8 برنامه سخنان بزرگان برای اندروید + لینک دانلود

برنامه سخنان بزرگان/دانلود برنامه سخنان بزرگان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

همه ما از خواندن نقل قول‌ها و جملات افراد معروف لذت می‌بریم. در ادامه قصد داریم چند برنامه سخنان بزرگان اندروید را به همراه لینک دانلود آن‌ها نام برده و معرفی کنیم.

در میان انبوه محتواهای موجود در دنیای مجازی، نقل قول‌های سخنان بزرگان دسته‌ای پرطرفدار از محتواها هستند. طبق آخرین آمار این سخنان و جملات الهام‌بخش در رده سوم محبوب‌ترین مطالب در اینترنت قرار دارند. در این مطلب بهترین نرم افزارهایی که این سخنان را از اشخاص بزرگ ایرانی، خارجی و پیشوایان دینی ما گردآوری کرده‌اند معرفی خواهیم کرد. برای دانلود 8 برنامه سخنان بزرگان برای اندروید همراه پلازا باشید.

8 برنامه سخنان بزرگان برای اندروید

در ادامه 8 برنامه سخنان بزرگان اندروید را برای شما معرفی خواهیم کرد.

1. برنامه سخنان بزرگان جهان «از هر دری سخنی»

برنامه سخنان بزرگان جهان

در این برنامه سخنان بزرگان جهان، سخنان کوتاه و شیوا از افراد مشهور ایران و جهان گنجانده شده است. از ویژگی‌های مهم این برنامه می‌توان به تعداد بالای جمله‌ها و سخنان آن اشاره کرد. شما با نصب این اپلیکیشن به بیش از 3800 جمله دسترسی خواهید داشت. ویژگی دیگر این برنامه امکان به اشتراک گذاشتن جملات آن است. شما می‌توانید هر جمله‌ای را که دوست داشتید از طریق پیام‌رسان‌های مختلف با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین این امکان برای شما فراهم است که در ابتدای باز کردن برنامه از هر دری سخنی، دسته‌بندی مورد نظر خود را (شامل بزرگان ایرانی و خارجی) انتخاب کرده و پس از آن نیز فرد مورد نظر خود را برگزینید. آخرین ویژگی این برنامه که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، امکان انتخاب اندازه فونت و رنگ نوشته‌ها به سلیقه شما است.

دانلود برنامه از هر دری سخنی

2. برنامه یک میلیون سخن ناب

دانلود برنامه سخنان بزرگان

برنامه سخنان بزرگان دیگری که به آن اشاره می‌شود، یک میلیون سخن ناب است. همانطور که از نام این برنامه مشخص است، می‌توان از آن به عنوان یکی از جامع‌ترین برنامه‌ها نام برد که طراحی منحصربه‌فردی هم دارد. ویژگی‌های مهم این نرم افزار سخنان بزرگان اندروید عبارتند از امکان کپی، حذف، ارسال و اشتراک سخنان موجود در برنامه و اضافه کردن سخن جدید، ایجاد کردن لیست‌هایی برای جملات خوانده شده، حذف شده، اضافه شده، ارسال شده، فرستاده شده و علاقه‌مندی‌ها، امکان جستجو بین اسامی بزرگان و سخنان یا جستجوی تصادفی، ایجاد تغییرات در ظاهر برنامه و کم حجم بودن آن.

دانلود برنامه یک میلیون سخن ناب

3. نرم افزار سخنان بزرگان گنجینه سخنان ناب

برنامه سخنان بزرگان برای اندروید

این برنامه سخنان بزرگان برای اندروید، بیش از 50 هزار سخن از 2 هزار فیلسوف، نویسنده، پزشک و… داخلی و خارجی را پشتیبانی می‌کند. در این برنامه سعی شده با ارائه جملات در دسته‌بندی‌های مناسب، دسترسی برای کاربران راحت‌تر شود. همچنین کاربر می‌تواند به صورت آفلاین به تمامی این جملات دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، این برنامه سخنان بزرگان امکان قرار دادن یک ویجت بر روی صفحه نمایش را فراهم آورده است که با استفاده از آن، هر روز یک جمله به صورت تصادفی بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های آن امکان جستجو بین اسامی بزرگان و جملات، کپی و به اشتراک گذاشتن جملات منتخب و ایجاد فهرست برای جملات مورد علاقه است.

دانلود برنامه گنجینه سخنان ناب

4. برنامه برترین سخنان بزرگان جهان

برنامه سخنان بزرگان اندروید

همچنین بخوانید :

در این برنامه سخنان بزرگان، سخنان 10 بزرگ مرد دنیا که برای اکثر مردم شناخته شده هستند قرار گرفته است. البته اگر این افراد را نشناسید یا اطلاعات کاملی درباره آن‌ها نداشته باشید، این برنامه با اختصاص دادن قسمتی به معرفی این بزرگان کار را برای شما راحت‌تر کرده است که با خواندن آن می‌توانید همه چیز را درباره آن‌ها بدانید. این ده بزرگ عبارتند از استیو جابز، آلبرت انیشتین، چارلی چاپلین، لئوناردو داوینچی، ماهاتما گاندی، فیثاغورث، ارسطو، گوته، افلاطون و فردریش نیچه.

دانلود برنامه برترین سخنان بزرگ جهان

5. نرم افزار هزاران جمله کوتاه و عمیق از بزرگان

نرم افزار سخنان بزرگان اندروید

این نرم افزار سخنان بزرگان اندروید با ایده گرفتن از ظاهر کتاب‌های قدیمی طراحی شده و هزاران جمله ارزشمند از نویسندگان، دانشمندان، شعرا و افراد بزرگی چون افلاطون، توماس ادیسون، فردوسی، حسین پناهی، گابریل گارسیا مارکز، انیشتین، سعدی، ابن سینا، دکارت، فیثاغورث، مولانا، مادر ترزا و… را در خود جای داده است. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد از طریق پیام‌رسان‌های مختلف جملات مورد نظر خود را برای دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد فونت مورد نظر خود را از طریق تغییر در اندازه نوشته‌ها، مدل آن و فاصله بین خطوط انتخاب کنید.

دانلود برنامه هزاران جمله کوتاه و عمیق از بزرگان

6. برنامه سخنان بزرگان بانک سخنان تاثیر گذار

برنامه سخنان بزرگان

از دیگر برنامه‌های سخنان بزرگان، بانک سخنان تاثیرگذار با گردآوری 1000 جمله ارزشمند و مهم از قرآن کریم، پیامبر اسلام و بزرگان تاریخ و جهان است که اگر به دنبال جملات الهام‌بخش برای راه موفقیت و الگو گرفتن از شخصیت‌های بزرگ هستید، این برنامه می‌تواند برای شما مفید باشد. شما در این نرم افزار می‌توانید جملات مورد علاقه خود را به فهرستی اضافه کرده یا آن‌ها را کپی کنید. همچنین این امکان وجود دارد که جمله‌ای را به وسیله پیام‌رسان‌های مختلف به اشتراک بگذارید یا آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید.

دانلود برنامه بانک سخنان تاثیرگذار

7. برنامه 500 جمله کوتاه اما زیبا و دلنشین

برنامه سخنان بزرگان جهان

همان طور که از نام این برنامه سخنان بزرگان مشخص است، 500 جمله زیبا و باارزش که می‌توان در مسیر زندگی از آن‌ها بهره جست در این برنامه وجود دارد. این 500 جمله از سخنان این 10 بزرگ مرد است: امام حسین (ع)، امام سجاد (ع)، آیت الله بهجت، علی شریعتی، ابن سینا، آندره ژید، آلبرت انیشتین، آنتونی رابینز، ارسطو و افلاطون. شما می‌توانید در صورت تمایل جملات این بزرگ مردان را به صورت مستقیم از طریق این برنامه به اشتراک بگذارید یا آن‌ها را از طریق تمام شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم آمده که جملات منتخب خود را در فهرستی جداگانه وارد یا آن‌ها را کپی کنید. از ویژگی بارز این نرم افزار نیز می‌توان به رابط کاربری منحصربه‌فرد آن اشاره کرد.

دانلود برنامه 500 جمله کوتاه اما زیبا و دلنشین

8. نرم افزار جملات ناب چهارده معصوم

دانلود برنامه سخنان بزرگان

امامان و پیامبران ما همیشه سخنان گهربار و پرمغزی را به پیروان خود گوشزد می‌کردند که هر کدام دریچه‌ای از علم و معرفت را به سوی انسان‌ها باز می‌کرد. در این برنامه سخنان بزرگان اندرویدی، سخنان و نقل قول‌های بسیار پرمحتوایی از ائمه اطهار جمع آوری شده و می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

دانلود برنامه جملات ناب چهارده معصوم

در این مقاله 8 برنامه سخنان بزرگان جهان برای سیستم عامل اندروید را معرفی کردیم و لینک دانلود آن‌ها را هم برایتان قرار دادیم. شما تجربه کار با کدام یک از این برنامه‌ها را داشته‌اید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402