کاهش استرس با این 20 برنامه مدیتیشن + لینک دانلود

meditation-application/مدیتیشن/اپلکیشن
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مدیتیشن چیست؟ چطور می‌شود استرس خود را با نرم افزار یا اپلیکیشن های برای مدیتیشن و آرامش کاهش داد؟ در این مطلب قصد داریم 20 برنامه مدیتیشن و مراقبه را معرفی کنیم که بهترین‌ها در دنیا هستند. همراه پلازا باشید.

دنیای امروز، جهان استرس‌ها و تنش‌ها است. هم در مسائل کاری و هم در زندگی روزمره خود روزانه با بسیاری از نگرانی‌ها و استرس‌ها روبرو می‌شویم. اگر به سلامت روح و روان خود توجه نکنیم و از سطح این تنش‌ها نکاهیم به مرور زمان دچار انواع امراض جسمی و روحی خواهیم شد. ورزش‌ها و روش‌های بسیاری برای مدیریت استرس و کاهش سطح تنش‌ها از زمان‌های قدیم وجود دارد.

حال با پیشرفت تکنولوژی و رشد اپلیکیشن‌ها و گوشی‌های هوشمند، برنامه‌هایی به بازار عرضه شده است که با تمرینات، آهنگ‌ها و دستورالعمل‌های خود به شما برای رسیدن به آرامش بسیار کمک می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها برای هر موقعیت و هر زمانی از شبانه روز تمرین بخصوص و اثربخشی دارند. با این نرم‌افزارها دیگر بهانه‌ای برای نگرانی‌ها و استرس‌های مضر و بی‌پایان خود نخواهید داشت. در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی می‌توانید با استفاده از یک هدفون و یک موبایل از سطح تنش‌ها و هیجانات منفی خود بکاهید. قطعا در طولانی مدت تاثیر زندگی بدون استرس را در سلامتی جسم و روح خود مشاهده خواهید کرد. در ادامه ویدیو مربوط به معرفی مدیتیشن و اپلیکیشن‌های مخصوص آن می‌پردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مدیتیشن چیست؟

مدیتیشن یک سری از مجموعه تمرینات است که شخص در آن از روش‌هایی همچون تخلیه ذهن یا تمرکز روی یک چیز خاص برای رشد ذهنی و افزایش هوشیاری استفاده می‌کند؛ نتیجه این امر کاهش سطح استرس و تنش و رسیدن به یک آرامش و پاکی ذهن است. مدیتیشن نوعی متمرکز کردن مغز و ذهن در داخل خود بدن است؛ بطوری که شخص تمام تمرکز خود را به درون خود معطوف می‌کند تا به یک سکون و آرامش ذهنی و جسمی برسد. مدیتیشن در بسیاری از آیین‌های کهن شرقی و آیین‌های درون پویی کاربرد دارد و جزو تکالیف اصلی آن‌ها به حساب می‌آید.

برنامه مدیتیشن

از قرن نوزدهم نیز این مجموعه تمرینات راه خود را به سوی سایر فرهنگ‌ها و کشورها پیدا کرد و زمینه فعالیت آن بسیار گسترش یافت و در زمینه پزشکی و حتی تجارت نیز از آن استفاده می‌شود. مدیتیشن برای کاهش سطح استرس، افزایش ذهن آگاهی و افزایش تمرکز استفاده می‌شود. ذهن آگاهی روشی است که در آن فرد بر روی عواطف، افکار و احساسات خود تسلط و شناخت عمیقی پیدا می‌کند. در واقع هدف ذهن آگاهی مقابله با درگیری با عواطف یا احساسات نیست بلکه شناخت افکاری است که به صورت ناخودآگاه در درون ذهن پدیدار می‌شوند. حال با روش‌های ذهن آگاهی می‌توانید این افکار را شفاف‌تر ببینید و بر روی آن‌ها تسلط پیدا کنید.

مدیتیشن و کنترل افکار فواید مثبت بسیار زیادی دارند. مطالعات علمی تاثیر مثبت این تمرینات را بر کمک به ترک انواع اعتیادها، بهبود فرایند خواب و کاهش فشار خون بارها تایید کرده‌اند. از سایر فواید مدیتیشن می‌توان به کاهش فشار خون و بهبود گردش خون، کاهش ضربان قلب، کاهش تعریق، کاهش سرعت تنفس، کاهش سطح کورتیزول خون، کاهش استرس و اضطراب و افزایش احساس بهزیستی اشاره کرد. خود مدیتیشن نیز به دو دسته‌ی مدیتیشن تمرکزی (Concentration Meditation) و مدیتیشن تفکری (Mindfulness Meditation) تقسیم می‌شود.

 

بهترین برنامه های مدیتیشن برای کاهش استرس

امروزه با پیشرفت بی‌نظیر گوشی‌های هوشمند و رشد بی سابقه‌ی اپلیکیشن‌های موبایل در هر زمینه و موضوعی، شاهد ساخت اپلیکیشن‌هایی با محوریت استرس‌زدایی و  مدیتیشن هستیم. اپلیکیشن‌هایی که با ارائه برنامه‌های منظم، راهنمایی و پخش آهنگ‌های مخصوص در رفع استرس و افزایش تمرکز به کاربرانشان بسیار کمک می‌کنند. حالا زندگی روزمره ما در محاصره‌ی نگرانی‌ها و استرس‌های بیرونی است و این همه فشار عصبی آخر می‌تواند سلامت جسمی و روحی ما را بهم بریزد، چه بهتر که از این گوشی‌هایی که همیشه کنارمان هستند استفاده‌ی بهینه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم از این ترکیب سنت و مدرنیته نهایت استفاده‌ را ببریم. در ادامه‌ی این مطلب ما 20 مورد از برترین اپلیکیشن های موبایل در زمینه‌ی مدیتیشن را معرفی و بررسی خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید به مدیتیشن در خانه بپردازید.

 

1. برنامه مدیتیشن The Mindfulness App

اپلکیشن مدیتیشن - برنامه مدیتیشن The Mindfulness App

این برنامه راهکارها و گزینه‌های مختلفی را برای افراد تازه‌کار در مدیتیشن دارد. این اپلکیشن یک برنامه‌ی تمرینی 5 روزه برای افزایش ذهن‌آگاهی دارد. همچنین برنامه‌های مدیتیشن سکوت 5 تا 30 دقیقه‌ای آن می‌توانند روزهای شلوغ و پر استرس شما را بسیار شیرین و آسان کنند. این اپلکیشن همچینین امکان انجام مراقبه‌های شخصی را به کاربر می‌دهد و هشدارهایی دارد که در زمان‌هایی مشخص برنامه‌های مدیتیشن را به شما یادآوری می‌کند.

لینک دانلود این اپکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی و دانلود بهترین برنامه های پیاده روی و دوییدن
تیم پلازا18 اسفند 1401 12:30
thumbnail
بهترین برنامه های یوگا؛ معرفی برترین اپلیکیشن های ...
مروارید حاجی پور12 دی 1401 11:30

2. برنامه مدیتیشن در خانه Headspace

برنامه آرامش ذهن اندروید - برنامه مدیتیشن در خانه Headspace

با برنامه روزانه و تکنیک‌های این اپلکیشن آرامش، سلامتی و تعادل را به زندگی روزمره خود ببخشید. برای این امر کافی است روزانه ده دقیقه قبل از خواب، یکی از موسیقی‌های خاص و آرامشبخش یا صداهای طبیعت را در این نرم‌افزار گوش کنید. برنامه‌های پیش‌فرض این اپلکیشن برای استفاده‌ی بهتر همه مردم طراحی شده‌اند. پس اگر می‌خواهید نتیجه‌ی مراقبه‌هایتان پرثمرتر باشد، حتما تنظیمات آن‌ را شخصی سازی کنید.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

3. اپلیکیشن مدیتیشن Calm

اپلیکیشن مدیتیشن Calm - برنامه برای مدیتیشن گوشی

این اپلکیشن برنده‌ی جوایز متعددی در زمینه‌ خود شده است. Calm دارای تمرینات دستیابی به آرامش و تکنیک‌های تنفس صحیح است که برای آرام‌کردن جسم و ذهن شما بسیار مفید است. این برنامه حتی بخشی مخصوص کودکان از 3 تا 17 سال دارد. این بخش حاوی آهنگ‌ها و داستان‌های زیبا به‌همراه داستان‌گویی‌های بسیار خاص و آرامش بخش است. از صدای بازیگران هالیوود مثل متیو مک‌کانهی و جروم فلین در این اپلیکیشن استفاده شده است. همچنین در نسخه‌ی جدید این برنامه امکان کارکردن با اپل واچ نیز فراهم شده است.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

4. برنامه مدیتیشن در خانه Sattva

بهترین برنامه مراقبه - برنامه مدیتیشن در خانه Sattva

ساتوا از اصول مراقبه ودیک (Vedic) استفاده می‌کند و شامل مراقبه، مناجات و مانترا توسط محققان حوزه‌‌ی سانسکریت است. مدیتیشن‌های ساده، معتبر و عمیق آن با طول 6 دقیقه آغاز می‌شوند و کاربران می‌توانند اهدافی را تعیین کنند تا بطور آهسته تمرینات خود را به سوی رسیدن به آن‌ها گسترش بدهند. شما همچنین می‌توانید پیشرفت خود را با ژورنال مدیتیشن آن مشاهده کنید.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

5. برنامه مدیتیشن MyLife Meditation

برنامه‌های مراقبه در مورد این اپلکیشن بر اساس احساسات شما طراحی شده است. اگر از این برنامه استفاده کنید، احساسات خود را بهتر می‌توانید بفهمید و در مرحله‌ بعد نیز می‌توانید اضطراب خود را کم کنید، نفس‌های عمیق بکشید یا با مدیتیشن‌های کوتاه خواب راحت‌تری داشته باشید. همچنین می‌توانید خلق و خوی درونی و پیشرفت کلی خود را ردیابی کنید و روزانه آن‌ را چک کنید.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

6. اپلیکیشن مدیتیشن Insight Timer

اپلیکیشن مدیتیشن Insight Timer - برنامه مدیتیشن روزانه

این اپ مدیتیشن آیفون و اندروید، بیشتر از هر اپلکیشن دیگری برنامه‌های تمرینی مراقبه در خود دارد و روزانه بیش از ده مورد جدید از برنامه‌های تمرینی به یکی از بهترین نرم افزار یا اپلیکیشن های برای مدیتیشن و آرامش اضافه می‌شود. شما می‌توانید از بین هزاران برنامه مختلف چند مورد را بر اساس سبک زندگی خودتان مرتب و دسته بندی کنید و با آن‌ها جلو بروید. همچنین می‌توانید در گروه‌های تخصصی درباره‌ی مدیتیشن و مراقبه بحث کنید و از ده‌ها آهنگ آرامش‌بخش و زیبای آن برای آرامش بخشیدن به خود و تعمیق خواب خود استفاده کنید.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

7. برنامه مدیتیشن در خانه 10% Happier

 برنامه مدیتیشن در خانه 10% Happier - نرم افزار برتر مدیتیشن

اگر در ادامه‌ی مسیر مراقبه‌ی خود شکی دارید، این برنامه مخصوص شما است. این اپلکیشن شامل ده‌ها ویدئوی تخصصصی درباره‌ی مدیتیشن و اصول مراقبه است و تمرین شما را از خطر روزمرگی و بی‌کیفیتی محفوظ می‌دارد. همچنین با گوش دادن به سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های موجود در این بهترین برنامه مراقبه، می‌توانید انواع راه‌های مدیتیشن و اصول غلبه بر ترس و استرس را یاد بگیرید. این برنامه هم یکی ازنرم افزار یا اپلیکیشن های برای مدیتیشن و آرامش است.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

8. اپلیکیشن کاهش استرس Breethe

اپلیکیشن کاهش استرس Breethe - دانلود برنامه مدیتیشن ios

Breethe از بهترین نرم افزار یا اپلیکیشن های برای مدیتیشن و آرامش است که اگر روزانه فقط 5 دقیقه از آن استفاده کنید، کاملا یاد می‌گیرید که چگونه خودتان برای خودتان یک مربی مدیتیشن باشید. همچنین به انواع راه‌ها و اصول رهایی از استرس و نگرانی‌های روزمره تسلط پیدا می‌کنید. مجموعه‌ی مراقبه های تخصصی، گفتگوهای الهام بخش و کلاس‌های استاد پرورش ذهن Lynne Goldberg به شما در ادامه مسیر زندگیتان از پیچ و خم‌های دشوار زندگی بسیار کمک می‌کند. لیست‌های پخش موسیقی، صداهای طبیعت و داستان‌های خواب به شما کمک می‌کند که از یک خواب آرام و عمیق لذت ببرید.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

9. برنامه مدیتیشن Omvana

برنامه مدیتیشن Omvana - اپلیکیشن آموزش مدیتیشن

Omvana طوری طراحی شده است که برایتان یک معلم مراقبه‌ی شخصی باشد. این اپلیکیشن مدیتیشن فارسی برنامه‌های مختلفی را برای همه‌ی جنبه‌های زندگی شما ارائه می‌دهد. هم افراد آماتور و هم حرفه‌ها می‌توانند از این برنامه‌های هدایتی استفاده کنند. طول مدت زمان این برنامه‌ها بین 3 تا 60 دقیقه است که به شما در تعادل بخشیدن بین احساساتتان و کاهش استرس و نگرانی‌ها بسیار کمک می‌کند.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

10. اپلیکیشن کاهش استرس Simple Habit

اپلیکیشن کاهش استرس Simple Habit - برنامه اهنگ مدیتیشن

این برنامه برای مدیتیشن گوشی مخصوص رهایی از شر استرس و هیجان برای افراد پرمشغله طراحی شده است. فقط 5 دقیقه در روز متعهد شوید و وقت بگذارید تا از استرس کمتر، تمرکز بهتر، خواب بهتر و تنفس راحت‌تر برخوردار شوید. ویژگی On-the-Go این برنامه آرامش ذهن اندروید، به شما می‌آموزد که چگونه به سرعت آرامش اعصاب خود را بهبود ببخشید و خودآگاهی ذهنتان را تقویت کنید. همچنین برنامه‌های مراقبه ویژه‌ای هم برای انواع موقعیت‌ها طراحی شده‌اند.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

11. buddhify

برنامه buddhify با بیش از 200 مدیتیشن به شما می‌آموزد که چگونه اضطراب و استرس را کاهش دهید، خواب را تقویت کنید و احساسات دشوار را مدیریت کنید. تمرینات تمرکز حواس را با دسته بندی‌های مناسب برای مسافرت، کار، بیدار شدن از خواب و غذا خوردن تمرین کنید. جلسات ایت بهترین برنامه آرامش ذهن فارسی، از 3 تا 40 دقیقه متغیر است، که این گزینه را برای مبتدیان یا تمرین کنندگان با تجربه تبدیل می‌کند.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

12. INSCAPE

برنامه INSCAPE یک برنامه مدیتیشن روزانه همه منظوره برای سناریوهای مختلف است که ممکن است با آن فقط بخواهید نفس بکشید. احساس اضطراب می‌کنید؟ استرس؟ خشم؟ این برنامه مراقبه دارای ویژگی‌های مدیتیشن است که می‌تواند به شما کمک کند تا به طیف وسیعی از احساسات خود رسیدگی کنید و به شما کمک می‌کند یک یا دو دقیقه وقت بگذارید تا تمرکز خود را حفظ کنید.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

13. iBreathe

iBreathe - بهترین برنامه های مدیتیشن

احتمالا می‌خواهید با تمرین فواصل تنفس، طول جلسات، چرخه‌های تنفس و غیره، همین رویکرد را در تمرین مدیتیشن خود در پیش بگیرید. این برنامه مراقبه به شما امکان می‌دهد کنترل تمام جنبه‌های یک مدیتیشن را در دست بگیرید، بنابراین می‌توانید طول جلسه و میزان هر تکنیک تنفسی را که در جلسه خود می‌خواهید تنظیم کنید. تمرینات تنفسی نیز دارای تنظیمات از پیش تعیین شده هستند، بنابراین برای هر کسی که به دنبال تمرینات ساده تنفس عمیق است، مناسب است. این برنامه مراقبه برای مبتدیان یا هرکسی که به یک استراحت کوتاه نیاز دارد، آسان است.

لینک دانلود این اپلکیشن از اپ استور

 

14. Breathe+

تنفس در مدیتیشن مانند تنفس منظم نیست. قبل از اینکه در طول مدیتیشن کنترل نفس‌های خود را کنترل کنید و نتایج را مشاهده کنید، می‌توانید کمی تمرین کنید. این نرم افزار برتر مدیتیشن برای کمک به شما طراحی شده است که یاد بگیرید چگونه به درستی نفس بکشید تا از مزایای کامل تنفس مدیتیشن استفاده کنید، از جمله اینکه می‌توانید نفس خود را تا 30 ثانیه نگه دارید و حتی برای مدت کوتاهی دم یا بازدم را انجام دهید.

لینک دانلود این اپلکیشن از اپ استور

 

15. Oak

به یک مدیتیشن سریع نیاز دارید؟ این برنامه مراقبه چندین تمرین کوتاه دارد که به شما کمک می‌کند آرام شوید، بخوابید یا احساس آرامش کنید. این برنامه همچنین مدت زمان هر جلسه، تعداد نفس‌هایی که کشیده اید، چند جلسه انجام داده اید و موارد دیگر را ردیابی می‌کند. متاسفانه، این برنامه مراقبه فقط برای آیفون و iOS در دسترس است. برای دانلود برنامه مدیتیشن ios می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

لینک دانلود این اپلکیشن از اپ استور

 

16. Whil

نرم افزار برای مدیتیشن - Whil

برای مدیتیشن وقت زیادی ندارید؟ این برنامه مراقبه را امتحان کنید. این دوره‌های مدیتیشن را ارائه می‌دهد که حداقل 5 دقیقه طول می‌کشد تا به کاهش استرس، اضطراب، تنش و موارد دیگر کمک کند. برنامه Whil یکی از معدود برنامه‌هایی است که همچنین برای کمک به نوجوانان و جوانان در مورد اینکه استرس و فشار چگونه می‌تواند بر سلامت جسمی و عاطفی آن‌ها تأثیر بگذارد، طراحی شده است. این ابزارها را فراهم می‌کند که نوجوانان می‌توانند در طول زندگی خود از آن‌ها برای ادامه زندگی با ذهن آگاه، استفاده کنند.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

17. Waking Up

سام هریس نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و روشنفکر عمومی است که در مورد بسیاری از موضوعات مرتبط با ذهن، بدن و معنویت نوشته است. اکنون، او مدیتیشن را با مجموعه عظیمی از دوره‌های مدیتیشن مبتنی بر علم و سایر منابعی که می‌تواند به شما در ذهن‌آگاهی کمک کند، ارائه می‌دهد. یکی از بهترین نرم افزار یا اپلیکیشن های برای مدیتیشن و آرامش، Waking Up می‌تواند با سایر برنامه‌های سلامتی شما ادغام شود و شامل ابزارهای آموزشی اضافی درباره فلسفه، خودآگاهی و اراده است.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

18. Prana Breath

برنامه Prana Breath یک برنامه آموزشی پیشرفته است که استفاده از آن آسان است، اما گزینه‌های زیادی برای افزایش تمرین مدیتیشن در طول زمان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‎توانید در طول زمان یا با هدفی که می‌خواهید به آن برسید، کار کنید، مانند بهبود حافظه یا کاهش تعداد دفعات بیماری. این اپلیکیشن آموزش مدیتیشن همچنین دارای روال‌های مدیتیشن برای ترک سیگار و مقابله با پرخوری عصبی است.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی

 

19. Meditation Studio

اپلیکیشن های آرامش - Meditation Studio

همه ما در مورد مدیتیشن نیازهای متفاوتی داریم. استودیو مدیتیشن طیف گسترده‌ای از تمرین‌های مدیتیشن را برای اهداف مختلف دارد: سلامتی، مهربانی، شادی، کنجکاوی یا به طور کلی احساس آرامش. همچنین اگر همه چیز را می‌خواهید، می‌توانید برنامه مدیتیشن خود را ایجاد کنید.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی | اپ استور

 

20. آرامیا

همچنین بخوانید :

یکی از نرم افزار یا اپلیکیشن های برای مدیتیشن و آرامش، آرامیا اپلیکیشن مدیتیشن ایرانی اندروید و آیفون است که به شما تمرکز و توجه را برای کارهای روزانه ارائه می‌دهد. شما با استفاده از این برنامه اهنگ مدیتیشن و مراقبه می‌توانید بر افکار منفی و مزاحم غلبه کنید و زندگی با آرامشی داشته باشید. همچنین می‌توانید خواب آرامش بخش و ساعت خواب کافی را هم به دست آورید. از مزایای این برنامه مدیتیشن فارسی موبایل، می‌توان به زبان فارسی اشاره کرد که یکی از بهترین برنامه های مدیتیشن و مراقبه است.

لینک دانلود این اپلکیشن از گوگل‌پلی

 

کلام آخر

در این مقاله ما مدیتیشن و ذهن‌آگاهی را برایتان معرفی کردیم و فواید بی نظیر انجام این تمرینات را برایتان گفتیم. همچنین نرم افزار یا اپلیکیشن های برای مدیتیشن و آرامش را بررسی کردیم. تجربه‌ی شما از مدیتیشن چیست؟ آیا تاکنون به سراغ این سنت کهن رفته‌اید؟ تجربه‌ای در زمینه‌ی نرم افزار یا اپلیکیشن های برای مدیتیشن و آرامش یا سایر اپلکیشن‌های مشابه دارید؟ آیا برایتان مفید بوده‌اند یا خیر؟ منتظر دریافت نظرات خوبتان هستیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
علی اکبر سلمانی
.
13 آذر 1399، 21:40
پاسخ
1
0
خوب بود راضی بودم
avatar
زهرا
.
02 تیر 1399، 20:34
پاسخ
0
0
کاش لهجه هر کدوم از اپ ها رو هم ذکر میکردین تا راحت تر از بینشون انتخاب میکردیم
avatar
باران
.
26 اسفند 1398، 20:26
پاسخ
0
2
چرا از اپ ایرانی مایندر که برای مدیتیشن هست اسمی نبردین ؟
avatar
el
.
17 اسفند 1398، 00:36
پاسخ
0
2
اپ insight timer رو ریختم ولی نمیشه توش عضو شد باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402