بهترین اپلیکیشن های یادآوری و برنامه ریزی اندروید و iOS + لینک دانلود

استفاده از یک اپلیکیشن یادرآوری یا برنامه ریزی و مدیریت کارهای روزانه می‌تواند به ما در کارهایمان کمک کند. در این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه به همراه چندین اپلیکیشن برنامه ریزی می‌پردازیم.

امروزه، موبایل‌های هوشمند با پردازنده‌های قدرتمند و اتصالات گسترده، به بهترین دستیار شخصی و ابزارهای مدیریتی که همواره در کنار ما قرار دارند تبدیل شده‌اند. اگر قصد دارید کارهای خود را در طول روز مدیریت کنید، پیدا کردن برنامه‌هایی از این دست که بتواند به شما کمک کند، باید در اولویت لیست کارهای شما جای داشته باشد. از برنامه‌های یادداشت برداری و آفیس گرفته تا تقویم، زمان‌سنج، مدیریت کارهای روزانه و برنامه ریزی کارها، همه این‌ها در ادامه آورده شده‌اند و شما می‌توانید به راحتی آنها را در تلفن همراه iOS یا اندروید خود نصب کنید.

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه
    • اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه Any.do برای اندروید و iOS
    • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه iOS و اندروید Todoist
    • اپلیکیشن رایگان Drafts 5 برای iOS
    • اپلیکیشن رایگان Otter Voice Notes برای اندروید و iOS
    • اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه Memento برای iOS با قیمتی حدود 3.99 دلار
    • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Cloze برای iOS و اندرویدی
    • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه 24me برای iOS
    • اپلیکیشن یادآوری Hours برای iOS
    • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه توگل برای اندروید و iOS
    • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه IFTTT برای اندروید و iOS
    • اپلیکیشن رایگان Edison Mail برای اندروید و iOS
    • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه ترلو (Trello) برای دستگاه های اندرویدی و iOS
    • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه  Teamweek برای اندروید و iOS
    • اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه Basecamp
    • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Pocket برای اندروید و iOS
    • اپلیکیشن رایگان OneNote
    • اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Fantastical 2 برای iOS با قیمت 4.99 دلار
  • بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی اندروید و آیفون
    • اپلیکیشن برنامه ریزی خانه Floor Plan Creator
    • اپلیکیشن برنامه ریزی باغچه From Seed to Spoon
    • اپلیکیشن برنامه ریزی مسیر Google Maps
    • اپلیکیشن برنامه ریزی درسی My Study Life
    • اپلیکیشن برنامه ریزی وعده های غذایی Mealime
    • اپلیکیشن برنامه ریزی بودجه Mint
    • اپلیکیشن برنامه ریزی کلی روزانه TickTick
    • اپلیکیشن برنامه ریزی مسافرت Triplt
    • اپلیکیشن برنامه ریزی کمد Your Closet

 


بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه


در این بخش ابتدا به معرفی چندین اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه و مدیریت آن‌ها می‌پردازیم که می‌توانند باعث افزایش بهره‌وری شما شوند. در قسمت بعدی هم معرفی چند اپلیکیشن برنامه ریزی کارهای مختلف می‌پردازیم.

 

اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه Any.do برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Any.do

اغلب افراد پرمشغله کارهای عادی و روزانه خود را فراموش می‌کنند، اما اپلیکیشن Any.do با فراهم کردن امکاناتی همچون مدیریت کارهای روزانه، یادآوری، یادداشت و اشتراک گذاری لیست‌ها و اختصاص دادن وظایف به دیگران می‌تواند شما را در مسیر برنامه‌ریزی درست قرار دهد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد بین تلفن همراه، کامپیوتر رومیزی، وب و تبلت همگام سازی کنید. از این رو قادر خواهید بود لیست‌ها و کارهایتان را بروز نگه دارید. این برنامه یکی از نامزدهای بهترین اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه است.

سیستم صوتی Any.do موجب می‌شود که از طریق صوت هم موارد بیشتری را به لیست کار خود اضافه کنید. به علاوه، برای مدیریت بهتر، لیست ادغام تقویم در دسترس قرار گرفته است. برنامه Any.do از پشتیبانی متقابل پلتفرم برای زیر وظایف، یادداشت‌ها و ضمیمه فایل استفاده می‌کند که به کمک آن می‌توانید بهره وری و مدیریت خود را افزایش دهید. شما می‌توانید یک نسخه رایگان یا پولی با ویژگی‌های پیشرفته را انتخاب کنید.

دانلود برنامه Any.do برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه iOS و اندروید Todoist

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Todoist

یکی دیگر از برنامه های مدیریت کارهای روزانه و برنامه ریزی Todoist نام دارد. این اپ یک برنامه‌ریز چند پلتفرمی است که با فراهم آوردن دسترسی‌های مناسب و بدون دردسر برای رابط کاربری و مدیریت وظایف، رویکردی کارامد را به ارمغان می‌آورد. این اپلیکیشن دارای یک موتور قدرتمند زبان طبیعی است که می‌تواند به راحتی یادآوری نوشته‌های شما را محدود به یک بار و یا به تکرار مجدد تبدیل کند. سطوح اولویت رنگی، پروژه‌های به اشتراک گذاشته شده و نمودارهای بهره وری که پیشرفت شما را ثبت می‌کند، همگی از امکانات این برنامه هستند. در واقع Todoist یک همراه مفید برای انجام کارها است. کاربران حرفه‌ای‌تر از یکپارچه سازی قدرتمند آن با خدماتی نظیر Dropbox ،IFTTT و Slack قدردانی خواهند کرد. این نرم افزار برای همیشه رایگان است، اما اشتراک‌های پولی آن دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری است.

دانلود برنامه Todoist برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن رایگان Drafts 5 برای iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Drafts 5

Agile Tortoise یک برنامه یادداشت برداری و نگارش سریع تحت عنوان Drafts را ساخته که اکنون نسل پنجم آن در دسترس قرار دارد. به محض ورود به آن، صفحه‌ای خالی به همراه یک صفحه کلید آماده به کار در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این برنامه نوشته‌های جدید و یادداشت‌ها به یک صندوق ورودی منتقل می‌شوند تا بتوانید بعدا آن‌ها را برچسب گذاری و مرتب کنید. همچنین شما می‌توانید هر یک از ده‌ها عملیات سریع و یکپارچه سازی نرم افزار را به کار بگیرید تا یادداشت‌های کوتاه خود را به اسناد، توییت، یادداشت‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و یا پیام تبدیل کنید.

این در حالی است که یادداشت‌های صندوق پستی را می‌توان برای مرتب سازی برچسب گذاری، برحسب اهمیت مرتب و یا آرشیو کرد. خود ویرایشگر متن قابلیت سفارشی سازی بالایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که همه چیز را از فاصله خطوط تا ارتفاع و حاشیه بهینه سازی کنید. اشتراک پولی به شما امکان اضافه کردن و ویرایش اقدامات سریع را می‌دهد. در این نسخه آیکون‌ها و قالب‌های متعددی نیز در دسترس قرار دارد.

دانلود برنامه Drafts 5 برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن رایگان Otter Voice Notes برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Otter Voice Notes

از اپلیکیشن Otter Voice Notes می‌توان به عنوان گزینه‌ای دیگر برای ضبط صدا و یکی از هوشمندترین اپ‌های تبدیل صوت به متن یاد کرد. اپلیکیشن Otter به واسطه میکروفون داخلی موبایل یا از طریق یک دستگاه بلوتوث می‌تواند شروع به ضبط صدا کند. سپس بدون هیچ وقفه‌ای و با دقت نگارشی بالا صدای ضبط شده را به متن تبدیل می‌کند؛ البته با این قابلیت که هر یک دارای شناسه منحصر به فرد و قابلیت جستجو هستند. کاربران می‌توانند متن نگارش شده را ویرایش کرده تا هر گونه خطایی را برطرف کنند و سپس آن‌ها را به اپلیکیشن دیگر منتقل کرده و یا با دیگران به اشتراک بگذارند. حتی با طرح رایگان آن هم می‌توانید از تجربه 600 دقیقه تبدیل صوت به نوشتار بهره‌مند شوید.

دانلود برنامه Otter Voice Notes برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه Memento برای iOS با قیمتی حدود 3.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Memento

کاربرانی که تمایل دارند ظاهر اپلیکیشن یادآوری خود را بهبود بخشند، بهتر است که Memento را امتحان کنند. این برنامه به شما امکان انتخاب ظاهری سنتی و شبکه‌ای را می‌دهد. برنامه Memento به صورت ویجت در صفحه Today آی او اس 12 ظاهر می‌شود. به علاوه، یک برگه For You به شما کمک می‌کند تا به مهم‌ترین یادآوری‌های خود نگاهی بیندازید. حتی پلاگین اشتراک گذاری Memento این امکان را فراهم می‌آورد که از اپلیکیشن‌های دیگر یادآوری مورد نظر خود را بسازید. از آنجایی که Memento با برنامه یادآوری اصلی iOS همگام سازی می‌شود، تمامی برنامه‌های مدیریتی شما به راحتی به برنامه جدید انتقال می‌یابند. این برنامه به عنوان یک اپلیکیشن‌ یادآوری کارهای روزانه شناخته می‌شود.

دانلود برنامه Memento برای iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Cloze برای iOS و اندرویدی

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Cloze

دنبال کردن مخاطبان حرفه‌ای و کاری می‌تواند خسته‌کننده باشد. از این رو، یک برنامه مدیریت مخاطب مناسب می‌تواند کمکی بزرگ باشد. در واقع، برنامه Cloze سعی می‌کند همه مخاطبان از شبکه اجتماعی گرفته تا مخاطب‌های ایمیل شما را به صورت یکجا گردآوری کند. این اپلیکیشن فوق العاده، اطلاعات مربوط به مخاطبین شما را از شبکه‌های اجتماعی و ایمیل همگام سازی می‌کند تا اطلاعات و پروفایل شما همیشه بروز باشد. همچنین، این برنامه به عنوان یک مرکز فرماندهی شبکه‌های اجتماعی یک مرحله‌ای عمل می‌کند که به شما اجازه می‌دهد توییت کنید، وضعیت خود را بروز کنید، لینک‌ها را به اشتراک گذاشته یا لایک کرده و مواردی از این قبیل را انجام دهید.

علاوه بر همه این‌ها، اپلیکیشن کاربردی Cloze به طور هوشمندانه‌ای تعاملات و پیام‌های شما را زیر نظر می‌گیرد تا «افراد کلیدی» را شناسایی کند و به طور خودکار توییت‌ها، پیام‌ها و دیگر بروزرسانی‌های مربوط به آنها را برای شما در اولویت قرار دهد.

دانلود برنامه Cloze برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه 24me برای iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / اپلیکیشن رایگان 24me برای iOS

24me یک برنامه دستیار هوشمند مجازی است که به شما کمک می‌کند با ترکیب ویژگی‌های تقویم، لیست کارهای انجام شده و یادداشت برداری، روز کاری و قرار ملاقات‌های خود را تنظیم کنید. تقویم با طیف گسترده‌ای از خدمات مانند تقویم گوگل، iCal ،Exchange و Outlook همگام سازی می‌شود. 24me با اعلان‌های خود شما را از کارها و وظایف فردایتان مطلع می‌کند. همچنین زمان مناسب برای رسیدن به قرار ملاقات بعدی را براساس شرایط ترافیک و هشدار آب و هوا ارائه می‌دهد. قابلیت کنترل صوتی 24me امکان یادداشت برداری و تنظیم قرار ملاقات‌ها را ساده می‌کند. حتی شما می‌توانید وظایف را از طریق آمازون الکسا، سیری و اپل واچ ایجاد کنید. نسخه پولی این اپلیکیشن ویژگی‌های دیگری مانند گزینه‌های سفارشی سازی بیشتر و توانایی تبدیل ایمیل به وظایف را فراهم می‌کند. 24me را می‌توان در دسته بهترین اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه و برترین اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه جای داد.

دانلود برنامه 24me برای iOS و اندروید

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Hours برای iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / اپلیکیشن رایگان Hours برای iOS

دنبال کردن و ثبت ساعات کاری، تغییرات آنها و برنامه‌ریزی می‌تواند یک دردسر باشد. هنگام ورود به برنامه Hours با یک ابزار سودمند برای مدیریت زمان در iOS مواجه می‌شوید. این برنامه به یک جدول زمانی بصری، یادآوری‌های مفید و سایر ابزارها برای ورود به ساعات کاری با کمترین پیچیدگی مجهز است. کاربران می‌توانند اعلان‌ها را تنظیم کنند، به راحتی تایمر را متوقف یا روشن کرده و آن را تغییر دهند. کاربران می‌توانند نحوه گرد کردن زمان لاگ ساعت را تعیین کرده، ساعت‌های ردیابی شده در تقویم را مشاهده کرده و پیگیری زمان بر اساس مشتری، پروژه و کار بهره‌مند شوند. شما می‌توانید یادداشت‌هایی را به لاگ ساعت اضافه کرده، گزارش‌های دقیقی در برنامه را مشاهده کنید و گزارش‌ها را با فرمت CSV و PDF ارسال کنید.

خوب است بدانید که نسخه پولی  اپلیکیشن Hours، دارای قابلیت افزودن گزارش‌های بیشتر است و می‌تواند با چند دستگاه همگام سازی شده و ساخت گروه و مدیریت برنامه را نیز با خود به همراه داشته باشد. Hours یک اپلیکیشن زمان بندی منحصر به فرد است.

دانلود برنامه Hours برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه توگل برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / توگل / Toggl

توگل (Toggl) یک اپلیکیشن رایگان مدیریت زمان است که برای پلتفرم موبایل و دسکتاپ عرضه شده است. این برنامه، برای استفاده شخصی و یا گروهی، مدیریت زمان را بسیار آسان می‌کند. به عبارتی می‌توان آن را یک اپلیکیشن زمانبندی کاربردی دانست. کاربران می‌توانند به کمک این برنامه شروع، پایان و لاگ زمان و وظایف کاری خود را بر روی گوشی موبایل یا دسکتاپ مدیریت کنند. به کمک توگل می‌توانید داده را بین دو پلتفرم همگام سازی کنید و به راحتی ساعت‌هایی را که روی پروژه‌ها یا وظایفتان سپری کرده‌اید، ثبت کنید.

ابزارهای موجود در این برنامه به شما کمک می‌کنند تا سازماندهی، ویرایش دسته‌ای یا برچسب گذاری نوشته‌ها را برای حسابرسی آسان و گزارش دهی داشته باشید. خوب است بدانید که توگل امکان وارد یا استخراج کردن داده‌ها در فرمت‌های PDF یا CSV را هم فراهم می‌کند. نسخه پولی این اپلیکیشن نیز با قابلیت‌های بیشتر نظیر یادآوری، قانون گرد کردن زمان پرداخت و ابزارهای مدیریتی همراه است.

دانلود برنامه Toggl برای اندروید و iOS

 

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه IFTTT برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

اگر احساس می‌کنید وقت زیادی را با انجام کارهای تکراری در اینترنت تلف می‌کنید یا می‌خواهید کارها به صورت خودکار و طبق روال مشخصی روی موبایل شما انجام شوند، برنامه IFTTT را امتحان کنید. این برنامه همراه با انواع امکانات از پیش تعریف شده همراه است که وظایف را خودکار سازی می‌کند. از آن جمله می‌توان به پشتیبان گیری از عکس‌ها و انتقال آن به حساب ابری، ارسال پیام به افراد مختلف برای خرید در هنگام نزدیک بودن به مرکز خرید یا روشن کردن چراغ‌های هوشمند هنگام بازگشت از محل کار به خانه اشاره کرد. علاوه بر اپلت‌های از پیش ساخته، کاربران می‌توانند کارهای سفارشی شده دیگری را در این برنامه و خدمات مربوط به آن ایجاد کنند. به این صورت که چندین کار را با هم ترکیب کرده و ساختار «If This, Then That» را تشکیل دهند.

دانلود برنامه IFTTT برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن رایگان Edison Mail برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

Edison Mail یک برنامه ایمیل موبایلی همه کاره است که از انواع سرویس گیرنده ایمیل پشتیبانی می‌کند و در ضمن یک دستیار هوشمند مفید با بسیاری از ویژگی‌های مدیریت ایمیل است. این برنامه قابلیت‌های بسیاری را عرضه می‌کند که از آن جمله می‌توان به کنترل‌های سوایپی قابل تنظیم، مرتب سازی خودکار ایمیل براساس دسته‌بندی و قابلیت سودمند لغو اشتراک از سرویس‌هایی که ایمیل اسپم ارسال می‌کنند اشاره کرد. اعلان‌های بلادرنگ مسافرتی برنامه Edison Mail، بلافاصله شما را نسبت به پیام‌های مرتبط با مسافرت مانند تأخیر در پرواز یا تغییر گیت پرواز با خبر می‌کند. خوب است بدانید که برنامه ایمیل ادیسون از حساب‌های Gmail ،Yahoo Yahoo ،Exchange ، Outlook ،Office 365 ،Hotmail ،AOL و IMAP پشتیبانی می‌کند.

دانلود برنامه Edison Mail برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه ترلو (Trello) برای دستگاه های اندرویدی و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

اگر به دنبال یکی از بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019  هستید، Trello را به شما معرفی می‌کنیم. اپلیکیشن ترلو یک بولتن دیجیتال با قابلیت تنظیم بالا است که می‌توانید برای مدیریت کارها، وظایف، یادداشت‌ها و موارد دیگر از آن استفاده کنید. در این برنامه کاربران قادر خواهند بود لیست ایجاد کنند و داخل آنها با کارتهایی با موضوع‌های مورد نظر را پر کنند. این کارت‌ها می‌توانند شامل وظایف، یادداشت‌ها، ایده‌ها، تصاویر و موارد دیگر باشد. در ادامه می‌توانید آن‌ها را بکشید و رها کنید (Drag and Drop) و به لیست‌های دیگر بروید. تمام این موارد از ساخت کارت جدید گرفته تا اضافه کردن نظرات و اختصاص دادن وظایف می‌تواند با سایر کاربران به اشتراک گذاشته شود. این اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه بهترین در نوع خود است.

دانلود برنامه Trello برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه  Teamweek برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

Teamweek یک فضای کاری مدیریت زمان و پروژه و به عبارتی اپلیکیشن زمان بندی و اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه است. این برنامه از نمودارهای گانت الهام می‌گیرد و به گروه‌های کاری کمک می‌کند تا به سرعت متوجه شوند که چه کسی روی چه وظایفی کار می‌کند. همچنین این اپ به رابط کشیدن و رها کردن و ابزارهای سازمانی برای مدیران و اعضای تیم مجهز است. کاربران می‌توانند برای سهولت مرجع، در تقویم به اشتراک گذاشته شده، وظایف مربوط را ایجاد کرده و به اشخاص اختصاص دهند و آن‌ها را با رنگ‌های مختلف علامت‌گذاری کنند. داده‌های مربوط به هر تیم قابلیت همگام سازی چه بر روی دسکتاپ یا موبایل را دارد. همچنین، قابلیت نوشتن وظایف در چک لیست و به اشتراک گذاری جدول زمانی پروژه با مشتری نیز در برنامه Teamweek وجود دارد.

نسخه رایگان این اپ به شما اجازه می‌دهد تا با 5 کاربر تعامل داشته باشید. این در حالی است که نسخه پولی آن قابلیت افزودن ویژگی‌های بیشتری نظیر اضافه کردن پروژه و چشم اندازهای سالانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای پیگیری پرژه‌های تیمی از شما دعوت می‌کنیم با 7 نرم‌افزار رایگان مدیریت پروژه در پلازامگ بیشتر آشنا شوید.

دانلود برنامه Teamweek برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن یادآوری Basecamp

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

برنامه Basecamp که به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 شناخته می‌شود، دارای سابقه‌ای طولانی در مدیریت قدرتمند پروژه و هماهنگی گروه است و آخرین نسخه اصلی آن تحت عنوان Basecamp 3، ابزارهای آزمایش شده و مناسبی را با اصلاحات جدید ارائه می‌دهد. این برنامه دارای امکانات پرسش و پاسخ (Thread Messaging)، پیام رسانی سریع با گروه مربوطه و همچنین Pings، لیست کارها، برنامه‌های متمرکز و ذخیره اسناد و پرونده‌ها است.

ابزارهای جدید این برنامه شامل یک حالت سمت کاربر است که برای گرفتن سریع بازخورد از مشتریان به کار می‌رود. این در حالی است که محتوای گروه داخلی از چشم مشتری پنهان است. به علاوه، یک سیستم زمانبندی اعلان دارد که به کمک آن بعد از ساعت کاری یا آخر هفته‌ها هیچ اعلانی دریافت نمی‌کنید. این روند نیاز به کمی تنظیمات دارد و حداقل 29 دلار در ماه برای یک گروه هزینه می‌کند. اما خوب است بدانید که Basecamp یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای برای همکاری گروهی است.

دانلود اپلیکیشن یادآوری Basecamp برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Pocket برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که زمانی را باید به کار خاصی اختصاص می‌دادید اما آن را صرف خواندن لینک‌ها و مقالات جذاب کرده‌اید؟ اگر چنین است می‌توانید از Pocket کمک بگیرید. در واقع برنامه Pocket، نسخه جدیدی از سرویس Read It Later با ابزاری عالی برای خواندن آفلاین است که به شما امکان می‌دهد مقالات، تصاویر و فیلم‌ها را ذخیره کرده تا بعدا آن‌ها را تماشا کنید. این برنامه فوق العاده در دسته بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 جای گرفته است.

دانلود برنامه Pocket برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن رایگان OneNote

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019

شاید بتوان اظهار داشت که مایکروسافت، آفیس را با تاخیر برای تلفن همراه عرضه کرد، اما اکنون OneNote عرضه شده و به طور مداوم در حال پیشرفت است. OneNote یک اپلیکیشن یادداشت برداری و یا آپلود متن است که علاوه بر آن با ارائه قابلیت‌های همکاری از قبیل توانایی کار کردن چند کاربر به بر روی یک سند یا یادداشت به خوبی می‌درخشد. ضمیمه شدن OneDrive با آن یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این اپ به خصوص برای کاربرانی که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند، محسوب می‌شود.

دانلود برنامه OneNote برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Fantastical 2 برای iOS با قیمت 4.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و مدیریت کارهای روزانه در سال 2019 / Fantastical 2

Fantastical یک تقویم عالی به عنوان اپلیکیشن زمان بندی iOS است که از نظر ظاهری دلپذیر و در عین حال ویژگی‌های قدرتمندی را در هنگام ایجاد و مدیریت رویدادها ارائه می‌دهد. در این برنامه نمایشی تمیز از وقایع به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه با یادآوری و مدیریت آسان رویداد پشتیبان گیری ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق یک رابط منوی سنتی یا تایپ کردن و یا ایجاد یادداشت صوتی سریع رویدادهایی را ایجاد کنند؛ این اپ به طور خودکار آن را به یک رویدادی نسبت می‌دهد که کاربر می‌تواند بعدا به آن رجوع کند. Day Ticker یک قابلیت عالی آن است و به کاربران امکان مشاهده و مدیریت رویدادها و یادآوری‌های خود را می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن یادآوری Fantastical برای iOS

در صفحه بعدی به معرفی چندین اپلیکیشن برنامه ریزی برای انجام کارهای مختلف می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

صفحه 1 صفحه 2
اولین نفری باشید که به این مطلب رای می‌دهید
امتیاز به مطلب

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

1 2 3 4 5
دیــدگاههای کاربـــران
بارگذاری ...
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما در مجله خبری پلازا منتشر نخواهد شد. بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده اند اجباری هستند.

0/1500
captcha
ریحانه ربیعی 17 آذر 1398، 14:04

برای مدیریت زمان آسان و مدیریت وظایف و کارهای روزانه بهتایم هم نرم افزار مفیدی است.ممنون از مقاله‌تون