راهنمای خرید بهترین اسپیکر 2020 ؛ مخصوص سینمای خانگی، گیمینگ و …

بهترین اسپیکر 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اسپیکرهای خانگی از وسایلی هستند که می‌توانند تجربه حضور در سینما و ارکستر را برای کاربران به ارمغان بیاورند. اگر می خواهید بدانید که برای خرید بهترین اسپیکر 2020 چه گزینه‌هایی پیش رو دارید، در ادامه همراه ما باشید.

امروزه اسپیکرها دستگاه‌های صوتی محبوبی هستند که علاوه بر استودیوها، در خانه نیز استفاده می‌شوند. یکی از نکات مهم در انتخاب اسپیکر توجه به اندازه و مدل آن است. البته کاربران باید در نظر داشته باشند که اسپیکر را برای چه هدفی می‌خواهند؛ چراکه در این راستا تولیدکنندگان محصولات متنوعی را روانه بازار کرده‌اند؛ از اسپیکرهای قابل حمل گرفته تا اسپیکرهای ایستاده که در خانه می‌توانند استفاده شوند. اگر قرار است اسپیکر جدیدی خریداری کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین اسپیکرهای 2020 آشنا شویم.

speakers/ بهترین اسپیکرهای 2020

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • معرفی بهترین اسپیکرهای 2020
    • بهترین اسپیکر: GoldenEar Technology Triton Five
    • بهترین اسپیکر مقرون به صرفه: بلندگوی قفسه مرجع Klipsch
    • بهترین اسپیکر سینمای خانگی: SVS Prime Tower Surround
    • بهترین اسپیکر برای موسیقی: KEF LS50 Wireless
    • بهترین اسپیکر بلوتوث: تسکو مدل TS 2196
    • بهترین اسپیکر برای تولید موسیقی: اسپیکر JBL 306P MkII
    • بهترین اسپیکر بی سیم وای فای: Sonos One
    • بهترین اسپیکر بازی: لاجیتک G560
    • اسپیکر 3 تکه هویت : اسپیکر HV-SF5632BT
    • اسپیکر بلوتوث 3 تکه هویت مدل HV-SF5633BT
  • سخن پایانی

 


معرفی بهترین اسپیکرهای 2020


همچنین بخوانید :

اسپیکرها از آن دست دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند تجربه متفاوتی را در مشاهده فیلم، گوش دادن به موسیقی و یا انجام یک بازی ویدیویی برایمان رقم بزنند. پس باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. درواقع برای خرید یک بلندگوی ایده‌آل در ابتدا باید به کاربری آسان و البته فضایی که بلندگو اشغال می‌کند توجه داشته باشید. اگر شما فیلم‌ها را از کامپیوتر تماشا می‌کنید و حساسیت زیادی در این مورد ندارید، پس لازم نیست هزینه بالایی برای خرید یک بلندگو بپردازید. از طرف دیگر باید محیطی که قرار است اسپیکر در آنجا استفاده شود بررسی گردد. درواقع اسپیکری که برای یک اتاق خواب انتخاب می‌شود، مسلما با اسپیکری که برای سالن بزرگی انتخاب خواهد شد متفاوت است. با در نظر گرفتن این شرایط ما در ادامه به معرفی اسپیکرهای متنوعی از دسته بهترین اسپیکرهای 2020 می‌پردازیم.

 

بهترین اسپیکر: GoldenEar Technology Triton Five

best-2020-speaker/ بهترین اسپیکر 2020

یکی از دلایلی که می‌توانیم اسپیکر GoldenEar Technology Triton Five را به عنوان بهترین اسپیکر 2020 معرفی کنیم این است که در کنار قیمتی که دارد، کارایی آن نیز قابل تحسین است. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا اسپیکر یاد شده به محصولی قابل رقابت با بهترین اسپیکرهای 2020 تبدیل شود.

اسپیکر یاد شده که در دسته اسپیکرهای کوچک (Tweeter) قرار می‌گیرد، بدنه‌ای براق دارد و در حالت ایستاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که بلندگوهای این اسپیکر صدای باکیفیتی را ارائه خواهند داد و از صدای باس نیز پشتیبانی می‌کنند. با این حساب اسپیکر یاد شده می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال اسپیکری با کیفیت صدای عالی و قیمت مناسب هستند.

 

بهترین اسپیکر مقرون به صرفه: بلندگوی قفسه مرجع Klipsch

Klipsch-Reference-Bookshelf/ بهترین اسپیکر پرتابل 2020

بلندگوی قفسه مرجع Klipsch که با نام Klipsch Reference Bookshelf نیز شناخته می‌شود، می‌تواند بهترین اسپیکر 2020 از نظر قیمت معرفی شود. بلندگوی یاد شده ظاهر خوبی دارد و با توجه به عملکرد و کارایی‌اش قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز خواهد داشت و می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربرانی باشد که اسپیکرهای کوچکی نیاز دارند. اما زمانی که اندازه اسپیکر کوچک می‌شود، ممکن است صدا نیز تحت تأثیر قرار بگیرد که در مورد بلندگوی قفسه مرجع Klipsch ماجرا متفاوت است و کاربران در کنار اندازه جمع و جور، می‌توانند از صدای باکیفیت نیز بهره‌مند باشند.

خوب است اشاره کنیم که شرکت Klipsch سابقه درخشانی در عرصه تولید چنین بلندگوهایی دارد و طراحی زیبا و حرفه‌ای با قیمت مناسب از خصوصیات منحصربه‌فرد محصولات این شرکت است. پس با این اسپیکر که نسبت به محصولات پیشین نیز ارتقا یافته است، می‌توانید اتاقی کوچک تا اتاقی نسبتا بزرگ را پوشش دهید و نگران هزینه اضافه برای تقویت صدا و یا قیمت بالا برای خرید اسپیکر نیز نباشید. در نهایت می‌توانید تجربه یک سالن تئاتر حرفه‌ای و یا شنیدن صدای اصیل موسیقی یا فیلم‌ها را نیز برای خود رقم بزنید.

 

بهترین اسپیکر سینمای خانگی: SVS Prime Tower Surround

SVS-Prime/ بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2020

کیفیت باورنکردنی، طراحی شگفت‌انگیز، صدای استریو و فراگیر عالی از ویژگی‌های بارز ساند بار ایستاده SVS Prime است. این اسپیکر به عنوان بهترین اسپیکر 2020 می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به سینمای خانگی باشد. این اسپیکر هم صدای باکیفیتی دارد و هم در عمل و کارایی در تکمیل یک سینمای خانگی بی‌نظیر است. خوب است بدانید این اسپیکر از تکنولوژی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. در این زمینه باید اشاره کنیم سیستم دالبی اتموس این اسپیکر را می‌توان برای بلندگوی سراند جلو، عقب و چپ و راست نیز استفاده کرد. قیمت این اسپیکر 250 دلار بوده و کارایی‌اش قابل رقابت با اسپیکرهای گران‌قیمت نیز است.

 

بهترین اسپیکر برای موسیقی: KEF LS50 Wireless

KEF-LS50-Wireless/ بهترین اسپیکر 2020

اگر جزو کاربرانی هستید که زیاد با موسیقی سر و کار دارید و شنیدن صدای واقعی از آهنگ در حال پخش برایتان اهمیت بالایی دارد، در میان انتخاب‌هایتان اسپیکر بی سیم KEF LS50 می‌تواند به عنوان بهترین اسپیکر 2020 انتخاب خوبی را رقم بزند. با توجه به اندازه این بلندگو نیز می‌توانید از آن در جاهای مختلف خانه استفاده کنید. یک ویژگی قابل توجه در این محصول این است که امکان برقراری ارتباط با اپلیکیشن‌های موبایل از طریق وای فای با این اسپیکر نیز میسر بوده و کاربران می‌توانند موسیقی‌های موبایل را از طریق این اسپیکر پخش کنند.

این اسپیکر شامل دو جفت بلندگو است که هر کدامشان دارای دو آمپلی فایر هستند و با این حساب خروجی به میزان 230 وات را برای هر کانال تولید خواهند کرد. پیشنهاد ما این است که از این اسپیکر برای فضای بزرگ استفاده کنید تا از کیفیت صدای آن نهایت لذت را برید.

 

بهترین اسپیکر بلوتوث: تسکو مدل TS 2196

تسکو برندی نام آشنا در عرصه تولیدات دیجیتال است که در اینجا می‌توانید اطلاعاتی از آن به دست آورید. یکی از محصولات این شرکت اسپیکر بلوتوث مدل TS 2196 است که علاوه بر اتصال بی سیم از اتصال کارت حافظه، رادیو و USB نیز پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر از دو بلندگو و ساب ووفر تشکیل شده است و طراحی آن باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد و به عنوان بهترین اسپیکر 2020 نیز بتوان از آن یاد کرد. این اسپیکر بر روی ساب ووفر دکمه‌هایی برای کنترل پخش در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از فضای 10 متری نیز قابل کنترل خواهد بود. این اسپیکر در فروشگاه پلازا نیز موجود بوده و شما می‌توانید با کلیک بر روی دکمه خرید، سایر اطلاعات مربوط به خرید این محصول را به دست آورید.

اسپیکر بلوتوث 3 تکه تسکو مدل TS 2196

اسپیکر بلوتوث 3 تکه تسکو مدل TS 2196TSCO TS 2196 Bluetooth Speaker

وزن3920 گرم
نوع اتصالبی سیم
اتصال دهندهبلوتوث,شیار کارت حافظه,پورت USB

 

بهترین اسپیکر برای تولید موسیقی: اسپیکر JBL 306P MkII

JBL-306P-MKII/ بهترین اسپیکر بلوتوث 2020

یکی دیگر از بهترین اسپیکرهایی که برای انتخاب به عنوان بهترین اسپیکر 2020 پیش رویتان قرار دارد، اسپیکر جی بی ال مدل 306P MkII است. این بلندگو به صورت حرفه‌ای در زمینه صدا طراحی شده است و تنظیمات صدای آن نیز متناسب با محتوای در حال پخش نیز خواهد بود. علاوه بر این کیفیت صدای بالا و صدای واضح باعث شده است تا بلندگوی یاد شده به عنوان یک اسپیکر استودیویی عالی نیز شناخته شود.

خوب است بدانید این اسپیکر به لطف بهره‌مندی از یک ووفر 6 اینچی از صدای باس قدرتمندی نیز پشتیبانی می‌کند. درواقع ووفر این بلندگو از تکنولوژی‌های روز برخوردار بوده و علاوه بر این سیستم تقویت‌کننده‌ای که در این اسپیکر قرار داده شده است قادر خواهد بود تا صدای تولیدی فضای بزرگی را پوشش دهد. ناگفته نماند که اسپیکر یاد شده از ورودی‌های صوتی متنوع نیز پشتیبانی می‌کند. در اینجا نیز می‌توانید با بهترین اسپیکرهای JBL آشنا شوید.

 

بهترین اسپیکر بی سیم وای فای: Sonos One

sonos-one/ بهترین اسپیکر بلوتوث 2020

شرکت Sonos را می‌توان از برترین تولیدکنندگان اسپیکر در دنیا معرفی کرد. Sonos One نیز دستاورد جدید این شرکت است که از دستیار هوشمند آمازون یعنی الکسا و همچنین پروتکل ایر پلی 2 نیز پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین صاحبان آیفون و آیپد نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این اسپیکر قیمتی معادل 199 دلار دارد و در دو مدل سفید و مشکی نیز در بازار برای خرید موجود است. با توجه به امکانات یاد شده، سونوس وان از فرمان صوتی نیز برای کنترل پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این سونوس دارای اپلیکیشن قدرتمندی برای کنترل صدای اسپیکر یاد شده نیز است.

 

بهترین اسپیکر بازی: لاجیتک G560

logitech-g560/ بهترین اسپیکر قابل حمل 2020

امروزه پشتیبانی از نور RGB به عنوان یک ویژگی مهم در دستگاه‌های گیمینگ شناخته می‌شود. این اسپیکر با پشتیبانی از این نور در طیف‌های زیبایی به عنوان یک گزینه خیره‌کننده برای دوستداران بازی است که می‌تواند به عنوان بهترین اسپیکر 2020 نیز برایشان باشد. ناگفته نماند در زمان پخش موسیقی متناسب با نوع صدا، طیف نوری اسپیکر نیز تغییر خواهد کرد که جلوه بصری زیبایی را به این اسپیکر می‌بخشد.

خوب است بدانید اسپیکر یاد شده به نرم افزاری برای کنترل پخش موسیقی مجهز است و علاوه بر این امکان کنترل سخت افزاری نیز از طریق نرم افزار برای کاربران میسر خواهد بود. کاربران در استفاده از این اسپیکر می‌توانند از اتصال بلوتوثی یا اتصال AUX استفاده کنند و تجربه خوبی را از پخش صدا در هنگام بازی و یا کارهای دیگر برای خود رقم بزنند.

 

اسپیکر 3 تکه هویت: اسپیکر HV-SF5632BT

هویت را می‌توان یک تولید کننده نام آشنا در زمینه تجهیزات الکترونیکی معرفی کرد که در اینجا می‌توانید اطلاعاتی درباره‌اش به دست آورید. این شرکت اسپیکرهای جذابی دارد که یکی از آن‌ها اسپیکر HV-SF5632BT است. اسپیکر یاد شده از دو بلندگو و یک ساب ووفر با توان خروجی 8 وات تشکیل شده است. با این حساب برای گوش دادن به موسیقی با صدای بلند نیز انتخابی مناسب خواهد بود. ساب ووفر یاد شده در این اسپیکر کیفیت بالایی را برای اسپیکر HV-SF5632BT رقم زده است که می‌تواند آن را به بهترین اسپیکر 2020 نیز تبدیل کند. این اسپیکر از ورودی USB و AUX پشتیبانی می‌کند و به یک نمایشگر LCD نیز مجهز است که از آن برای کنترل موسیقی می‌توان استفاده کرد. همچنین پشتیبانی از اتصال بلوتوث نیز از دیگر ویژگی‌های خوب اسپیکر هویت HV-SF5632BT است.

اسپیکر بلوتوث 3 تکه هویت مدل HV-SF5632BT

اسپیکر بلوتوث 3 تکه هویت مدل HV-SF5632BTHavit HV-SF5632BT Bluetooth Speaker

نوع اتصالبا سیم,بی سیم
اتصال دهندهبلوتوث,شیار کارت حافظه,جک 3.5 میلی متری,پورت USB
توان خروجی3 وات

 

اسپیکر بلوتوث 3 تکه هویت مدل HV-SF5633BT

دیگر اسپیکر شرکت هویت که قصد داریم آن را به عنوان بهترین اسپیکر 2020 نیز معرفی کنیم، اسپیکر هویت مدل HV-SF5633BT است. این بلندگو از اتصال با سیم و همینطور بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند و کیفیت صدای فوق‌العاده خوبی نیز دارد. از اتصالات اسپیکر یاد شده می‌توان به درگاه USB ورودی و خروجی و کارت حافظه نیز اشاره کرد.

بلندگوی یاد شده دارای دکمه‌ای مربوط به پخش رادیو نیز بوده و برخورداری از کنترل ریموت نیز از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. همچنین برخورداری از یک ساب ووفر و دو عدد بلندگو نیز از دیگر ویژگی‌های آن است که ارزش خرید بالایی نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از فروشگاه پلازا می‌توانید بر روی دکمه مشاهده و خرید از پلازا در پایین کلیک کنید.

اسپیکر بلوتوث 3 تکه هویت مدل HV-SF5633BT

اسپیکر بلوتوث 3 تکه هویت مدل HV-SF5633BTHavit HV-SF5633BT Bluetooth Speaker

وزن2000 گرم
نوع اتصالبا سیم,بی سیم
اتصال دهندهبلوتوث,شیار کارت حافظه,پورت USB,ورودی / خروجی صدا

 


سخن پایانی


best-speaker/ بهترین اسپیکرهای 2020

ما در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین اسپیکرهای 2020 را به شما معرفی کنیم. در این راستا چند محصول از فروشگاه پلازا را نیز معرفی کرده‌ایم و احتمالا مشاهده و یا حتی خرید آن‌ها هم خالی از لطف نخواهد بود. محصولات یاد شده در این مقاله همگی محصولات شرکت‌های مطرح جهانی هستند و به عنوان محصولات امروزی نیز به فروش می‌رسند. حالا شما برای ما بگویید که آیا موافق استفاده از اسپیکر در خانه هستید و اگر بله به نظر شما بهترین اسپیکر 2020 چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402