خرید لباس بچگانه ؛ راهنمای خرید حضوری و خرید آنلاین

خرید لباس دخترانه شیک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

لباس کودک می‌تواند ظاهر او را شیرین‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کند؛ اما برای پدر و مادر کودک این تنها مورد حائز اهمیت نیست. خرید لباس بچگانه کاری دقیق و حساس است که به راهنما نیاز دارد.

کودکان با توجه به سرعت رشدشان، به لباس‌های زیادی احتیاج دارند. به دلیل تعدد گزینه‌ها و وجود مدل‌ها و سبک‌های مختلف، خرید لباس بچگانه می‌تواند سخت باشد. با این حال، اگر به یاد داشته باشید کیفیت لباس را ارزیابی کنید، مدل‌های مناسبی را در نظر بگیرید و مراقب اندازه‌ها باشید، خرید لباس بچگانه می‌تواند آسان و حتی سرگرم‌کننده باشد!

در این مقاله راهنمای خرید لباس بچگانه به صورت حضوری یا آنلاین ارائه شده است. استفاده از این راهنماها می‌تواند به راحت و مقرون‌به‌صرفه شدن خرید برای پدر و مادرها و اطرافیان، علی‌الخصوص افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند کمک کند.

همچنین بخوانید :

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


راهنمای خرید لباس بچگانه به صورت حضوری


در خرید لباس بچگانه به موارد و نکات آموزنده و کاربردی زیر توجه کنید.

 

لباس های باکیفیت

هنگام خرید لباس بچگانه به دنبال پارچه‌هایی با کیفیت بالا باشید. کودکان بسیار فعال هستند و به خصوص برای پوشاک روزانه‌شان به لباس‌هایی که از دوام بالایی برخوردار باشد نیاز دارند. با این حال، لباس‌های دوخته شده از پارچه‌های با کیفیت خوب لزوما گران‌قیمت نیستند و لباس‌های گران‌قیمت لزوما از پارچه‌های با کیفیت خوب دوخته نمی‌شوند. برای تعیین کیفیت پارچه، دو نکته زیر را بررسی کنید.

  • پارچه را لمس کنید تا از ضخامت و دوام آن اطمینان حاصل کنید.
  • پارچه را زیر نور نگه دارید. اگر شفاف به نظر برسد، احتمالا کیفیت مناسبی ندارد.

 

جنس پارچه

پارچه‌های نرم را انتخاب کنید. اگر لباسی خارش‌آور یا خشن باشد، کودک نمی‌تواند آن را بپوشد. نرم بودن پارچه مخصوصا برای نوزادان و کودکان نوپا که دارای پوست فوق‌العاده حساسی هستند بسیار مهم است. پنبه، پارچه‌ای نرم و خنک است که پوست را تحریک نمی‌کند. اگر پارچه گرم‌تری نیاز دارید، پشم به کار شما می‌آید.

 

دوخت ها و درزها

قبل از خرید لباس بچگانه درزها را بررسی کنید. دوخت‌های سست و درزهای بد، نشانه‌های پوشاکی ضعیف است. چنین لباسی احتمالا چندان دوام نخواهد آورد، مخصوصا بعد از چند بار پوشیدن و شستشو. برای هر لباسی، بررسی کنید که درزها محکم باشند و دوخت‌ها مناسب و در جای خود باشند. اطمینان حاصل کنید که درزها نرم هستند و باعث خراش روی پوست حساس بچه نمی‌شوند.

خرید لباس بچگانه شیک

 

طرح لباس

از طرح‌هایی که باعث تحریک پوست می‌شود، خودداری کنید. مراقب تکه‌دوزی‌ها، پولک‌ها و طرح‌های دیگری باشید که ممکن است پوست را تحریک کنند یا خراش دهند. خرید لباس‌‌هایی با این تزیینات ممکن است دلپذیر به نظر برسد، اما در صورت ایجاد ناراحتی، لباس چندان کاربردی نخواهد بود.

هنگام خرید لباس برای خردسالان، از ریشه یا مهره دوری کنید. این موارد برای کودکان نوپا و نوزادان دارای خطر خفه‌کنندگی هستند. از خرید لباس بچگانه با دکمه‌های سست خودداری کنید. دکمه‌های شل نشان می‌دهند لباس احتمالا از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. آن‌ها همچنین می‌توانند خطرات زیادی را برای کودکان خردسال ایجاد کنند. بررسی کنید که دکمه‌های روی لباس‌های مورد نظر ایمن باشند.

 

لباس مدرسه

برای مدرسه لباس‌های با کیفیت عالی را انتخاب کنید. به عنوان یک قاعده، اگر شما توقع دارید کودک مرتبا آن لباس را بپوشد و می‌خواهید تمام این مدت زمان لباس دوام بیاورد، باید کالاهای با کیفیت بالاتر را انتخاب کنید. خرید لباس‌های باکیفیت مدرسه از مراجعه مجدد شما به فروشگاه لباس جلوگیری می‌کند.

 

سبک و مدل لباس

سایز لباس

اندازه بودن و تناسب هنگام خرید لباس بچگانه همیشه مهم است. قد و وزن کودک را اندازه‌گیری کنید و آن را با یک نمودار اندازه‌گیری تطبیق دهید. معمولا اندازه‌های کودک مطابق با سن اوست. به‌طور متوسط برای یک کودک 7 ساله لباس سایز 7 اندازه است. اگر کودکی که برای او خرید می‌کنید فرزند شما نیست، برای تعیین اندازه مناسب با والدین کودک مشورت کنید. می‌توانید کودک را به همراه خود بیاورید تا بتواند لباس‌ها را امتحان کند؛ اما این کار در مورد کودکان خردسال دشوار است.

اگر از اندازه کودک مطمئن نیستید، سایز بزرگتر را بردارید. این کار به ویژه در مورد نوزادان و کودکان نوپا که با سرعت زیاد رشد می‌کنند درست است. لباس‌های فصلی را کمی بزرگ‌تر بخرید. کودکان همیشه در حال رشد هستند. یک سال رشد می‌تواند به چند سانتی‌متر افزایش قد منجر شود!

خرید لباس دخترانه

 

مدل لباس

زمانی که مردد هستید، به سراغ لباس‌های ساده بروید. لباس‌های ساده، مانند تیشرت‌های ساده، شلوارک‌های ساده و سویشرت، ژاکت یا کاپشن با طرح کم انتخاب کنید. این موارد را می‌توان با لباس‌های دیگر ترکیب کرد و مطابقت داد و بارها پوشید. مدل‌ها به سرعت تغییر می‌کنند؛ بنابراین یک لباس ساده احتمالا مدت طولانی‌تری نسبت به یک لباس مد روز مرسوم است.

ترجیح کودک را در نظر بگیرید. اگرچه کودکان همیشه لباسی که مد است را انتخاب نمی‌کنند، اما با خرید لباس بچگانه مورد علاقه‌شان اطمینان حاصل می‌کنید که آن لباس استفاده می‌شود. لباس‌هایی بخرید که راحت پوشیده شوند و راحت دربیایند. این امر به ویژه برای بچه‌ها و کودکانی که یاد می‌گیرند لباس بپوشند بسیار مهم است. لباس‌هایی با کمرهای کش‌دار، دکمه‌ها یا قزن‌های بزرگ و یقه گشاد بخرید تا استفاده از آن‌ها راحت تر باشد.

خرید لباس بچگانه پسرانه

اگر در حال خرید لباس برای یک کودک خردسال یا نوپا هستید، به یاد داشته باشید که آن‌ها به ندرت می‌نشینند. قزن و زیپ، لباس پوشاندن به کودکان پرتحرک را آسان‌تر می‌کند. لباس نوزاد باید مرتب عوض شود. یقه‌های بزرگ و آستین‌های گشاد نکات کلیدی هستند. از پیراهن‌هایی که در جلو دکمه دارند اجتناب کنید.

 

رنگ لباس

رنگ‌هایی را انتخاب کنید که لکه‌ها را نشان ندهند. کودکان به وضوح شلخته هستند. سعی کنید روی خرید لباس‌هایی تمرکز کنید که مراقبت از آن‌ها راحت باشد و لکه‌ها را به وضوح نشان ندهند، مانند رنگ‌های تیره و سایه روشن. این موضوع احتمال این که بتوانید لباس را اهدا کنید، بفروشید یا مجددا استفاده کنید را افزایش می‌دهد.

 

خرید مقرون به صرفه

خرید لباس بچگانه ارزان

  • قسمت حراج را بررسی کنید و ببینید چیزی چشم شما را می‌گیرد یا خیر. قسمت حراج معمولا در قسمت پشتی فروشگاه قرار دارد.
  • از فروشگاه‌های اقتصادی و مغازه‌های عمده‌فروشی بازدید کنید. این فروشگاه‌ها اغلب لباس‌های با کیفیت مناسب را با قیمت پایین به فروش می‌رسانند. برای بچه‌ها که به سرعت در حال رشد هستند و ممکن است فقط برای چند ماه بتوانند از یک لباس استفاده کنند، خرید لباس از فروشگاه‌های اقتصادی و مغازه‌های عمده‌فروشی خوب و به صرفه است.
  • ببینید چه چیزهایی در اینترنت موجود است. اگر اندازه کودک را می‌دانید، برخی از خریدها را آنلاین انجام دهید. خرید آنلاین سریع و راحت است و فروشگاه‌های آنلاین ممکن است لباس‌های بچگانه خوبی را عرضه کنند. فراموش نکنید لباس‌های خریداری‌شده را قبل از استفاده بشویید.
  • هنگام خرید لباس بچگانه قیمت‌ها را مقایسه کنید. قیمت‌های فروشگاه را مقایسه کنید و از تلفن هوشمند خود برای مقایسه قیمت لباس مورد نظر در یک فروشگاه اینترنتی در همان موقع استفاده کنید.
  • خارج از فصل خرید کنید. خرید خارج از فصل، به عنوان مثال خرید لباس بچگانه تابستانی در اواخر پاییز و خرید لباس بچگانه زمستانی در طول بهار، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شود. فراموش نکنید لباس‌ها را به اندازه یک سایز یا نیم سایز بزرگ‌تر بردارید.
  • به لباس‌های بازی ارزان‌قیمت هم فکر کنید. هنگام خرید لباس بازی برای کودکان، موارد ارزان‌تری را در نظر بگیرید. این لباس‌ها احتمالا لکه یا پاره می‌شوند، به خصوص اگر در پارک پوشیده شوند.

خرید لباس بچگانه مجلسی

 


راهنمای خرید لباس بچگانه به صورت آنلاین


خرده‌فروشان آنلاین که پوشاک و لباس بچگانه عرضه می‌کنند، بر اساس عملکردشان در فروش و تحویل مشهور شده‌اند. در خرید اینترنتی، این موضوع می‌تواند کار شما را راحت کند؛ زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صفحه حرکت کنید و روی لباس مورد نظرتان کلیک کنید؛ بنابراین به شما در صرفه‌جویی در جستجو و زمان کمک می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید چندین لباس انتخاب کنید. لباس‌های زنانه و مردانه، لباس کودک، لوازم جانبی به همراه سایر لوازم و لباس‌های بچگانه برای سنین و اندازه‌های مختلف برای فروش آنلاین قرار می‌گیرند و مطمئنا آنچه را که جستجو می‌کنید پیدا خواهید کرد. خرید آنلاین مقایسه قیمت‌ها، مدل‌ها و رنگ‌ها را نیز ساده‌تر می‌کند. همچنین هنگام جستجو تحت فشار فروشندگان قرار نخواهید گرفت.

لباس بچه گانه پسرانه

شما به راحتی می‌توانید وب‌سایت‌های فروش آنلاین لباس‌های بچگانه باکیفیت را پیدا کنید. با این حال، اطمینان حاصل کنید که از یک موتور جستجوگر معتبر مانند Google استفاده می‌کنید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید جستجوی استاندارد در اینترنت با وارد کردن کلید واژه‌ها یا اصطلاحات موتورهای جستجو برای مثال «لباس نوزاد»، «لباس کودک» یا «لباس بچگانه با کیفیت» و ضربه زدن به دکمه Search است.

برای یافتن وب‌سایت‌های محلی لباس بچگانه، شهر خود را با کلمات کلیدی ترکیب کنید؛ به عنوان مثال «لباس بچگانه + لاهیجان»، «لباس باکیفیت برای کودکان در لاهیجان» یا «لباس نوزاد در لاهیجان». در عرض چند دقیقه، فهرستی از وب‌سایت‌ها نمایان می‌شود. به غیر از سایت‌هایی که قبلا بازدید کرده‌اید، با دقت به عکس‌های مربوط به لباس‌های بچگانه و همچنین قیمت‌های آن‌ها نگاهی بیندازید. سپس محصولات مشابه را با توجه به قیمت‌های آن‌ها مقایسه کرده، یک وب‌سایت واجد شرایط برای لباس بچگانه انتخاب کنید.

در نهایت اگر کالاهای مورد نیازتان را انتخاب کردید، باید فرم خرید را تکمیل کنید. هنگام سفارش، امنیت وب‌سایت را بررسی کنید. شما می‌توانید با مشاهده https به جای http در نوار آدرس این کار را انجام دهید. چندین نشانه برای تضمین قابل اطمینان بودن سفارش از یک سایت برای مشتریان آن وجود دارد. برخی سایت‌ها به مشتریان خود اجازه می‌دهند کالاهایی را که خریداری کرده‌اند، به خصوص لباس، در هر زمان و بدون قید و شرط برگردانند. وب‌سایت فقط باید اطلاعات مربوط به خریدهای شما، آدرس شما برای تحویل بسته، شماره کارت برای پرداخت و ایمیلی را که باید وضعیت سفارش را در آن ببینید از شما دریافت کنند؛ همین و بس. توجه کنید اطلاعاتی که از شما خواسته می‌شود لازم است به موقع وارد شود.

خرید لباس بچگانه دخترانه

 

جدول های سایز لباس بچگانه برای سنین مختلف

برای خرید لباس بچگانه به صورت آنلاین لازم است اندازه لباس را بدانید. در زیر جدول‌های جداگانه‌ای برای سنین 0 تا 5 سال و 6 تا 14 سال تدوین شده است. در جدول اول برای هر گروه می‌توانید سایزهای متناظر را ببینید و در جدول دیگر اندازه‌های استاندارد را مشاهده می‌کنید.

 

جدول تبدیل سایز برای 0 تا 5 سال

3 ماه6 ماه9 ماه1 سال1.5 سال2 سال3 سال4 سال5 سال
EUR62687480869298104110
US3-6 M6-9 M9-12 M12-18 M18-24 M2T3T4T5Y
CA2-4 mois6 mois9 mois12 mois1.5 ans2 ans3 ans4 ans5 ans

 

جدول سایز برای 0 تا 5 سال (سانتی متر)

3 ماه6 ماه9 ماه1 سال1.5 سال2 سال3 سال4 سال5 سال
قد62687480869298104110
دور سینه464748.5505254565860
دور کمر484950515253545556
دور باسن535455565758606264
شانه + بازو28.430.833.235.638.140.643.145.648.3
داخل پا2124273033.53740.54447.5
بیرون پا38.141.444.7485256606367

 

جدول تبدیل سایز برای 6 تا 14 سال

6 سال7 سال8 سال9 سال10 سال11 سال12 سال13 سال14 سال
EUR116122128134140146152158164
US6Y7Y8Y9Y10Y11Y12Y13Y14
CA6 ans7 ans8 ans9 ans10 ans11 ans12 ans13 ans14 ans

 

جدول سایز برای 6 تا 14 سال  (سانتی متر)

6 سال7 سال8 سال9 سال10 سال11 سال12 سال13 سال14 سال
قد116122128134140146152158
دور سینه626466697275788184
دور کمر575860626466687072
دور باسن666870727578818487
شانه + بازو5153.756.459.662.865.768.671.674.6
داخل پا5157.55861.56568.571.574.577.5
بیرون پا7175798387.291.495.198.8102.5

خرید لباس دخترانه مجلسی

نوزادان و کودکان به سرعت در حال رشد هستند. از طرفی لباس‌های آن‌ها به سرعت کوچک می‌شوند و از طرف دیگر به دلیل شسته شدن مداوم لباس‌ها، در خرید لباس بچگانه باید به کیفیت آن‌ها دقت کرد. بهتر است بدانیم هر لباسی را با چه هدفی خریداری می‌کنیم تا بین کیفیت و قیمت بالا و کیفیت و قیمت مناسب یکی را انتخاب کنیم. برای خرید به‌صرفه‌تر می‌توانید از عمده فروشی ها یا فروشگاه‌های آنلاین نیز استفاده کنید یا از فرصت خریدهای آخر فصل بهره ببرید. هنگام خرید از فروشگاه‌های آنلاین لازم است اندازه‌ها را بررسی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402