بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS + لینک دانلود

بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله می‌خواهیم درباره بازی حقیقت یا جرات توضیح دهیم و 10 بازی‌ حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS را معرفی کنیم. لینک دانلود بازی‌ها و توضیحات آن‌ها را نیز قرار می‌دهیم. پس با پلازا همراه شوید.

بازی‌ حقیقت یا شجاعت یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌ها برای همه نسل‌هاست. این بازی آسان است و می‌توانید با دوستان، خانواده، بستگان یا دیگران بازی کنید و از اسرار آن‌ها باخبر شوید. بازی‌ حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS موجود است و یکی از بهترین سرگرمی‌ها برای گذراندن وقت در کنار عزیزانتان محسوب می‌شود. در این مقاله ما به فهرست 10 برنامه برتر و محبوب حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS می‌پردازیم. به راحتی می‌توانید هر یک از این بازی‌ها را انتخاب کرده و لذت ببرید.

بازی جرات یا حقیقت اندروید

فهرست مطالب


بازی حقیقت یا جرات چیست؟


بازی‌ حقیقت یا شجاعت بین جوانان محبوب‌تر است، اما یکی از بهترین بازی‌هایی است که توسط هر گروه سنی قابل اجرا است. این یکی از بهترین گزینه‌ها برای شناختن حقیقت از دوستان و یا به چالش کشیدن آن‌ها است. برخی اوقات فکر کردن درباره برخی حقایق یا انجام برخی کارها بسیار چالش‌برانگیز است. در این شرایط، بازی‌ حقیقت یا شجاعت به شما کمک می‌کند. شما به‌راحتی می‌توانید بهترین سوال حقیقت را دریافت کنید و موارد شجاعت بسیاری نیز برای به چالش کشیدن وجود دارد. اکنون در ادامه بهترین‌های بازی‌ حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS را معرفی می‌کنیم.

بازی حقیقت یا جرات برای اندروید


10 بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS


سری بازی های جرعت یا حقیقت همیشه مورد توجه ایرانیان بوده و هست که بدنیست بدانید امروزه در این زمینه بازی های خوبی منتشر شده است که در ادامه قصد داریم شما را با 10 مورد از بهترین های این فهرست آشنا کنیم. لازم به ذکر است بدانید که در این لیست به لینک دانلود هریک از بازی ها اشاره شده که مستقیما قادر به دانلود آنها از گوگل پلی و اپ استور خواهید بود.

بازی Truth Or Dare

بازی جرات یا حقیقت اندروید

بازی مشهور Truth Or Dare یا همان بازی‌ حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS هم اکنون در دسترس است. طبق قوانین بازی، باید انتخاب کنید که آیا شما آماده پاسخگویی علنی به سؤال پرسیده شده هستید یا نمی‌خواهید رازهای خود را بازگو کنید و آماده چالش شجاعت هستید. برای بازی به شجاعت نیاز خواهید داشت؛ زیرا خواسته‌ها می‌توانند غیرمنتظره شوند.

بازی Truth Or Dare دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای است که برای مهمانی‌ها بسیار عالی‌ست. علاوه‌براین، یک طراحی ساده و در عین حال شیک دارد که برای کاربران با هر سلیقه مناسب است. این بازی برای کاربران در سنین مختلف نیز مناسب است و 3 حالت در آن وجود دارد: کودکان، نوجوانان و بزرگسالان. همچنین برنامه را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Truth Or Dare برای اندروید و iOS

بازی Spin The Bottle

بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید

Spin The Bottle دومین بازی‌ حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS در این فهرست است و برای مهمانی‌ها و مجالس دوستانه مناسب خواهد بود. با استفاده از این برنامه، با همکاران یا دوستان خود سرگرم خواهید شد. آیا می‌خواهید از یک مهمانی معمولی فاصله بگیرید و یک روز به‌یادماندنی را تجربه کنید؟ این بازی را نصب کنید و لذت ببرید.

این بازی به چندین موضوع تقسیم می‌شود: برای اجتماعات دوستانه، برای یک قرار عاشقانه، برای مهمانی و غیره. همچنین می‌توانید همه مباحث را با هم مخلوط کنید. محتوای بازی دائماً به‌روز می‌شود. اکنون بیش از یک هزار سوال حقیقت یا چالش شجاعت وجود دارد. برنامه نیز کاملاً رایگان است.

دانلود بازی Spin The Bottle برای اندروید و iOS

بازی Truth or Dare Tiggel

بازی حقیقت یا جرات برای اندروید

 

آیا می‌خواهید از مهمانی لذت ببرید یا دوستانتان را بهتر بشناسید؟ پس بازی Truth or Dare Tiggel که یک بازی‌ حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS است را نصب کنید. برای بازی حداقل به 2 نفر احتیاج دارید و بازیکنان می‌توانند حقیقت یا شجاعت را انتخاب کنند. در حالت اول بازیکن باید صادقانه به سؤال پاسخ دهد و در حالت دوم یک عمل را انجام دهد. 3 حالت محدوده سنی در بازی نیز وجود دارد: کودکان، نوجوانان و بزرگسالان. هر کدام از آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده هستند و صدها کار چالش‌برانگیز در آن وجود دارد.

دانلود بازی Truth or Dare Tiggel برای اندروید و iOS

بازی Spin The Bottle: Truth Or Dare

بازی جرات یا حقیقت اندروید

یکی از محبوب‌ترین نوع بازی‌ حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS در بین جوانان بدون شک بازی Spin The Bottle است. شما می‌توانید یک بطری را بر روی تلفن همراه خود داشته و با چرخش آن بازی کنید. تعداد کل بازیکنان می‌تواند به هشت نفر برسد. بازنده علاوه بر چرخاندن بطری، کارهای مختلفی نیز باید انجام دهد و اگر کارهای موجود در بازی برای شما خیلی ساده به‌نظر می‌رسد، همیشه می‌توانید کارهای جدیدی را به بازی اضافه کنید.

بیش از صد سوال وجود دارد که می‌تواند خیلی جذاب باشد. رابط بازی کاربرپسند است و می‌توانید یک عکس به حساب کاربری خود اضافه کنید و عکس دوستان خود را نیز بارگذاری کنید. همچنین می‌توانید زمینه و تم‌های برنامه و همچنین جلوه‌های صوتی را تغییر دهید.

دانلود بازی Spin The Bottle: Truth Or Dare برای اندروید و iOS

بازی Truth or Dare Dirty

بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید

این بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS برای آن دسته از کاربرانی که دوست دارند مهمانی سرگرم‌کننده‌ای داشته باشند یا جلسات پرسروصدا با دوستان را ترجیح می‌دهند، ایده‌آل است. برای جذاب‌تر شدن بازی، به بیش از دو بازیکن نیاز دارید. هدف بازی این است که هر یک از آن‌ها حقیقت یا شجاعت را انتخاب کنند.

به عنوان مثال، اگر نفر اول گزینه حقیقت را انتخاب کند، باید کاملاً صادقانه به هر سؤالی که پرسیده می‌شود پاسخ دهد. در صورت انتخاب شجاعت، او باید وظیفه معینی را انجام دهد. این برنامه 200 سوال جذاب دارد.

دانلود بازی Truth or Dare Dirty برای اندروید و iOS

بازی Teen Truth or Dare

بازی حقیقت یا جرات برای اندروید

بازی Teen Truth or Dare شبیه نسخه کلاسیک بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS است؛ یعنی شما باید به سؤالات جالب پاسخ دهید یا یک چالش شجاعت دیوانه‌وار را انجام دهید. مهم نیست که کجا هستید یا با چه کسی هستید، شما می‌توانید بازی را در هر کجا و در هر مجلسی انجام دهید. هیچ محدودیتی در این بازی وجود ندارد.

در مورد بازیکنان، تعداد آن‌ها نامحدود است و حداقل دو بازیکن نیاز است؛ در غیر این صورت بازی چندان جالب نخواهد بود. هر بازیکن حق دارد حقیقت یا شجاعت را به دلخواه خود انتخاب کند. اگر حقیقت را انتخاب کردید، باید سؤالی را که روی صفحه خواهید دید با صدای بلند بخوانید و سپس صادقانه به آن پاسخ دهید تا همه بازیکنان دیگر بشنوند. اگر اهل جسارت هستید و شجاعت را انتخاب کردید، ابتدا باید چالش را با صدای بلند بخوانید و سپس آن را دقیقاً مانند آنچه روی صفحه نوشته شده است انجام دهید.

دانلود بازی Teen Truth or Dare برای اندروید و iOS

بازی Truth Or Dare Party Game

بازی جرات یا حقیقت اندروید

بازی Truth Or Dare Party Game یکی از برنامه‌های محبوب و جزء بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS است. این برنامه رایگان بوده و استفاده از آن بسیار آسان است که اجازه می‌دهد تا شما یک بازی دیوانه‌وار از حقیقت و یا شجاعت با دوستان خود را تجربه کنید. این برنامه نیاز به اینترنت ندارد و به همین دلیل بسیار محبوب است و می‌توانید به‌راحتی این بازی را با دوستان و خانواده خود شروع کنید. این بازی دارای سه سطح مختلف آسان، متوسط و افراطی با حقایق دیوانه‌کننده است.

دانلود بازی Truth Or Dare Party Game برای iOS

بازی Truth or Dare By Marmelapp

بازی حقیقت یا جرات برای اندروید

Truth or Dare By Marmelapp جدیدترین برنامه برای بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS است. شما به‌راحتی می‌توانید حقیقت را کشف کرده و در این برنامه شجاعت نیز داشته باشید. یکی از بهترین و منحصربه‌فردترین ویژگی‌های این برنامه، محدودیت زمانی آن است.

شما باید در محدوده زمانی مشخص، حقیقت و یا شجاعت خود را تکمیل کنید. این فرصتی را برای شما فراهم می‌کند که حقیقت را انتخاب کنید یا شجاعت کنید و پس از انتخاب خود، یک کار یا سؤال برای شما ایجاد می‌شود. برای بهتر شدن و لذت بردن از بازی باید شجاعت یا حقیقت را به موقع انجام دهید.

دانلود بازی Truth or Dare By Marmelapp برای اندروید و iOS

بازی Truth Or Dare Kids

بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید

Truth Or Dare Kids یکی از بهترین برنامه‌های بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS است که بچه‌ها در مهمانی‌ها و دیگر مراسم کودکانه می‌توانند استفاده کنند. این بازی صدها سوال حقیقت و شجاعت را ذکر کرده است تا بتوانید به راحتی اسرار دوستان و خانواده خود را بشناسید. یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه این است که به شما امکان می‌دهد تا نام افراد شرکت کننده را تا 6 بازیکن تنظیم کنید. در کنار این‌ها، گزینه‌ای برای اضافه کردن حقیقت دلخواه خود یا شجاعت برای سرگرمی بیشتر نیز وجود دارد. این بازی همچنین از گزینه Scoreboard برای پیگیری اینکه چه کسی برنده بازی است استفاده می‌کند.

دانلود بازی Truth Or Dare Kids برای اندروید و iOS

بازی Truth or Dare Dirty Houseparty

بازی حقیقت یا جرات برای اندروید

Truth or Dare Dirty Houseparty یکی دیگر از برنامه‌های جالب بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS است که کاملا رایگان می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی فقط برای بزرگسالان طراحی شده است؛ بنابراین قبل از استفاده از این برنامه شما باید برخی از اطلاعات اصلی خود را برای اثبات سن خود پر کنید. این اپلیکیشن درواقع 2 بازی در یک برنامه است که می‌توانید با توجه به علاقه خود از چرخش بطری و یا گزینه حقیقت یا شجاعت استفاده کنید. بیش از 700 چالش آشکارسازی حقیقت برای بازی با حداکثر 30 بازیکن وجود دارد. این بازی جرعت یا حقیقت گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که پیشنهاد میشود این محصول را از دست ندهید که گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است.

دانلود بازی Truth or Dare Dirty Houseparty برای اندروید و iOS

سخن پایانی

در این مقاله 10 بازی حقیقت یا شجاعت برای اندروید و iOS را معرفی کردیم که در سراسر جهان شناخته شده هستند. این بازی برای کسانی ایده‌آل است که می‌خواهند در مهمانی‌ها خوش بگذرانند. یکی از عناوین ارائه شده در بالا را بر روی پلتفرم موبایل خود نصب کنید و حتماً آن را بازی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402