بهترین بازی های اسنایپر (تک تیرانداز) اندروید و iOS

بهترین بازی های اسنایپر اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انتخاب بهترین بازی تک تیرانداز گوشی کار دشواری بوده زیرا در این زمینه گزینه های متعددی وجود داشت که انتخاب بهترین آنها کار دشواری بوده ولی برای دستیابی شما به بهترین بازی های تک تیراندازی موبایل در نهایت به لیست خوبی دست یافتیم که در ادامه میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید بدانید که بازی های اسنایپر دقیقاً چگونه هستند، باید بگوییم گه شامل یک تک‌تیرانداز (که شما هستید) می‌شوند که به دشمنان یا هدف خود شلیک می‌کند. فاصله در بازی‌های تیراندازی مشکل نخواهد بود؛ زیرا شما قدرت بزرگنمایی در هر شلیک را دارید؛ این بدان معنی است که شما بهتر نشانه می‌گیرید! اما حتی اگر در نشانه‌گیری خوب نیستید، تا زمانی که از گلوله، انفجار و جنگ لذت می‌برید، اهمیتی ندارد! در این مقاله، ما به فهرست 10 مورد از بهترین بازی های اسنایپر برای اندروید و iOS می‌پردازیم که به صورت آفلاین و آنلاین می‌توانید آن‌ها را بازی کنید. جهت دانلود بهترین بازی های اسنایپر گوشی باما همراه باشید.

بهترین بازی اسنایپر اندروید

فهرست مطالب


بهترین بازی تک تیرانداز گوشی اندروید و آیفون


در ادامه به معرفی بهترین بازی های اسنایپر یا تک تیرانداز می‌پردازیم که بی شک جزو بهترین بازی تک تیرانداز گوشی بشمار میروند. در این میان بازی های موجود در لیست میتوانند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم کنند که در واقع گزینه های موجود در برترین بازی اسنایپر اندروید با ماموریت های بسیاری همراه هستند که میتوانند شمارا با چالش های جدیدی در این زمینه همراه کنند. اگر قصد دارید به یک بازی مناسب و جذاب در این زمینه دست پیدا کنید که جزو بهترین بازی تک تیرانداز آیفون نیز بشمار بیاید پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله باما همراه باشید که بازی های خوبی مورد بررسی قرار گرفته اند. لازم است بدانید که لینک دانلود بازی اسنایپر برای اندروید نیز در ادامه توضیحات هر بازی قرار گرفته است.

دانلود بازی Hitman: Sniper برای اندروید و آیفون

بازی Bullet Force بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بازی Bullet Force بهترین بازی تک تیرانداز 2022

Bullet Force یکی دیگر از بازی های رایج و ساده در این دسته بندی بوده است که با گیم پلی خوب خودش میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم کند. بدنیست بدانید که این بازی از مبارزات گروهی تا 20 نفر نیز پشتیبانی میکند که در این حالت میتوانید رقابت بسیار خوب و شدیدی را با یکدیگر داشته باشید. این بخش به تنهایی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که در ادامه با ویژگی های دیگر این بازی آشنا خواهید شد.

بازی Bullet Force با برخورداری از حالت های مختلف نظیر Team Deathmatch، Conquest، Free-For-All و Gun Game میتواند شمارا در محیط های مختلفی قرار دهد که در این بخش امکان اجرای بازی را در دو حالت آفلاین و آنلاین خواهید داشت. از اصلی ترین ویژگی های بازی Bullet Force میتوان به طراحی چشمنواز آن اشاره داشت که این مورد به شکل بسیار خوبی در دید شما خواهد بود. بیش از 20 سلاح در بازی وجود داشته که برای دستیابی به آنها باید هزینه هایی که بدست می آورید را خرج کنید همچنین امکان سفارشی سازی بخش های مختلف بازی برایتان امکان پذیر بوده است. بدنیست بدانید که این گیم یکی از بهترین بازی تک تیرانداز برای اندروید افلاین بوده است.

دانلود بازی Bullet Force برای اندروید و آیفون

بازی Unkilled بهترین بازی تک تیرانداز برای ایفون

بازی Unkilled بهترین بازی تک تیرانداز برای ایفون

اگر از دوست داران فیلم های مربوط به زامبی و یا آخرالزمان هستید بدنیست بدانید که در این زمینه بازی های بسیار خوبی برای پلتفرم های متنوع به ویژه اندروید و ای او اس ساخته شده است که اگر تا کنون تجربه بازی در این سبک را نداشته اید پیشنهاد میشود نیم نگاهی به بازی Unkilled داشته باشید که در این ژانر ترسناک جزو بهترین ها بوده است. همانطور که گفته شد بازی Unkilled در دنیای آخرالزمانی جریان داشته که برای نجات جان خود و دیگر بازمانده ها باید زامبی هایی که به سمت شما حمله ور میشوند را از میان بردارید.

بازی Unkilled شامل سلاح های بسیاری بوده که دستیابی به هرسلاح نیازمند خرید آن بوده است. برای بدست آوردن هزینه میتوانید ماموریت های پیش رو را به بهترین شکل ممکن به پایان رسانید که در این زمینه با بدست آوردن هزینه های بیشتر میتوانید سلاح های مدنظر خود را خریداری و یا بدنبال ارتقاء آنها باشید. بدنیست بدانید در این بازی ابزارهای بسیاری درنظر گرفته شده است که دستیابی به آنها میتواند قدرت شمارا افزایش دهد. طراحی دیدنی و صدای عالی از دیگر نکاتی بوده که در خصوص این بازی بدنیست بدانید. در ادامه میتوانید با دیگر بازی های این لیست که جزو برترین بازی های اسنایپر آنلاین و آفلاین هستند آشنا شوید.

دانلود بازی Unkilled برای اندروید و آیفون

بازی Dead Trigger 2 بهترین بازی تک تیرانداز آمریکایی

بازی Dead Trigger 2 بهترین بازی تک تیرانداز آمریکایی

Dead Trigger 2 یکی دیگر از بازی های خوب این لیست بوده که میتواند تجربه جدیدی را به شما منتقل کند. بابت تمام ویژگی های این بازی قادر خواهید بود تا برای مدت زمان طولانی سرگرم شوید که در این میان گیم پلی عالی و وجود جذابیت های بسیار در Dead Trigger 2 سبب خواهد شد تا فکری برای حضور در بازی دیگری نداشته باشید که این مورد از اصلی ترین ویژگی هایی بوده که در خصوص بازی دد تایگر 2 میتوان به آن اشاره داشت.

Dead Trigger 2 یک بازی تیراندازی عالی با گرافیک خیره کننده بوده است که از دید ما اصلی ترین ویژگی آن در بخش ظاهری اش نهفته است. طراحی بی عیب و نقص و صدای عالی سبب خواهد شد تا با یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید که Dead Trigger 2 نام داشته آشنا شوید. در طول مراحل بازی زامبی های بسیاری به سراغ شما می آیند که برای شکست دادن آنها راهی جز مبارزه و نبرد ندارید. سلاح های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که دستیابی به آنها نیازمند صرف هزینه بوده است.

دانلود بازی Dead Trigger 2 برای اندروید و آیفون

بازی Dead Plague بازی های تک تیرانداز حرفه ای برای اندروید

بازی Dead Plague بازی های تک تیرانداز حرفه ای برای اندروید

برای دانلود بازی تک تیرانداز قدیمی نیازی به سرچ های بسیار نخواهید داشت زیرا بازی Dead Plague میتواند بسیاری از نیازهای شما از یک بازی جدید و حتی قدیمی را تحت پوشش قرار دهد. این بازی یکی از برجسته ترین بازی های تیراندازی اندروید بوده است که گرافیک غنی شده آن میتواند جذابیت های بازی را تحت الشعاع خود قرار دهد که از این بابت میتوانید با یک بازی ایده آل و گرافیکی مواجه باشید. گیم پلی بازی Dead Plague میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم کند که در ادامه شمارا با اصلی ترین ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد.

Dead Plague یک بازی آنلاین بوده که در نقش یکی از اعضای تیم ضربتی باید بدنبال نابودسازی زامبی هایی باشید که به طور بی رحمانه به شما حمله ور خواهند شد. هدف اصلی شما در این بازی پیدا نمودن نمونه های خاص از DNA زامبی ها بوده تا بتوانید یک راه حل برای نجات بشریت پیدا کنید. دشمنان بسیاری در بازی حضور داشته اند که برای تعادل گیم پلی سلاح های خوبی برای شما درنظر گرفته شده است که از این بابت با خرید آنها میتوانید روند نابود سازی دشمنان را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید.

دانلود بازی Dead Plague برای اندروید و آیفون

بازی Sniper 3D Gun Shooter: Free Shooting Games – FPS

بهترین بازی اسنایپر اندروید

Sniper 3D Gun Shooter همانطور که از نام آن پیداست، یکی از بازی های اسنایپر یا همان تیراندازی است که دارای گیم‌پلی عالی، تصاویری فوق‌العاده و ماموریت‌های سرگرم‌کننده است. علاوه براین، گرافیک سه‌بعدی واقعی و انیمیشن جالبی نیز دارد. حال برای انجام بازی ابتدا باید سعی کنید اولین گلوله را بدست آورید که به شما کمک می‌کند هر وقت خواستید ماموریت‌ها را با هدف و شلیک به سمت آن‌ها انجام دهید.

پس از تمرین، اکنون می‌توانید در سطوح مختلفی بازی کنید که در آن باید سریع‌تر از دشمنان خود عمل کنید تا ماموریت‌ها را با موفقیت انجام دهید. اما یک تک‌تیرانداز بزرگ همیشه بهترین اسلحه‌ها را دارد؛ بنابراین با در نظر داشتن این کار، اسلحه‌های عالی را باز کرده و آن‌ها را ارتقا دهید. هدف بازی ساده است: همه افراد بد را بکشید و به زندان بیندازید. برای انجام این بازی به اینترنت نیاز دارید؛ زیرا بازی به صورت آفلاین و آنلاین کار می‌کند.

این بازی اسنایپر برای موبایل با ویژگی های بسیاری همراه است که در نقش یک شخص با درنظر گرفتن ویژگی های مخفی کاری باید به سراغ هدف هایی بروید که بازی برایتان تعیین نموده است که با نابود سازی انها امکان حضور در ماموریت های بعدی برایتان صادر میشود. بازی Sniper 3D Gun Shooter: Free Shooting Games – FPS گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

دانلود بازی Sniper 3D Gun Shooter: Free Shooting Games – FPS برای اندروید و iOS

 

بازی Sniper Fury: Top shooting game – FPS

بهترین بازی تک تیرانداز اندروید

Sniper Fury یک بازی تیراندازی تک‌نفره است که از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های تک تیرانداز اندروید و آیفون نام برده شده است. در بازی باید بیش از صدها مأموریت مختلف را در محیط‌های خیره‌کننده انجام دهید. در برخی از مأموریت‌ها به اسلحه تک‌تیرانداز خود و در برخی دیگر به استفاده از تفنگ نیاز دارید؛ این موضوع تنوع خوبی به گیم‌پلی شما می‌بخشد. علاوه براین، بازی دارای حالت چندنفره است که در آن می‌توانید منابع سایر بازیکنان را بدزدید و همچنین می‌توانید یک محیط تیراندازی قوی ایجاد کنید. این بازی دارای یک ویژگی CLANS است که در آن می‌توانید با سایر بازیکنان برتر به یک Clip Sniper 3D بپیوندید. بنابراین Sniper Fury را دانلود کنید و یکی از شگفت‌انگیزترین بازی‌های اسنایپر را انجام دهید.

Sniper Fury: Top shooting game – FPS بی شک یکی از بهترین بازی تک تیرانداز برای اندروید افلاین بشمار میرود که مراحل متعددی در آن شکل گرفته است. با استفاده از خط داستانی و خشونت آمیز بازی میتواند در یک تورنومتر خطرناک حضور پیدا کنید که هدف های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است. البته بازی Sniper Fury: Top shooting game – FPS فقط در زمینه کشتن فعالیت نداشته و گاهی اوقات نیز شما در تیررس دشمنان قرار خواهید گرفت.

دانلود بازی Sniper Fury: Top shooting game – FPS برای اندروید و iOS

 

بازی تک تیرانداز Modern Sniper بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بهترین بازی های اسنایپر اندروید

یک بازی جنایی را در این برنامه تجربه کنید و به عنوان یک تک‌تیرانداز مدرن در بازی Modern Sniper ظاهر شوید. این یکی دیگر از بازی های اسنایپر تک‌نفره است که در آن ماموریت شما شرکت در حملات و ماموریت‌های خطرناک است.

هدف خود را مشخص کنید و با شلیک گلوله، دشمنان در سطح خیابان را نابود کنید یا چالش‌های خود را بالاتر ببرید و افرادی را مورد هدف قرار دهید که سود بیشتری به شما می‌رسانند. همچنین در مورد سلاح‌های خود نگران نباشید؛ بازی اسلحه‌های تیراندازی و تفنگ‌های عالی را ارائه می‌دهد که برای تکمیل کار خود به آن‌ها نیاز دارید. این بازی دارای بیش از 50 مأموریت تیراندازی با گرافیک واقع‌بینانه 3بعدی، مکان‌های خیره‌کننده و موارد دیگر است. بنابراین بازی Sniper Modern را دانلود کنید و لذت ببرید.

Modern Sniper همانطور که از نام بازی مدرن اسنایپر مشخص است اینبار باید در یکسری ماموریت های مدرن حضور پیدا کنید. برای اینکه به دانلود بهترین بازی تک تیرانداز آنلاین دست پیدا کنید پیشنهاد میشود باما همراه باشید که این بازی گزینه خوبی در این لیست بوده که ماموریت های بسیاری را برای شما درنظر گرفته است که براساس آن میتوانید برای ساعات طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم بازی شوید.جهت دانلود بازی تک تیرانداز حرفه ای برای اندروید پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله همراه ما باشید که در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی Modern Sniper برای اندروید و اس او اس دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Modern Sniper برای اندروید و iOS

 

بازی اسنایپر Hitman Sniper بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بازی های تک تیرانداز ios

یکی دیگر از بهترین بازی های تک تیرانداز اندروید و آیفون که قصد داریم به شما معرفی کنیم بازی Hitman Sniper نام دارد. در این بازی وارد نقش مامور شماره 47 شوید و با بازی Hitman Sniper یک تک‌تیرانداز عالی باشید. اکنون در بازی شما به عنوان یک اسنایپر حرفه‌ای بازی می‌کنید که می‌خواهد اهداف با سود بالا را از بین ببرد. اما چگونه این کار را انجام می‌دهید؟ با استفاده از تفنگ‌های منحصربه‌فرد و قدرتمند! اما گرفتن همه سلاح‌ها کار آسانی نیست؛ زیرا برای باز کردن قدرتمندترین اسلحه‌ها باید قطعات سلاح را جمع‌آوری و طرح‌های کامل را تهیه کنید. پیشنهاد میشود در ادامه توضیحات مربوط به برترین بازی اسنایپر اندروید باما همراه باشید.

در نظر داشته باشید که در کل 16 اسلحه عالی در انتظار شماست! علاوه براین در Hitman Sniper می‌توانید به عنوان شکارچی زامبی بازی کنید. همچنین بازی همیشه شما را سرگرم می‌کند؛ زیرا بیش از 150 ماموریت برای تکمیل دارد. در کل، Hitman Sniper یکی از بازی های اسنایپر عالی است که می‌توانید برای بدست آوردن مقام اول در جدول، با دوستان خود رقابت کنید. بی شک از بهترین های مقاله مربوط به بررسی برترین بازی اسنایپر اندروید میتوان به این مورد اشاره داشت.

اگر از دوست داران بازی های بازی های برتر اسنایپر آی او اس هستید بی شک نام Hitman Sniper را شنیده اید که این بازی یکی دیگر از محصولات موفق هیتمن بشمار میرود که در نقش مامور 47 باید بدنبال هدف هایی باشید که بازی برای شما تعیین میکند. لازم است بدانید که بازی Hitman Sniper شامل مراحل بسیاری بوده که در میان بهترین بازی های تک تیرانداز اس او اس یکی از بهترین گیم پلی های سرگرم کننده را در اختیار داشته است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید. بازی هیتمن اسنایپر برای دو پلتفرم اندروید و ای او اس عرضه شده است.

Hitman: Sniper بی تردید از بهترین بازی های تیراندازی موبایل برای اندروید بوده که امکان اجرای بازی در دو حالت آنلاین و آفلاین را خواهید داشت که برای هریک از انها ویژگی های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که بابت این مورد با گیم پلی بسیار خوبی سروکار خواهید داشت. در حالت آفلاین بدنیست بدانید بیش از 150 مامورین جذاب و استرس آور برایتان درنظر گرفته شده که هریک از سختی مرحله خوبی برخوردار هستند و این مورد سبب خواهد شد تا برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم شوید.

حالت آنلاین بازی هیتمن اسنایپر نیز با برخورداری از بخش های جذاب میتواند در شمارا در مقابل رقبایی از سراسر جهان قرار دهد که برای شکست دادن دشمنان خود باید سختی های بسیاری را متحمل شوید. طراحی دیدنی بازی در کنار جذابیت های بالا سبب شده تا این بازی در این لیست به جایگاه خوبی دست پیدا کند. با بدست آوردن هزینه های متنوع میتوانید سلاح هایی که در اختیار دارید را ارتقاء دهید و یا بدنبال سفارشی سازی بخش هایی باشید که ممکن است برایتان مهم باشد. طراحی دیدنی و جذابیت های بسیار در طول مراحل سبب شده تا این بازی امتیاز بسیار بالایی را در گوگل پلی کسب کسب کند. این گیم از برترین بازی های تک تیرانداز آیفون بوده است.

دانلود بازی Hitman Sniper برای اندروید و iOS

 

بازی Last Hope Sniper – Shooting Games FPS بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بهترین بازی تک تیرانداز اندروید

زامبی‌ها، مهاجمان و دشمنان شریر در بیابان‌های دنیا در سرتاسر جهان پرسه می‌زنند و شما آخرین امید بقا هستید. Last Hope Sniper عنوان یکی از بازی های اسنایپر اول شخص است که در آن شما به عنوان یک تک‌تیرانداز بازی می‌کنید که باید جهان را از بین مردگان زنده نجات دهد! در حال حاضر ماموریت بازی، نجات بازماندگان است. بنابراین، هدف خود را مشخص کرده و سلاح خود را به آتش بکشید تا ثابت کنید که بهترین تیرانداز هستید.

بازی بیشتر از 150 ماموریت را ارائه می‌دهد؛ اما این پایان ماجرا نیست و همیشه ماموریت‌های جدیدی اضافه می‌شوند. حال چون کل شهر میدان نبرد شما است، مکان‌ها همیشه در حال تغییر هستند. وقتی آخرالزمان زامبی فرا رسید، شما باید آماده باشید و برای این کار، کارت‌های مهارت را فراموش نکنید. بازی Last Hope Sniper را می توان یکی از بهترین بازی تک تیرانداز برای اندروید افلاین نام برد. شما عزیزان میتوانید نظرات خودرا در مورد مطلب برترین بازی اسنایپر اندروید باما به اشتراک بگذارید.

بازی Last Hope Sniper – Shooting Games FPS گزینه دیگری برای سرگرمی بشمار میرود که در این میان باید با اشخاص بسیاری مبارزه کنید که قصد دارند جان افراد بی گناه را بگیرند. در میان بهترین بازی های اسنایپر ios این بازی از خط داستانی مناسب و کاربرپسندی برخوردار است که میتواند شمارا برای ساعات طولانی سرگرم نماید. در این زمینه با حضور در چالش های این بازی میتوانید تجهیزات و پاداش های بسیاری دسترسی پیدا کنید که پیشنهاد میشود در ادامه مقاله بهترین بازی های اسنایپر گوشی موبایل باما همراه باشید.

دانلود بازی Last Hope Sniper – Shooting Games FPS برای اندروید و iOS

 

بازی Sniper Arena: PvP Army Shooter بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بهترین بازی تک تیرانداز برای اندروید

بازی اسنایپر اندروید و آی او اس، Sniper Arena یک بازی PvP است که در آن بازیکن باید در مقابل سایر تک‌تیراندازها در سرتاسر جهان رقابت کند. هدف این است که با شکست سایر بازیکنان، به صدر جدول صعود کنید تا از هر نبرد در این بازی لذت ببرید. نظر شما در مورد برترین بازی اسنایپر اندروید چیست ؟ باما همراه باشید.

در حال حاضر، این بازی دارای سه حالت مختلف است؛ اما در هر یک از آن‌ها باید زوم و شلیک کنید تا برنده شوید. کنترل‌ها آسان هستند، اما همه چیز به مهارت بازیکن بستگی دارد. همچنین بازی شامل یکی از گرافیک‌های سه‌بعدی نفس‌گیر با بهترین تفنگ‌های تک‌تیرانداز که فوق‌العاده واقع‌بینانه هستند می‌شود. برای مکان‌های نبرد، بازی 4 مکان دیدنی را با موقعیت‌های تیراندازی ارائه می‌دهد که از نظر منطق بازی و تعادل، به زیبایی طراحی شده‌اند. بنابراین با دوستان خود متحد شوید و یک تیم غیرقابل توقف ایجاد کنید تا سایر بازیکنان را در یکی از بهترین بازی های اسنایپر شکست دهید.

اگر از دوست داران بهترین بازی sniper اندروید هستید باید بدانید که بازی اندروید Sniper Arena: PvP Army Shooter گزینه خوبی برای حضور در رقابت های آنلاین است که میتوانید مهارت های خودرا در این زمینه به رخ کاربران بکشید. البته این مورد کار آسانی نخواهد بود زیرا قرار است با مشکلات بسیاری همراه باشید.

دانلود بازی Sniper Arena: PvP Army Shooter برای اندروید و iOS

 

بازی اسنایپر Sniper X with Jason Statham بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بهترین بازی های تک تیرانداز اندروید

تروریست‌ها و سرکش‌ها را از بین ببرید و از جذاب‌ترین بازی اسنایپر یعنی Sniper X with Jason Statham لذت ببرید. به عنوان Sniper X، صدها مأموریت نظامی را در محیط‌های سه‌بعدی باورنکردنی خواهید داشت. ماموریت شما در بازی این است که سربازان، افسران، وسایل نقلیه و حتی هواپیماهای بدون سرنشین دشمن را از بین ببرید؛ یعنی هرچه سر راه شما باشد. توجه داشته باشید که شلیک مناسب به شما پول نقدی بیشتری می‌دهد. با استفاده از آن می‌توانید اسلحه‌های خود را ارتقا دهید. بنابراین، Sniper X with Jason Statham را دانلود کنید و با کشته شدن دشمنان به شگفت‌آورترین روش، فیلم اکشن خود را بسازید.

یکی دیگر از بهترین بازی تک تیرانداز گوشی را میتوان به بازی Sniper X with Jason Statham اختصاص داد که این بازی با ارائه صد ها ماموریت نظامی میتواند شمارا در مکان های بسیاری قرار دهد که با ایفای نقش و افزایش مهارت های خود در زمینه تیراندازی میتوانید دشمنان را به کام مرگ بکشانید. لازم است بدانید که این بازی در میان برترین بازی اسنایپر اندروید گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که در ادامه میتوانید به لینک دانلود بازی برای اندروید دسترسی پیدا کنید. در ادامه مقاله مربوط به برترین بازی اسنایپر اندروید باما همراه باشید.

دانلود بازی Sniper X with Jason Statham برای اندروید

 

بازی تک تیرانداز Cover Fire: free shooting games بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بهترین بازی های تک تیرانداز اندروید

Cover Fire یکی دیگر از بازی های اسنایپر اول شخص است که در آن ماموریت شما هدایت تیمی از سربازان قدیمی از طریق شهرهای محاصره شده، بیابان‌ها و مزارع گرفته شده توسط چریک‌ها و شکست دادن انواع دشمنان است. اکنون می‌توان بازی را در دو حالت آفلاین و آنلاین انجام داد. در مورد حالت آفلاین، دشمنان شما ربات‌هایی خواهند بود که باید آن‌ها را با تیراندازی بکشید.

در حالت آنلاین، شما به عنوان یک سرباز باهوش واقعی بازی می‌کنید که می‌خواهد در یک ماجراجویی سرگرم‌کننده بدون توقف، قاتلان دیگر را از بین ببرد. همچنین می‌توانید با برد در مسابقات، اسلحه‌های حماسی جدید را باز کنید. برای اجرای بازی، به سادگی ماشه را بکشید و به هر آدم شروری شلیک کنید. بازی دارای داستانی چالش‌برانگیز است که در آن فرد باید در مقابل Tetracorp بجنگد و شورش مزدوران را در هر مأموریت رهبری کند. بنابراین، Cover Fire را دانلود کنید و تمام دشمنان خود را نابود سازید.

بازی پوشش آتش یا همان Cover Fire: free shooting games امروزه به یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی و ای او اس تبدیل شده است که بی شک با ارائه ویژگی های بسیار توانسته عنوان یکی از بهترین بازی تک تیرانداز آیفون را به خود اختصاص دهد. گیم پلی عالی در کنار طراحی زیبا از اصلی ترین ویژگی های بازی بوده که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

دانلود بازی Cover Fire: free shooting games برای اندروید و iOS

 

بازی Sniper Strike – FPS 3D Shooting Game بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بازی تک تیرانداز حرفه ای برای اندروید

Sniper Strike یکی از محبوب‌ترین بازی های اسنایپر است که در آن شما به عنوان یک تیرانداز بازی می‌کنید که سه حالت گیم پلی و صدها مأموریت موجود در میدان جنگ را تجربه می‌کنید.

در این بازی، با گرگ، جکسون و بقیه اعضای اسنایپر، هم‌تیمی می‌شوید. حال می‌توانید برای رسیدن به صدرنشینی، این بازی را در مقابل دوستان خود انجام دهید. ماموریت شما در بازی این خواهد بود که فرماندهان شرور و آدمکشان را از زمین پاک کنید. همچنین می‌توانید در کنار دوستان خود به منظور ایجاد قبیله نهایی و انجام ماموریت‌های مشترک با یکدیگر همکاری کنید. بنابراین، Sniper Strike را دانلود کنید، درگیر مبارزه شوید و پیروز شوید.

این بازی با سبک محبوب و جذاب خودش میتواند استرس بالایی را در طول مراحل به شما منتقل کند که در راستای سرگرمی ، چالش های متنوع بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است که این موضوع سبب حضور بازی در لیست بهترین بازی تک تیرانداز گوشی شده است. در ادامه میتوانید به لنیک های دانلود بازی برای اندروید و ای او اس دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Sniper Strike – FPS 3D Shooting Game برای اندروید و iOS

 

بازی CONTRACT KILLER: SNIPER از بهترین بازی های اسنایپر

بازی تک تیرانداز حرفه ای برای اندروید

CONTRACT KILLER یکی از بازی های اسنایپر است که در آن شما به عنوان یک بازیکن فقط به یک قانون اعتقاد دارید و آن عمل به قرارداد است! در این عنوان، شما به عنوان یک قاتل بازی می‌کنید که برای نفوذ در مکان‌های امن و از بین بردن اهداف پرمخاطره استخدام شده‌اید.

بازی قراردادهای مختلفی را ارائه می‌دهد؛ جایی که شما باید یکی از مناسب‌ترین‌ها را انتخاب کنید. علاوه براین، بازی شامل 250 ماموریت است که مطمئناً شما را هیجان‌زده می‌کنند. اسلحه‌ها را می‌توانید با انجام کارهایی که انجام شده است ارتقا دهید. حال می‌توانید بازی را در نبرد نهایی مقابل سایر بازیکنان نیز انجام دهید تا قهرمان بلامنازع PvP شوید. بنابراین، CONTRACT KILLER را دانلود کنید و از یک مکان به مکان دیگر بروید و جدیدترین قراردادهای بین‌المللی را بگیرید.

دانلود بازی CONTRACT KILLER: SNIPER برای اندروید و iOS

بازی Dead Effect 2 از بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بازی Dead Effect 2 از بهترین بازی تک تیرانداز گوشی

بازی دد افکت 2 یک محصول تیراندازی ترسناک با وفاداری کامل به نسخه قبلی خود بوده است که بدنیست بدانید این بازی علاوه بر مزایای نسخه Dead Effect با ویژگی های جدیدی همراه بوده که میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. از ویژگی های جدید Dead Effect 2به گرافیک دیدنی و داستان شگفت انگیز در کنار گیم پلی روان و سرگرم کننده اشاره داشت که این موضوع میتواند شما را با یکی از بهترین بازی های تیراندازی موبایل آشنا کند که نمونه آن تا به امروز کمتر دیده شده است.

بازی تیراندازی Dead Effect 2 لذت بالایی به شما منتقل خواهد نمود که ماهیت ترسناک آن میتواند شما را در برابر چالش و زامبی های بسیاری قرار دهد که قدرت بالای انها میتواند شما را به دفعات بالایی به مرگ سوق دهد. از دیگر نکات مهم مربوط به بازی Dead Effect 2 میتوان به گیم پلی 20 ساعته اشاره داشت که در طول این زمان با اکشن های صوتی و تصویری بسیاری مواجه خواهید شد که شما را شیفته بازی خواهد نمود. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های تیراندازی آفلاین برای اندروید هستید باید بدانید که بازی Dead Effect 2 گزینه خوبی برای شماست که در ادامه به لینک های دانلود بازی اشاره نموده ایم. نظر شما نسبت به این بازی و دیگر گزینه های معرفی شده چیست ؟ باما همراه باشید.

دانلود بازی Dead Effect 2 برای اندروید

سخن پایانی

در بالا 15 مورد از بهترین بازی های اسنایپر برای اندروید و iOS را معرفی کردیم که می‌توانید آن‌ها را دانلود و بازی کنید. همچنین بازی‌هایی که ذکر شده‌اند مطمئناً دارای گرافیک نفس‌گیر و بهترین امکانات برای تیراندازی هستند. بنابراین، بازی یا حتی بازی‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و آماده نبرد نهایی برای تبدیل شدن به بهترین تک‌تیرانداز شوید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
madison
.
15 آبان 1399، 13:17
پاسخ
0
0
ممنون بخاطر مقاله خوبتون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402