کردن نیز فراهم است. NBA JAM چهار حالت بازی را ارائه می‌دهد: یک تیم را انتخاب کنید و بلافاصله بازی را شروع کنید، نقطه نظرات و پیشنهادادت خود را بر روی تیم‌های مقابل پیاده کنید تا پیروزی در مسابقات را کسب کنید، اگر سخت بازی کنید، امکان باز کردن ستاره‌ها و بازیکنان پنهان را خواهید داشت. توجه داشته باشید که قبل از بازی باید به اینترنت متصل باشید.

دانلود بازی بسکتبال ان بی ای جم برای اندروید و iOS

بازی Stickman Basketball

دانلود بازی بسکتبال اندروید

اگر به دنبال بازی متفاوتی هستید، یکی از بهترین بازی های بسکتبال اندروید، یعنی بسکتبال استیکمن را دانلود کنید و از تیم‌های WBCBL لذت ببرید. این بازی سریع و اکشن بوده و ارزش چندین بار بازی کردن را دارد. این بازی با بیش از 115 تیم، امکان کنترل کامل بازیکنان مانند دویدن و پرتاب توپ یا استفاده از حالت اتوماتیک را به شما می‌دهد.

همچنین می‌توانید پارتی مُد را انتخاب کنید و با حداکثر چهار بازیکن در یک دستگاه بازی کنید. علاوه بر این در حالت Multiplayer با حداکثر چهار کنترلر بازی کنید. کیفیت خوب انیمیشن Stickman Basketball، بازی را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند.

دانلود بازی بسکتبال استیکمن برای اندروید و iOS

بازی بسکتبال NBA Live Mobile Basketball

دانلود بازی بسکتبال برای آیفون

بازی NBA Live Mobile جزء یکی از بهترین بازی های بسکتبال اندروید است که بسکتبال فانتزی را ارائه می‌دهد و شامل چالش‌های روزانه است. در این بازی می‌توانید تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و توسط آن، یک به یک حریفان را در مسابقات حدف کرده و در نهایت تیم خود را به سطح برتر برسانید.

همچنین بازی بسکتبال NBA Live Mobile شامل چندین سناریو Blacktop می‌شود که می‌توانید بازی بدون محدودیت ساعت و یا قانون خاصی را نیز انتخاب کنید. در اینجا شما قادر خواهید بود با ستاره‌های افسانه‌ای NBA از بروکلین تا وینز رقابت کنید. برای این بازی نیاز است که شما به اینترنت متصل باشید.

دانلود بازی بسکتبال زنده موبایل برای اندروید و iOS

بازی Flick Basketball

بازی بسکتبال اندروید

در بازی Flick Basketball عشق خود به بسکتبال و نیز بازی با پلتفرم گوشی را به صورت همزمان خواهید داشت. این بازی که یکی از بهترین بازی های بسکتبال اندروید است، ساده بوده و ملزم این است تا شما توپ‌های بسیاری را به سمت سبد پرتاب کنید. هر شوت یا پرتاب امتیازی را به همراه خواهد داشت و هر چه امتیاز بیشتری کسب کنید، بیشتر می‌توانید بازی کنید. همچنین با بردن سکه، بسکتبال جدیدی به مجموعه شما اضافه می‌شود. Flick Basketball ساده به نظر می‌رسد و این چنین هم است؛ اما برای صعود در بازی نیاز به مهارت دارید.

دانلود بازی بسکتبال فلیک برای اندروید و iOS

بازی بسکتبال Real Basketball

بازی بسکتبال برای اندروید

بسکتبال واقعی مدتی است که جزء بهترین بازی های بسکتبال اندروید و یک بازی بسیار محبوب است. بخشی از محبوبیت آن به دلیل سادگی کلی بازی است. با داشتن بسکتبال Real، شما یک تیم کامل یا حتی یک بازیکن را کنترل نمی‌کنید، بلکه بر روی صفحه لمسی پلتفرم موبایل خود، توپ را به سمت سبد پرتاب می‌کنید.

سادگی بازی باعث نمی‌شود که خسته‌کننده شود؛ زیرا داری چندین حالت مختلف بازی است. یکی از مهم‌ترین مشکلات این بازی تبلیغات است؛ تبلیغات حین بازی، تمام صفحه نمایش را دربرمی‌گیرد و تبلیغات 30 ثانیه‌ای وجود دارد که نمی‌توانید آن را رد کنید.

دانلود بازی بسکتبال واقعی برای اندروید و iOS

بازی BIG WIN Basketball

بهترین بازی بسکتبال اندروید

بازی کردن در گیم بسکتبال BIG WIN بیشتر شبیه مربی بودن است تا یک بازیکن. این بازی به شما امکان می‌دهد تیمی را مدیریت کنید، ترکیب تیم خود را چیده و آن‌ها را به داخل زمین بازی بفرستید؛ پس در واقع شما واقعاً بازی نمی‌کنید.

در عوض، بازی تیم خود را تماشا می‌کنید و با کارت‌های خاصی که قبل از شروع بازی انتخاب می‌کنید، به روند بازی کمک می‌کنید. کارت‌ها روی بازیکنان و بازی شما تأثیر می‌گذارند. اگر به ترکیب تیم خود اطمینان دارید، می‌توانید همیشه برای رسیدن به نتیجه به آخر بازی بروید.

BIG WIN که یکی از بهترین بازی های بسکتبال اندروید است، یک مؤلفه استراتژی خاص دارد که باعث می‌شود شما بخواهید چیزهای جدید را برای بهبود تیم خود امتحان کنید. با این بازی مطمئناً ساعت‌ها سرگرم خواهید شد.

دانلود بازی بسکتبال بیگ وین برای اندروید و iOS

بازی بسکتبال Bouncy Basketball

دانلود بازی بسکتبال اندروید

Bouncy Basketball یکی دیگر از بهترین بازی های بسکتبال اندروید است. بازی‌ها قابل تنظیم هستند و شما می‌توانید در هر دوره حداکثر 90 ثانیه و در کل چهار دوره بازی کنید. این بدان معناست که هیچ بازی‌ای نمی‌تواند بیش از شش دقیقه طول بکشد. برخی دیگر از ویژگی‌های بازی شامل کنترل‌های ساده، تکرار بازی، شخصیت‌های مختلف، شخصی‌سازی شخصیت‌ها و موارد دیگر است. در واقع می‌توان گفت شما هنگام تماشای فیلم، بازی نیز می‌کنید. Bouncy Basketball کاملاً رایگان، اما دارای تبلیغات است.

دانلود بازی بونسی بسکتبال برای اندروید و iOS

بازی Ketchapp basketball games

دانلود بازی بسکتبال برای آیفون

Ketchapp دارای چندین سبک بازی بسکتبال آنلاین است. گرچه هیچکدام از این سبک‌ها خاص نیستند، اما این مجموعه به طور کلی سرگرم‌کننده است. برخی از این سبک‌ها شامل Dunk Shot، سبک Dunk Line و Ketchapp Basketball است. همه آن‌ها بازی‌های بسیار ساده‌ای هستند که زمان آن‌ها نیز طولانی نیست و گرافیک ساده‌ای دارند. روند بازی از متوسط نیز ساده‌تر است.

با این حال، بازی های بسکتبال کچاپ جزء بهترین بازی های بسکتبال اندروید به شمار می‌روند و برای سرگرم شدن شما بازی خوبی به حساب می‌آید. البته کمبود پیچیدگی بعد از مدتی سبب کسل‌کننده شدن بازی می‌شود. به علاوه، نسخه‌های رایگان این بازی‌ها تبلیغات زیادی دارند.

دانلود بازی بسکتبال کچاپ برای اندروید و iOS

بازی بکستبال ESPN ESPN Fantasy Sports

بازی بسکتبال اندروید

ESPN Fantasy Sports یکی از بزرگترین سکوهای بسکتبال فانتزی و یکی از بهترین بازی های بسکتبال اندروید در اینترنت است. شما می‌توانید با دوستان خود این بازی را انجام دهید، با افراد غریبه به لیگ‌های تصادفی بپیوندید و نیز همه کارهای بسکتبال فانتزی مانند تجارت بازیکنان یا یافتن آژانس رایگان را انجام دهید. این برنامه به شما امکان می‌دهد ترکیب خود را ویرایش کنید، بازیکنان خود را اضافه یا رها کنید، تیم خود را شخصی‌سازی کنید و با سایر مدیران لیگ خود ارتباط برقرار کنید. البته بازی فانتزی ESPN رایگان بوده و دارای باگ نیز هست. این بازی آخرین محصول معرفی شده در این لیست بوده که میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی بسکتبال فانتزی برای اندروید و iOS


سخن پایانی


در این مقاله تلاش شد تا 10 مورد از بهترین بازی های بسکتبال اندروید معرفی شود که سبک‌ها و دسترسی‌های متنوعی را نیز شامل می‌شوند. بیشتر بازی‌ها را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید و از انجام آن لذت ببرید. امیدواریم این مقاله شما را برای یافتن بازی بسکتبال مورد نظرتان راهنمایی کرده باشد. همچنین از شما دوستان عزیز می‌خواهیم تا دیگر بازی های بسکتبال اندروید و یا iOS که می‌شناسید را برای ما معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402