10 اپلیکیشن خیاطی برای اندروید و iOS + لینک دانلود

برنامه خیاطی / اپلیکیشن خیاطی / نرم افزار خیاطی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اپلیکیشن خیاطی یکی از برنامه‌های محبوب در میان دوستداران خیاطی است. در این مقاله قصد داریم چندین اپلیکیشن خیاطی کاربردی برای اندروید و iOS را به همراه لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن خیاطی و دوخت و دوز در میان کاربرانی که به خیاطی علاقه دارند و یا در حال آموزش خیاطی هستند بسیار پرطرفدار و محبوب است. خیاطی یکی از سالم‌ترین و آرامش‌ بخش‌ترین فعالیت‌ها است؛ زیرا به پیشرفت خلاقیت شما کمک می‌کند و مغزتان را فعال می‌کند. خیاطی کردن برای هر سنی مناسب است، به خصوص برای نوجوانان و جوانان؛ زیرا این کار آن‌ها را مشغول و سرگرم نگه می‌دارد و به آنان می‌آموزد که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید صبور باشند و تلاش کنند. خوشبختانه برنامه‌های خیاطی بسیاری وجود دارند که می‌توانند به شما در آموزش خیاطی و خلق ایده‌های جذاب برای دوخت لباس‌های مختلف کمک کنند.

اپلیکیشن خیاطی

با استفاده از اپلیکیشن خیاطی می‌توانید مهارت‌های خیاطی خود را ارتقا دهید و همچنین نکات و ترفندهای جالب خیاطی که تاکنون نمی‌دانستید را یاد بگیرید. این برنامه‌ها برای افراد مبتدی و حرفه‌ای طراحی شده‌اند و در میان کاربران و علاقه‌مندان به دوخت و دوز بسیار محبوب هستند. مزیت این برنامه‌ها این است که هر شخص با هر میزان دانش و اطلاعات در زمینه خیاطی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. در ادامه این مقاله چندین اپلیکیشن خیاطی کاربردی برای کاربران اندروید و iOS را به همراه لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم. با پلازا همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


10 اپلیکیشن خیاطی برای اندروید و iOS


در ادامه 10 اپلیکیشن خیاطی برای اندروید و iOS را معرفی می‌کنیم.

 

اپلیکیشن خیاطی Sewing step by step

اپلیکیشن خیاطی آنلاین

اگر به خیاطی علاقه دارید و می‌خواهید دوخت و دوز را شروع کنید، اما هیچ ایده‌ای برای انجام این کار ندارید، برنامه Sewing step by step مناسب‌ترین گزینه برای شما است. این برنامه شامل دوره‌های مختلف آموزش ساده خیاطی است. این دوره‌ها توضیحات کاملی دارند که به شما در درک تمام نکات و جوانب خیاطی کمک بسیاری می‌کنند. در این اپلیکیشن خیاطی ویدئوهای آموزشی بسیاری نیز وجود دارند که در آن‌ها مطالب و توصیه‌هایی کاربردی در مورد چگونگی انجام خیاطی و نحوه دوخت انواع لباس‌ها به طور کامل آموزش داده شده است.

این برنامه در ابتدا مهارت‌های اساسی خیاطی را به شما آموزش می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید لباس‌های ساده‌ای را بدوزید؛ اما اگر یادگیری را ادامه دهید، مهارت‌های خیاطی شما پیشرفت چشمگیری خواهند کرد. با این وجود به خاطر داشته باشید که برنامه Sewing step by step در اصل برای آموزش به افراد مبتدی طراحی شده است. اگر در خیاطی دارای مهارت‌های پیشرفته‌ای هستید، ممکن است دوره‌های این برنامه برای شما تکراری باشند.

دانلود برنامه Sewing step by step برای اندروید

 

برنامه خیاطی Dress Measurement

برنامه خیاطی

اگر سابقه خیاطی دارید و مدت طولانی است که کار خیاطی انجام می‌دهید، برنامه Dress Measurement گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن خیاطی می‌تواند تمام اطلاعات خیاطی شما را ذخیره کند. به عنوان مثال اگر خیاطی شغل شما است، می‌توانید به راحتی با استفاده از این برنامه اندازه‌های مشتریان خود را در آن ثبت کنید. Dress Measurement همچنین دارای گزینه‌ای برای تبدیل اندازه‌گیری‌های شما به فایل PDF است؛ بنابراین پس از اندازه‌گیری می‌توانید اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید و یا آن‌ها را چاپ کنید.

نسخه ابتدایی این برنامه رایگان است، اما اگر می‌خواهید از قابلیت‌ها و آموزش‌های آن استفاده کنید، باید نسخه حرفه‌ای را به قیمت 5 دلار خریداری کنید. با نسخه حرفه‌ای این برنامه می‌توانید الگوهای منحصربه‌فرد و نامحدودی را دریافت کنید و همچنین بسیاری از نکات و کارکردهای دیگری که برای خیاطی بسیار مهم هستند را نیز آموزش ببینید.

دانلود برنامه Dress Measurement برای iOS

 

اپلیکیشن Sew Awesome

نرم افزار خیاطی

اپلیکیشن Sew Awesome یکی از اپلیکیشن‌های محبوب و کاربردی برای کاربران گوشی‌های اندروید است. این برنامه تمام ملزومات مورد نیاز برای خیاطی مانند پارچه‌های مناسب، الگوهای مختلف و ابزارآلات متعددی را به شما معرفی می‌کند و کاربرد هر یک را نیز به شما آموزش می‌دهد. اطلاعات هر بخش قابل ذخیره است و شما می‌توانید تصاویر و فیلم‌های آموزشی موجود در این برنامه را در گوشی خود ذخیره کنید. برنامه Sew Awesome همچنین دارای ترفندها و نکات جالب خیاطی برای افراد مبتدی است.

دانلود برنامه Sew Awesome برای اندروید

 

برنامه iSewMe

اپلیکیشن آموزش خیاطی

این برنامه برای کسانی طراحی شده است که در پروژه‌های مختلف خیاطی کار می‌کنند. با استفاده از برنامه iSewMe می‌توانید پروژه‌های خود را با دیگران ایجاد، ویرایش، ذخیره و به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن خیاطی گزینه خوبی برای دانشجویان است. اگر یک خیاط حرفه‌ای هستید نیز می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. شما می‌توانید آثار متنوعی را برای مسابقات هنری خلق کنید و آن‌ها را به فایل PDF تبدیل و ارسال کنید. این برنامه بسیار کاربردی است و به صورت رایگان برای کابران iOS در دسترس است.

دانلود برنامه iSewMe برای iOS

 

اپلیکیشن خیاطی Sew Buddy

نرم افزار خیاطی

اپلیکیشن Sew Buddy نیز برنامه محبوب دیگری برای کاربران iOS است. این برنامه به عنوان یک ردیاب کار می‌کند، اما این تنها گزینه و قابلیت آن نیست. اپلیکیشن خیاطی Sew Buddy می‌تواند به شما در ایجاد طرح‌ها و پروژه‌های مختلف خیاطی کمک کند و درباره انتخاب رنگ پارچه و هارمونی رنگ‌ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد. Sew Buddy همچنین می‌تواند عکس‌هایی که در آن قرار می‌دهید را تجزیه و تحلیل کند. تصور کنید که شخصی را در یک مهمانی دیدید و لباس او را خیلی دوست داشتید. اگر بتوانید از لباس این شخص عکس بگیرید، برنامه Sew Buddy به راحتی می‌تواند الگو و نکات مهم درباره دوخت آن لباس را به شما آموزش دهد.

دانلود برنامه Sew Buddy برای iOS

 

برنامه Sewing and Patterns

اپلیکیشن آموزش خیاطی

برنامه Sewing and Patterns یک برنامه مناسب و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند با دیگران همکاری کنند. به عنوان مثال، اگر شما بخشی از یک گروه خیاطی و طراحی هستید، به ترفندهای خیاطی و الگوهای مختلفی نیاز دارید تا بتوانید در کار خود از آن‌ها استفاده کنید و نکات مهم را با همکاران خود به اشتراک بگذارید. ویژگی اصلی این برنامه این است که شما می‌توانید به طور جمعی بر روی پروژه‌ها کار کنید و همه اعضای گروه می‌توانند این پروژه را با دوستان ویرایش، ذخیره و به اشتراک بگذارند. این برنامه بسیار هوشمند است؛ یعنی برخی از نمونه‌ها و جزئیاتی که بیشتر از بقیه از آن‌ها استفاده می‌کنید را شناسایی می‌کند و بهترین گزینه‌ها را متناسب با سلیقه شما ارائه می‌دهد. خوشبختانه این اپلیکیشن کاربردی برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است.

دانلود برنامه Sewing and Patterns برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Sewing Patterns Lite

اپلیکیشن خیاطی

اگر به دنبال الگوهای خیاطی مختلفی هستید، برنامه Sewing Patterns Lite را امتحان کنید. این برنامه دارای الگوهای خیاطی متعدد برای تازه کاران و افراد حرفه‌ای است. این برنامه رایگان است و لازم نیست برای دانلود آن هزینه‌ای بپردازید؛ اما کارکردهای این اپلیکیشن در نسخه رایگان آن کمی محدود است. در این نسخه، برنامه Sewing Patterns Lite به شما 10 الگوی مختلف ارائه می‌کند، اما برای دریافت الگوهای بیشتر باید نسخه حرفه‌ای آن را نصب کنید.

دانلود برنامه Sewing Patterns Lite برای اندروید و iOS

 

برنامه خیاطی Sewing Pattern Buddy

بهترین اپلیکیشن خیاطی

با استفاده از این برنامه خیاطی می‌توانید تمام الگوهای خود را در یک جا ذخیره کنید و یا حتی آن‌ها را به صورت فایل PDF در بیاورید. شما همچنین می‌توانید 25 الگوی اول خود در این برنامه را به صورت رایگان ذخیره کنید و اگر این برنامه را دوست داشتید، می‌توانید با ارتقا آن به نسخه حرفه‌ای الگوهای بیشتری را خریداری کنید. با جستجوی الگوهای مورد نظر خود در این برنامه می‌توانید به سرعت الگوهای مورد نظر خود را پیدا و ذخیره کنید.

دانلود برنامه Sewing Pattern Buddy برای اندروید

 

اپلیکیشن Sew Organized

نرم افزار خیاطی

برنامه Sew Organized یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای کاربران اندروید و iOS است. با استفاده از این برنامه می‌توانید پروژه‌های خیاطی، اندازه‌گیری‌ها، الگوهای مختلف، انواع پارچه‌ها و فهرست خرید خیاطی خود را سازماندهی کنید. اپلیکیشن Sew Organized دارای آموزش‌ها و نکات متعدد و جذابی است که به کمک آن‌ها می‌توانید بسیار ساده‌تر خیاطی کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی پارچه‌های خود را بر اساس نام، نوع پارچه، اندازه و موارد دیگر جستجو کنید و اطلاعات خود را ذخیره کنید. شما همچنین قادر خواهید بود نکات و فیلم‌های آموزشی موجود در برنامه را برای خود ذخیره کنید و کارهای خیاطی خود را به وسیله تنظیمات یادآور این برنامه، برای خود یادآوری کنید.

دانلود برنامه Sew Organized برای اندروید و iOS

 

برنامه خیاطی Sewing Classes

بهترین اپلیکیشن خیاطی

اگر به خیاطی علاقه دارید اما هیچ دانش و مهارتی در آن ندارید، برنامه Sewing Classes گزینه خوبی برای شما است. این برنامه خیاطی را از پایه آموزش می‌دهد و دارای آموزش‌های بسیار کاربردی برای افراد مبتدی است. شما می‌توانید آموزش‌های این برنامه را ذخیره کنید و به کمک آن شروع به خیاطی کنید. شما همچنین می‌توانید الگوهای لباس‌های مختلف و دلخواه خود را در این برنامه ببینید و نحوه کشیدن آن‌ها را نیز مشاهده کنید. این برنامه برای کاربران اندروید در دسترس است و جز بهترین اپلیکیشن‌های خیاطی برای افراد مبتدی و بی‌تجربه محسوب می‌شود.

دانلود برنامه Sewing Classes برای اندروید

 

ما در این مقاله چندین اپلیکیشن خیاطی کاربردی و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید و iOS را به همراه لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی کردیم. با استفاده از این برنامه‌های جذاب می‌توانید خیاطی را از سطح مبتدی تا حرفه‌ای دنبال کنید. این اپلیکیشن‌ها دارای فیلم‌های آموزشی و الگوهای دوخت انواع لباس‌های مختلف هستند. شما می‌توانید فیلم‌های آموزشی موجود در این برنامه‌ها را در گوشی خود ذخیره کنید. اگر به خیاطی و دوخت و دوز علاقه‌مند هستید، حتما اپلیکیشن‌های معرفی شده در این مقاله را امتحان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
تارا
.
17 آبان 1402، 21:57
پاسخ
0
0
با سلام و تشکر بابت این مقاله ی خوبتون، من به عنوان یک تولید کننده لباس و خیاط .لباس کار میگم که این مقاله خیلی به دردم خورد و تونست من رو هدایت کنه ، وظیفه دونستم مراتب تشکر خودم رو اعلام کنم . با تقدیم شایسته ترین اخترامات
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402